Błażejewski Wojciech
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Evans Virginia
(159)
Dooley Jenny
(113)
Zaborowska Joanna
(73)
Rudnicki Bogdan
(70)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(48)
Błażejewski Wojciech
(-)
Kruczek Zygmunt
(45)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(43)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(33)
Oxenden Clive
(32)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(32)
Latham-Koenig Christina
(30)
Gogol' Nikolaj Vasil'evič (1809-1852)
(29)
Jakubaszko Juliusz
(29)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(29)
Bergier Józef (1952- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Partycki Sławomir (1951- )
(27)
Mitchell H.Q
(25)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(25)
Harrison Mark (1955- )
(24)
Kokot Franciszek (1929- )
(24)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(23)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(23)
Kenny Nick
(22)
Kózka Maria
(22)
Zarzycka Danuta
(22)
Ślusarska Barbara
(22)
Hrapčenko M.B. (1904-1986)
(20)
Kacprzak Lech
(20)
Kübler Andrzej
(20)
Mruk Henryk
(20)
Gajewski Piotr (medycyna)
(19)
Jarosz Mirosław (1957- )
(19)
Scott Sally
(19)
Siwiński Wiesław (1934- )
(19)
Ciekanowski Zbigniew
(18)
Gołembski Grzegorz
(18)
Newbrook Jacky
(18)
Opul'skaâ L.D
(18)
Rejman Krzysztof
(18)
Taylore-Knowles Steve
(18)
Dmochowska Halina
(17)
Gaździk Tadeusz Szymon (1954- )
(17)
Jones Leo (1943- )
(17)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(17)
Scott-Barrett Fiona
(17)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(17)
Szczeklik Andrzej (1938-2012)
(17)
Szuścik Urszula
(17)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(17)
Abbs Brian (1935- )
(16)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(16)
Edwards Lynda
(16)
Freebairn Ingrid
(16)
Gawęcki Jan (1944- )
(16)
Maryniarczyk Andrzej
(16)
McCarthy Michael (1947- )
(16)
Milton James
(16)
Ochmański Marian (1936- )
(16)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(16)
Belczyk Arkadiusz
(15)
Mann Malcolm
(15)
Montessori Maria (1870-1952)
(15)
Mourão Sandie
(15)
Nowak Marian (1955- )
(15)
O'Connell Sue
(15)
Sawicki Jarosław
(15)
Skoczylas Zbigniew
(15)
Stasiak Andrzej
(15)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(14)
Camarda Sylwia
(14)
Ciechaniewicz Wiesława
(14)
Francke Barbara
(14)
Grzywacz Jacek
(14)
Halemba Piotr (1966- )
(14)
Jalinik Mikołaj
(14)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Kozubski Wojciech (1955- )
(14)
Maik Wiesław (1941- )
(14)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(14)
May Peter
(14)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(14)
Stanton Alan
(14)
Zbucki Łukasz
(14)
Zenderowski Radosław (1974- )
(14)
Łuczkiewicz Grzegorz
(14)
Emmerson Paul
(13)
Evans Virginia (1945- )
(13)
Fowler W.S
(13)
Gude Kathy
(13)
Kamiński Bogdan
(13)
Kawalec Wanda
(13)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(13)
Moryś Janusz (1958- )
(13)
Nowak Edward (1951- )
(13)
O'Dell Felicity (1947- )
(13)
Siara Olga
(13)
Stephens Mary
(13)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
EDUKACJA ZDROWOTNA
(2)
Badania naukowe
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Cele kształcenia
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Efektywność nauczania
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
Pedagogika
(1)
Podstawa programowa
(1)
Praca dyplomowa
(1)
RODZICE
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
UCZNIOWIE
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
pedagogika
(3)
edukacja zdrowotna
(2)
nauczyciel
(2)
praca dyplomowa
(2)
wychowanie
(2)
Polska
(1)
Słowacja
(1)
analiza ilościowa
(1)
analiza jakościowa
(1)
badania naukowe
(1)
badania pedagogiczne
(1)
cele kształcenia
(1)
cele nauczania
(1)
dydaktyka
(1)
dzieci
(1)
dziecko zdolne
(1)
edukacja szkolna
(1)
edukacja wielokulturowa
(1)
globalizacja
(1)
historia
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
metodologia
(1)
metody badań
(1)
mobbing
(1)
moduł przyrodniczo-techniczny
(1)
motywacja
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie całościowe
(1)
osiągnięcia szkolne
(1)
patriotyzm
(1)
podstawa programowa
(1)
pogranicze
(1)
problemy wychowawcze
(1)
rodzina
(1)
sprawność fizyczna
(1)
stres
(1)
szkolnictwo
(1)
szkoła
(1)
techniki badań
(1)
tożsamośc kulturowa
(1)
uczeń
(1)
uczeń zdolny
(1)
upośledzenie umysłowe
(1)
wspomaganie rozwoju
(1)
wychowanie do wartości
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 11, r. 2014.)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16331.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-178.
Podręcznik dotyczy tego jak pisać prace dyplomowe. Przygotowany został z myślą o studentach, którzy po raz pierwszy podejmują trud przeprowadzenia badań o charakterze naukowym. Jego celem nie jest streszczenie popularnych podręczników do metodologii badań społecznych, lecz jedynie zwrócenie uwagi na istotne kwestie przysparzające często trudności wielu autorom, będące przyczynami rozmaitych błędów i nieporozumień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18912.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 13, r. 2014)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18915.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 12, r. 2014.)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16332.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 4)
Nazwy aut. na s. [277-278].
Bibliogr. przy rozdz.
"Szeroko pojmowane wychowanie jest procesem przekazywania wartosci róż- nej natury - moralnych, kulturowych, cywilizacyjnych, estetycznych, narodowych. Wyzwaniem współczesnej szkoły jest również przeciwstawianie się rozprzestrzenia-niu wśród młodzieży i dzieci tzw. antywartosci, prowadzącemu do demoralizacji, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Skuteczna realizacja trudnych celów wychowawczych wymaga zacieśnienia wzajemnej współpracy w gronie pedagogicznym, między wychowawcami i rodzicami uczniów. Na jej jakośś składają się przede wszystkim warunki wzajemnej komunikacji, zaufanie, partnerstwo w podejmowaniu różnorodnych rozwiązań dydaktyczno-wycho-wawczych." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13844.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny ; t. 1, r. 2011)
Książka stanowi zbiór poglądów zarówno teoretyków, jak i praktyków kształtowania i rozwijania zdolności oraz pracy z uczniem zdolnym. Składa się z czterech części. Pierwsza zawiera systemowe ujęcie problematyki wsparcia ucznia zdolnego w aspekcie teorii i praktyki edukacyjnej. W części drugiej zgrupowano prace ukazujące problemy ucznia zdolnego we współczesnym społeczeństwie. Uczeń zdolny w szkole i przedszkolu to tematyka trzeciej części, natomiast ostatnia zawiera problematykę funkcjonowania ucznia zdolnego w rodzinie i szkole. Wszystkie prace mają ujednoliconą formę, tzn. każdy tekst poprzedzony jest słowami kluczowymi oraz streszczeniami w języku polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13527.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 241-242.
W treści opracowania, którego głównym celem jest zachęcenie studentów do samodzielnych poszukiwań sposobów integrowania - scalania wiedzy przedmiotowej w atrakcyjne dla uczniów kompleksy - moduły - zawarto szereg refleksji, wskazówek i przykładów praktycznych. Nauczania całościowe (zintegrowane) oraz przedmiotowe nie muszą wykluczać się wzajemnie, ale stanowić dopełniające się modele dydaktyczne na różnych szczeblach edukacji. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19896.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269-272.
Opracowanie dotyczy problemów gromadzenia materiału empirycznego i jego analizy ilościowej i jakościowej w naukach społecznych, w tym badaniach pedagogicznych. Książka zawiera podstawowe definicje i rodzaje prac dyplomowych, przedstawia charakterystykę metod i technik badań pedagogicznych. Pokazuje nie tylko, jak gromadzić rzetelny, wiarygodny materiał empiryczny, ale także co z nim zrobić, jak go interpretować i w jakim kierunku prowadzić wnioskowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15114.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
W niniejszym opracowaniu autorzy włączają się w nurt dyskusji o aktualnych zagrożeniach społecznych i sposobach ich ograniczenia drogą działań oświatowych. Zaprezentowano wiele trafnych wypowiedzi, ocen i sentencji osób uważanych powszechnie za autorytety w dziedzinie nauki, religii, sztuki, m.in. filozofów, pisarzy, pedagogów. Wybór treści cytowanych autorów podyktowany był chęcią zainteresowania istotną problematyką szerokich kręgów uczniów szkół średnich, studentów głównie kierunków humanistycznych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18524.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej