Nauczanie na odległość
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Murphy-Judy Kathryn Annette
(2)
Russell Victoria (Professor of Spanish)
(2)
Chodkiewicz Halina
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Dąbrowska Izabela Edyta
(1)
Olbrycht Paweł
(1)
Race Phil
(1)
Rudak Leszek
(1)
Struk Barbara
(1)
Wilden Shaun
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
angielski
(5)
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Nauczanie na odległość
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Językoznawstwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
language
(2)
study and teaching
(2)
teaching
(2)
teaching online
(2)
English language
(1)
QR code
(1)
animation
(1)
assessment
(1)
audio recording
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
bezpieczeństwo finansowe
(1)
bezpieczeństwo społeczne
(1)
bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
correspondence course
(1)
correspondence school
(1)
digital literacy
(1)
digital storytelling
(1)
distance education
(1)
e-edukacja
(1)
e-nauczanie
(1)
education
(1)
edukacja zdalna
(1)
group learning
(1)
individual learning
(1)
konflikt zbrojny
(1)
kontrola zarządcza
(1)
media społecznościowe
(1)
methods of teaching
(1)
mobile learning
(1)
multimedia
(1)
multimodal approach
(1)
nauczyciel
(1)
nowe technologie
(1)
online education
(1)
organizacje terrorystyczne
(1)
pandemia
(1)
photo
(1)
remote teaching
(1)
szkoła
(1)
tutoring
(1)
uczeń
(1)
video
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Niniejszy tom podejmuje dyskusję nad zagadnieniami, którymi zainteresowali się autorzy poszczególnych rozdziałów w związku ze stosowaniem w środowisku akademickim i szkolnym podejścia tradycyjnego oraz zdalnego, którego rola znacząco uwydatniła się w czasie pandemii C0VID-19. Autorzy tomu to badacze i nauczyciele akademiccy oraz nauczyciele szkolni. Tom zawiera rozdziały o charakterze przeglądowym, argumentacyjnym oraz sprawozdania z badań empirycznych, które wyraźnie wskazują na fakt, iż bez względu na nauczane przedmioty oraz lokalne wyzwania, jakie stają przed nauczycielami, ciąży na nich duża odpowiedzialność za stworzenie uczniom takich warunków, które umożliwią osiągnięcie oczekiwanych celów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18579.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18578.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18580.XXIV.14.7 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21904.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21903.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21934.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical and accessible, this book comprehensively covers everything you need to know to design, develop, and deliver successful online, blended, and flipped language courses. Grounded in the principles of instructional design and communicative language teaching, this book serves as a compendium of best practices, research, and strategies for creating learner-centered online language instruction that builds students’ proficiency within meaningful cultural contexts. This book addresses important topics such as finding and optimizing online resources and materials, learner engagement, teacher and student satisfaction and connectedness, professional development, and online language assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21430.XXIV.30 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical and accessible, this book comprehensively covers everything you need to know to design, develop, and deliver successful online, blended, and flipped language courses. Grounded in the principles of instructional design and communicative language teaching, this book serves as a compendium of best practices, research, and strategies for creating learner-centered online language instruction that builds students’ proficiency within meaningful cultural contexts. This book addresses important topics such as finding and optimizing online resources and materials, learner engagement, teacher and student satisfaction and connectedness, professional development, and online language assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20515.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia stanowi trzecią część serii wydawniczej „Wybrane aspekty bezpieczeństwa wewnętrznego”. Obie poprzednie części ukazały się nakładem Wydawnictwa Akademii Wojsk Lądowych. Pierwsza część: „W trzy dekady po upadku dwubiegunowego układu świata” w 2020 r., natomiast druga: „Studia przypadków” w 2021 r. Ideą, jaka przyświecała powstaniu monografii, było opublikowanie wyników prowadzonych w obszarze bezpieczeństwa wewnętrznego rozważań naukowych w kontekście wyzwań, które występują w działalności zarówno jednostek, jak i podmiotów publicznych oraz zagrożeń utrudniających realizację tychże wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22953.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
"The Open Learning Handbook" is a self-contained and self-sufficient reference source. It will be equally valuable to teachers, lecturers and trainers who wish to improve their open learning materials, and to those who wish to introduce open learning materials, and to those who wish to introduce open learning into their educational or training courses for the first time." [from the cover]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22686.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera najbardziej wartościowe , w opinii recenzentów, artykuły naukowe powstałe jako rozwinięcia referatów wygłoszonych na VII Konferencji Uniwersytet Wirtualny (2007r.). Artykuły dotycz zagadnień z czterech działów : * ogólnych problemów e-nauczania ( w tym filozoficznego podejęcia do organizacji e-nauczania w uczelniach wyższych), * jakości i efektywności e-nauczania ( w tym ekonomicznych aspektów prowadzenia e-szkoleń w firmach), * metodologii kształcenia przez Internet i rozwiązań technicznych, przykładów dobrej praktyki Książka skierowana do tych, którzy wprowadzają e-nauczanie do szkół i wyższych uczelni, a także pracownikom firm zajmujących się szkoleniem kadr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19767.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19766.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobile Learning / Shaun Wilden. - Oxford : Oxford University Press, 2017. - 102 pages : illustrations ; 28 cm.
(Into the Classroom)
Mobile Learning provides clear guidance and essential support for teachers who want to use mobile devices in and outside the language classroom. Full of practical ideas and activities, it emphasizes the power of the mobile device as a tool for language learning. Mobile Learning helps teachers get started with using mobile devices and apps in class, shows how to make the most of in-built features (messaging, photos and audio recording), introduces more advanced project ideas (storytelling, video and animation, multimodal approaches), addresses issues such as acceptable use policies and staying safe, provides teachers with dozens of practical ideas and activities they can immediately incorporate into their teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18168.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17973.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej