Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(63)
Forma i typ
Książki
(63)
Dostępność
dostępne
(64)
tylko na miejscu
(58)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(28)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(38)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(58)
Autor
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Tyszka Tadeusz
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Mróz Bogdan
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Bauman Zygmunt (1925- )
(2)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cross Gary
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Grzesiek Agnieszka
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kożak-Siara Tatiana
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kucia Michał
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Maison Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mącik Radosław
(1)
Obirek Stanisław (1956- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Poleszak Marek
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sowa Izabela (1969- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stolecka Agata
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Woś Jerzy ( -2010)
(1)
Woś Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(25)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
SPOŻYCIE
(12)
MARKETING
(8)
POSTAWY
(5)
TURYSTYKA
(5)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
DECYZJE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
OCHRONA KONSUMENTA
(2)
PRACA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ZACHOWANIE
(2)
CENTRA HANDLOWE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KLAUZULE ABUZYWNE
(1)
KOBIETA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MERCHANDISING
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OWOCE
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
STUDENCI
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UBÓSTWO
(1)
UMOWA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-0
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
PODRĘCZNIKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(45)
zachowania konsumenckie
(25)
konsumpcja
(15)
marketing
(7)
gospodarstwo domowe
(6)
konsumpcjonizm
(6)
marka
(6)
psychologia
(6)
reklama
(6)
Internet
(5)
komunikacja marketingowa
(5)
ochrona konsumenta
(5)
decyzje zakupowe
(4)
badania marketingowe
(3)
cena
(3)
handel elektroniczny
(3)
podejmowanie decyzji
(3)
rynek
(3)
satysfakcja konsumentów
(3)
społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
sprzedaż
(3)
znak towarowy
(3)
badania jakościowe
(2)
bankowość elektroniczna
(2)
decyzje
(2)
dystrybucja
(2)
e-administracja
(2)
e-commerce
(2)
e-konsument
(2)
e-usługi
(2)
e-zdrowie
(2)
franchising
(2)
jakość usług
(2)
jakość życia
(2)
kompetencje
(2)
konkurencyjność
(2)
lojalność konsumentów
(2)
ludzie starzy
(2)
pamięć
(2)
postawa
(2)
potrzeba
(2)
promocja handlowa
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
relacje z klientem
(2)
rynek turystyczny
(2)
spostrzeganie
(2)
strategia marketingowa
(2)
sytuacja społeczno-ekonomiczna
(2)
zakupy internetowe
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
United States
(1)
aktywność turystyczna
(1)
akulturacja
(1)
centra handlowe
(1)
consumer protection
(1)
consumers
(1)
czas wolny
(1)
dekonsumpcja
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-edukacja
(1)
e-handel
(1)
e-kultura
(1)
e-learning
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
edukacja
(1)
ekonomia
(1)
ekonomika informacji
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
etyka pracy
(1)
gender marketing
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
hazard
(1)
history
(1)
informacja rynkowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucjonalizm
(1)
jakość produktu
(1)
kapitał ludzki
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kobiety
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konkurencja
(1)
konsumeryzm
(1)
konsumpcja zrównoważona
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura
(1)
kultura fizyczna
(1)
kultura konsumpcyjna
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mix
(1)
marketing relacji
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
materializm
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
The unqualified victory of consumerism in America was not a foregone conclusion. The United States has traditionally been the home of the most aggressive and often thoughtful criticism of consumption, including Puritanism, Prohibition, the simplicity movement, the '60s hippies, and the consumer rights movement. But at the dawn of the twenty-first century, not only has American consumerism triumphed, there isn't even an "ism" left to challenge it. "An All-Consuming Century" is a rich history of how market goods came to dominate American life over that remarkable hundred years between 1900 and 2000 and why for the first time in history there are no practical limits to consumerism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7169.XXIV.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8052.XXIV.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja prezentuje różne oblicza i uwarunkowania konsumpcjonizmu, począwszy od przybliżenia marzeń i aspiracji konsumpcyjnych mieszkańców polskich wsi popegeerowskich, a skończywszy na opisie mentalności, stylu życia i konsumpcji amerykańskiego pokolenia baby boomu. Różnorodność perspektyw i punktów widzenia, uwzględniająca również doświadczenia międzynarodowe (USA, Łotwa i Ukraina), pozwala naszkicować szerszy kontekst upowszechniania się wzorców ekspansywnego konsumpcjonizmu. Książka oparta jest na wynikach badań empirycznych prowadzonych w różnych ośrodkach akademickich w Polsce i za granicą. Publikacja jest adresowana do studentów, pracowników wyższych uczelni, instytutów badawczych, agencji reklamowych i firm zajmujących się badaniami marketingowymi oraz wszystkich osób, które chcą lepiej zrozumieć rolę, jaką odgrywa konsumpcja we współczesnych społeczeństwach, a także poznać mechanizmy zachowań konsumenckich w globalizującej się gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8737 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10211.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Forma i typ
Słowo kluczowe: konsument prawo
Książka stanowi swoisty zarys prawa uwzględniający aktualny stan orzecznictwa z zakresu prawa konsumenckiego, jak również akty wykonawcze regulujące poszczególne materie prawne. Publikacja ma więc charakter praktycznej monografii, cennej przede wszystkim dla osób posługujących się prawem.W książce wyjaśnione zostały wszystkie aspekty ochrony prawa konsumenta. Adresowana jest do przedstawicieli zawodów prawniczych, którzy rozstrzygają, pomagają albo sugerują, jakie stanowisko należy zająć w sporach konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4862 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1223.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2799.III.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części: konsument jako uczestnik procesów rynkowych, konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku i przedsiębiorstwo na globalnym rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12852.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8526.IX.16.2 [Magazyn 1], P.7515.IX.16.2 [Magazyn 1], P.11989 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesująca praca naukowa składa się z pięciu obszernych rozdziałów. W pierwszym znalazły się zagadnienia dotyczące public relations przedsiębiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotyczące rynkowych zachowań konsumentów. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfikę wykorzystanej metody badawczej i opisano narzędzie badawcze, ponadto rozdział ten charakteryzuje badaną populację, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury próby badawczej. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych przez autorkę, a w piątym skupiono się na rozważaniach dotyczących możliwości oceny poziomu komunikacyjnej wrażliwości konsumentów za pomocą skali pomiarowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6991.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7799.IX.18 [Czytelnia C], 7800.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Work, Consumerism and the New Poor".
Współcześnie w niepamięć odchodzi pojęcie trwałości, zarówno w odniesieniu do przedmiotów, jak i do stosunków międzyludzkich. Jak zauważyła Hannah Arendt, świat człowieka w dużej mierze zawdzięcza swą realność i trwałość temu, że otaczające go przedmioty są bardziej trwałe od czynności, w wyniku których powstały (przykładem na to może być szczególne znaczenie domu rodzinnego jako miejsca powrotu i jedności rodziny). W świecie nowoczesnych sprzętów, które pełnią jedynie rolę chwilowych gadżetów, ta prawidłowość jest jednak zagrożona. Niezwykle łatwo dzisiaj człowiekowi „wymienić” swe otoczenie, jego poszczególne elementy i większe fragmenty. Coraz bardziej unika on też powiązań z otaczającymi go rzeczami, domagając się produktów zaprojektowanych wyłącznie pod kątem jakiegoś określonego celu. Podobnie dzieje się w świecie relacji i stosunków międzyludzkich. Nie zmuszając się do zobowiązań i nadmiernej odpowiedzialności, unika się spoufalania, budowania trwałych i wiernych stosunków. Ludzie stają się coraz bardziej wymienialni – tak jak przedmioty – i jednocześnie unikają odpowiedzialności za kogoś/coś, uciekając w samotność, brak relacji i zobowiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7050.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7884.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-204.
Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki - usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11409.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 156-160.
Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu. Książka ta jest przeznaczona dla konsumentów, którzy odznaczają się coraz większą świadomością i wrażliwością związaną ze zjawiskami zachodzącymi we współczesnej gospodarce. Może też być przydatna dla wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19840.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XXIII, 613 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią ekonomiczną. Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. W części pierwszej, ogólnej, znajdują się rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalność podmiotów ekonomicznych, percepcja działań ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, własność i posiadanie, psychologia pieniądza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy społeczne i socjalizacja ekonomiczna. Rozdziały w części drugiej pokrywają się z najważniejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, głównie z zakresu makroekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5603.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3415.III.6 [Czytelnia B], 6443.III.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Tyt. oryg.: "Con$umed : how markets corrupt children, infantilize adults, and swallow citizens whole" 2007.
Indeks.
Autor przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9861.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11429.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-296.
W książce, obok klasycznych, podręcznikowych ujęć konsumpcji i zachowań konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), naświetlono również problematykę konsumpcji z uwzględnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowań (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kształtowaniu zachowań konsumenckich). Szerzej omówiono również zagadnienia, którym, zdaniem autorów, nie poświęcono mależytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interesów konsumenta). Książka może zainteresować studentów i pracowników wyższych uczelni, praktyków, menedżerów, a także wszystkich tych, ktorzy chcą poszerzyć i pogłębić swoją wiedzę dotyczącą konsumpcji oraz różnych aspektów i uwarunkowań zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej