Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(25)
wypożyczone
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(29)
Autor
Łobocki Mieczysław (1929- )
(8)
Palka Stanisław (1941- )
(4)
Bauman Teresa
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Rubacha Krzysztof (1965- )
(2)
Cynarski Wojciech Jan (1965- )
(1)
Gass Susan M
(1)
Gnitecki Janusz
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928- )
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Góralski Andrzej (1936- )
(1)
Hajduk Edward (1932- )
(1)
Jaworska-Witkowska Monika
(1)
Kos Ewa (pedagogika)
(1)
Krüger Heinz-Hermann (1947- )
(1)
Kubinowski Dariusz (1962- )
(1)
Kubinowski Mariusz
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Mackey Alison
(1)
Maszke Albert Wojciech (1939- )
(1)
Murphy Victoria A
(1)
Nowak Marian (1955- )
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Puślecki Władysław (1933- )
(1)
Siegień-Matyjewicz Alicja Joanna
(1)
Szal Eugeniusz
(1)
Szczęsny Wiesław Wojciech
(1)
Sztobryn Dorota (1956- )
(1)
Urbaniak-Zając Danuta (1957- )
(1)
Zaczyński Władysław Piotr
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(32)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(32)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PEDAGOGIKA
(30)
Metodologia
(4)
Badania naukowe
(2)
HIPOTEZA
(1)
Język angielski
(1)
Konwersacje
(1)
METODOLOGIA
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
PEDAGOGIKA KULTURY
(1)
Pedagogika
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PORADNIKI
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
badania pedagogiczne
(5)
metodologia
(5)
pedagogika
(5)
badania jakościowe
(3)
ankieta
(2)
badania naukowe
(2)
eksperyment
(2)
metody badań
(2)
metody statystyczne
(2)
praca dyplomowa
(2)
techniki badań
(2)
wywiad
(2)
analiza danych
(1)
analiza ilościowa
(1)
analiza jakościowa
(1)
children
(1)
dane badawcze
(1)
edukacja
(1)
hermeneutyka
(1)
hipoteza
(1)
introspekcja
(1)
materiał badawczy
(1)
methodology
(1)
metody obserwacyjne
(1)
metody statystycznesocjometria
(1)
narzędzia badawcze
(1)
nauki społeczne
(1)
obiektywna hermeneutyka
(1)
obserwacja
(1)
organizacja
(1)
pomiar
(1)
problem badawczy
(1)
proces badawczy
(1)
research method
(1)
second language acquisition
(1)
second language learning
(1)
sondaż
(1)
study and teaching
(1)
słownik
(1)
techniki socjometryczne
(1)
testy pedagogiczne
(1)
wyniki badań
(1)
wywiad narracyjny
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Kompendium wiedzy dla studentów nauk o wychowaniu: koncepcje teoretyczne, metody badań, klasyfikacje prądów i kierunków pedagogiki. Książka ta składa się z trzech części, z których każda warta jest opublikowania w języku polskim, bowiem zawiera treści dotyczące nowoczesnego uprawiania pedagogiki. Publikacja stanowi poznawczo i metodycznie wartościową lekturę zarówno dla pracowników naukowych z dziedziny pedagogiki, jak i coraz liczniejszych studentów kierunków pedagogicznych szkół wyższych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5605.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7072.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody i techniki badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wyd. 5. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006. - 329, [1] s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną jej wartością poznawczą, w tym z zarówno przysługującymi jej zaletami jak i niedomaganiami pod względem merytorycznym. Szeroko omawia warunki, od spełnienia których uzależnia się poprawne zastosowanie poszczególnych metod i technik badawczych. Publikacja jest adresowana szczególnie do studentów studiów pedagogiki i młodszych pracowników naukowo-dydaktycznych, podejmujących prace badawcze dotyczące szeroko rozumianej problematyki pedagogicznej. Może być przydatna także w pisaniu prac dyplomowych i magisterskich, rozpraw doktorskich i habilitacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4941 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5532.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5531.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8893.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 899 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2069 [Magazyn 1], P.2066 [Magazyn 1], P.2068 [Magazyn 1] (3 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja przeznaczona jest dla studentów pedagogiki. Ułatwi im ona przygotowanie prac dyplomowych i magisterskich. Stanowi też dobre wyjście do rozumienia i oceniania wartości poznawczej opracowań naukowo-badawczych, z którymi można się spotkać w literaturze pedagogicznej, psychologicznej i socjologicznej. Książka może stanowić też pomoc dla doktorantów i habilitantów, którzy piszą prace z zakresu pedagogiki, jak również dla wszystkich innych osób bliżej zainteresowanych metodologicznymi problemami badań pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5987 [Magazyn 1], P.5992 [Magazyn 1], P.5989 [Magazyn 1], P.5990 [Magazyn 1], P.5988 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4939.V.9 [Wypożyczalnia B], P.5986.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5528.V.9 [Czytelnia B], 5529.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1888 [Magazyn 2], 1887 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2075 [Magazyn 1], P.2073 [Magazyn 1], P.2074 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkice, Rozprawy, Studia - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Pedagogika - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Inspiracją do napisania tej książki była nie tylko chęć kontynuowania refleksji metodologicznej, lecz także potrzeba analizy zagadnień kontrowersyjnych, a mających znaczenie dla postępu w metodologii badań pedagogicznych. Kolejne rozdziały są poświęcone m.in. problemom badawczym w pedagogice, badaniom empirycznym ilościowym i jakościowym, pedagogicznym badaniom historycznym i porównawczym, badaniom z pogranicza pedagogiki oraz twórczemu wiązaniu badań pedagogicznych z praktyką szkolną – skłaniać mogą do krytycznej analizy i polemiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4220 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5239.V.9 [Wypożyczalnia B], P.4221.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4666.V.9 [Czytelnia B], 6442.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Indeks s.467-480.
Podstawy metodologii badań w pedagogice to podręcznik nie tylko uzupełniający dotychczasowe publikacje z zakresu metodologii badań pedagogicznych, lecz przede wszystkim wzbogacający ofertę poznawczą z tej dziedziny. Autorzy poszczególnych rozdziałów to cenieni znawcy przedmiotu z kilkunastu uczelni wyższych w Polsce. Książka jest skierowana do studentów pedagogiki, do pracowników naukowych instytutów, wydziałów i uczelni pedagogicznych (oraz prowadzących studia pedagogiczne), a także do osób zawodowo związanych z praktyką pedagogiczną, które pragną podejmować własne próby badawcze w szkołach, placówkach wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, oświatowych i społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8374.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9750.V.9 [Czytelnia B], 9749.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
"Podręcznik (...) nie zawiera pełnej i wyczerpującej wiedzy o sztuce badań naukowych. Jest formą propedeutyki, którą mozna uzupełniać i pogłębiać przez studia specjalistycznych publikacji oraz praktykę badawczą. Praca nie nadaje się do systematycznego czytania. Powinno się raczej wyszukiwać i czytać fgragmenty doraźnie potrzebne dla konkretnej sytuacji. Kluczową zasadą porządku poznania w naukach humanistycznych jest organizacja i fazy postępowania badawczego. To właśnie owe kroki poznania dyktować powinny kolejność czytania treści i zaleceń metodycznych podręcznika." (fragment Słowa wstępnego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1291 [Magazyn 1], P.4421 [Magazyn 1], P.6131 [Magazyn 1], P.2063 [Magazyn 1], P.6134 [Magazyn 1], P.4420 [Magazyn 1], P.6136 [Magazyn 1], P.6133 [Magazyn 1], P.12373 [Magazyn 1], P.6138 [Magazyn 1], P.6135 [Magazyn 1], P.6137 [Magazyn 1], P.4419 [Magazyn 1], P.6132 [Magazyn 1] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2062.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7344.V.9 [Czytelnia B], 7345.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Seminaria Metodologii Pedagogiki)
Jeśli na przedmiot pedagogiki spojrzymy z wewnętrznej perspektywy – perspektywy dyscypliny, to zaktywizujemy kilka problemów wymagających rozstrzygnięcia. Po pierwsze, historyczne zmiany, jakim podlegał przedmiot badań od chwili powstania pedagogiki akademickiej. Po drugie, pojawi się kwestia różnicowania metodologii badań pedagogicznych, szczególnie na poziomie metod zbierania i analizowania danych. Po trzecie, przywołamy różnicowanie się perspektyw teoretycznych, które nadają sens gromadzonym informacjom, czyli stanowią podstawę formułowanych interpretacji. I po czwarte, wkroczymy w obszar wewnętrznego różnicowania się przedmiotu badań pedagogiki w obrębie jej głównych subdyscyplin: pedagogiki ogólnej, teorii wychowania, dydaktyki, pedagogiki społecznej, itd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5999 [Magazyn 1], P.5998 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5996.V.9 [Wypożyczalnia B], P.5997.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7273.V.9 [Czytelnia B], 7274.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Bibliogr. s. 456-462. Indeksy.
Pierwszy od wielu lat i jedyny nowoczesny podręcznik dotyczący metodologii badań nad edukacją. Podręcznik dla studentów pedagogiki, socjologii i psychologii. Konstrukcja podręcznika odtwarza wszystkie ogniwa procesu badawczego - od teoretycznej konceptualizacji celu i przedmiotu badań, przez budowanie ich planu, konstruowanie narzędzi badawczych, metody zbierania danych, metody analizy danych - do interpretacji i odnoszenia ich do teroii lub praktyki edukacyjnej. Główna idea podręcznika opiera się na jego interakcyjności (czytelnik jest prowadzony krok po kroku po treści podręcznika, angażowany w wykonywanie zadań testujących rozumienie tekstu). Zadania sprawdzające rozumienie tekstu nie są abstrakcyjne, lecz nawiązują do doświadczeń edukacyjnych czytelnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6699 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6698.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7539.V.9 [Czytelnia B], 7538.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 83-85
Ustalenia, jak radzą sobie studenci z rozpoznawaniem składników języka zawierających wiedzę o zależnościach, o oddziaływaniach, było inspiracją do napisania oddawanej do rąk Czytelnika książki. Studenci są wyposażeni w wiedzę definicyjno-klasyfikacyjną. W sytuacjach dydaktycznych często wykorzystują uproszczone schematy myślenia, wyjaśniania, skąpy repertuar leksykalny, łatwo porzucają język opisu a wykorzystują język ocen i postulatów. Taki schemat myślenia utrudnia im odróżnianie przypuszczenia od składnika języka opisującego zjawiska realne lub relacje między nimi. Być może przedkładane propozycje osłabią te utrudnienia i będą przydatne studentom do czytania tekstu naukowego z większym pożytkiem poznawczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8017.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
W pozycji tej w sposób ustruktualizowany pokazano, co należy przedsięwziąć w toku czynności związanych z określonymi badaniami pedagogicznymi, by sprawnie i skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Posługiwanie się tym opracowaniem wymaga solidnych podstaw teoretycznych z zakresu metodologii badań pedagogicznych, logiki oraz statystyki. Publikacja składa się z dwu części. W pierwszej części przedstawiono etapy i fazy cyklu działań niezbędnych w trakcie przygotowania i pisarskiego ujęcia pracy naukowej, w drugiej – zamieszczono program samokształcenia metodologicznego wraz z wybranymi wzornikami praktyczno-metodologicznymi. Jego adresatami są głównie studenci stacjonarni i zaoczni oraz doktoranci wyższych uczelni przygotowujący prace magisterskie i doktorskie z pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8026.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Prezentowana publikacja przeznaczona jest dla studentów pedagogiki. Ułatwi im ona przygotowanie prac dyplomowych i magisterskich. Stanowi też dobre wyjście do rozumienia i oceniania wartości poznawczej opracowań naukowo-badawczych, z którymi można się spotkać w literaturze pedagogicznej, psychologicznej i socjologicznej. Książka może stanowić też pomoc dla doktorantów i habilitantów, którzy piszą prace z zakresu pedagogiki, jak również dla wszystkich innych osób bliżej zainteresowanych metodologicznymi problemami badań pedagogicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.138.V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269-272.
Opracowanie dotyczy problemów gromadzenia materiału empirycznego i jego analizy ilościowej i jakościowej w naukach społecznych, w tym badaniach pedagogicznych. Książka zawiera podstawowe definicje i rodzaje prac dyplomowych, przedstawia charakterystykę metod i technik badań pedagogicznych. Pokazuje nie tylko, jak gromadzić rzetelny, wiarygodny materiał empiryczny, ale także co z nim zrobić, jak go interpretować i w jakim kierunku prowadzić wnioskowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15114.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
Bibliografia strony 179-201. Indeks.
Second Language Learning in the Early School Years: Trends and Contexts provides a detailed exploration of second language learning in the early years, examining past and present research evidence on bilingualism, second language, and foreign language learning in childhood, and arguing that young children can learn multiple languages without adverse effect on their overall language development in any of their languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17483.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Research methods in second language acquisition : a practical guide / edited by Alison Mackey and Susan M. Gass. - 1st edition - Chichester, West Sussex ; Malden, Mass. : Wiley-Blackwell, c2012. - 326 pages ; 26 cm.
(Guides to research methods in language and linguistics)
Includes bibliographical references and index.
Research Methods in Second Language Acquisition: A Practical Guideis an informative guide to research design and methodology for graduate students and scholars. Each chapter of this volume offers background, step-by-step guidance, and relevant studies to create comprehensive coverage of each method.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18002.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-178.
Podręcznik dotyczy tego jak pisać prace dyplomowe. Przygotowany został z myślą o studentach, którzy po raz pierwszy podejmują trud przeprowadzenia badań o charakterze naukowym. Jego celem nie jest streszczenie popularnych podręczników do metodologii badań społecznych, lecz jedynie zwrócenie uwagi na istotne kwestie przysparzające często trudności wielu autorom, będące przyczynami rozmaitych błędów i nieporozumień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18912.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej