Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1598)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(1517)
Rejestracje audio i wideo
(78)
Publikacje naukowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(33)
Programy komputerowe
(13)
Publikacje fachowe
(13)
E-booki
(10)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(3)
Proza
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1358)
dostępne
(755)
nieokreślona
(33)
wypożyczone
(32)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(343)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(451)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1382)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Dooley Jenny
(61)
Evans Virginia
(55)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Mourão Sandie
(15)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(14)
Szuścik Urszula
(13)
Ur Penny
(12)
Zemach Dorothy E
(12)
Richards Jack C. (1943- )
(10)
Simmons Naomi
(10)
Thornbury Scott
(10)
Dörnyei Zoltán
(9)
Ellis Rod
(9)
Komorowska Hanna
(9)
Mann Malcolm
(9)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(9)
Taylore-Knowles Steve
(9)
Ellis Gail
(8)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Villarroel Magaly
(8)
Wright Andrew
(8)
Gajdzica Zenon
(7)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(7)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(7)
McCarthy Michael (1947- )
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(6)
Chamot Anna Uhl
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Gray Elizabeth
(6)
Harmer Jeremy (1947- )
(6)
Klinik Anna
(6)
Kotane L.V
(6)
Nunan David
(6)
Puchta Herbert
(6)
Rinvolucri Mario (1940- )
(6)
Willis Jane
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Bednarek Józef
(5)
Brewster Jean
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Brown H. Douglas (1941- )
(5)
Doff Adrian
(5)
Dummett Paul
(5)
Edwards Lynda
(5)
Graham Carolyn
(5)
Jones Leo (1943- )
(5)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(5)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(5)
Lansford Lewis
(5)
Larsen-Freeman Diane
(5)
Lewis Gordon
(5)
Lightbown Patsy M
(5)
Raczyńska Regina
(5)
Spada Nina
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Beatty Ken
(4)
Bielak Marlena
(4)
Borys Tadeusz (1945- )
(4)
Broadbent Paul
(4)
Chomacki Kate
(4)
Cohen Ulrike
(4)
Couri Lilika
(4)
Dakowska Maria
(4)
Erocak Linnette Ansel
(4)
Gerngross Günter
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Grandi Nicoletta
(4)
Green Catherine
(4)
Griesbach Heinz (1931- )
(4)
Grundy Peter
(4)
Hill Robert
(4)
Jóźwik Sławomir
(4)
Kind Uwe von
(4)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(4)
Long Michael H
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Miller Judy L
(4)
Neuner Gerhard (1941- )
(4)
O'Malley J. Michael
(4)
Ochmański Marian (1936- )
(4)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(4)
Oxenden Clive (1953- )
(4)
Oxford Rebecca L
(4)
Parrott Martin
(4)
Ruddle Mary
(4)
Szelachowski Maciej
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Williams Marion
(4)
Balcázar Abraham
(3)
Bates Chris
(3)
Benson Phil (1955- )
(3)
Bergier Józef (1952- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(56)
2010 - 2019
(625)
2000 - 2009
(654)
1990 - 1999
(220)
1980 - 1989
(35)
1970 - 1979
(8)
1960 - 1969
(2)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(178)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1053)
Wielka Brytania
(238)
Anglia
(75)
Kiribati
(72)
Nowy Jork (stan) (USA)
(49)
Stany Zjednoczone
(28)
Rosja
(17)
nieznany (us)
(15)
Kalifornia (USA)
(13)
nieznany (d)
(10)
Massachusetts (USA)
(6)
Wirginia (USA)
(4)
Niemcy
(3)
Illinois (USA)
(2)
Maryland (USA)
(2)
New Hampshire (USA)
(2)
Kanada
(2)
Australia
(1)
Chiny
(1)
nieznany (cdn)
(1)
Connecticut (USA)
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
nieznany (f)
(1)
Hawaje (USA)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
Holandia
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(1072)
angielski
(506)
rosyjski
(19)
portugalski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(40)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Przedszkola
(14)
Nauczanie początkowe
(12)
Dzieci
(11)
Nauczyciele
(11)
Poziom średniozaawansowany
(10)
C1 poziom biegłości językowej
(9)
Poziom profesjonalny
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Poziom zaawansowany
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Psycholodzy
(3)
Rodzice
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
Dziennikarze
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagodzy
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Animatorzy kultury
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Politycy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(628)
Nauczanie języków obcych
(229)
Język angielski
(158)
NAUCZANIE
(128)
Nauczanie
(117)
JĘZYKI
(100)
JĘZYK NIEMIECKI
(77)
Metody nauczania
(47)
CZYTANIE
(45)
Nauczanie początkowe
(35)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(33)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(26)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(25)
JĘZYKOZNAWSTWO
(23)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(21)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(21)
UCZENIE SIĘ
(20)
Czytanie
(19)
Język rosyjski
(19)
KOMPUTERY
(18)
DZIECKO
(17)
NAUCZYCIELE
(17)
PEDAGOGIKA
(17)
INTERNET
(16)
Pisanie
(16)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(14)
MULTIMEDIA
(14)
WYCHOWANIE
(13)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(12)
Wychowanie przedszkolne
(12)
B2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Dwujęzyczność
(11)
Język środowiskowy
(11)
Pomoce dydaktyczne
(11)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(11)
Tutoring
(11)
UCZNIOWIE
(11)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(11)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(10)
PISANIE
(10)
PIŁKA NOŻNA
(10)
STANY ZJEDNOCZONE
(10)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(10)
English language
(9)
JĘZYK POLSKI
(9)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(8)
GRY EDUKACYJNE
(8)
Gramatyka
(8)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(8)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(8)
Language and languages
(8)
MATEMATYKA
(8)
Nauczanie na odległość
(8)
SZKOLNICTWO
(8)
ĆWICZENIA SIŁOWE
(8)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(7)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(7)
Dzieci
(7)
GRY SPORTOWE
(7)
JĘZYK ROSYJSKI
(7)
Językoznawstwo
(7)
Kształcenie
(7)
Nauczyciele
(7)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(7)
PRZYRODA
(7)
Second language acquisition
(7)
Strategie uczenia się
(7)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(6)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
EGZAMINY
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
HISTORIA
(6)
INFORMATYKA
(6)
INNOWACJE
(6)
Kreatywność
(6)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
PODRĘCZNIKI
(6)
PRZEKŁADY
(6)
Praca zespołowa
(6)
Psychologia nauczania
(6)
RODZINA
(6)
SPORT
(6)
TESTY
(6)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(5)
Drama (pedagog.)
(5)
FILM EDUKACYJNY
(5)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
KULTURA
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
MUZYKA
(5)
Motywacja uczenia się
(5)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(5)
NAUKA SPOŁECZNA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
(5)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(5)
OŚWIATA
(5)
Psychologia
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Technologia
(5)
Temat: czas
2001-
(45)
2001-0
(13)
1989-
(11)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
NIEMCY
(1)
Niemcy
(1)
POLSKA
(1)
Rosja
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
ŁÓDZKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(85)
PODRĘCZNIKI
(77)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(45)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(38)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
Praca zbiorowa
(22)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(19)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(16)
Bajki i baśnie
(11)
Opracowanie
(9)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
Poradnik
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(8)
DOKUMENTY AUDIOWIZUALNE
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(7)
Monografia
(7)
Sprawdziany i testy
(6)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(2)
LISTY APOSTOLSKIE
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Program edukacyjny
(2)
Raport z badań
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Antologia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
ENCYKLIKI
(1)
Film edukacyjny
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
Opowiadania i nowele autobiograficzne
(1)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
PORADNIKI
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PROGRAMY SZKOLEŃ
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść
(1)
Problems, exercises
(1)
Program nauczania
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans historyczny
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ dla GIMNAZJÓW
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Synteza
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wykład
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(295)
Językoznawstwo
(259)
Literaturoznawstwo
(14)
Psychologia
(13)
Zarządzanie i marketing
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Kultura i sztuka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Religia i duchowość
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(511)
English language
(421)
reading
(105)
study and teaching
(98)
ELT
(93)
writing
(92)
learning
(83)
EFL
(74)
language
(71)
speaking
(67)
pre-school education
(64)
primary school education
(61)
second language acquisition
(58)
grammar
(56)
listening
(53)
nauczanie
(51)
foreign speakers
(49)
linguistics
(48)
primary school
(46)
storytime
(42)
study
(42)
pupils
(41)
English
(38)
storytelling
(38)
edukacja
(34)
vocabulary
(34)
education
(33)
learning strategies
(31)
teacher's book
(31)
children
(29)
applied linguistics
(28)
SLA
(26)
ESL
(25)
dzieci
(25)
edukacja wczesnoszkolna
(24)
foreign language
(24)
language learning
(24)
language teaching
(24)
language acquisition
(23)
nauczyciel
(22)
song
(22)
literacy
(20)
methodology
(19)
e-learning
(18)
culture
(17)
dydaktyka
(17)
methods of teaching
(17)
teacher development
(17)
teaching approaches
(17)
русский язык
(17)
intermediate level
(16)
kształcenie
(16)
język obcy
(15)
advanced level
(14)
niepełnosprawni
(14)
psychology
(14)
szkolnictwo wyższe
(14)
teacher education
(14)
wychowanie
(14)
resource book
(13)
teacher
(13)
teaching materials
(13)
uczeń
(13)
young learners
(13)
Internet
(12)
bilingualism
(12)
communication
(12)
rhetoric
(12)
tests
(12)
cartoon
(11)
elementary level
(11)
language arts
(11)
language skills
(11)
literature
(11)
metody nauczania
(11)
second language learning
(11)
story
(11)
textbook
(11)
tutoring
(11)
бизнес
(11)
FCE
(10)
Jan Paweł II
(10)
education studies
(10)
lesson planning
(10)
motivation
(10)
pre-intermediate level
(10)
reading comprehension
(10)
szkoła
(10)
B2
(9)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
cele kształcenia
(9)
classroom managment
(9)
drama
(9)
edukacja przedszkolna
(9)
games
(9)
nauczanie początkowe
(9)
research
(9)
uczenie się
(9)
wychowanie przedszkolne
(9)
czytanie
(8)
1601 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
Teacher and author Vivian Paley is highly regarded by parents, educators, and other professionals for her original insights into such seemingly everyday issues as play, story, gender, and how young children think. In The Classrooms All Young Children Need, Patricia M. Cooper takes a synoptic view of Paley's many books and articles, charting the evolution of Paley's thinking while revealing the seminal characteristics of her teaching philosophy. This careful analysis leads Cooper to identify a pedagogical model organized around two complementary principles: a curriculum that promotes play and imagination, and the idea of classrooms as fair places where young children of every color, ability, and disposition are welcome. With timely attention paid to debates about the reduction in time for play in the early childhood classroom, the role of race in education, and No Child Left Behind, The Classrooms All Young Children Need will be embraced by anyone tasked with teaching our youngest pupils.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13940.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest kontynuacją refleksji teoretycznych i badawczych nad problematyką przysposabiania dziecka do rozwoju w toku jego edukacji i wychowania w różnych obszarach działań pedagogicznych. Publikacja składa się z trzech części. Część pierwsza omawia zagadnienie indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka w procesie wychowawczym i edukacyjnym w odniesieniu do opinii współczesnych ekspertów edukacji. W części drugiej podniesiono problem stymulacji twórczości dziecka poprzez rozwój jego doświadczenia poznawczego i praktycznego. Część trzecia tomu prezentuje rozważania, które dotyczą potrzeb edukacyjnych dziecka niepełnosprawnego i wynikających z tego ściśle określonych metod pracy z nim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14438.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4547.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moodle dla nauczycieli i trenerów / Piotr Brzózka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 367-369. Indeks.
Jeżeli zamierzasz spróbować swoich sił w tej młodej, lecz prężnej dziedzinie, książka "Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową" przeznaczona jest właśnie dla Ciebie. Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć, by szybko przejść do konkretów i zaadaptować Moodleĺa do własnych potrzeb. Dowiesz się, jak zainstalować i skonfigurować tę platformę, zaplanować i założyć nowy kurs, przygotować i opublikować materiały. Poznasz sposoby efektywnej komunikacji z kursantami i możliwości oceniania ich postępów. Zorientujesz się, na czym polega administrowanie systemem, jak dbać o jego bezpieczeństwo i jakie rozszerzenia mogą pomóc Ci w pracy. Krótko mówiąc, przygodę z e-learningiem po prostu musisz zacząć od Moodleĺa!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11939.XV.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13111.XV.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Dealing with Difficulties" looks at the typical classroom and teaching management problems facing teachers and students of English in five main areas: large classes, discipline, mixed-level classes, homework, teaching exam classes. In each category, the authors provide a wide variety of techniques, activities and tips to turn classroom problems into actual learning opportunities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9058.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10643.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Self-Regulated Learning Guide introduces K-12 teachers to the basics of self-regulation. Highly practical and supported by cutting-edge research, this book offers a variety of techniques for seamlessly infusing self-regulated learning principles into the classroom and for nurturing students’ motivation to strategize, reflect, and succeed. Featuring clear explanations of the psychology of self-regulation, these nine chapters provide teachers with core concepts, realistic case scenarios, reflection activities, and more to apply SRL concepts to classroom activities with confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21805.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21804.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
The Psychology of Second Language Acquisition offers a systematic and accessible overview of the main psychological areas and theories in order to keep abreast of the ongoing paradigm shift. Readers will find succinct and up-to-date descriptions of a wide range of psycholinguistic and neuropsychological topics such as language and the brain; neuroimaging and other research methods in psycholinguistics and brain research; non-nativist approaches to language acquisition; explicit/implicit learning and memory, procedural/declarative knowledge, and the automatization of language skills; learner characteristics, age effects, and the critical period hypothesis; and the psychological basis of language learning in educational contexts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18633.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18632.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research Series / editors Susan M. Gass, Alison Mackey)
Over the past decade, the focus of inquiry into the psychology of SLA has shifted from the analysis of various characteristics within individuals towards a greater consideration of individuals’ dynamic interactions with diverse contexts. This revisit of the bestselling The Psychology of the Language Learner reflects on these developments by challenging some of the assumptions upon which the original text was based, maintaining the familiar structure of the original, while situating the discussion within a very different theoretical framework. Written in a lively, accessible style, the book considers how the field has evolved and maintains a keen eye on the future, suggesting exciting new directions for the psychology of SLA. The Psychology of the Language Learner Revisited will appeal to students and researchers in a wide range of disciplines, including applied linguistics, second language acquisition, modern languages, and psychology.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18631.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18630.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scaffolding Language, Scaffolding Learning : Teaching Second Language Learners in the Mainstream Classroom / Pauline Gibbons. - Second Edition - Portsmouth : Heinemann, copyright 2015. - IX, [1], 165 stron : ilustacje ; 24 cm.
The bestselling Scaffolding Language, Scaffolding Learning helped tens of thousands of mainstream elementary teachers ensure that their ELL learners became full members of the school community with the language and content skills they needed for success. In the highly anticipated Second Edition, Pauline Gibbons updates her classic text with a multitude of practical ideas for the classroom, supported by the latest research in the field of ESL. With clear directions and classroom tested strategies for supporting students’ academic progress, Gibbons shows how the teaching of language can be integrated seamlessly with the teaching of content, and how academic achievement can be boosted without sacrificing our own vision of education to the dictates of knee-jerk accountability. Rich examples of classroom discourse illustrate exactly how the scaffolding process works, while activities to facilitate conversation and higher-level thinking put the latest research on second language learning into action.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17703.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniques and Principles in Language Teaching / Diane Larsen-Freeman, Marti Anderson. - Third edition - Oxford : Oxford University Press, 2019. - XIX, 252, [1] stron. : rysunki ; 23 cm.
NEW discussion on the political dimensions of language teaching; NEW digital technology chapter; NEW extended coverage of content-based and task-based approaches.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17691.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Offering a timely snapshot of current theory and research in the field of psychology in foreign language learning, this book is accessible to both specialists and non-specialists. Each chapter focuses on a different psychological construct and provides an overview of current thinking in the area drawing on insights from educational psychology.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18635.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18634.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem wykładów i zawiera podstawy edukacji matematycznej z elementami metodyki niezbędne studentowi i nauczycielowi. Nie jest to jednak poradnik metodyczny. Książka dostarcza pomocy do poprawnej pracy dydaktycznej i pokazuje sposoby doskonalenia umiejętności przez korzystanie z różnych źródeł informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7128.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozważania o kwestie związane z postrzeganiem współczesnej szkoły jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata.Pracę otwiera część zatytułowana Współczesna szkoła jako kultura ucząca się, w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie organizowania środowiska uczenia się młodszych uczniów, a także ukazano zjawiska reprodukcji struktur społecznych czy blokowania potencjału twórczego dzieci. Autorzy poszczególnych tekstów podejmują ponadto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania, ze szczególnym uwzględnieniem refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany zarówno w aktywności dziecka, jak i nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15723.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 153-[154].
Jest to książka pomocnicza adresowana do nauczycieli klas początkowych, logopedów i pedagogów szkolnych oraz nauczycieli pracujących w świetlicach. Autorki świadomie zrezygnowały z uporządkowania tematycznego oraz podziału materiału do kolejnych klas. Przedstawione pomysły plastyczne i muzyczne ułatwią organizację zajęć w taki sposób, by edukacja muzyczna i plastyczna o charakterze twórczym była jednocześnie nauką i wypoczynkiem dla dzieci, stanowiąc krótkie sekwencje codziennych zajęć zintegrowanych świetlicowych lub kompensacyjno-korekcyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.15.IV.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Copycats)
"Knowing me, Knowing You" provides a variety of photocopiable quizzes, questionnaires and other activities designed to develop effective learning strategies and enable teachers and students to find out more about themselves and each other.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9047 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9046.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10627.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 179-181)
Standards for ESL/EFL Teachers of Adult Learners offers performance indicators, vignettes, and evaluation tools for instructors. These clearly organized components will help instructors identify the qualities and practices to pursue in their teaching. The standards in this book address planning, instructing, and assessing as the basis for effective teaching. These three core standards lead to five additional standards that focus on both the instructor and the instruction: identity and context, language proficiency, learning, content, and commitment and professionalism Collectively, these eight standards represent the foundation of what professional teachers of ESL and EFL to adult learners should know and be able to do. The eight standards are organized in a useful and concrete format. Each is introduced with a brief description followed by theoretical justification, numbered performance indicators, vignettes of real-life settings using the performance indicators, and a forum for further thought and discussion. The standards can be applied to most settings with adult English as a second language or foreign language learners and can benefit educators and administrators in teacher-training programs, in educational programs, and in achieving professional development both personally and institution-wide.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17992.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Jest to przewodnik po możliwościach wykorzystania nowych technologii w nauczaniu pozwalający nauczycielowi odnaleźć się w 'cyfrowym świecie'. Książka zawiera teoretyczne wiadomości dotyczące metodyki zdalnego nauczania, prawa autorskiego w e-learningu i konkretne wskazówki pomocna w tworzeniu materiałów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11082.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12044.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Living languages : an integrated approach to teaching foreign languages in primary schools / edited by Catherine Watts, Clare Forder and Hilary Phillips. - Milton Park, Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, copyright2013. - XII, 258 pages : illustrations ; 25 cm. + 1 DVD-ROM
Includes bibliographical references (p. 255-256) and index.
Living Languages is simply bursting with practical and original ideas aimed at teachers and trainee teachers of foreign languages in primary schools. Written by a team of experienced linguists, this book will inspire and motivate the foreign language classroom and the teachers who work within it. Living Languages comprises eight chapters and is structured around the integrated classroom, merging language learning with different aspects of the wider curriculum such as multimedia, performance, celebrations and festivals, creativity and alternative approaches to teaching languages. A DVD is also included with the book containing additional teaching materials and the associated films and audio recordings which make this a fully-developed and effective teaching resource.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17697.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creative children, imaginative teaching / Florence Beetlestone. - Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 1998. - xviii, 158 p. : illustrations ; 23 cm.
(Enriching the Primary Curriculum: Child, Teacher, Context)
Includes bibliographical references (p. [144]-151) and index.
Creativity is a term often discussed in relation to education, particularly in primary schools. This book sets out to explore what it means in both practical and theoretical terms for children, teachers and the context in which they work. The key areas of planning, resourcing, organizing, managing and assessing creativity are dealt with in an accessible and readable style. Cameos and classroom examples are used in order to indicate effective strategies for promoting creativity within and across curriculum subjects. Creativity is shown to be a powerful force which can be harnessed to increase the learning potential of both teachers and children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16863.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on Reading / Esther Geva, Gloria Ramirez. - Oxford : Oxford University Press, copyright 2015. - XIV, 184 pages ; 24 cm.
(Oxford Key Concepts for the Language Classroom)
Includes bibliographical references (pages 129-140) and index.
Aims to help teachers develop a deep understanding of the multiple skills and factors involved in second language reading development for second or foreign language learners aged 5-18. Equips teachers with practical skills for the effective teaching and assessment of second language reading to students with different learning needs. Features key research studies on reading comprehension, considers examples from real classroom practice, and provides activities to help teachers relate the content and objectives to their own teaching context.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21416.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21415.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej