Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(104)
Forma i typ
Książki
(102)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(101)
tylko na miejscu
(99)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(44)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(65)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(99)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(5)
Mruk Henryk
(5)
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Tyszka Tadeusz
(4)
Armstrong Gary
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kall Jacek
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maison Dominika
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bednarek Józef
(1)
Berkley Holly
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Borysowski Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Burgers Willem
(1)
Chlebda Barbara
(1)
Chlebda Wojciech (1950- )
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Danecka Irena
(1)
Dereń Bożena
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Gargaś Klaudia
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Godin Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grodowska Małgorzata
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Góral Lesław
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Kruk Wacław
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Makowski Michał
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marcinkiewicz Radosław
(1)
Marć Małgorzata
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLeod Angus
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Michór Andrzej
(1)
Milutina Tamara A
(1)
Mizerski Richard
(1)
Musioł Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(103)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Handlowcy
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
MARKETING
(20)
REKLAMA
(20)
Marketing
(8)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
INTERNET
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
PUBLIC RELATIONS
(5)
REKLAMA INTERNETOWA
(5)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
FARMACJA
(3)
FIRMA (nazwa)
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
LEKI
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
Reklama
(2)
Turystyka
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
Aptekarstwo
(1)
BANKI
(1)
Banki
(1)
DECYZJE
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
JĘZYK POLSKIi
(1)
Język rosyjski
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Organizacje
(1)
PERSWAZJA
(1)
POZNANIE
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Prawo
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
STRONY WWW
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Sport
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi finansowe
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wojsko
(1)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI FRAZEOLOGICZNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
reklama
(88)
marketing
(33)
public relations
(26)
promocja
(20)
komunikacja marketingowa
(19)
marka
(17)
Internet
(15)
badania marketingowe
(15)
konsument
(15)
produkt
(14)
cena
(13)
marketing bezpośredni
(13)
reklama internetowa
(13)
strategia marketingowa
(11)
zachowania konsumenckie
(7)
dystrybucja
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
psychologia
(6)
reklama telewizyjna
(6)
planowanie marketingowe
(5)
wizerunek
(5)
e-marketing
(4)
etyka
(4)
kampania reklamowa
(4)
lobbing
(4)
plan marketingowy
(4)
prawo
(4)
reklama prasowa
(4)
reklama radiowa
(4)
reklama społeczna
(4)
sprzedaż osobista
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
znak towarowy
(4)
blog
(3)
branding
(3)
cyberprzestrzeń
(3)
cykl życia produktu
(3)
handel detaliczny
(3)
handel hurtowy
(3)
kampania społeczna
(3)
kanały marketingowe
(3)
komunikacja
(3)
komunikacja społeczna
(3)
marketing usług
(3)
media
(3)
merchandising
(3)
narkomania
(3)
rynek turystyczny
(3)
segmentacja rynku
(3)
sprzedaż
(3)
usługi
(3)
Facebook
(2)
Unia Europejska
(2)
Web 2.0
(2)
agencja reklamowa
(2)
aktywność fizyczna
(2)
analiza SWOT
(2)
biuro podróży
(2)
cyberprzemoc
(2)
edukacja medialna
(2)
human relations
(2)
klient
(2)
komunikacja elektroniczna
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
konkurencyjność
(2)
korupcja
(2)
leki
(2)
logistyka
(2)
manipulacja
(2)
marketing bankowy
(2)
marketing elektroniczny
(2)
marketing internetowy
(2)
marketing mix
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing zrównoważony
(2)
marketing-mix
(2)
media masowe
(2)
negocjacje
(2)
pamięć
(2)
pedofilia
(2)
perswazja
(2)
planowanie strategiczne
(2)
portal społecznościowy
(2)
prawo farmaceutyczne
(2)
przekaz reklamowy
(2)
reklama kinowa
(2)
serwis społecznościowy
(2)
sponsoring
(2)
spostrzeganie
(2)
społeczeństwo
(2)
strategia
(2)
targi
(2)
turystyka
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
wizerunek firmy
(2)
wizerunek marki
(2)
zachowania zdrowotne
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
Business Intelligence
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Szósty zeszyt tematycznego przekładowego słownika wielowyrazowych jednostek języka poświęcony jest w całości szeroko pojmowanemu ruchowi turystycznemu i obejmuje takie obszary, jak historia miasta i regionu, oprowadzanie wycieczek, zwiedzanie muzeów, orientowanie się w przestrzeni, promocja i reklama w turystyce, ekonomia turystyki itp. Zaletą słownika jest to, że ustalone przez autorów pary przekładowe w zdecydowanej większości nie były dotychczas notowane przez słowniki przekładowe. Słownik zawiera ok. 3500 jednostek i ich ekwiwalentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15535.XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka - Zakamycze)
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama, oraz problematyka naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie - Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcone są reklamie w mediach, a także szczególnym i dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa i wybranych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6309.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5941.IX.17 [Magazyn 1], 7263.IX.17 [Magazyn 1], P.5944 [Magazyn 1], P.5942 [Magazyn 1], P.5943 [Magazyn 1], P.5940 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5939.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7262.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powtrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania i prowadzenia własnej formy. W książce znajdziesz konkretne wskazówki pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności - od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory ważnych umów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12744.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13781.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Prezentowana książka jest wynikiem zarówno naukowych zainteresowań autorów, jak i ich związku z praktyką. Jest pierwszym szczegółowym opracowaniem problematyki dotyczącej prawa farmaceutycznego w Polsce. Chociaż jej autorzy skupiają się głównie na omówieniu przepisów ustawy - Prawo farmaceutyczne, nie można jej nazwać komentarzem, ponieważ poruszane zagadnienia wykraczają daleko poza zakres tej ustawy. Omówiono w niej podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne związane z dopuszczaniem do obrotu produktów leczniczych, prowadzeniem badań klinicznych, wytwarzaniem produktów leczniczych, reklamą produktów leczniczych, obrotem produktami leczniczymi, w tym z ustalaniem cen. Przedmiotem analizy prawnej są także zagadnienia ochrony wyłączności danych, SPC, ochrony znaków towarowych w związku z importem równoległym. Praca zawiera również pełne odniesienie do prawa wspólnotowego i w szerokim zakresie uwzględnia orzecznictwo Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11661.XVIII.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest próbą interdyscyplinarnego podejścia do problematyki promocji i reklamy we współczesnym świecie, ze szczególnym odniesieniem do zachodnich warunków kulturowych oraz społeczeństw państw wysokorozwiniętych i rozwijających się. Dominującymi perspektywami spojrzenia na promocję i reklamę w prezentowanej publikacji są perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalazły się także opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Współautorzy monografii starali się ukazać najważniejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we spółczesnych społeczeństwach postindustrialnych, funkcjonujących w warunkach informatyzacji, globalizacji, a także wszechobecnego konsumpcjonizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12733.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13772.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review")
W książce zwrócono uwagę na wykorzystanie przez dzieci komputerów, różnych usług sieciowych funkcjonujących w Internecie jak również mediów prostych, np. układanek i klocków. Dokonano ponadto charakterystyki mediów i materiałów dydaktycznych chętnie wykorzystywanych w procesie kształcenia do prezentacji różnego typu treści obrazowych i dźwiękowych. Omówiono reklamę w mediach i różne typy mechanizmów wpływających na odbiór informacji przez dzieci i młodzież. W kontekście mediów autor książki przeanalizował proces wychowania, kładąc nacisk na jego cele oraz związane z tym najważniejsze problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5014.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6041.V.7 [Czytelnia B], 6042.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - 5 wydanie, stan prawny na 1 stycznia 2016 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 269 stron ; 24 cm.
Bibliografia strony 265-269.
W książce przedstawiono problematykę z zakresu prawa turystycznego, w tym prawne aspekty działalności biur podróży, hoteli, podmiotów prowadzących kempingi, pola biwakowe i parkingi samochodowe. Omówiono także kwestie związane z międzynarodowym i krajowym przewozem osób i bagażu, ubezpieczeniami turystycznymi oraz usługami restauracyjnymi. Przedmiotem analizy są również zagadnienia prawne dotyczące uprawiania turystyki, paszportów i wiz, przejść granicznych, kontroli granicznej oraz informacji i reklamy w turystyce. W publikacji uwzględniono liczne przepisy prawne i orzecznictwo z zakresu turystyki w prawie polskim, prawie Unii Europejskiej oraz konwencjach międzynarodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17219 [Magazyn 1], P.17218 [Magazyn 1], P.17217 [Magazyn 1], P.17220 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17234.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17233.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 234-238.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11143.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12135.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawnika)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 745-[770].
W książce omówiono handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli m.in. kosmetykami i suplementami diety. Punktem wyjścia dla rozważań jest produkt zdatny do obrotu zarówno faktycznie jak również prawnie, czyli taki, który w szczególności uzyskał pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, jeżeli jest ono wymagane. Publikacja dotyczy handlu wymienionymi produktami na masową skalę, jest analizą ram prawnych oraz sposobu funkcjonowania systemu, w ramach którego handel taki jest prowadzony, a jednocześnie próbą odpowiedzi na pytanie o sposób godzenia przez prawodawcę interesów osób zaangażowanych w wytwarzanie i handel produktem leczniczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11704.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczny marketing w małej firmie / Dave Patten. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 327 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress)
Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8959 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8960.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4458.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
Książka opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Dowiesz się z niej, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8524 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9947.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9946.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11980.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media.)
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu. Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14781.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15520.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 515-548.
Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzględnieniem jej znaczenia społecznego. Książka rzuca światło na słabo podejmowany problem przestrzegania wartości etycznych w przekazie reklamowym, które w większości przypadków wydają się zapomniane. Celem publikacji jest próba dokonania analizy współczesnego rynku reklamy europejskiej i wyciągnięcie na jej podstawie wniosków. W tym kontekście istotne stanie się wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie są przestrzegane na stale rozwijającym się rynku i jaka istnieje pomiędzy nimi zależność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13841.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14802.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Człowiek jako istota społeczna nie potrafi żyć sam. Najlepiej rozwija się, uczy, pracuje, gdy ma wokół siebie innych ludzi. Nie zawsze jednak potrafi docenić obecność drugiego człowieka, zdarza się, że jego zachowanie względem innych daleko odbiega od ogólnie przyjętych norm. Jednym z przejawów takiego zachowania jest stosowanie przemocy. Spotykamy się z nią na każdym kroku: na ulicy, w szkole, w najbliższym otoczeniu. Przybiera ona różne formy - od fizycznego znęcania się po przemoc psychiczną. Jak realizować zadania profilaktyczne w szkole, jaka jest rola rodziców i instytucji wspierających szkołę - na te pytania można znaleźć odpowiedź w książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1441.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1440.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20277.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej