Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1598)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(1517)
Rejestracje audio i wideo
(78)
Publikacje naukowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(33)
Programy komputerowe
(13)
Publikacje fachowe
(13)
E-booki
(10)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(3)
Proza
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1358)
dostępne
(755)
nieokreślona
(33)
wypożyczone
(32)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(343)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(451)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1382)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Dooley Jenny
(61)
Evans Virginia
(55)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Mourão Sandie
(15)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(14)
Szuścik Urszula
(13)
Ur Penny
(12)
Zemach Dorothy E
(12)
Richards Jack C. (1943- )
(10)
Simmons Naomi
(10)
Thornbury Scott
(10)
Dörnyei Zoltán
(9)
Ellis Rod
(9)
Komorowska Hanna
(9)
Mann Malcolm
(9)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(9)
Taylore-Knowles Steve
(9)
Ellis Gail
(8)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Villarroel Magaly
(8)
Wright Andrew
(8)
Gajdzica Zenon
(7)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(7)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(7)
McCarthy Michael (1947- )
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(6)
Chamot Anna Uhl
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Gray Elizabeth
(6)
Harmer Jeremy (1947- )
(6)
Klinik Anna
(6)
Kotane L.V
(6)
Nunan David
(6)
Puchta Herbert
(6)
Rinvolucri Mario (1940- )
(6)
Willis Jane
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Bednarek Józef
(5)
Brewster Jean
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Brown H. Douglas (1941- )
(5)
Doff Adrian
(5)
Dummett Paul
(5)
Edwards Lynda
(5)
Graham Carolyn
(5)
Jones Leo (1943- )
(5)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(5)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(5)
Lansford Lewis
(5)
Larsen-Freeman Diane
(5)
Lewis Gordon
(5)
Lightbown Patsy M
(5)
Raczyńska Regina
(5)
Spada Nina
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Beatty Ken
(4)
Bielak Marlena
(4)
Borys Tadeusz (1945- )
(4)
Broadbent Paul
(4)
Chomacki Kate
(4)
Cohen Ulrike
(4)
Couri Lilika
(4)
Dakowska Maria
(4)
Erocak Linnette Ansel
(4)
Gerngross Günter
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Grandi Nicoletta
(4)
Green Catherine
(4)
Griesbach Heinz (1931- )
(4)
Grundy Peter
(4)
Hill Robert
(4)
Jóźwik Sławomir
(4)
Kind Uwe von
(4)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(4)
Long Michael H
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Miller Judy L
(4)
Neuner Gerhard (1941- )
(4)
O'Malley J. Michael
(4)
Ochmański Marian (1936- )
(4)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(4)
Oxenden Clive (1953- )
(4)
Oxford Rebecca L
(4)
Parrott Martin
(4)
Ruddle Mary
(4)
Szelachowski Maciej
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Williams Marion
(4)
Balcázar Abraham
(3)
Bates Chris
(3)
Benson Phil (1955- )
(3)
Bergier Józef (1952- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(56)
2010 - 2019
(625)
2000 - 2009
(654)
1990 - 1999
(220)
1980 - 1989
(35)
1970 - 1979
(8)
1960 - 1969
(2)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(178)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1053)
Wielka Brytania
(238)
Anglia
(75)
Kiribati
(72)
Nowy Jork (stan) (USA)
(49)
Stany Zjednoczone
(28)
Rosja
(17)
nieznany (us)
(15)
Kalifornia (USA)
(13)
nieznany (d)
(10)
Massachusetts (USA)
(6)
Wirginia (USA)
(4)
Niemcy
(3)
Illinois (USA)
(2)
Maryland (USA)
(2)
New Hampshire (USA)
(2)
Kanada
(2)
Australia
(1)
Chiny
(1)
nieznany (cdn)
(1)
Connecticut (USA)
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
nieznany (f)
(1)
Hawaje (USA)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
Holandia
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(1072)
angielski
(506)
rosyjski
(19)
portugalski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(40)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Przedszkola
(14)
Nauczanie początkowe
(12)
Dzieci
(11)
Nauczyciele
(11)
Poziom średniozaawansowany
(10)
C1 poziom biegłości językowej
(9)
Poziom profesjonalny
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Poziom zaawansowany
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Psycholodzy
(3)
Rodzice
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
Dziennikarze
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagodzy
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Animatorzy kultury
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Politycy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(628)
Nauczanie języków obcych
(229)
Język angielski
(158)
NAUCZANIE
(128)
Nauczanie
(117)
JĘZYKI
(100)
JĘZYK NIEMIECKI
(77)
Metody nauczania
(47)
CZYTANIE
(45)
Nauczanie początkowe
(35)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(33)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(26)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(25)
JĘZYKOZNAWSTWO
(23)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(21)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(21)
UCZENIE SIĘ
(20)
Czytanie
(19)
Język rosyjski
(19)
KOMPUTERY
(18)
DZIECKO
(17)
NAUCZYCIELE
(17)
PEDAGOGIKA
(17)
INTERNET
(16)
Pisanie
(16)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(14)
MULTIMEDIA
(14)
WYCHOWANIE
(13)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(12)
Wychowanie przedszkolne
(12)
B2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Dwujęzyczność
(11)
Język środowiskowy
(11)
Pomoce dydaktyczne
(11)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(11)
Tutoring
(11)
UCZNIOWIE
(11)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(11)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(10)
PISANIE
(10)
PIŁKA NOŻNA
(10)
STANY ZJEDNOCZONE
(10)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(10)
English language
(9)
JĘZYK POLSKI
(9)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(8)
GRY EDUKACYJNE
(8)
Gramatyka
(8)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(8)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(8)
Language and languages
(8)
MATEMATYKA
(8)
Nauczanie na odległość
(8)
SZKOLNICTWO
(8)
ĆWICZENIA SIŁOWE
(8)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(7)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(7)
Dzieci
(7)
GRY SPORTOWE
(7)
JĘZYK ROSYJSKI
(7)
Językoznawstwo
(7)
Kształcenie
(7)
Nauczyciele
(7)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(7)
PRZYRODA
(7)
Second language acquisition
(7)
Strategie uczenia się
(7)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(6)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
EGZAMINY
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
HISTORIA
(6)
INFORMATYKA
(6)
INNOWACJE
(6)
Kreatywność
(6)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
PODRĘCZNIKI
(6)
PRZEKŁADY
(6)
Praca zespołowa
(6)
Psychologia nauczania
(6)
RODZINA
(6)
SPORT
(6)
TESTY
(6)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(5)
Drama (pedagog.)
(5)
FILM EDUKACYJNY
(5)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
KULTURA
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
MUZYKA
(5)
Motywacja uczenia się
(5)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(5)
NAUKA SPOŁECZNA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
(5)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(5)
OŚWIATA
(5)
Psychologia
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Technologia
(5)
Temat: czas
2001-
(45)
2001-0
(13)
1989-
(11)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
NIEMCY
(1)
Niemcy
(1)
POLSKA
(1)
Rosja
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
ŁÓDZKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(85)
PODRĘCZNIKI
(77)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(45)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(38)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
Praca zbiorowa
(22)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(19)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(16)
Bajki i baśnie
(11)
Opracowanie
(9)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
Poradnik
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(8)
DOKUMENTY AUDIOWIZUALNE
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(7)
Monografia
(7)
Sprawdziany i testy
(6)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(2)
LISTY APOSTOLSKIE
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Program edukacyjny
(2)
Raport z badań
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Antologia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
ENCYKLIKI
(1)
Film edukacyjny
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
Opowiadania i nowele autobiograficzne
(1)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
PORADNIKI
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PROGRAMY SZKOLEŃ
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść
(1)
Problems, exercises
(1)
Program nauczania
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans historyczny
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ dla GIMNAZJÓW
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Synteza
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wykład
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(295)
Językoznawstwo
(259)
Literaturoznawstwo
(14)
Psychologia
(13)
Zarządzanie i marketing
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Kultura i sztuka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Religia i duchowość
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(511)
English language
(421)
reading
(105)
study and teaching
(98)
ELT
(93)
writing
(92)
learning
(83)
EFL
(74)
language
(71)
speaking
(67)
pre-school education
(64)
primary school education
(61)
second language acquisition
(58)
grammar
(56)
listening
(53)
nauczanie
(51)
foreign speakers
(49)
linguistics
(48)
primary school
(46)
storytime
(42)
study
(42)
pupils
(41)
English
(38)
storytelling
(38)
edukacja
(34)
vocabulary
(34)
education
(33)
learning strategies
(31)
teacher's book
(31)
children
(29)
applied linguistics
(28)
SLA
(26)
ESL
(25)
dzieci
(25)
edukacja wczesnoszkolna
(24)
foreign language
(24)
language learning
(24)
language teaching
(24)
language acquisition
(23)
nauczyciel
(22)
song
(22)
literacy
(20)
methodology
(19)
e-learning
(18)
culture
(17)
dydaktyka
(17)
methods of teaching
(17)
teacher development
(17)
teaching approaches
(17)
русский язык
(17)
intermediate level
(16)
kształcenie
(16)
język obcy
(15)
advanced level
(14)
niepełnosprawni
(14)
psychology
(14)
szkolnictwo wyższe
(14)
teacher education
(14)
wychowanie
(14)
resource book
(13)
teacher
(13)
teaching materials
(13)
uczeń
(13)
young learners
(13)
Internet
(12)
bilingualism
(12)
communication
(12)
rhetoric
(12)
tests
(12)
cartoon
(11)
elementary level
(11)
language arts
(11)
language skills
(11)
literature
(11)
metody nauczania
(11)
second language learning
(11)
story
(11)
textbook
(11)
tutoring
(11)
бизнес
(11)
FCE
(10)
Jan Paweł II
(10)
education studies
(10)
lesson planning
(10)
motivation
(10)
pre-intermediate level
(10)
reading comprehension
(10)
szkoła
(10)
B2
(9)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
cele kształcenia
(9)
classroom managment
(9)
drama
(9)
edukacja przedszkolna
(9)
games
(9)
nauczanie początkowe
(9)
research
(9)
uczenie się
(9)
wychowanie przedszkolne
(9)
czytanie
(8)
1601 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Idee - metody - inspiracje)
Bibliogr. przy ref.
W książce omówiono zagadnienia: alternatywy współczesnego kształcenia nauczycieli, interdyscyplinarne studium epokowych problemów kluczowych dla uytku pedagogiki, od szkoły średniej po uniwersytet, czyli opis przedstawionych przez Marię Montessori instytucjonalnych form kształcenia dorosłych i młodzieży, rozwój umiejętności czytania i pisania - implikacje dla nauczania początkowego, działań profilaktycznych i interwencyjnych, metody relaksowo-koncentrujące w teorii i praktyce edukacyjnej, wyzwalanie wyobraźni przez kontakt dziecka z tekstem literackim, zmienna koniunkturalność wobec norweskich wolnych szkół, alternatywna koncepcja resocjalizacji w zakładach poprawczych i wychowawczych, ocenianie szkolne źródłem doświadczeń dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2450 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1208.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Visible Learning for Literacy is the newest book in John Hattie’s Visible Learning series. The authors John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey focus on literacy in grades K-12. They explore how to implement the practices that work best to accelerate student learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17698.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching Practice Handbook / Roger Gower, Diane Phillips, Steve Walters. - Oxford : Macmillan Education, 2014. - VIII, 215 pages : illustrations ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Teaching Practice is an essential reference for both EFL teachers and trainers on pre-service training courses. chapters systematically cover the main challenges for new teachers. It takes account of current methodology and is suitable for use on Cambridge CELTA courses. Contains basic guidelines and practical information to allow maximum learning from teaching practice sessions. Increases awareness of the classroom situation and covers basic classroom skills. Provides information on how to run a successful teaching practice course for teacher trainers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17975.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17974.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Responsive classroom)
This book contains 50 easy-to-do activities for the end of the day: Songs and chants; Individual reflection questions; Energetic cheers; Silent cheers; Quick partner and group chats; Team or class challenges; Quiet thinking time, and more.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17690.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Learning about Language / ed. Geoffrey Leech, Mick Short)
"An Introduction to Foreign Language Learning and Teaching" presents an engaging, student-friendly guide to the fields of foreign language learning and teaching. For students beginning their study of these fields, the book provides essential background information, dealing with language learning and teaching in a clear and comprehensible way. An Introduction will also be of value to teachers in training and those already working in the field, providing an up-to-date overview which focuses on contemporary issues while at the same time providing an important historical perspective.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9048 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10630.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10629.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze.
kompendium wiedzy na temat wciąż rodzącej dylematy edukacji alternatywnej. Stanowi swoistą wymianę poglądów i idei pomiędzy poszczególnymi autorami, a lektura budzi refleksję i prowokuje do dyskusji na temat niezależnej myśli i praktyki edukacyjnej. Tym samym omawiana pozycja powinna być obowiązkową lekturą dla pedagogów, studentów pedagogiki oraz wszystkich zainteresowanych tematyką związaną z kształceniem. Dodatkową zaletą publikacji jest estetyczna, twarda okładka oraz płyta, które zawartość stanowi jakby podsumowanie rozważań i tekstów przedstawionych w „Edukacji alternatywnej w XXI wieku”. Wszystko to powinno zachęcić do poszukiwania własnego zdania dotyczącego edukacji alternatywnej oraz sposobów i metod jej realizowania. Do książki została dołączona płyta DVD z plikami wideo - między innymi z filmem „Na Bednarskiej. Kalejdoskop szkolnej demokracji” czy też wywiady z nauczycielami, uczniami i rodzicami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11920.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiał zawarty w publikacji odzwierciedla różnorodność naukowych zainteresowań i poglądów autorów. Znajdują się tu treści ogólnodydaktyczne z kontekstem edukacyjnych zastosowań mikrokomputerów, zagadnienia metodyczne i techniczne i poświęcone badaniom empirycznym. Wszystkie artykuły mają na celu udoskonalić pedagogiczny warsztat i wykorzystać go w codziennej praktyce edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1018.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Idee - metody - inspiracje)
Bibliogr. przy pracach.
Praca stanowi czwartą z kolei edycję materiałów zgromadzonych w trakcie obrad cyklicznych międzynarodowych konferencji w zakresie pedagogiki alternatywnej, a organizowanych od 1992 r. przez pracowników Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Pierwsze dwie części, skupione na zagadnieniach teorii i praktyki pedagogicznej, odnosiły się do najważniejszych kwestii, stawianych przed refleksją teoretyczną i pedagogiczną praktyką przez powstające nowe prądy myślowe oraz pojawiające się inicjatywy praktyczne. Stawiane pytania odnosiły się też do kwestii o kluczowym znaczeniu dla pedagogiki: w jakim sensie jest ona formacją myślenia, którą można traktować jako narzędzie zmiany społecznej, w jakim zakresie zmianę tę promuje, jak dalece zaś jest instrumentem utrwalania ładu społecznego, niezależnie od jego społecznych atrybutów? W jakim zakresie dostarcza istotnych przesłanek samowiedzy uprawniającej działania, w jakiej zaś mierze potwierdza jedynie praktykę prowadzonych działań? Jak dalece zależy od nastawień filozoficznych, jak dalece zaś może być traktowana jako nauka i otwiera się na krytykę własnych, naukowych założeń?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2447.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika alternatywna : dylematy teorii / Bogusław Śliwerski. - Wyd. 2 zm. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2000. - 325, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Idee - metody - inspiracje)
Tom Pedagogika alternatywna - dylematy teorii" został przygotowany specjalnie na II Międzynarodową Konferencję w Łodzi w dn. 12.-14.10.1995 r. Drugiemu z tego cyklu międzynarodowemu spotkaniu naukowców i pedagogów towarzyszy zbiór najbardziej interesujących wykładów, których meritum - podobnie jak w przypadku opublikowanych przed ośmioma laty 1 - może na stałe wejść w obieg nauk o wychowaniu w naszym kraju, do jego państwowej i zdecentralizowanej polityki oświatowej oraz wzbogacić treściowo różne formy kształcenia nauczycieli. Nie bez powodu nawiązuję we wstępie do Dobieszkowa koło Łodzi, gdzie w 1992 r. miała miejsce pierwsza na skalę międzynarodową w krajach postsocjalistyeznych konferencja poświęcona zarówno tematowi tabu, jak i "zakazanemu owocowi" minionych lat, czyli alternatywności kształcenia i wychowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1207.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy. W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6547.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie - menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9166.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10571.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Talk about understanding : rethinking classroom talk to enhance comprehension / Ellin Oliver Keene. - Portsmouth, NH : Heinemann, 2012. - XXII, 160 s. : il. ; 24 cm. + 1 videodisc ((120 min.) : sd., col. ; 4 3/4 in.)
Bibliogr.
Do książki dołączona jest płyta VCD o tej samej sygnaturze.
Reading education pioneer Ellin Oliver Keene demystifies comprehension instruction by describing what it can look like when readers comprehend deeply and what it can look like when teachers aim for this deep comprehension. This ground-breaking book is illustrated with video footage of Ellin modeling the reading instruction she describes. Here, you can watch Ellin use language and teaching moves that help students go beyond superficial reading comprehension to lasting understanding. "Talk About Understanding" offers: ôOutcomes of Understandingö Markers - descriptions of the behaviors present when children understand a text deeply including ways to assess with and teach toward these outcomes; ôTalk About Understandingö Principles - suggestions to modify teaching language and teaching interactions to deepen childrenĺs ability to comprehend; ôFrom the Insideö Video Segments - classroom footage of Ellin teaching lessons that illustrate use of the ôOutcomes of Understandingö markers and ôTalk About Understandingö principles from the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14555.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Oddajemy do rąk czytelnika kolejną książkę poświęconą dyskusji o i miejscu technologii informacyjnej w zmieniającej się edukacji. Tak się składa, że czas wydania książki zbiega się z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Coraz częściej zastanawiamy się nad skutkami, jakie wydarzenie to przyniesie dla rozwoju edukacji. Stajemy wobec wyzwań i konieczności dokonania wielu przemian w polskiej dydaktyce. Potrzebą chwili staje się podjęcie dyskusji na temat funkcji nowoczesnych technologii w nauce i wychowaniu. Wymaga to dogłębnych analiz na wielu płaszczyznach teoretycznych. Na czoło wysuwa się tu teoria konstruktywistyczno kognitywna mająca silne oparcie w obszarze nauk skupionych wokół cognitive science. Coraz wyrażniej dostrzegamy konieczność nadania interdyscyplinarnego charakteru dyskusji o edukacji medialnej i informatycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4553.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Children learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan, 2005. - VIII,184 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Na okładce : A Guidebook for English Language Teachers.
Children Learning English is a comprehensive guidebook for teachers of English to young learners. Covering both the theory and practice of teaching English to children, it offers discovery activities and real-life examples from classrooms around the world. Provides insight into the special characteristics, abilities and attitudes children bring to the classroom. Encourages reflection on how teachers can learn from children and on how this information can be used in planning lessons and activities. Suggests how to adapt ideas and frameworks for teaching English to young learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17962.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
It is never too early to start comprehension instruction. In fact, reading begins with meaning making. Andie Cunningham and Ruth Shagoury designed a reading program for five- and six-year-olds based on this premise. Most of the students in Andie's Portland, Oregon, kindergarten class have little or no alphabet knowledge when they enter the classroom in the fall. English is a second-or third-language for many of the children in this low-income neighborhood. Through research-based principles, carefully structured routines, and innovative activities, even the youngest learners can develop comprehension skills from their first days in school. The children in Starting with Comprehension are grappling with school culture for the first time and learning to work with classmates who speak a variety of different languages. These emergent readers learn to present their understanding of what they read through writing, talk, movement, and art. Kindergartners and preschoolers are different from readers who know how to decode texts. Andie and Ruth show how comprehension skills can be nurtured and strengthened even before decoding begins. In this classroom, meaning making becomes part of community building as children link reading, thinking, and communicating.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14524.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9056.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10640.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 257-265) and indexes.
Motivation and Learning Strategies for College Success provides a framework organized around motivation, methods of learning, time management, control of the physical and social environment, and monitoring performance that makes it easy for students to recognize what they need to do to become academically successful. Full of rich pedagogical features and exercises, students will find Follow-Up Activities, opportunities for Reflection, Chapter-End Reviews, Key Points, and a Glossary. Seli and Dembo focus on the most relevant information and features to help students identify the components of academic learning that contribute to high achievement, to master and practice effective learning and study strategies, and to complete self-regulation studies that teach a process for improving their academic behavior. Combining theory, research, and application, this popular text guides college students on how to improve their study skills and become self-regulated learners.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21792.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21791.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-298.
Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wczesnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15376.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7293 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace monograficzne)
Bibliogr. przy pracach.
Na książkę tę składają się teksty stanowiące efekt pracy zespołu. Prezentowany wybór zawiera zatem prace najnowsze, pisane specjalnie dla nauczycieli i studentów. Materiały zostały dobrane tak, aby przedstawić najważniejsze koncepcje i założenia teoretyczne współczesnej dydaktyki specjalnej. Podstawy programowe obowiązujące w szkolnictwie specjalnym i integracyjnym określają zadania sprzyjające rozwojowi uczniów. Nauczyciele dostosowują je do potrzeb i możliwości dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Biorą oni pod uwagę zarówno czynniki zdrowotne, fizyczne, sensoryczne, środowiskowe, jak i inne, które są istotne w toku programowania zajęć. Integrowanie treści zaczyna się wcześniej, kiedy nauczyciel planuje pracę, pisząc swój tzw. rozkład materiału. Jednak właściwy żywy proces integrowania dokonuje się w toku pracy nauczyciela z uczniem. Skomplikowany z natury proces nauczania zintegrowanego ukazuje styczność dyscyplin, na których opiera się proces rewalidacji uczniów w okresie wczesnoszkolnym. Podkreślić tu trzeba kompetencje praktyków, którzy uczestnicząc w procesie edukacji dziecka przyczyniają się do podniesienia poziomu pracy nauczycieli i uczniów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3305 [Magazyn 2], P.2114 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3304.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2112.IV.9 [Czytelnia B], P.2113.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej