Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Southern Anna
(2)
Bartkowicz Zdzisław (1947- )
(1)
Beddall Fiona
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Białobrzeska Katarzyna (pedagog)
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Braun Katarzyna
(1)
Burrows Phill
(1)
Devitt Matthew
(1)
Dudak Anna
(1)
Duff Alan
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Evans Evans
(1)
Gerngross Günter
(1)
Harbatski Andrei (1956- )
(1)
Heathfield David
(1)
Hejnicka-Bezwińska Teresa (1941- )
(1)
Kantowicz Ewa
(1)
Karłyk-Ćwik Anna
(1)
Klimkowska Katarzyna
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Korzeniowska Wiesława
(1)
Kurkowski Cezary
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Maley Alan
(1)
Maszke Wojciech (1939- )
(1)
Opora Robert
(1)
Pankowska Krystyna
(1)
Puchta Herbert
(1)
Rynio Alina (1954- )
(1)
Różański Andrzej
(1)
Spector Cecile Cyrul 1936-
(1)
Tomczyszyn Dorota (1971- )
(1)
Wallwork Adrian
(1)
Wawro Franciszka Wanda (1950- )
(1)
Węgliński Andrzej (1955- )
(1)
Łobacz Małgorzata
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(17)
Wielka Brytania
(3)
Kiribati
(2)
Włochy
(1)
Maryland (USA)
(1)
Język
polski
(19)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PEDAGODZY
(7)
Drama (pedagog.)
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(6)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(3)
PEDAGODZY SPECJALNI
(3)
Pedagodzy
(3)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(2)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(2)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
Antropologia pedagogiczna
(1)
Białas, Marcin (pedagog)
(1)
Children
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIECKO TRUDNE
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
English language
(1)
Filozofowie
(1)
HOMPLEWICZ, JANUSZ (1931- )
(1)
KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
Kawula, Stanisław (1939-2014)
(1)
Kunowski, Stefan (1909-1977)
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Macierzyństwo
(1)
Metody nauczania
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
MŁODZIEŻ TRUDNA
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
OŚWIATA
(1)
PEDAGODZY RESOCJALIZACYJNI
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Plays on words
(1)
Psychoterapia
(1)
RODZINA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
Stres
(1)
SŁOWNIKI BIOGRAFICZNE
(1)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(1)
UNIWERSYTETY KATOLICKIE
(1)
WYCHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Śliwerski, Bogusław (1954- )
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(5)
teaching approaches
(4)
communication
(2)
drama
(2)
drama (ped.)
(2)
education
(2)
historia
(2)
language
(2)
learning
(2)
młodzież
(2)
niedostosowanie społeczne
(2)
pedagog
(2)
pedagogika
(2)
pedagogika społeczna
(2)
teaching
(2)
wychowanie
(2)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
agresja
(1)
antropologia pedagogiczna
(1)
biografie
(1)
blog
(1)
children
(1)
człowiek
(1)
dyskurs
(1)
dziecko niepełnosprawne intelektualnie
(1)
dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
fluency
(1)
games
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie pedagogiczne
(1)
kurator sądowy
(1)
matki
(1)
methods of teaching
(1)
monografia
(1)
myśl pedagogiczna
(1)
nauczyciel
(1)
nauczyciel akademicki
(1)
pedagodzy
(1)
pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
pedagodzy specjalni
(1)
pedagodzy szkolni
(1)
pedagogika chrześcijańska
(1)
pedagogika ogólna
(1)
phonetics
(1)
play
(1)
primary school
(1)
przygotowanie zawodowe
(1)
relacja nauczyciel-uczeń
(1)
resocjalizacja
(1)
rynek pracy
(1)
sketches
(1)
socjologia
(1)
sprawcy przestępstw
(1)
story
(1)
stres
(1)
studenci
(1)
study
(1)
szkolenie
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
szkoła specjalna
(1)
słownik
(1)
uniwersytet
(1)
vocabulary
(1)
wykluczenie społeczne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
ćwiczenia
(1)
Śliwerski
(1)
życie
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ped@gog w blogosferze 2008/2009 / Bogusław Śliwerski. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009. - 309, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Blogi przekroczyły granice internetu, wprowadzając się do literatury pięknej, młodzieżowej czy publikacji z humanistyki. Pedagog w blogosferze jest kolejną próbą uzupełnienia naszej wiedzy o reakcji obywatelskiej na przejawy życia społeczno-politycznego w naszym kraju. Te teksty pomagają zrozumieć rzeczywistość, poznać źródła opisywanych przypadków, budzą zwątpienie w szczerość obietnic władz, sprzeciw przeciwko wypaczeniom czy przedmiotowemu traktowaniu wyborców/ obywateli są wreszcie naturalną reakcją na przejawy zła, głupoty, cynizmu, obłudy czy fałszu. Nie brak w nich wielu empatycznych reakcji Autora, pomagających tym, którzy szukają swojego miejsca w otaczającej rzeczywistości. Trudno przejść obojętnie wobec zapisów z dziennika Pedagoga/Naukowca/Rodzica. Na pewno warto je zweryfikować z własnymi odczuciami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19864.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19863.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-301, netogr. s. 302.
Książka składa się z części teoretycznej oraz badawczej. W pierwszej Autorka dokonuje wnikliwej analizy problematyki wiążącej się z pracą resocjalizacyjną z nieletnimi agresorami zwracając szczególną uwagę na jej uwarunkowania pedeutologiczne. W części empirycznej prezentuje wyniki własnych, oryginalnych badań analizujących m.in. zagadnienie kompetencji zawodowych pedagogów resocjalizacyjnych oraz przebieg pracy resocjalizacyjnej z nieletnimi agresorami w kontekście samooceny kompetencji zawodowych pedagogów. Zwraca tu uwagę na takie kwestie jak: formy, metody i środki oddziaływań resocjalizacyjnych, optymalizowanie oddziaływań resocjalizacyjnych wobec wychowanków zakładów poprawczych, styl pracy z nieletnimi agresorami, efektywność oddziaływań wychowawczych wobec nieletnich agresorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8456 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8457.VI.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9857.VI.13 [Czytelnia B], 9856.VI.13 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2272 [Magazyn 2], 2273 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagrożone Człowieczeństwo ; t. 6)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Recenzowana monografia wieloautorska stanowi zbiór interesujących poznawczo i merytorycznie pogłębionych zagadnień [...]. Autorzy wszystkich tekstów nawiązują w podejmowanej w swoich artykułach problematyce do twórczości naukowej Profesora Stanisława Kawuli [...]. Książka z pewnością zainteresuje pedagogiczne środowiska akademickie w Polsce oraz praktyków-pedagogów, pracowników socjalnych czy też osoby działające przy organizowaniu i projektowaniu działań pomocowych oraz aktywizujących środowiska lokalne. Z recenzji prof. dr hab. Ewy Syrek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22441.IV.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 284-307.
Książka zawiera problematykę, którą trudno zaliczyć tylko do jednej wybranej subdyscypliny w rodzinie anuk społecznych. Przybiera postać pogranicza naukowego kilku dyscyplin wewnętrznym zróżnicowaniem i wielokierunkowością zainteresowań bądź puntme widzenia. Każdy z pięciu rozdziałów stanowi bogate źródło wiedzy o przemyślanych refleksjach o aksjologii i wychowaniu we współczesnych realiach w świecie znanego trójpodziału - intencje, czyny, konsekwencje. Książka adresowana jest do wszystkich, którym bliskie są problemy pracy socjalnej, jak i kwestie samopomocy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10432.IV.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Bibliogr.
Jest to kolejna pozycja książkowa dr Krystyny Pankowskiej poświęcona tej problematyce. W przeciwieństwie do innych wcześniejszych opracowań tej autorki, jest to książka najbardziej wszechstronna, ujmująca całościowo ten problem. Jej wartość polega również na tym, że od rozważań teoretycznych przechodzi do propozycji praktycznych, by wreszcie ostatnią trzecią część poświęcić omówieniu znaczenia dramy w edukacji i wychowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2554.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka dotyczy zróżnicowanych aspektów problematyki wspisującej się w znacznej mierze w obszar zainteresowań pedagogiki społecznej uwzględniającej realia współczesności. Dotyczy głównie sytuacji młodzieży we współczesnej rzeczywistości, a w tym wypadku taże teoretycznych i praktycznych aspektów pracy pedagogicznej w odniesieniu do różnych kategorii jej podmiotów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11170.V.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12203.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 123-125.
W pracy resocjalizacyjnej pedagog nie tylko posługuje się posiadaną wiedzą i zdobytymi kompetencjami, lecz także wyciska na podopiecznym piętno własnej osobowości i stylu funkcjonowania, żeby pomóc mu zmienić swoje życie. Zadaniem wychowawcy jest dopasowanie posiadanej wiedzy i wykorzystywanych technik pracy z osobowością własną i podopiecznego. W niniejszej książce omówiono głównie kluczowe umiejętności i techniki stosowane w pracy resocjalizacyjnej z nieletnimi. Opisane umiejętności mogą być wykorzystywane zarówno w warunkach środowiska otwartego, placówkach resocjalizacyjnych pobytu dziennego, jak i ośrodkach całodobowych. Przedstawiona propozycja jest wynikiem przemyśleń i doświadczeń autora zdobytych w pracy z dziećmi i młodzieżą. Autor uważa, iż teorie poznawczo-behawioralne są godne uwagi w pedagogice resocjalizacyjnej. Wskazują na nieadekwatne treści poznawcze osób niedostosowanych społecznie, zalecają określone strategie zaradcze oraz uczą specyficznych sposobów rozwiązywania problemów wykorzystując instrukcje, modelowanie, ukierunkowane ćwiczenia i informacje zwrotne. Dla pełniejszego zilustrowania problemu oraz ze względu na poruszany obszar i cel opracowania w książce zostały podane przykłady zaczerpnięte z doświadczenia zawodowego autora. W książce autor chce pokazać Czytelnikom możliwości wykorzystania w pracy resocjalizacyjnej empatii, autorytetu, asertywności, sposoby motywowania wychowanków oraz rozwiązywania problemów. Oddana do ich rąk książka opisuje między innymi, jak kształtować prospołeczne umiejętności u nieletnich niedostosowanych społecznie. Uwzględnia wiele technik i umiejętności psychokorekcyjnych, takie jak: aktywne słuchanie, odzwierciedlanie, rozmowy motywacyjne czy praca zorientowana na rozwiązanie problemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8930.VI.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10498.VI.13 [Czytelnia B], 10497.VI.13 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 122-128.
"Niniejsza publikacja odwołuje się przede wszystkim do merytorycznych aspektów pracy nauczyciela i wychowawcy uczniów z upośledzeniem umysłowym uczących się w szkole specjalnej. Autorka proponuje projekty dydaktyczne i wychowawcze realnie zastosowane w pracy w szkole specjalnej. Pracę wzbogacają propozycje scenariuszy zajęć do wykorzystania w pracy z uczniem upośledzonym intelektualnie w szkole podstawowej oraz gimnazjum." (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15967 [Magazyn 1], P.15957 [Magazyn 1], P.15971 [Magazyn 1], P.15963 [Magazyn 1], P.12370 [Magazyn 1], P.15981 [Magazyn 1], P.15961 [Magazyn 1], P.15960 [Magazyn 1], P.15974 [Magazyn 1], P.15962 [Magazyn 1], P.15979 [Magazyn 1], P.15956 [Magazyn 1], P.15968 [Magazyn 1], P.15976 [Magazyn 1], P.15958 [Magazyn 1], P.15953 [Magazyn 1], P.12371 [Magazyn 1], P.15955 [Magazyn 1], P.15964 [Magazyn 1], P.15978 [Magazyn 1], P.15959 [Magazyn 1], P.15972 [Magazyn 1], P.15954 [Magazyn 1], P.15980 [Magazyn 1], P.15970 [Magazyn 1], P.15977 [Magazyn 1], P.15975 [Magazyn 1], P.15982 [Magazyn 1], P.12372 [Magazyn 1], P.15969 [Magazyn 1], P.15966 [Magazyn 1], P.15965 [Magazyn 1], P.15973 [Magazyn 1] (33 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13517.IV.4 [Czytelnia B], 13516.IV.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 15 grudnia 2009 r., Lublin.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Publikacja jest próbą przybliżenia historycznych i aktualnie istniejących podejść do tytułowego zagadnienia. Traktując ja jako efekt spotkania z osobami sytuującymi swoje poszukiwania wokół pedagogiki uniwersyteckiej zarówno na gruncie historii wychowania, dydaktyki, pedeutologii, biografistyki, pedagogiki ogólnej i chrześcijańskiej, pedagogiki zdrowia, filozofii czy prawa, mamy nadzieję, że zainicjuje ona systematyczną i krytyczną wymianę myśli i doświadczeń w tej dziedzinie. (ze Słowa wprowadzającego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14361.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 357-364.
Monografia Andreia Harbatskiego wpisuje się w nurt interdyscyplinarnych opracowań, podejmujących ważne kwestie rozwoju i wychowania człowieka. Zawarte w niej badania porównawcze – z wykorzystaniem metody historycznej do analizy i interpretacji rozwoju myśli antropologii pedagogicznej w starożytnej Grecji, średniowiecznej Europie oraz w Polsce, Niemczech i Rosji w czasach nowożytnych – stanowią interesujące poznawczo kompendium wiedzy umożliwiającej zapoznanie się z klasycznymi tekstami antropologicznymi i pogłębienie poglądów na przyrodę, społeczeństwo, wychowanie dzieci i dorosłych oraz zgodności ich istnienia i rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19712.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19711.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 80-page resource book contains over 50 entirely authentic games and puzzles, adapted for teenagers learning English. Activity types include lateral thinking problems, quizess, riddles, jokes, mazes and memory games. Each activity has a strong communicative focus which gives students real motivation to express themeselves in English. Activities are graded by structure and are ideal for practising or consolidating new structures in a fun, informal way. Activities vary in length from ten minute time-fillers to longer activities which can be used as the basic for a whole lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14550.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Timesaver: Vocabulary Activities to ponad 80 zadań do kopiowania w postaci ćwiczeń leksykalnych do wykorzystania w klasie do pracy indywidualnej, w parach i w grupach. Publikacja zawiera ćwiczenia z różnych zakresów tematycznych na poziomie elementary. Dzięki swej różnorodności – krzyżówki, zagadki logiczne, kwizy, gry i zabawy – zadania stanowią atrakcyjny sposób prezentowania i utrwalania słownictwa, a także służą jako źródło dodatkowych zadań do wykonania w domu oraz samouczek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16075.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt: płyta CD i DVD o tej samej sygnaturze.
"Get on Stage!" is a photocopiable resource book with 21 sketches and plays for pung learnes and teens. The book is organised in 4 clear sections to meet all your drama needs: short humorous sketches, medium-length sketches, medium-length plays, teen dramas. The DVD contains videos of 3 sample plays, audio recordings of 11 plays, plus a film of co-author Matthew Devitt, a professional actor and director, rehearsing a play with a group of students. The introduction to the bok gives a clear rationale on why and how to use plays in ELT, plus a range of useful and practical tips and suggestions on how to stage a play. A variety of photocopiable sheets allow students to check comprehension and practise key language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14546.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
This book gives teachers a wide variety of drama activities, all of which have been designed to maximise student interaction. A range of different, true-to life situations are used, to generate meaningful communication, increase fluency and build up students' confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7999.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9325.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Bibliogr.
Opierając się na własnych doświadczeniach zdobytych w amerykańskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatność stosowanych przez nie technik dla celów szkoleniowych różnego typu organizacji. Elementarne cechy i umiejętności, które są niezbędne zarówno w teatrze improwizacji, jak i w środowisku pracy, a które można rozwijać poprzez ćwiczenie, to: zdolność do zaufania innym, spontaniczność, umiejętność przyjmowania propozycji, słuchanie i świadome odbieranie informacji z otoczenia, umiejętność opowiadania, komunikacja niewerbalna. Znaczenie i sposoby rozwijania tych zdolności obszernie i ciekawie omówione zostały w pierwszej części książki. Część druga to opisy 50 ćwiczeń i gier improwizacyjnych, których skuteczność jest stale potwierdzana w praktyce szkoleniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2903 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6340.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama Techniques : a resource book of communication activities for language teachers / Alan Maley, Alan Duff. - Third edition, 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - X, 246 pages : illustrations ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
The fully revised edition of this 'classic' helps teachers give their learners the tools they need to express themselves through a range of stimulating drama contexts. This completely revised edition of the classic title "Drama Techniques" provides: *150 ideas for interesting and productive fluency practice *a large selection of drama-based techniques which focus learners' attention on communicative tasks or activities *techniques suitable for all levels *clear instructions for the teacher *advice on how to use the techniques in the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17707.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10740.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 287-293.
Niniejsza publikacja nakreśla szkic definicyjny stresu; ukazując jego strukturę, wskazuje na jego źródła wynikające ze specyfiki bycia matką dziecka z niepełnosprawnością intelektualną. Dokumentuje także przykłady wypowiedzi matek, stanowiące ilustrację dla omawianych zagadnień. Jawi się jako fundament nakreślający zarys duchowej terapii przeznaczonej dla matek dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Intencją autora jest jej prezentacja, stanowiąca jeden z wielu sposobów podejścia terapeutycznego do tej grupy osób. Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Trzy pierwsze stanowią teoretyczny fundament opracowania. Zawarte w nich informacje odnoszą się zarówno do ogólnych twierdzeń z zakresu doświadczania stresu w życiu człowieka, jak i permanentnego stresu doświadczanego przez matki dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Rozdział czwarty zawiera opis założeń metodologicznych oraz charakterystykę badanej populacji. Piąty rozdział stanowi prezentację uzyskanych wyników badań. Dokonano w nim próby charakterystyki ról badanych matek, jakie przyjmują one na siebie w związku z opieką i wychowaniem swoich dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Rozdział ten zawiera narracje badanych matek oraz ich wieloaspektową analizę w aspekcie doświadczanego stresu. W rozdziale szóstym przedstawiono fundamentalne założenia autorskiej koncepcji terapii dedykowanej matkom dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, wskazując na aspekty warunkujące jej powodzenie. W tym miejscu pragnę serdecznie podziękować osobom, które przyczyniły się do powstania tej monografii. Przede wszystkim matkom, biorącym udział w badaniach, które — pomimo zmiany imion — odnajdą w tekście swoje wypowiedzi. Wolontariuszom, którzy zebrali dane, nanosząc swoje uwagi i spostrzeżenia. Personalnie — dr Elżbiecie Marii Minczakiewicz za inspirację i krytyczną ocenę moich pomysłów oraz panu mgr. Krzysztofowi Stawickiemu za liczne konsultacje, motywowanie do podejmowania wyzwań, pomoc przy rozwiewaniu wielu dylematów oraz wsparcie techniczne. Publikację adresuję do matek dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, zarówno tych, których wypowiedzi cytuję w tekście, jak i tych, które czytając tekst, odnajdą w nim przykłady niemal zaczerpnięte z własnego życia; terapeutów, licząc na to, że zyskają inspirację dla swojej pracy, poszerzą warsztat kompetencji; wszystkich zainteresowanych, mając nadzieję, że niniejsza publikacja stanowić będzie uzupełnienie naukowego dyskursu nad spektrum metod terapeutycznych i ich skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19878.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This lively 96-page resource book contains a variety of graded drama activities to suit a range of levels and abilities. It is aimed at children from 8 years upwards. Activities include action rhymes, games, mimes, jokes and full-class plays, supported by photocopiable cards, masks and puzzles. Step-by-step teacher's notes accompany each activity, with useful ideas for further exploitation. Comprehensive introduction provides useful guidelines on how to introduce drama to primary level classes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14541.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rev. ed. of: Sound Effects. Eau Claire, Wis : Thinking Publications, c1999.
Includes bibliographical references (p. 151-152).
This activity book seeks to help students develop a greater awareness of the relationships among phonology, morphology, syntax, semantics, and pragmatics. Primarily for classroom teachers of students grades 3 through 8, this book features activities, jokes, and riddles to increase students' metaphonological and phonological awareness, as well as enhance their thinking skills and mental associations. "Sound Effects: Activities for Developing Phonological Awareness" is a research based activity book used to increase metaphonological and phonological awareness for students. Its goal is to improve students' comprehension, strengthen understanding, and enhance divergent skills and vocabulary. This book is targeted for classroom teachers of students from grades 3 through 12, but is most appropriate for upper elementary through middle school grades. With clearly written objectives and instructions, it is a great resource for special education teachers, general education teachers, and speech pathologists. "Sound Effects" aims to enhance students' thinking skills and mental associations through demonstrating the relationships among phonology, syntax, semantics, and pragmatics. The activities, jokes, and riddles that are featured throughout the book help enhance skills that are needed to manipulate and demonstrate understanding of the sound system of the English language. It can be used with the entire group or in one-on-one sessions. Activities can be done in any order and educators are provided with answer keys. It is appropriate to use with ELLS, students with learning disabilities, struggling readers, and typical students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15909.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej