Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(729)
IBUK Libra
(11)
Forma i typ
Książki
(715)
Publikacje naukowe
(171)
Publikacje dydaktyczne
(94)
Publikacje fachowe
(68)
E-booki
(40)
Poradniki i przewodniki
(7)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(718)
tylko na miejscu
(645)
wypożyczone
(33)
nieokreślona
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(308)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(442)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(653)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Mruk Henryk
(16)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Kotane L.V
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Dubicka Iwonna
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Dignen Bob
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Kotler Philip
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Barska Anetta
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Doligalski Tymoteusz
(3)
Dutko Maciej
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Karyda Maria
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kozielski Robert
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(3)
Mazurkiewicz Ludwik
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Romanowski Robert
(3)
Rudawska Iga
(3)
Sala Paweł
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Styś Aniela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tundys Blanka
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Wojtasiak Wojciech
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Barrall Irene
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartołd Robert
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dolot Anna
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(127)
2010 - 2019
(359)
2000 - 2009
(229)
1990 - 1999
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(245)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(676)
Wielka Brytania
(27)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(6)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieznany (us)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(670)
angielski
(54)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(83)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Logistycy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Handlowcy
(2)
Hotelarze
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
MARKETING
(140)
TURYSTYKA
(67)
Zarządzanie
(62)
Marketing
(41)
Przedsiębiorstwo
(39)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Język angielski
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
Język środowiskowy
(19)
MARKETING PARTNERSKI
(19)
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
Łańcuch dostaw
(18)
ZARZĄDZANIE
(17)
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
Logistyka
(16)
USŁUGI
(16)
FIRMA (nazwa)
(15)
Innowacje
(14)
Turystyka
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Język rosyjski
(13)
ZNAKI TOWAROWE
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
SŁUŻBA ZDROWIA
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
PORADNIKI
(11)
BANKI
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Decyzje
(9)
HOTELARSTWO
(9)
Handel elektroniczny
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
INTERNET
(8)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(8)
Otoczenie firmy
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(8)
PUBLIC RELATIONS
(8)
REKLAMA
(8)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(8)
Banki
(7)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencyjność
(7)
OBSŁUGA KLIENTA
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Biznesplan
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Rozwój regionalny
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Finansowanie
(5)
Jakość usług
(5)
Magazynowanie
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Reklama
(5)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Transport
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Kadry
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Służba zdrowia
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Audyt
(3)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
Branża TSL
(3)
COVID-19
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
Temat: czas
2001-
(138)
1989-
(22)
1901-2000
(21)
1989-2000
(20)
1945-1989
(9)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(60)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Francja
(1)
Japonia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(105)
Monografia
(74)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Materiały pomocnicze
(42)
Opracowanie
(37)
Praca zbiorowa
(37)
PODRĘCZNIKI
(30)
Poradnik
(18)
Raport z badań
(11)
PORADNIKI
(10)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MONOGRAFIA
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
BLOGI
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wzory dokumentów
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(328)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(63)
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(37)
Transport i logistyka
(36)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Psychologia
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Podróże i turystyka
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Ochrona środowiska
(5)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(211)
zarządzanie
(75)
badania marketingowe
(60)
przedsiębiorstwo
(60)
promocja
(57)
komunikacja marketingowa
(52)
strategia marketingowa
(48)
marka
(47)
produkt
(45)
reklama
(41)
dystrybucja
(40)
konsument
(36)
cena
(35)
logistyka
(32)
Internet
(31)
zarządzanie marketingowe
(28)
turystyka
(24)
marketing terytorialny
(23)
segmentacja rynku
(23)
public relations
(22)
łańcuch dostaw
(22)
marketing-mix
(21)
plan marketingowy
(20)
zachowania konsumenckie
(20)
marketing relacji
(19)
zarządzanie jakością
(18)
e-marketing
(17)
organizacja
(17)
English
(16)
marketing usług
(16)
konkurencyjność
(15)
obsługa klienta
(15)
planowanie marketingowe
(15)
produkt turystyczny
(15)
management
(14)
specialised language
(14)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(14)
business language
(13)
innowacyjność
(13)
marketing bezpośredni
(13)
samorząd terytorialny
(13)
transport
(13)
usługi medyczne
(13)
zarządzanie strategiczne
(13)
sprzedaż
(12)
służba zdrowia
(12)
jakość usług
(11)
marketing elektroniczny
(11)
media społecznościowe
(11)
planowanie strategiczne
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
business English
(10)
finanse
(10)
komunikacja
(10)
marketing międzynarodowy
(10)
rynek
(10)
wizerunek
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
zarządzanie personelem
(10)
klient
(9)
konkurencja
(9)
marketing strategiczny
(9)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(9)
przedsiębiorczość
(9)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(9)
strategia
(9)
zarządzanie finansami
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
B1 (poziom biegłości językowej)
(8)
analiza SWOT
(8)
e-biznes
(8)
handel elektroniczny
(8)
marketing internetowy
(8)
marketing mix
(8)
marketing partnerski
(8)
marketing społeczny
(8)
psychologia
(8)
rozwój regionalny
(8)
usługi
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
znak towarowy
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
banki
(7)
biznes
(7)
cykl życia produktu
(7)
e-commerce
(7)
informacja marketingowa
(7)
kontrola marketingowa
(7)
lojalność konsumentów
(7)
marketing bankowy
(7)
negocjacje
(7)
planowanie
(7)
internacjonalizacja
(6)
marketing mobilny
(6)
marketing szeptany
(6)
miasto
(6)
relacje z klientem
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
740 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Cambridge English for Marketing / Nick Robinson ; series editor Jeremy Day. - Cambridge : Cambridge University Press, 2010. - 120 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (CD).
(Professional English)
(Cambridge English for)
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: English language marketing
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Cambridge English for the Marketing is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English in a marketing environment. This short course (10 units comprising 40-60 hours teaching time) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a wide range of marketing-specific activities, such as carrying out marketing audits using SWOT, PESTEL and Five Forces analyses; planning the marketing mix; preparing marketing campaigns; organising events and exibitions; and developing digital marketing strategies. Each of the ten units is based around a case study, and across the course you will see marketers at work in a variety of industries, including automotive, financial services, travel and international property. The course also includes a glossary of key marketing terms.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12821.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13902.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Zagadnienie właściwego miejsca marketingu w praktyce gospodarczej, a w szczególności docenianie rangi marketingu w kształtowaniu procesów biznesowych przedsiębiorstw, stanowi jeden z ważniejszych współczesnych problemów poznawczych i praktycznych. Niniejsza praca stała się próba pokazania znaczenia marketingu w działalności społeczno-gospodarczej przedsiębiorstw i organizacji na współczesnych rynkach w warunkach konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6982 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7783.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7782.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla słuchaczy studiów licencjackich i magisterskich w szkołach kształcenia na kierunku turystyka i rekreacja, a także dla słuchaczy szkół policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali się przedstawić najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnieść ją do praktycznych działań w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na końcu pracy załączniki dają możliwość zastosowania niektórych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pogłębieniem przedstawionych problemów i zagadnień Autorzy przedstawiają obszerny wykaz literatury, zamieszczony na końcu publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.473.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 887.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11980.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Aspects of Tourism / ed. Chris Cooper, Michael C. Hall, Dallen Timothy ; 18)
Forma i typ
Temat
Bibliografia s. 362-375, index s. 376-383.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10207 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Publikacja zawiera wybrane artykuły z różnych ośrodków akademickich w kraju, które są autorskimi propozycjami ujęcia problemów marketingu w turystyce. Praca może być wykorzystana przez pracowników naukowych, instytucje i organizacje turystyczne, studentów, a także osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3572 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4302.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing services
Bibliogr. s. 101-103.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16881.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Układ książki jest chronologiczny: od podstaw rynkowych, zapoznania z pojęciami marketingowymi, aż do systemów zarzadzania przedsiębiorstwem i praktycznych zastosowań marketingowych. W treści przedstawiono zastosowania elementów marketingu w hotelarstwie w powiązaniu z zarządzaniem operacyjnym. Publikacja została przystosowana do potrzeb dydaktycznych Ośrodka Doskonalenia Kadr Orbis S. A.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1128 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2191.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : "Difin", 2002. - 244 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Autorka przedstawia najważniejsze zagadnienia występujące w procesie planowania i realizowania aktywności marketingowej przez firmy oferujące usługi. Wyjaśnia w jaki sposób klienci postrzegają jakość świadczonych na ich rzecz usług, jakimi metodami można zidentyfikować ocenę jakości usługi, dokonywana przez klientów oraz jakie warunki musi spełnić dostawca, aby jakość usług satysfakcjonowała nabywcę, w tym jak tworzyć skuteczny plan marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7516 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2305.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2306.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema środkami (instrumentami) oddziaływania na rynek. Są nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W książce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak się ją określa, a następnie pokazano, jak planując poszczególne instrumenty, utrzymuje się lub poprawia tę pozycję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest prezentacja zagadnień związanych z funkcjonowaniem rynku transportowego, marketingowym kształtowaniem rynku jako kategorii ekonomicznej i struktury funkcjonalnej oraz stosowaniem racjonalnych rozwiązań na konkretnym obszarze działalności gospodarczej, jakim jest rynek usług transportowych. Monografia prezentuje trzy części: rynek usług transportowych jako obszar działalności gospodarczej, podstawy marketingowego kształtowania rynku oraz marketing na rynku usług transportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1016.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest pokłosiem dyskusji środowiska bibliotekarskiego nad możliwościami i metodami stosowania marketingu w bibliotekach. Zawarte w tomie teksty przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty marketingu, jak i doświadczenia praktyczne wybranych bibliotek. Omówiono w nim: zasady i cele stosowania marketingu usług, zagadnienia kreowania wizerunku biblioteki, reklamę biblioteki, promocję, publik relations oraz rolę rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7698.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania [Politechnika Koszalińska] ; nr 196)
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia może stanowić punkt wyjścia do dalszych badań i rozważań naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsiębiorstw usługowych, konkurencyjności jednostek terytorialnych, czy ochrony środowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwiązań autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy działań w czterech częściach. Pierwsza część jest poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, która jako subprodukt determinuje rozwój regionu. W drugiej części autorzy skupiają uwagę na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego, która decyduje o sukcesie firmy. Część trzecia prezentuje problematykę konkurencyjności regionów w kontekście innowacyjności, infrastruktury ligostycznej oraz analizę oceny rozwoju i poziomu konkurencyjności wybranych jednostek terytorialnych. W części czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska oraz przedstawili filozoficzny model świadomości ekologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Total global strategy II" 2002.
Bibliogr. Indeks.
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych wyzwań płynących z różnych rynków, a z drugiej stanowić jednak spójną strategię działania całej firmy. Autor przedstawił zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osiągania globalnej integracji. Zilustrował je wieloma przykładami, a każdy rozdział kończą pytania problemy ułatwiające zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8816.XII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10290.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybliżyć cel, charakter, zadania, organizację i praktykę marketingową w branży edukacyjnej. Autorzy położyli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozważań są: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu usług, marketing usług edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wyższej, kontrola działalności marketingowej w szkole wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16973.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie 26 i 27 kwietnia 2001 roku odbyła się Ogólnopolska Konferencja Naukowa Public Relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji. Konferencja była bardzo ważnym wydarzeniem naukowym. Stała się bowiem polem wymiany doświadczeń oraz prezentacji wyników badań marketingowych. Przyczyniła się również do propagowania Public Relations jako dziedziny wiedzy oraz funkcji zarządzania organizacją. Współcześnie każda organizacja powinna uwzględnić w swojej strategii działania nie tylko aspekt zysku, ale również kwestię społecznej odpowiedzialności oraz wzajemnego zrozumienia z otoczeniem. Właśnie dlatego Public Relations staje się coraz ważniejszym instrumentem zarządzania organizacją, ale również obszarem badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1602.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej