Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(257)
Forma i typ
Książki
(255)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(215)
dostępne
(142)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(69)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(220)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(9)
Szuścik Urszula
(8)
Jóźwik Sławomir
(4)
Szelachowski Maciej
(4)
Camarda Sylwia
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Woodward Tessa
(3)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(3)
Barrett Barney
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Calhoun Emily
(2)
Cohen Louis (1928- )
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Gajdzica Anna
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gillespie Paula
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Hopkins David (1949- )
(2)
Hyla Marek
(2)
Joyce Bruce (1930- )
(2)
Kacprzak Lech
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Lerner Neal
(2)
Malec Mariusz
(2)
Manion Lawrence
(2)
Morrison Keith
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Nowakowska Jadwiga
(2)
Parlak Mirosława
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Struk Barbara
(2)
Szala Marcin
(2)
Teeler Dede
(2)
Uberna Małgorzata
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wojtyński Maciej
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Kimberly L
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Berwick Gwen
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Biernacka Danuta
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Buczyńska Joanna (1972- )
(1)
Burgess Hilary
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Carr Alan
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(26)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(20)
Nowy Jork (stan) (USA)
(12)
Anglia
(8)
Stany Zjednoczone
(5)
Kalifornia (USA)
(4)
nieznany (us)
(3)
Włochy
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(197)
angielski
(59)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Nauczyciele
(7)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
NAUCZANIE
(57)
Metody nauczania
(47)
JĘZYKI
(24)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(14)
CZYTANIE
(10)
KOMPUTERY
(9)
DZIECKO
(7)
GRY EDUKACYJNE
(7)
Tutoring
(7)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Nauczanie
(6)
Strategie uczenia się
(6)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(6)
Drama (pedagog.)
(5)
FILM EDUKACYJNY
(5)
HISTORIA
(5)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
UCZENIE SIĘ
(5)
UCZNIOWIE
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
KRAJOZNAWSTWO
(4)
MUZYKA
(4)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
PISANIE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Coaching
(3)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(3)
Dwujęzyczność
(3)
INTERNET
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
Kształcenie
(3)
MATEMATYKA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Mentoring
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAUCZYCIELE
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
POLSKA
(3)
PRACOWNICY SOCJALNI
(3)
Praca zespołowa
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
Cele kształcenia
(2)
Dzieci
(2)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(2)
GIMNASTYKA ARTYSTYCZNA
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
INNOWACJE
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KONFLIKT
(2)
KSZTAŁCENIE
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Korepetycje
(2)
Kreatywność
(2)
LITERATURA
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Program nauczania
(2)
SAMOKSZTAŁCENIE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Umuzykalnianie
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
AIDS
(1)
Blended learning
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieciństwo
(1)
E-learning
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
DOKUMENTY AUDIOWIZUALNE
(7)
Opracowanie
(7)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(7)
Poradnik
(6)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Antologia
(1)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wykład
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(48)
Językoznawstwo
(24)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(63)
English language
(49)
study and teaching
(17)
learning
(14)
edukacja wczesnoszkolna
(12)
language
(12)
reading
(12)
education
(11)
ELT
(10)
learning strategies
(10)
dzieci
(9)
foreign language
(9)
nauczanie
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
edukacja
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
tutoring
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
wychowanie przedszkolne
(6)
czytanie
(5)
dydaktyka
(5)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
metody nauczania
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
communication
(4)
historia
(4)
intermediate level
(4)
język angielski
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
nauczyciel
(4)
pisanie
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
tutor
(4)
Internet
(3)
activity program
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
coaching
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
e-learning
(3)
edukacja ekologiczna
(3)
edukacja międzykulturowa
(3)
edukacja przyrodnicza
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metoda Montessori
(3)
motivation
(3)
music
(3)
nauczanie początkowe
(3)
nauczyciele
(3)
praca socjalna
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
United States
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
case study
(2)
cele kształcenia
(2)
children
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
drama (ped.)
(2)
early childhood education
(2)
educational games
(2)
edukacja czytelnicza
(2)
edukacja estetyczna
(2)
257 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-177. Indeks.
Przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz osób zajmujących się dydaktyką medyczną. Podpowiada, w jaki sposób należy przygotowywać scenariusze zajęć, aby nauczanie było efektywne i skuteczne. Ponadto w publikacji przedstawiono: planowanie programów kształcenia, cele ogólne i szczegółowe, dobór, metod, form i środków dydaktycznych oraz ewaluację procesu kształcenia zagadnienia pomiaru dydaktycznego: kontroli i oceny wyników oraz obiektywizacji różnych metod egzaminacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16647.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The 39 activities in 'BUILDING BLOCKS for English' provide teachers with a systematic approach to the progression of study skills and language development in 9-11 year olds. Through a series of activities, learners move beyond simple repetition of words to generation of language through recognition of word partners and patterns.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10628.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Informed teaching.
Bibliogr. przy pracach.
The following volume presents a collection of chapters pertaining to English studies. The transversal theme for all of them is the pedagogical issue of informed teaching. In this volume the reader will find results of research and reflection of academic researchers and practitioners which may implicitly or explicity inspire language teachers to improve school practices by presenting insights into language teaching related areas. The book is divided into four main areas. Part one focuses on communication related issues and discusses the development of work-related competences. Part two of the volume is devoted to intercultural issues in foreign language pedagogy. Part three contains ruminations on creativity and reflectivity at school. Part four of the volume encompasses ideas lying at the crossroads of linguistics and literature.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13524.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.46 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ways of Training : recipes for teacher training / Tessa Woodward. - Harlow : Pilgrims : Longman, cop. 1992. - VIII, 184 s. : il. ; 25 cm.
(Pilgrims Longman Resource Books)
Forma i typ
Temat
The "Pilgrim Longman Resource Books" series provide a range of practical lessons in recipe format. They are written by experienced English language teachers. The activities can be used as the basis for lessons, as a departure point for classroom development and creativity, or as last minute time fillers. This book is for anyone interested in teacher training, whether trainer, trainee, organizer or administrator. It is for teachers who help each other in staffrooms, who sit in on each other's classes, or who want to share ideas with others. It is mostly concerned with modern language teacher training, but contains much of interest for people involved in other kinds of training too.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11156.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.538 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library.)
Includes bibliographical references and index.
Provides tools to enable teachers to improve their own motivation, and thereby that of their students. A new approach to motivation, focusing on the concept of 'vision'. Drawing on visualisation research in sports, psychology and education, the authors describe powerful ways by which imagining future scenarios can promote motivation to learn a language. The book offers a rich selection of motivational strategies to help students 'see' themselves as competent language users, to experience the value of knowing a foreign language and, ultimately, to invest effort into learning it. It also explores how to re-ignite language teacher enthusiasm and how to guard it when it is under threat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17704.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foreign-language learning with digital technology / edited by Michael J. Evans. - London ; New York : Continuum, c2011. - XII, 210 pages : illustrations ; 25 cm.
(Education and digital technology)
Includes bibliographical references and index.
The book situates new insights into the value of digital technology for foreign language learning within the context of evidence from prior research and of educational policy-making and examines key pedagogical uses of digital technology in relation to effective foreign language learning by pupils. It provides an in-depth description of the use of a range of digital media and combines practical ideas for teaching and learning with critical analysis of evidence drawing on an analysis of technology-focused language learning across different sectors and in different anglophone contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18143.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Tutoring jako metoda edukacji spersonalizowanej, traktująca rozwój podopiecznego holistycznie, staje się coraz bardziej popularna. W opinii jej prekursorów oraz praktyków jest ona szansą na powrót do źródeł edukacji i odnowienie relacji mistrz-uczeń. Metoda ta, oparta na personalizmie, klasycznej koncepcji cnót i osiągnięciach psychologii pozytywnej oraz wyposażona w nowoczesne narzędzia edukacyjne, pozwala odkrywać pełnię potencjału podopiecznego, by mógł on wykorzystywać swoje talenty i mocne strony dla dobra własnego i innych. Niewątpliwym walorem tej książki jest jej kompleksowość: autorzy kładą nacisk zarówno na wnikliwy opis teoretycznych podstaw metody, jak i na konkretne przykłady jej zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17671.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Longman Guide to Peer Tutoring / Paula Gillespie, Neal Lerner. - Second edition - New York : Pearson Longman, 2008. - XIII, 209 pages ; 23 cm.
(Longman professional development series in composition)
Includes index.
Grounded in current writing center theory and practice, The Allyn & Bacon Guide to Peer Tutoring provides students with a comprehensive introduction to effective tutoring. Throughout the book, readers hear the voices of tutors and writers in first-person peer tutor accounts, reflective essays, and transcripts from actual sessions. Within each chapter, techniques, models, and exercises provide instruction appropriate for any level of tutoring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18651.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
W zamyśle Redaktora Naukowego monografia ma łączyć zdiagnozowany stan praktyki edukacyjnej z propozycjami zmian i modernizacji wybranych jej obszarów, wynikającymi z zastosowania teorii pedagogicznych. Jej Autorzy, Członkinie i Członkowie Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk (w kilku przypadkach wraz ze swoimi współpracownikami) przedstawili własne rozważania w układzie: diagnoza – kierunki zmian i modernizacji – niezbędne warunki realizacyjne. Rozszerzyli przy tym pole namysłu o diagnozę i perspektywy rozwoju wybranych subdyscyplin pedagogicznych. W rezultacie powstał wielowątkowy raport pozwalający spojrzeć na pedagogikę z perspektywy teoretycznej i praktycznej – za co wyrażam gorące podziękowania wszystkim Autorom (…).Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorskie diagnozy wybranych fragmentów rzeczywistości dotyczącej teorii pedagogicznych i praktyki edukacyjnej zostały poddane refleksji natury interdyscyplinarnej – specyficznej dla zadań realizacyjnych opartych na pogłębionej analizie stanu oraz doświadczeń (również międzynarodowych). Dzięki takiemu podejściu otrzymaliśmy nie tylko autorskie diagnozy, które są silną stroną badań pedagogicznych, ale też autorskie pomysły na rozwiązanie zdiagnozowanych problemów, będące eksperckim głosem pedagogów. Z Wprowadzenia Redaktora Naukowego prof. dra hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18506.IV.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21697.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21696.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring : A training and facilitation guide / Jesse Pirini. - Wellington : NZCER PRESS, copyright 2017. - 97 pages ; 30 cm.
Peer tutoring is the system of instruction in which learners help each other and learn by teaching. Tutoring schemes have been used in a variety of contexts--with students teaching students, students teaching school pupils, non-professional adults teaching adults and children, and pupils teaching pupils. This book: (1) describes specimen tutoring schemes; (2) analyses objectives; (3) outlines research findings on the effectiveness of peer tutoring; (4) indicates how tutoring can be developed in schools and in higher education; (5) considers one major tutoring scheme in detail ("the Pimlico Connection"); and (6) offers practical suggestions on how to set up a peer tutoring scheme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18629.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer coaching for adolescent writers / Susan Ruckdeschel ; foreword by Diane E. DeFord. - Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press, c2010. - XVIII, 169 pages : illustations ; 28 cm.
Includes bibliographical references and index.
Susan Ruckdeschel provides a clear rationale for having student writers coach each other as they revise their work. Her explanations, examples, practical tips, and reproducibles enable teachers to use the process successfully in their own classrooms. This peer review process is straightforward, engaging, and flexible, and aims to develop students’ independence as writers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18648.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
roblematyka pracy jest głęboko osadzona w kontekście cywilizacyjnych i kulturowych wyzwań XXI wieku, wyzwań których podjęcie i realizacja, już u swych podstaw, wymaga edukacyjnie rozwiniętych jednostek i społeczeństw. Oznacza to, iż nie wystarczają już proste, przystosowawcze umiejętności uczenia się, że potrzebne jest opanowanie - tak przez jednostki, jak i grupy społeczne - systemów wiedzy i umiejętności nadających sens i kierunek samodzielnemu radzenie sobie z otaczającą rzeczywistością informacyjną. Bardzo dobrze ujmuje te potrzeby oraz wskazuje kierunki przemian edukacji i myśli o edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10078.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: teaching efficiency
"The Minimax Teacher", part of the Professional Perspectives series, shows teachers how to increase learning efficiency through both a general approach to good learning management and a wealth of ready-to-use activities. The Minimax Teacher focuses on increasing learning efficiency by: - reducing teacher input - encouraging greater student involvement - freeing teachers to focus on key areas such as monitoring and feedback
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9057 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10642.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10641.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Niniejszy tom podejmuje dyskusję nad zagadnieniami, którymi zainteresowali się autorzy poszczególnych rozdziałów w związku ze stosowaniem w środowisku akademickim i szkolnym podejścia tradycyjnego oraz zdalnego, którego rola znacząco uwydatniła się w czasie pandemii C0VID-19. Autorzy tomu to badacze i nauczyciele akademiccy oraz nauczyciele szkolni. Tom zawiera rozdziały o charakterze przeglądowym, argumentacyjnym oraz sprawozdania z badań empirycznych, które wyraźnie wskazują na fakt, iż bez względu na nauczane przedmioty oraz lokalne wyzwania, jakie stają przed nauczycielami, ciąży na nich duża odpowiedzialność za stworzenie uczniom takich warunków, które umożliwią osiągnięcie oczekiwanych celów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18579.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18578.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18580.XXIV.14.7 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21904.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21903.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 393-412.
Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki polonistycznej w jej wymiarze teoretycznym oraz praktycznym. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego częściowo w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do zrealizowania na zajęciach o charakterze seminaryjno-konwersatoryjnym. Zawartość i format książki skorelowane są z wymaganiami sformułowanymi w obecnych i przygotowywanych standardach kształcenia nauczycieli oraz realizowanymi programami kształcenia glottodydaktyków polonistycznych w ramach studiów podyplomowych w różnych polskich ośrodkach akademickich. Pod względem treści obejmuje całościowy przegląd rozwoju glottodydaktyki polonistycznej oraz wskazuje kierunki rozwoju konkretnych kompetencji dydaktyczno-metodycznych w odniesieniu do nauczania podsystemów polszczyzny oraz rozwijania kompetencji językowych. Książka jest adresowana do studentów wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języka polskiego jako obcego i drugiego. Ważnym odbiorcą będą także czynni zawodowo nauczyciele i lektorzy języka polskiego jako obcego zainteresowani podnoszeniem swoich kwalifikacji. Częściowo seminaryjny charakter publikacji umożliwi jej wykorzystywanie także w ramach różnych form doskonalenia oferowanych czynnym zawodowo polonistom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.44.V.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama Techniques : a resource book of communication activities for language teachers / Alan Maley, Alan Duff. - Third edition, 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - X, 246 pages : illustrations ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
The fully revised edition of this 'classic' helps teachers give their learners the tools they need to express themselves through a range of stimulating drama contexts. This completely revised edition of the classic title "Drama Techniques" provides: *150 ideas for interesting and productive fluency practice *a large selection of drama-based techniques which focus learners' attention on communicative tasks or activities *techniques suitable for all levels *clear instructions for the teacher *advice on how to use the techniques in the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17707.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10740.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Język a Komunikacja 13)
Bibliogr. s. 315-329. Indeks.
Książka traktuje o niezwykle aktualnej problematyce pośrednictwa interkulturowego w dydaktyce językowej. Autorka (Ewa Bandura) wyczerpująco i wszechstronnie podchodzi do definicji kultury, zjawiska kompetencji i mediacji interkulturowej, podając uwarunkowania instytucjonalne i programowe oraz opierając się na ważnych dokumentach miedzynarodowej polityki edukacyjnej. Nowe tendencje w nauczaniu kultury pokazane są na podstawie przeprowadzonych badań i ilustrowane wynikami ankiet. Kluczowa posta nauczyciela jako mediatora interkulturowego w dydaktyce językowej osadzona jest w realiach polskich, chociaż książka daje szersze, panoramiczne spojrzenie na omawiane zagadnienia. Obok części teoretycznej, część empiryczna zawiera bogaty materiał praktycznych sugestii i rozwiązań dydaktycznych w przygotowaniu uczniów języka obcego do komunikacji interkulturowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13208.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Intermediate- Advanced Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
A photocopiable collection of stimulating, topical reading texts which are specifically aimed at teenagers learning English. A wide variety of text types (from detailed articles to cartoons – all from recent issues of Mary Glasgow’s EFL Magazines) are accompanied by lots of excellent teaching ideas and tasks to help teachers exploit these texts to the full.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16074.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej