Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(167)
Forma i typ
Książki
(165)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje dydaktyczne
(6)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(137)
dostępne
(136)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(54)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(84)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(138)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Fiedler Eckhard
(6)
Jansen Reimer
(6)
Norman-Risch Mil
(6)
Oakland John S
(6)
O'Driscoll James
(5)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Harvey Paul (1949- )
(3)
Jones Rhodri
(3)
Laird Elizabeth
(3)
Mauk David (1945- )
(3)
Szulżycka Alina
(3)
Adrian-Vallance D'Arcy
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bednarek Józef
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Bromhead Peter (1919- )
(2)
Fiske John
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Hofman Iwona
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Lapp Diane
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Moss Barbara 1950-
(2)
Musman Richard
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Popławski Zbigniew
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Siara Olga
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Ambercrombie Nicholas
(1)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Arnoldi Jakob
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barnes Colin (1946- )
(1)
Barrett Barney
(1)
Bell Allan
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bucholc Marta
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bussey Cathy
(1)
Bytniewski Paweł (1954- )
(1)
Błasiak Anna
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chałubiński Mirosław (1949- )
(1)
Chełpa Stanisław (1962- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Coulton Gary
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Davis Anthony
(1)
Dawes Lyn
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dixon Chris Jennings 1946-
(1)
Doherty Nora
(1)
Dovey Jon
(1)
Drozdowska Karolina (1985- )
(1)
Drzewiecki Marcin (1948- )
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dzik Renata
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fisher Alan
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(22)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(134)
Kiribati
(15)
Wielka Brytania
(7)
Anglia
(3)
nieznany (us)
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Illinois (USA)
(1)
Język
polski
(151)
angielski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(2)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(30)
Środki masowego przekazu
(15)
WIELKA BRYTANIA
(14)
INTERNET
(13)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(10)
STANY ZJEDNOCZONE
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Kultura
(7)
Media społecznościowe
(7)
PUBLIC RELATIONS
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(7)
KONFLIKT
(6)
MEDIACJA (prawo)
(6)
MULTIMEDIA
(6)
MEDIACJA (socjol.)
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Polityka
(4)
Socjologia
(4)
EDUKACJA MEDIALNA
(3)
Internet
(3)
KULTURA MASOWA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Metody badawcze
(3)
NEGOCJACJE
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Społeczeństwo
(3)
Turystyka
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
CYBERKULTURA
(2)
CZYTANIE
(2)
Decyzje
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
Innowacje
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
Język angielski
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Literacy
(2)
MARKETING
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Media literacy
(2)
Medioznawstwo
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(2)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(2)
PISANIE
(2)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
REKLAMA
(2)
RODZINA
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Visual literacy
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Alienacja
(1)
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Blogerzy
(1)
COVID-19
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
DZIENNIKARSTWO INTERNETOWE
(1)
Dyskurs (językoznawstwo)
(1)
E-konsumenci
(1)
EDYTORSTWO
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Eskapizm
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1989-
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(9)
Polska
(8)
POLSKA
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
WIELKA BRYTANIA
(2)
CHEŁM (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
ROSJA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
SŁOWACJA
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(13)
PODRĘCZNIKI
(9)
Praca zbiorowa
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
Monografia
(4)
PORADNIKI
(4)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Antologia
(1)
CZASOPISMA ZWIĄZKOWE POLSKIE
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Esej
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(31)
Edukacja i pedagogika
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Językoznawstwo
(9)
Kultura i sztuka
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Słowo kluczowe
media
(95)
education
(35)
Internet
(27)
media społecznościowe
(27)
religion
(25)
economy
(21)
law
(21)
sport
(20)
Great Britain
(19)
government
(16)
media masowe
(16)
politics
(16)
culture
(14)
mediacja
(14)
leisure
(12)
handbook
(11)
public relations
(11)
art
(10)
komunikacja
(10)
transport
(10)
komunikacja społeczna
(9)
konflikt
(9)
policy
(9)
society
(9)
edukacja
(7)
marketing
(7)
welfare
(7)
USA
(6)
United States of America
(6)
geography
(6)
komunikacja interpersonalna
(6)
media elektroniczne
(6)
minorities
(6)
parliament
(6)
polityka
(6)
social conditions
(6)
social life
(6)
społeczeństwo
(6)
społeczeństwo informacyjne
(6)
terroryzm
(6)
urbanization
(6)
środki masowego przekazu
(6)
Scotland
(5)
United States
(5)
Wales
(5)
Web 2.0
(5)
agriculture
(5)
arts
(5)
dziennikarstwo
(5)
elections
(5)
employment
(5)
etyka
(5)
holidays
(5)
household
(5)
komunikacja marketingowa
(5)
monarchy
(5)
negocjacje
(5)
rodzina
(5)
sponsoring
(5)
telewizja
(5)
wychowanie
(5)
British
(4)
Unia Europejska
(4)
biblioteka
(4)
civilization
(4)
constitution
(4)
edukacja medialna
(4)
environment
(4)
family
(4)
health
(4)
history
(4)
innowacje
(4)
kultura
(4)
media lokalne
(4)
media publiczne
(4)
media relations
(4)
prasa
(4)
przestępczość
(4)
social services
(4)
turystyka
(4)
wykluczenie społeczne
(4)
London
(3)
Nothern Ireland
(3)
animals
(3)
blog
(3)
building
(3)
cyberprzestrzeń
(3)
cyfryzacja
(3)
design
(3)
e-marketing
(3)
fashion
(3)
globalizacja
(3)
hobbies
(3)
integracja europejska
(3)
justice
(3)
komunikowanie masowe
(3)
lifestyle
(3)
local government
(3)
media literacy
(3)
medicine
(3)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł. i grzb.: Wydanie nowe.
Tyt. oryg.: Sociology, 2007.
Bibliogr. s. 1099-1143. Indeks.
Nowe wydanie "Socjologii" to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczającą nas rzeczywistość. W ciągu ostatnich dziesięciu lat od opublikowania poprzedniego polskiego wydania zmieniło się bowiem niemal wszystko: doszło do olbrzymiego rozwoju wiedzy socjologicznej, co znalazło swoje odzwierciedlenie na kartach książki, zmienił się również świat, dlatego konieczne okazały się gruntowne uzupełnienia, aktualizacje dotychczasowych treści, dodanie nowych materiałów na temat wojen i terroryzmu czy zagrożeń ekologicznych. Na prośby czytelników autorzy wprowadzili wiele nowych elementów dydaktycznych, akcentując szczególne wpływy i wspólzależności w ramach globalizującego się świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12725.VI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13766.VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 1099-1143. Indeks.
Nowe wydanie "Socjologii" to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczającą nas rzeczywistość. W ciągu ostatnich dziesięciu lat od opublikowania poprzedniego polskiego wydania zmieniło się bowiem niemal wszystko: doszło do olbrzymiego rozwoju wiedzy socjologicznej, co znalazło swoje odzwierciedlenie na kartach książki, zmienił się również świat, dlatego konieczne okazały się gruntowne uzupełnienia, aktualizacje dotychczasowych treści, dodanie nowych materiałów na temat wojen i terroryzmu czy zagrożeń ekologicznych. Na prośby czytelników autorzy wprowadzili wiele nowych elementów dydaktycznych, akcentując szczególne wpływy i wspólzależności w ramach globalizującego się świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.132.VI.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9792.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14850 [Magazyn 1], P.14849.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14752.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Zastosowanie mediów cyfrowych i technologii informacyjno-komunikacyjnych w każdym obszarze życia człowieka wpłynęło także na przekształcenia i ewolucję w edukacji. Analiza i ocena tych przemian na przestrzeni dziejów pozwala na wyodrębnienie pięciu przełomów w komunikacji, w kształceniu, w pracy zawodowej i w innych obszarach aktywności człowieka. Obecnie mamy piąty, największy i najważniejszy przełom edukacyjny, łączący się z mediami interaktywnymi, z Internetem, z telewizją cyfrową, z telefonią komórkową. Celem Autorów jest przedstawienie nowych wyzwań i szans najnowszych mediów cyfrowych i technologii interaktywnych tworzących cyberprzestrzeń i świat wirtualny, ich nowych funkcji oraz wynikających z nich zadań i możliwości w różnych obszarach aktywności człowieka, zwłaszcza u najmłodszych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13797.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14764.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-193. Indeks.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wyników przeprowadzonych badań. Wskazano rolę TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17184.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17183.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Omówione zagadnienia: strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5177.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5176.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne / red. Anna Królikowska)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest próbą podjęcia wybranych zagadnień pedagogiki rodziny, zdaniem autorów zagadnień ważnych i wy-magających ciągłych wyjaśnień, by zatroskany sytuacją współczesnej rodziny i dokonującym się w niej procesem wychowania młodego pokolenia czytelnik mógł odnaleźć wiedzę, propozycje pewnych rozwiązań lub też samodzielnie odkrywać nowe perspektywy i opracowywać własne kategorie opisu i interpretacji złożonych, współczesnych kwestii związanych z rodziną jako środowiskiem opiekuńczo-wychowawczym. Krąg odbiorców niniejszej publikacji wydaje się być szeroki ze względu na podjętą problematykę. Omawia ona bowiem wybrane zagadnienia związane z wychowaniem rodzinnym ujmowanym w szerokim kontekście. Książka może zainteresować nie tylko pedagogów, ale także socjologów, psychologów, teologów, osoby zawodowo zajmujące się pracą z rodziną, jak również i samych rodziców. Rozprawa ta będzie formą pomocy dydaktycznej dla studentów wskazanych kierunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11521.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 3)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie III zaprezentowano fakty i poglądy dotyczące wybranych zagadnień związanych z edukacją dla zrównoważonego rozwoju społecznego. Przedstawiono istotę ładu społecznego oraz podstawy aksjologiczne edukacji - problemy aksjologii rozwoju w programach kształcenia, problem "rozmytej" aksjologii w systemach edukacyjnych oraz niełatwe dylematy związane z konfrontacją rozszerzonej wizji edukacji dla zrównoważonego rozwoju z egocentryczną rzeczywistością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11851.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora)
Bibliogr. s. 265-269.
Autorzy książki pomagają oswajać konflikty, pokazują ich pozytywne aspekty a czasem wręcz zachęcają do ich prowokowania. Napisana ze swadą książka pomoże w rozwiązywaniu konfliktów w pracy, pokaże jak poradzić sobie z konfliktem w negocjacjach, w domu, w szkole. Różnorodność zaprezentowanych metod rozwiązywania konfliktów pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie i dopasować do sytuacji. Osobny rozdział autorzy poświęcili kwestii udziału trzeciej strony w konflikcie i mediacjom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3913 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3912.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i mediacji / Leszek Cichobłaziński. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Częstochowa : Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2008. - 98 s. : il. ; 24 cm.
(Monografie / Politechnika Częstochowska ISSN 0860-5017 ; nr 145)
Bibliogr. s. 79-84
Książka przybliża ogólne zagadnienia dotyczące negocjacji i mediacji (definicje, style, zastosowanie), jak również scenariusz negocjacji oparty na arkuszu negocjacji. Książka powstała z myślą o studentach Wydziału Zarządzania, dla których powinna być użyteczną pomocą dydaktyczną do wykorzystania na zajęciach z technik negocjacji, mediacji i negocjacji w biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8229.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7282.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8228.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21934.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka została pomyślana jako jednolite, jednotomowe opracowanie. Jednakże względy wydawnicze spowodowały, iż podzielona została na dwa kolejne tomy. W tomie II znalażły się opracowania poświęcone ogólnym problemom koordynacji i współdziałania w administracji, wykonywania zadań publicznych i wspólpracy zagranicznej i transgranicznej samorządów, zatrudnianiu pracowników administracji samorządowej oraz roli mediów lokalnych w promocji działań samorządu terytorialnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13840.XIII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14801.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: "The essential guide to workplace mediation & conflict resolution : rebuilding working relationships" 2008.
Bibliogr. s. 211-216. Indeks.
Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy. Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13752.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej