Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(52)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(51)
tylko na miejscu
(49)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(34)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(49)
Autor
Kall Jacek
(5)
Maison Dominika
(3)
Kłeczek Ryszard
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Barska Anetta
(1)
Cunningham Jane
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Dyer Gillian
(1)
Goddard Angela (1954-)
(1)
Gore Sylee
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Hajdas Monika
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Matosek Mirosław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Roberts Philippa
(1)
Ręklewski Marek
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Stupak Marcin
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsny Rafał
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Wajnert Izabela
(1)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wojtasiak Wojciech
(1)
Wojtasik Lesław
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Łukasik-Turecka Agnieszka
(1)
Ślużyński Maciej
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(51)
Wielka Brytania
(2)
Anglia
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(3)
Odbiorca
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
REKLAMA
(28)
REKLAMA INTERNETOWA
(6)
Reklama
(6)
MARKETING
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
Marketing
(4)
FIRMA (nazwa)
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
DECYZJE
(2)
DZIECKO
(2)
INTERNET
(2)
Język angielski
(2)
KOBIETA
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
REKLAMA TELEWIZYJNA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Aptekarstwo
(1)
Badania marketingowe
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
FARMACJA
(1)
Franczyza
(1)
GENDER MARKETING
(1)
Google Analytics
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Język środowiskowy
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LEKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
PERSWAZJA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Reklama internetowa
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
TELEMARKETING
(1)
TELEWIZJA
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
UCZUCIA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Wolontariat pracowniczy
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Monografia
(2)
PORADNIKI
(2)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Językoznawstwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
reklama
(25)
marketing
(7)
promocja
(7)
reklama internetowa
(7)
komunikacja marketingowa
(6)
Internet
(5)
public relations
(5)
kampania reklamowa
(4)
konsument
(4)
marka
(4)
psychologia
(4)
reklama prasowa
(4)
reklama radiowa
(4)
reklama telewizyjna
(4)
advertising
(3)
etyka
(3)
media
(3)
prawo
(3)
reklama społeczna
(3)
zarządzanie
(3)
agencja reklamowa
(2)
badania marketingowe
(2)
gender marketing
(2)
kampania społeczna
(2)
kobiety
(2)
marketing bezpośredni
(2)
merchandising
(2)
obsługa klienta
(2)
perswazja
(2)
prawo farmaceutyczne
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przekaz reklamowy
(2)
reklama kinowa
(2)
społeczeństwo
(2)
sprzedaż
(2)
wizerunek marki
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business Intelligence
(1)
English language
(1)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
Instagram
(1)
Intranet
(1)
Unia Europejska
(1)
advertisement
(1)
analiza danych
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania trackingowe
(1)
brand names
(1)
budżet
(1)
business English
(1)
commercial advertising
(1)
cultural variations
(1)
czarny PR
(1)
decyzje zakupowe
(1)
direct mail
(1)
discourse analysis
(1)
dobro osobiste
(1)
działalność reklamowa
(1)
ekonomia
(1)
ekstranet
(1)
event marketing
(1)
franczyza
(1)
grafika
(1)
hazard
(1)
infrastruktura
(1)
instytucje samorządowe
(1)
integracja
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
komunikat reklamowy
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja
(1)
language of advertising
(1)
liternictwo
(1)
manipulacja
(1)
marketing mobilny
(1)
negocjacje
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
nowe media
(1)
oszczędzanie
(1)
partia polityczna
(1)
phraseology
(1)
podatek
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
portfel marek
(1)
posty
(1)
prasa
(1)
prawo autorskie
(1)
prawo europejskie
(1)
prawo medyczne
(1)
prawo prasowe
(1)
prawo wspólnotowe
(1)
produkt
(1)
projektowanie graficzne
(1)
przedsiębiorczość
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka w czterech rozdziałach omawia podstawowe pojęcia z turystyki rekreacji i reklamy główne cele działalności reklamowej w turystyce i rekreacji podstawowe metody reklamy stosowane w turystyce i rekreacji małe formy reklamy stosowane w turystyce i rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5753 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7203.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7202.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr.
Książka omawia specyficzne cechy promocji w sieci, metody badań i segmentacji rynku internetowego, konstruowanie programów promocyjnych - dobór odpowiednich matod i narzędzi, kontrola i badanie skuteczności poszczególnych działań promocyjnych, przygotowanie własnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej, sieciowa reklama, marketing bezpośredni i promocja sprzedaży, public relations w Internecie. Książka jest kompendium wiedzy o możliwościach Internetu dla specjalistów ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wykładowców i studentów stanowi wartościowe uzupełnienie podręczników marketingu, pomijających z reguły temat wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6976 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7776.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6341.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama farmaceutyczna i pokrewna / Rafał Szczęsny. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2010. - XXVII, [1], 594 s. ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
Bibliogr. s. XXI-XXVII. Indeks.
Publikacja prezentuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został również poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków oraz zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych krajach UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11649.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-316. Indeks.
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe; sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu; skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu); zarządzanie portfelem marek; techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy; finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14222.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść książki zawiera treści: od krytyki kultury masowej do odkrywania wieloznaczności współczesnej kultury,telewizja, medium XX wieku, reklama, perswazja, sztuka czy edukacja?- metodologiczne podstawy badań, telewizja w życiu dzieci, reklama telewizyjna w życiu dzieci, dziecko o reklamach telewizyjnych i o tym, w jaki sposób je ogląda, recepcja reklamy telewizyjnej proszku Pollena Rex przez dzieci w wieku 5 - 10 lat- reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, kilka uwag na temat regulacji prawnych dotyczących reklamy dla dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2887.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 234-238.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11143.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12135.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: - świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5555.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7008.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek. Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10997 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8762.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10232.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22380.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22447.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22446.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak potrzebnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy znaczącej zmianie... Co z żalem zaświadczamy. Od Autora: Skończyłem filologię polską na UAM-ie i potem przez piętnaście lat pracowałem w kilku agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały między innymi te felietony).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej