Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(173)
Forma i typ
Książki
(169)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(6)
Dostępność
dostępne
(179)
tylko na miejscu
(151)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(85)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(84)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(153)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(8)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(8)
Autor
Woynarowska Barbara
(4)
Andruszkiewicz Anna
(3)
Banaszkiewicz Mariola
(3)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Adamczyk-Zientara Małgorzata
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Brytek-Matera Anna
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Emeryk Andrzej (1953- )
(2)
Jacennik Barbara
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(2)
Kilańska Dorota
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewska-Grabowska Katarzyna
(2)
Kubińska Zofia (1950- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pacian Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Ryś Andrzej
(2)
Sikora Jan (1947- )
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adcock Dennis
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bergier Barbara (1953- )
(1)
Bergier Józef (1952- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Bohater Piotr
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Buczyński Andrzej (1941- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Jan (nauki medyczne)
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Curtis Tony
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czepiel Jacek
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Denys Andrzej (1939- )
(1)
Domagała Alicja
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drabik Józef (1939- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Duplaga Mariusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawor Zenon
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Grodzicki Tomasz
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hałuszka Janusz
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jamrozik Piotr (medycyna)
(1)
Jasieńska Grażyna
(1)
Jonas Agata
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurczak Anna (medycyna)
(1)
Juszczyk Maciej (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(173)
Język
polski
(169)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PROMOCJA ZDROWIA
(39)
MARKETING
(22)
Promocja zdrowia
(15)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
TURYSTYKA
(14)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(12)
HIGIENA
(11)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
Marketing
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(4)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
USŁUGI
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Choroby dziecięce
(3)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
BANKI
(2)
Dietetyka
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
INTERNET
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LECZENIE
(2)
LUDZIE STARZY
(2)
MEDYCYNA
(2)
MERCHANDISING
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Odżywianie
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Pielęgniarstwo dziecięce
(2)
REKLAMA
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
Rozwój fizyczny dziecka
(2)
STYL ŻYCIA
(2)
Uczucia
(2)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(2)
Zaburzenia odżywiania
(2)
APTEKARSTWO
(1)
Aptekarstwo
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteki
(1)
Choroby wieku starczego
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
EKOLOGIA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA
(1)
FARMACJA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FIZYKOTERAPIA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gabinety kosmetyczne
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
Higiena szkolna
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
Logopedia
(1)
Logopedzi
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing regionalny
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NORDIC WALKING
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ONTOGENEZA
(1)
OTYŁOŚĆ
(1)
Ontogeneza
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
POŁOŻNICTWO
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOLOGIA LEKARSKA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Pielęgniarstwo geriatryczne
(1)
Produkt regionalny
(1)
Profilaktyka logopedyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(5)
1989-
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
RACIBÓRZ (woj. śląskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(25)
Podręcznik
(25)
PODRĘCZNIKI
(10)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki [Typ publikacji]
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(22)
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
promocja zdrowia
(95)
promocja
(74)
marketing
(41)
zdrowie
(36)
edukacja zdrowotna
(31)
profilaktyka
(24)
produkt
(20)
aktywność fizyczna
(19)
reklama
(19)
cena
(18)
zdrowie publiczne
(18)
badania marketingowe
(17)
dystrybucja
(17)
zachowania zdrowotne
(16)
strategia marketingowa
(14)
turystyka
(14)
styl życia
(12)
zdrowie psychiczne
(12)
Internet
(11)
otyłość
(11)
public relations
(11)
konsument
(10)
polityka zdrowotna
(10)
zachowania konsumenckie
(10)
choroby cywilizacyjne
(9)
choroby nowotworowe
(9)
marka
(9)
komunikacja marketingowa
(8)
marketing usług
(8)
rodzina
(8)
uzależnienie
(8)
alkoholizm
(7)
choroby układu krążenia
(7)
marketing bezpośredni
(7)
odżywianie
(7)
produkt turystyczny
(7)
profilaktyka uzależnień
(7)
stres
(7)
zarządzanie
(7)
Narodowy Program Zdrowia
(6)
agroturystyka
(6)
cukrzyca
(6)
marketing terytorialny
(6)
marketing-mix
(6)
narkomania
(6)
planowanie marketingowe
(6)
segmentacja rynku
(6)
starzenie się
(6)
służba zdrowia
(6)
usługi turystyczne
(6)
wartości
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
bulimia
(5)
choroba
(5)
edukacja seksualna
(5)
medycyna pracy
(5)
medycyna szkolna
(5)
niepełnosprawni
(5)
ochrona zdrowia
(5)
opieka geriatryczna
(5)
podstawowa opieka zdrowotna
(5)
przemoc
(5)
rynek
(5)
zaburzenia psychiczne
(5)
żywienie
(5)
Unia Europejska
(4)
alergia
(4)
anoreksja
(4)
dzieci
(4)
etyka
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
ludzie starzy
(4)
marketing międzynarodowy
(4)
marketing społeczny
(4)
medycyna społeczna
(4)
nadciśnienie tętnicze
(4)
nawyki żywieniowe
(4)
nikotynizm
(4)
nowotwór
(4)
opieka zdrowotna
(4)
palenie tytoniu
(4)
pielęgniarstwo
(4)
promocja handlowa
(4)
reklama internetowa
(4)
rekreacja
(4)
samobójstwo
(4)
sprawność fizyczna
(4)
substancje psychoaktywne
(4)
szkoła
(4)
uwarunkowania zdrowia
(4)
wychowanie zdrowotne
(4)
zachowania prozdrowotne
(4)
zagrożenia zdrowia
(4)
AIDS
(3)
HIV
(3)
antykoncepcja
(3)
bhp
(3)
choroba niedokrwienna serca
(3)
choroby układu pokarmowego
(3)
choroby zakaźne
(3)
173 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services.
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6984.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7787.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11138.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12131.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
W książce autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz przeprowadza wszechstronną analizę ich otoczenia międzynarodowego. Głównym wątkiem książki są uwarunkowania międzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczególnych rynkach, na poziomie zarówno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotyczących poszczególnych elementów programów marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7743.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Bibliogr., wykaz aktów normatywnych.
Praca jest adresowana do nauczycieli, studentów i uczniów szkół średnich, szkół pomaturalnych i policealnych, zespołów doradztwa rolniczego oraz stowarzyszeń agroturystycznych, w których analizowane są zagadnienia agroturystyki. Będzie także przydatna dla właścicieli gospodarstw agroturystycznych oraz tych wszystkich, którzy interesują się tematyką turystyczną, obszarami przyrodniczo cennymi i antropopresją, a szczególnie dla tych, którzy zamierzają rozwijać działalność agroturystyczną. Poprzez tego rodzaju opracowanie autor prezentuje sposób patrzenia na obszary przyrodniczo cenne, poświęcając szczególną uwagę na elementy zrównoważonego rozwoju w polityce przestrzennej, regionalnej i ekologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2202 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1139.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1138.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power.)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka koncentruje się na zjawsiku wiejskiego produktu turystycznego. Składa się z dwóch częśći: pierwszą tworzą artykuły naukowe poświęcone analizie poduktowego podejścia w turystyce wiejskiej, druga to komunikaty o zróżnicowanej tematyce, w większości dotyczącej także produktu turystycznego. Publikacja podejmuje również termat roli Internetu w marketingu wiejskiego produktu turystycznego oraz przedstawia informacje dotyczące międzynarodowych targów AGROTRAVEL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13403.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 310-311.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku (Witold Kowal).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20970.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: Retail marketing.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W książce przedstawiono ogół zagadnień teoretycznych i wskazówki praktyczne dotyczące działań marketingowych w handlu detalicznym. Szczególny nacisk położono na specyfikę handlu detalicznego, zachowania nabywców oraz sposoby wpływania na podejmowane przez nich decyzje o kupnie. W wyjątkowo interesujący sposób, posługując się przykładami, opisano metody przyciągania klientów do miejsca sprzedaży, nakłaniania ich do kupna oraz powodowania, by w przyszłości ponownie odwiedzili tę samą placówkę. Osobny rozdział poświęcono handlowi w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5584 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7037.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług finansowych należy do najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Jesteśmy świadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, choć jest on nadal postrzegany bardziej jako narzędzie taktyczne niż strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zakłada myślenie strategiczne. Nie jest tu możliwe automatyczne przełożenie zasad marketingu obowiązujących na rynku produktów do usług finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialności sprzedaży usługi oraz nierozdzielności wytwarzania usług do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co było główną przesłanką napisania niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12099.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13214.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Agroturystyka rozumiana jako zorganizowana i powszechna forma turystyki w gospodarstwach rolnych jest w Polsce zjawiskiem stosunkowo nowym. Jej rozwój i znaczenie są już jednak na tyle ważne, że konieczne jest bliższe rozpoznanie tej dziedziny, a także udzielenie pomocy osobom prowadzącym gospodarstwa agroturystyczne. Książka wychodzi na przeciw tym potrzebom. jest to pierwsze na rynku księgarskim opracowanie na ten temat zawierające zarówno aspekty teoretyczne, jak i praktyczne. Autorki przedstawiają przesłanki rozwoju agroturystyki, rodzaje i poziom związanych z nią kosztów, możliwości oraz źródła zdobycia środków na ten cel, zasady kalkulowania cen i korzyści oczekiwane z jednej strony przez środowisko wiejskie, z drugiej przez turystów. Podstawowe kategorie ekonomiczne zostały omówione w sposób bardzo jasny i przystępny, trudniejsze terminy wyjaśniono w słowniczku, poszczególne zagadnienia poparte są przykładami z województw olsztyńskiego i suwalskiego, które mają już bogatą ofertę usług agroturystycznych i duże doświadczenie w tej dziedzinie. Książka adresowana jest do wykładowców, uczniów i studentów kształcących się w zakresie turystyki, pracowników Ośrodków Doradztwa Rolniczego oraz osób podejmujących tę działalność, którym pomoże w przekształcaniu gospodarstwa rolnego w agroturystyczne, podwyższeniu standardu i kategorii obiektu, uatrakcyjnieniu oferty oraz usprawnieniu obsługi gości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.771.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.770.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozwój wpływają zmiany współczesnego świata, które można analizować z różnych punktów widzenia, właściwych dla różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutków tych zmian w przyszłości wymaga zatem zintegrowania badań różnych ośrodków naukowych. Efektem tych badań jest niniejsza książka poświęcona możliwościom wykorzystania działań z zakresu zarządzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczególności strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14452.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15338.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang., ros. Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. s. 226-233 i przy pracach.
W monografii przedstawiono 26 artykułów dotyczących szeroko rozumianych uwarunkowań rozwoju turystyki, która wywiera istotny wpływ na inne obszary działalności człowieka. Celem publikacji jest przedstawienie problemów związanych z rozwojem turystyki w mieście oraz kształtowaniem edukacji w tym zakresie. Autorzy artykułów zwracają uwagę na aspekt gospodarczy turystyki i jej usługowy charakter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11862.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet w aptece / Beatrice Rall, Piotr Bohater. - Wyd. 1 pol. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VIII, 93 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Liczba internautów w Polsce wciąż wzrasta i wynosi aktualnie około 12 milionów. Warto wykorzystać ten olbrzymi potencjał w aptece. Wielu aptekarzy doceniło już możliwości nowych technologii w dziedzinie telekomunikacji. Szukają oni informacji dla siebie oraz swoich pacjentów. Wykorzystują też Internet w celach marketingowych, do prezentacji swojej apteki oraz zwiększenia zakresu opieki farmaceutycznej. W książce w przystępny sposób przedstawiono ogromne korzyści podłączenia komputera do Internetu, wiążące się z tym zagrożenia oraz sposoby ochrony przed nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11685.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego; możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14005.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14883.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu ľ promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowe zarządzanie szkołą /Amir Jan Fazlagić. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Szkołą)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : "Difin", 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Marketing medialny to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10606.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10605.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Publikacja składa się z trzech rozdziałów zawierających wyjaśnienie istoty marketingu, jego usług i zadań w administracji lokalnej. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5049.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej