Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(83)
Forma i typ
Książki
(81)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Programy komputerowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(37)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(36)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(79)
Autor
Camarda Sylwia
(13)
Montessori Maria (1870-1952)
(13)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(4)
Siara Olga
(4)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(4)
Barrett Barney
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Gillespie Paula
(2)
Lerner Neal
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Struk Barbara
(2)
Szala Marcin
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Anderson Marti
(1)
Angelelli Claudia V
(1)
Arnold Jane
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Brzeziński Jerzy
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Cleary Timothy J
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Duff Alan
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Dąbrowska Izabela Edyta
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Ferguson George Andrew (1914- )
(1)
Florczykiewicz Janina
(1)
Forder Clare
(1)
Gibbons Pauline (1946- )
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928- )
(1)
Gras-Velázquez Adrián
(1)
Grudziewska Ewa
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hirst Beverly
(1)
Jacobs George M
(1)
Jacobson Julie
(1)
Janowski Andrzej (1935- )
(1)
Januszka Dana
(1)
Johnson Kelly 1971-
(1)
Jones Francis
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Kolasa-Skiba Agata
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Krajewska Anna (pedagog)
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kubinowski Dariusz (1962- )
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(1)
Lapp Diane
(1)
Larsen-Freeman Diane
(1)
Maley Alan
(1)
Manakker Van de
(1)
Marciniak Renata (organizacja i zarządzanie)
(1)
McCafferty Steven G
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Miodunka Władysław (1945- )
(1)
Moon Jayne
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Nunan David
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Opora Robert
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Phillips Hilary
(1)
Philpot Sarah
(1)
Piasta-Siechowicz Joanna (1965-2021)
(1)
Pirini Jesse
(1)
Podesva Robert
(1)
Pospiszyl Kazimierz (1938- )
(1)
Prince Heather
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Ruckdeschel Susan
(1)
Seli Helena
(1)
Sharma Devyani 1976-
(1)
Shintani Natsuko
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Skalski Dariusz (1960- )
(1)
Stankowski Adam
(1)
Szczepaniak Jakub
(1)
Szudlarek Tomasz
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Szychowiak Barbara
(1)
Szyszka Magdalena (filolog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
1901-2000
(10)
1918-1939
(5)
1945-1989
(5)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(52)
Nowy Jork (stan) (USA)
(9)
Anglia
(6)
Kalifornia (USA)
(4)
Holandia
(4)
Wielka Brytania
(4)
Kiribati
(3)
Massachusetts (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(55)
angielski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Nauczyciele
(8)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Metody nauczania
(43)
Nauczanie języków obcych
(20)
Metoda Montessori
(12)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(11)
PEDAGOGIKA
(7)
Tutoring
(7)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Strategie uczenia się
(6)
Nauczanie
(5)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(5)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(4)
Język angielski
(4)
NAUCZANIE
(4)
Psychologia dziecka
(4)
Coaching
(3)
Dzieci
(3)
Kształcenie
(3)
Metody badawcze
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Praca zespołowa
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Cele kształcenia
(2)
DZIECKO
(2)
DZIECKO TRUDNE
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Geometria
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Korepetycje
(2)
Mentoring
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(2)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(2)
Pedagogika
(2)
Poznanie
(2)
Program nauczania
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Wychowanie
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
ANTYPEDAGOGIKA
(1)
ARTETERAPIA
(1)
Algebra
(1)
Arytmetyka
(1)
Badania naukowe
(1)
Blended learning
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Diagnoza
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Emisja głosu
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
KARA (psychol.)
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kreatywność
(1)
Lęk
(1)
Metody statystyczne
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
MŁODZIEŻ TRUDNA
(1)
Młodzież
(1)
NAGRODY
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauka czytania
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
PEDAGODZY SPECJALNI
(1)
PEDAGOGIKA PENITENCJARNA
(1)
POMOCE TECHNICZNE dla NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1801-1900
(2)
1901-2000
(2)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(17)
Praca zbiorowa
(9)
Poradnik
(5)
Antologia
(3)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Wykład
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(64)
Językoznawstwo
(25)
Psychologia
(17)
Kultura i sztuka
(3)
Matematyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Słowo kluczowe
edukacja
(13)
teaching
(13)
English language
(10)
study and teaching
(10)
metoda Montessori
(9)
dzieci
(8)
pedagogika
(8)
learning
(7)
tutoring
(7)
education
(4)
foreign language
(4)
learning strategies
(4)
rozwój psychofizyczny
(4)
tutor
(4)
coaching
(3)
dydaktyka
(3)
foreign speakers
(3)
group work
(3)
language learning
(3)
motivation
(3)
nauczyciele
(3)
psychologia
(3)
badania pedagogiczne
(2)
bilingualism
(2)
classroom activities
(2)
communication skills
(2)
edukacja muzyczna
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
eksperyment
(2)
embriologia
(2)
język polski
(2)
language
(2)
learning methods
(2)
mentoring
(2)
methods of teaching
(2)
metody nauczania
(2)
nauczanie
(2)
obserwacja
(2)
pedagogika specjalna
(2)
pedagogy
(2)
peer teaching
(2)
peer tutoring
(2)
psychology
(2)
research method
(2)
statystyka
(2)
study
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
szkoła
(2)
technology
(2)
writing centers
(2)
young learners
(2)
Internet
(1)
Japanese speakers
(1)
Maria Montessori
(1)
activity program
(1)
adolescent writers
(1)
advocacy
(1)
aksjologia
(1)
algebra
(1)
analiza dokumentów
(1)
analiza wariancji
(1)
anxiety
(1)
arteterapia
(1)
arytmetyka
(1)
assessment
(1)
audio-visual aids
(1)
badania jakościowe
(1)
behavioral strategies
(1)
behawioryzm
(1)
blended learning
(1)
cele kształcenia
(1)
cele nauczania
(1)
class management
(1)
cognitive behavior
(1)
communication
(1)
communicative approach
(1)
conversation
(1)
cooperative learning
(1)
czytanie
(1)
digital technology
(1)
dorastanie
(1)
drama (ped.)
(1)
dzieciństwo
(1)
dziecko
(1)
dzielenie
(1)
e-learning
(1)
edukacja dorosłych
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja pozaszkolna
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja szkolna
(1)
emisja głosu
(1)
empatia
(1)
ethics
(1)
filozofia
(1)
geometria
(1)
group learning
(1)
higher education
(1)
historia
(1)
individual learning
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 257-265) and indexes.
Motivation and Learning Strategies for College Success provides a framework organized around motivation, methods of learning, time management, control of the physical and social environment, and monitoring performance that makes it easy for students to recognize what they need to do to become academically successful. Full of rich pedagogical features and exercises, students will find Follow-Up Activities, opportunities for Reflection, Chapter-End Reviews, Key Points, and a Glossary. Seli and Dembo focus on the most relevant information and features to help students identify the components of academic learning that contribute to high achievement, to master and practice effective learning and study strategies, and to complete self-regulation studies that teach a process for improving their academic behavior. Combining theory, research, and application, this popular text guides college students on how to improve their study skills and become self-regulated learners.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21792.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21791.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Idee - metody - inspiracje)
Uważa się, że funkcją pedagogiki jest dostarczanie nauczycielom przepisów na uzyskiwanie zakładanych celów, swoistej technologii działania edukacyjnego. Niezwykła złożoność procesów edukacyjnych powoduje jednak, że owe proste i zrozumiałe dla wszystkich, łatwe do praktycznego stosowania teorie okazują się raz za razem mistyfikacjami. Rodzi to zniechęcenie, stwarza konflikt praktyków z teoretykami i wywołuje jeszcze większe zapotrzebowanie na oczywistość i prostotę. Praca podzielona jest na trzy rozdziały: Wyzwanie pedagogiki krytycznej, Antypedagogika i Emancypacja [z] pedagogiki antypedagogicznym wyzwaniem dla dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1889 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1890.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
This book cuts a clear, workable path for EFL teachers through recent developments in teaching thinking for all ages and in all school and college subjects. "Thinking in the EFL class" offers over 30 well-though out, realistic for teachers and over 85 practical, easy-to-use activities for language classes. These tips and activities encourage flexibility, fun, creativity and rigour in teacher and student thinking. They involve minimal preparation and a wide range of interesting topics. Most of the activities are multi-level and adaptable from elementary to advanced students. Many integrate the skills of listening, speaking, reading and/or writing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14042.XXIV.14 [Czytelnia A], 21357.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
The Self-Regulated Learning Guide introduces K-12 teachers to the basics of self-regulation. Highly practical and supported by cutting-edge research, this book offers a variety of techniques for seamlessly infusing self-regulated learning principles into the classroom and for nurturing students’ motivation to strategize, reflect, and succeed. Featuring clear explanations of the psychology of self-regulation, these nine chapters provide teachers with core concepts, realistic case scenarios, reflection activities, and more to apply SRL concepts to classroom activities with confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21805.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21804.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Tutoring jako metoda edukacji spersonalizowanej, traktująca rozwój podopiecznego holistycznie, staje się coraz bardziej popularna. W opinii jej prekursorów oraz praktyków jest ona szansą na powrót do źródeł edukacji i odnowienie relacji mistrz-uczeń. Metoda ta, oparta na personalizmie, klasycznej koncepcji cnót i osiągnięciach psychologii pozytywnej oraz wyposażona w nowoczesne narzędzia edukacyjne, pozwala odkrywać pełnię potencjału podopiecznego, by mógł on wykorzystywać swoje talenty i mocne strony dla dobra własnego i innych. Niewątpliwym walorem tej książki jest jej kompleksowość: autorzy kładą nacisk zarówno na wnikliwy opis teoretycznych podstaw metody, jak i na konkretne przykłady jej zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17671.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scaffolding Language, Scaffolding Learning : Teaching Second Language Learners in the Mainstream Classroom / Pauline Gibbons. - Second Edition - Portsmouth : Heinemann, copyright 2015. - IX, [1], 165 stron : ilustacje ; 24 cm.
The bestselling Scaffolding Language, Scaffolding Learning helped tens of thousands of mainstream elementary teachers ensure that their ELL learners became full members of the school community with the language and content skills they needed for success. In the highly anticipated Second Edition, Pauline Gibbons updates her classic text with a multitude of practical ideas for the classroom, supported by the latest research in the field of ESL. With clear directions and classroom tested strategies for supporting students’ academic progress, Gibbons shows how the teaching of language can be integrated seamlessly with the teaching of content, and how academic achievement can be boosted without sacrificing our own vision of education to the dictates of knee-jerk accountability. Rich examples of classroom discourse illustrate exactly how the scaffolding process works, while activities to facilitate conversation and higher-level thinking put the latest research on second language learning into action.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17703.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Longman Guide to Peer Tutoring / Paula Gillespie, Neal Lerner. - Second edition - New York : Pearson Longman, 2008. - XIII, 209 pages ; 23 cm.
(Longman professional development series in composition)
Includes index.
Grounded in current writing center theory and practice, The Allyn & Bacon Guide to Peer Tutoring provides students with a comprehensive introduction to effective tutoring. Throughout the book, readers hear the voices of tutors and writers in first-person peer tutor accounts, reflective essays, and transcripts from actual sessions. Within each chapter, techniques, models, and exercises provide instruction appropriate for any level of tutoring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18651.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references.
This book showcases pedagogical tools for learning languages through interdisciplinary project-based learning (PBL). Chapters demonstrate a diverse range of PBL activities that help students build communities of practice within classroom settings, and across local and global communities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20506.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
W zamyśle Redaktora Naukowego monografia ma łączyć zdiagnozowany stan praktyki edukacyjnej z propozycjami zmian i modernizacji wybranych jej obszarów, wynikającymi z zastosowania teorii pedagogicznych. Jej Autorzy, Członkinie i Członkowie Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk (w kilku przypadkach wraz ze swoimi współpracownikami) przedstawili własne rozważania w układzie: diagnoza – kierunki zmian i modernizacji – niezbędne warunki realizacyjne. Rozszerzyli przy tym pole namysłu o diagnozę i perspektywy rozwoju wybranych subdyscyplin pedagogicznych. W rezultacie powstał wielowątkowy raport pozwalający spojrzeć na pedagogikę z perspektywy teoretycznej i praktycznej – za co wyrażam gorące podziękowania wszystkim Autorom (…).Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorskie diagnozy wybranych fragmentów rzeczywistości dotyczącej teorii pedagogicznych i praktyki edukacyjnej zostały poddane refleksji natury interdyscyplinarnej – specyficznej dla zadań realizacyjnych opartych na pogłębionej analizie stanu oraz doświadczeń (również międzynarodowych). Dzięki takiemu podejściu otrzymaliśmy nie tylko autorskie diagnozy, które są silną stroną badań pedagogicznych, ale też autorskie pomysły na rozwiązanie zdiagnozowanych problemów, będące eksperckim głosem pedagogów. Z Wprowadzenia Redaktora Naukowego prof. dra hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18506.IV.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21697.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21696.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniques and Principles in Language Teaching / Diane Larsen-Freeman, Marti Anderson. - Third edition - Oxford : Oxford University Press, 2019. - XIX, 252, [1] stron. : rysunki ; 23 cm.
NEW discussion on the political dimensions of language teaching; NEW digital technology chapter; NEW extended coverage of content-based and task-based approaches.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17691.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring : A training and facilitation guide / Jesse Pirini. - Wellington : NZCER PRESS, copyright 2017. - 97 pages ; 30 cm.
Peer tutoring is the system of instruction in which learners help each other and learn by teaching. Tutoring schemes have been used in a variety of contexts--with students teaching students, students teaching school pupils, non-professional adults teaching adults and children, and pupils teaching pupils. This book: (1) describes specimen tutoring schemes; (2) analyses objectives; (3) outlines research findings on the effectiveness of peer tutoring; (4) indicates how tutoring can be developed in schools and in higher education; (5) considers one major tutoring scheme in detail ("the Pimlico Connection"); and (6) offers practical suggestions on how to set up a peer tutoring scheme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18629.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer coaching for adolescent writers / Susan Ruckdeschel ; foreword by Diane E. DeFord. - Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press, c2010. - XVIII, 169 pages : illustations ; 28 cm.
Includes bibliographical references and index.
Susan Ruckdeschel provides a clear rationale for having student writers coach each other as they revise their work. Her explanations, examples, practical tips, and reproducibles enable teachers to use the process successfully in their own classrooms. This peer review process is straightforward, engaging, and flexible, and aims to develop students’ independence as writers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18648.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowane w tej publikacji zagadnienia rewalidacji dziecka niepełnosprawnego obejmują swym zakresem treściowym zarówno przegląd koncepcji wychowania specjalnego, ukazanie sytuacji psychologiczno-pedagogicznej rewalidowanych dzieci z różnymi niepełnosprawnościami. Pracę kończy ukazanie możliwości komputerowego wspomagania rewalidacji dziecka niepełnosprawnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3432 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3433.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Tutoring jest jedną z metod edukacji spersonalizowanej, polegającą na systematycznej pracy w relacji mistrz–uczeń. Ma na celu wspieranie ucznia w rozwijaniu jego potencjału w oparciu o jego umiejętności i zainteresowania. Treść książki obejmuje: założenia teoretyczne tutoringu opis procesu stawania się tutorem wdrażanie i finansowanie programów tutoringowych funkcjonowanie tutoringu w szkole, na uczelni i w edukacji nieformalnej, np. w organizacjach pozarządowych studia przypadków – opisy funkcjonowania tutoringu w różnych instytucjach wywiady z praktykami tutoringu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21491.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21490.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 91-[94].
Praca to pełna informacja o podstawowych problemach i kontrowersjach w dziedzinie dydaktyki międzykulturowej, zamieszczona w teoretycznej części pracy oraz oryginalne badanie występowania elementów związanych z kulturą na lekcjach języka obcego omówione w części empirycznej pracy [z recenzji prof. Hanny Komorowskiej].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20351.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Allyn and Bacon guide to peer tutoring / Paula Gillespie, Neal Lerner. - Second edition - New York : Pearson/Longman, copyright2004. - XIII, 209 pages ; 23 cm.
Includes bibliographical references (p. 187-201) and index.
The Allyn & Bacon Guide to Peer Tutoring provides readers with a comprehensive introduction to effective tutoring. Throughout the book, readers hear the voices of tutors and writers in first-person peer tutor accounts, reflective essays, and transcripts from actual sessions. Within each chapter, techniques, models, and exercises provide instruction appropriate for any level of tutoring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18636.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching practices that work)
Includes bibliographical references and index.
This indispensable book presents an accessible, research-driven approach to making content meaningful for English language learners. It enables teachers to put together a differentiated lesson on the run or dig further into proven teaching and learning strategies for non-native speakers. Keep this book on your desk and the sticky notes handy—you'll be marking page after page of useful, effective, and enjoyable additions to your teaching repertoire!—Kristine B. Heim, MA, ELL Teacher, Saint Paul (Minnesota) Public Schools “Standards based, practical, and flexible, this book provides tools for helping ELLs grow in critical areas of literacy. Teachers are guided to select exactly which lessons are most appropriate for the needs of their students and to determine the level of instruction: beginning, intermediate, or advanced. The 'Tech It Out' sections and many website links show how to take learning to the next level in a modern way. Teachers finally have a way to differentiate literacy skills so ELLs can actively participate with their peers. This is a 'must-have' book for every classroom teacher trying to help ELLs succeed! [Jacqueline Wells]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17700.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minęło już 100 lat od momentu, kiedy Maria Montessori sprzeciwiła się traktowaniu dziecka jako miniatury dorosłego i kiedy upomniała się o należyte docenienie znaczenia dzieciństwa dla rozwoju człowieka i społeczeństwa. System edukacyjny Marii Montessori wniósł nową jakość do pedagogiki, a „odkrycie dziecka”, jakiego dokonała autorka, było poprzedzone latami naukowych badań i obserwacji. W tej książce Maria Montessori przybliża Czytelnikom rozwój dziecka w pierwszych latach jego życia. Podkreśla naturalność procesu rozwoju oraz fakt, że siły, które go napędzają, są wewnętrzne i występują, gdy dorosły stworzy dziecku odpowiednie do rozwoju warunki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22303.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22302.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na rozwijanie spontaniczności i twórczości oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Maria Montessori określała dzieciństwo jako okres „życia wewnętrznego”, który prowadzi do rozwoju i doskonałości, zaś wartość środowiska wychowawczego mierzyła dostępnością środków niezbędnych do realizacji tego procesu. Metoda Marii Montessori znalazła zwolenników na całym świecie. Mimo jej rosnącej popularności w Polsce wciąż niewiele jest publikacji tej autorki dostępnych w języku polskim. Czytelnicy korzystają głównie z pośrednich źródeł i opracowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18582.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18581.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Il segreto dell'infanzia.
Oddajemy w ręce czytelników niepublikowaną dotychczas na polskim rynku, klasyczną książkę Marii Montessori, w której autorka wykłada podstawy swojej koncepcji kształtowania się psychiki dziecka. W 48 krótkich rozdziałach autorka opisuje poszczególne aspekty rozwoju dziecka oraz zagadnienia związane z towarzyszeniem mu w optymalnym rozwoju. Życie psychiczne dziecka należy obserwować w taki sam sposób, w jaki Fabre obserwował owady: poznawał je w ich naturalnym środowisku życia, by uzyskać ich żywy obraz, pozostając jednak w ukryciu, by im nie przeszkadzać. Obserwacje te należy rozpocząć w momencie, gdy zmysły, niczym organy poznawania, zaczynają wychwytywać i gromadzić świadome odczucia ze świata zewnętrznego, wraz z nagłym rozpoczęciem rozwoju [ze wstępu].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22348.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22347.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej