Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(51)
tylko na miejscu
(49)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(34)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(49)
Autor
Kall Jacek
(5)
Maison Dominika
(3)
Kłeczek Ryszard
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Barska Anetta
(1)
Cunningham Jane
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Dyer Gillian
(1)
Goddard Angela (1954-)
(1)
Gore Sylee
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Hajdas Monika
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Matosek Mirosław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Roberts Philippa
(1)
Ręklewski Marek
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Stupak Marcin
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsny Rafał
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Wajnert Izabela
(1)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wojtasiak Wojciech
(1)
Wojtasik Lesław
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Łukasik-Turecka Agnieszka
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(50)
Wielka Brytania
(2)
Anglia
(1)
Język
polski
(50)
angielski
(3)
Odbiorca
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
REKLAMA
(28)
REKLAMA INTERNETOWA
(6)
Reklama
(6)
MARKETING
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
Marketing
(4)
FIRMA (nazwa)
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
DECYZJE
(2)
DZIECKO
(2)
INTERNET
(2)
Język angielski
(2)
KOBIETA
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
REKLAMA TELEWIZYJNA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Aptekarstwo
(1)
Badania marketingowe
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
FARMACJA
(1)
Franczyza
(1)
GENDER MARKETING
(1)
Google Analytics
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Język środowiskowy
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LEKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
PERSWAZJA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Reklama internetowa
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
TELEMARKETING
(1)
TELEWIZJA
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
UCZUCIA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Wolontariat pracowniczy
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Monografia
(2)
PORADNIKI
(2)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Językoznawstwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
reklama
(25)
marketing
(7)
promocja
(7)
reklama internetowa
(7)
komunikacja marketingowa
(6)
Internet
(5)
public relations
(5)
kampania reklamowa
(4)
konsument
(4)
marka
(4)
psychologia
(4)
reklama prasowa
(4)
reklama radiowa
(4)
reklama telewizyjna
(4)
advertising
(3)
etyka
(3)
media
(3)
prawo
(3)
reklama społeczna
(3)
zarządzanie
(3)
agencja reklamowa
(2)
badania marketingowe
(2)
gender marketing
(2)
kampania społeczna
(2)
kobiety
(2)
marketing bezpośredni
(2)
merchandising
(2)
obsługa klienta
(2)
perswazja
(2)
prawo farmaceutyczne
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przekaz reklamowy
(2)
reklama kinowa
(2)
społeczeństwo
(2)
sprzedaż
(2)
wizerunek marki
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business Intelligence
(1)
English language
(1)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
Instagram
(1)
Intranet
(1)
Unia Europejska
(1)
advertisement
(1)
analiza danych
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania trackingowe
(1)
brand names
(1)
budżet
(1)
business English
(1)
commercial advertising
(1)
cultural variations
(1)
czarny PR
(1)
decyzje zakupowe
(1)
direct mail
(1)
discourse analysis
(1)
dobro osobiste
(1)
działalność reklamowa
(1)
ekonomia
(1)
ekstranet
(1)
event marketing
(1)
franczyza
(1)
grafika
(1)
hazard
(1)
infrastruktura
(1)
instytucje samorządowe
(1)
integracja
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
komunikat reklamowy
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja
(1)
language of advertising
(1)
liternictwo
(1)
manipulacja
(1)
marketing mobilny
(1)
negocjacje
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
nowe media
(1)
oszczędzanie
(1)
partia polityczna
(1)
phraseology
(1)
podatek
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
portfel marek
(1)
posty
(1)
prasa
(1)
prawo autorskie
(1)
prawo europejskie
(1)
prawo medyczne
(1)
prawo prasowe
(1)
prawo wspólnotowe
(1)
produkt
(1)
projektowanie graficzne
(1)
przedsiębiorczość
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : "Difin", 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Marketing medialny to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10606.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10605.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / Sebastian Konkol. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 204 , [1] s. : il. ; 21 cm.
Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych! Naciśnij zieloną słuchawkę! Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9064 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10651.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10650.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyjaśnia: jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie, przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej, przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie, ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej, przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia, prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15019.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15874.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący rożne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4957.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5560.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ideą niniejszej książki jest odniesienie się do etyki public relations w kontekście etyki profesjonalnej. Punktem wyjścia jest próba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, wartości i regulacji funkcjonujących w ramach systemu samoregulacji branży. Najistotniejsza jest jednak praktyka społeczna związana z etycznymi regulacjami branży. Kolejne rozdziały poświęcone są dziennikarstwu i reklamie, jako uzupełnieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13191.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli całym mózgiem. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom. Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet. Opowiada o procesach manipulacji, jakim poddawane są kobiety. Pomaga też specjalistom od marketingu zrozumieć kobiety i wpływać na ich wybory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13496 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13495.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13494.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) i dotąd jedynej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski. W nasyconym przykładami i bogato ilustrowanym nowym tomie przedstawiono historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia, ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. To ważna pozycja o charakterze poradnikowym. Adresowana jest do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji dopracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11611.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11612.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Advertising as communication / Gillian Dyer. - London ; New York : Routledge, 1999. - XIV, 230 pages : illustrations ; 21 cm.
(Studies in culture and communication.)
Includes bibliographies and index.
Advertising is a form of communication that constantly impinges on our daily lives, yet we are often unaware of its more subtle form of persuasion, or of the extent to which it manipulates our (consumer) culture. This book sets out to examine advertising as a form of communication in contemporary society and also places it in its wider cultural and economic context.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19344.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19343.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for Marketing & Advertising / Sylee Gore. - Oxford : Oxford University Press, 2007. - 80 s. : il. kolor. ; 26 cm + dysk optyczny (MultiROM)
(Oxford Business English)
(Express Series)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
English for Marketing & Advertising is part of the Express Series. It is the ideal quick course for marketing and advertising professionals who need to communicate confidently and effectively in English. It can be used to supplement a regular cousebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course, or for self-study. English for Marketing & Advertising will help prepare you to work internationally in this profession.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12829.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13910.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Wiele podmiotów działających na polskim rynku turystycznym niewłaściwie posługuje się reklamą. W książce przedstawiono podstawowe błędy oraz omówiono zasady i procedury pozwalające ich uniknąć. Książka zawiera podrozdziały o charakterze wyjaśniającym i porządkującym niektóre kwestie reklamowe. Przedstawia również ważniejsze aspekty rozwoju reklamy w Polsce i na świecie. Publikacja przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców turystycznych, którzy pragną skutecznie i efektownie posługiwać się reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5067.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest próbą odpowiedzi na wiele pytań. Tekst autorów mają charakter prac opartych na badaniach własnych, studiów teoretycznych oraz opracowań problemowych. Wyodrębniono trzy części, które dotyczą: multimediów w kontekście wartosci poznawczych, wychowawczych i zagrożeń, reklamy telewizyjnej w życiu dziecka i edukacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5852 [Magazyn 1], P.5853 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7241.VI.11 [Czytelnia B], 7242.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : Grupa Marketer, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22506.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22505.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-183.
W tej książce autorka w I części w rozdziale pierwszym przedstawia mechanizmy psychologicznego wpływu stosowane przez reklamy telewizyjne oraz badania nad zawartością reklam telewizyjnych. Rozdział drugi poświęca dziecku w wieku przedszkolnym jako odbiorcy reklam oraz przedstawieniu badań dotyczących sposobu odbierania reklam przez dzieci. Następnie w drugiej części książki wykorzystała sytuację eksperymentalną, wywiady a dziećmi i testy projekcyjne, które pozwoliły na zebranie informacji o emocjach i nastawieniach do siebie, innych i świata pojawiających się bezpośrednio po emisji reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9574.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The language of advertising : written texts / Angela Goddard. - London ; New York : Routledge, [post 2006], 2002. - X, [2], 131 pages : illustrations ; 25 cm.
(Intertext)
Na s. red. data 2002. Data wyd. na podst. ISBN 13.
Bibliografia strony: 129-131. Indeks.
Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19348.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19347.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka - Zakamycze)
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama, oraz problematyka naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie - Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcone są reklamie w mediach, a także szczególnym i dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa i wybranych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6309.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XXIII, 613 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią ekonomiczną. Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. W części pierwszej, ogólnej, znajdują się rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalność podmiotów ekonomicznych, percepcja działań ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, własność i posiadanie, psychologia pieniądza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy społeczne i socjalizacja ekonomiczna. Rozdziały w części drugiej pokrywają się z najważniejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, głównie z zakresu makroekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5603.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3415.III.6 [Czytelnia B], 6443.III.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej