Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(430)
Forma i typ
Książki
(424)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(14)
E-booki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(429)
tylko na miejscu
(397)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(189)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(248)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(401)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Mruk Henryk
(15)
Kotler Philip (1931- )
(12)
Garbarski Lechosław
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Kotler Philip
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc Józef (1945- )
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rudawska Iga
(4)
Sławińska Maria (1946- )
(4)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kozielski Robert
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Styś Aniela
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cieślikowski Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Górska Grażyna
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Limański Andrzej
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurkiewicz Ludwik
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Obrębalski Marek
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pacian Anna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Peszko Kamila
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(239)
2000 - 2009
(155)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(412)
Wielka Brytania
(7)
Anglia
(4)
Australia
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(408)
angielski
(21)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Farmaceuci
(1)
Hotelarze
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Temat
MARKETING
(100)
Marketing
(33)
TURYSTYKA
(30)
ZARZĄDZANIE
(24)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
MARKETING STRATEGICZNY
(17)
USŁUGI
(17)
MARKETING PARTNERSKI
(16)
SŁUŻBA ZDROWIA
(15)
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(12)
KONSUMENCI (ekon.)
(11)
AGROTURYSTYKA
(10)
BANKI
(10)
FIRMA (nazwa)
(10)
PODRĘCZNIKI
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(8)
Turystyka
(8)
ZNAKI TOWAROWE
(8)
INNOWACJE
(7)
INTERNET
(7)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(7)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(7)
KADRY
(6)
OBSŁUGA KLIENTA
(6)
PORADNIKI
(6)
REKLAMA
(6)
Zarządzanie
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(5)
MIASTA
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(4)
Badania marketingowe
(3)
HOTELARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KONKURENCJA
(3)
KULTURA
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
Marketing terytorialny
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ŻYWNOŚĆ
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Ekonomia
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INFORMATYKA
(2)
Język angielski
(2)
LEKI
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing sportowy
(2)
Marketing wartości
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
STRONY WWW
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
TRANSPORT
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
Agroturystyka
(1)
Temat: czas
2001-
(29)
1989-
(10)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
Temat: miejsce
Polska
(7)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(54)
Podręcznik
(33)
PODRĘCZNIKI
(32)
Monografia
(14)
Materiały pomocnicze
(9)
PORADNIKI
(8)
Praca zbiorowa
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Medycyna i zdrowie
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Językoznawstwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(282)
zarządzanie
(59)
promocja
(53)
badania marketingowe
(49)
komunikacja marketingowa
(46)
produkt
(41)
reklama
(41)
strategia marketingowa
(39)
dystrybucja
(38)
marka
(38)
cena
(34)
marketing terytorialny
(33)
konsument
(32)
przedsiębiorstwo
(30)
turystyka
(28)
Internet
(24)
public relations
(24)
marketing-mix
(22)
marketing relacji
(21)
zarządzanie marketingowe
(21)
marketing bezpośredni
(20)
segmentacja rynku
(20)
zachowania konsumenckie
(19)
marketing usług
(18)
konkurencyjność
(17)
planowanie marketingowe
(16)
marketing międzynarodowy
(15)
służba zdrowia
(15)
obsługa klienta
(14)
produkt turystyczny
(14)
logistyka
(13)
plan marketingowy
(13)
usługi medyczne
(13)
wizerunek
(13)
e-marketing
(12)
finanse
(12)
marketing elektroniczny
(12)
marketing społeczny
(12)
rynek
(12)
marketing strategiczny
(11)
organizacja
(11)
zarządzanie strategiczne
(11)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
jakość usług
(10)
komunikacja
(10)
agroturystyka
(9)
handel elektroniczny
(9)
marketing partnerski
(9)
sprzedaż
(9)
e-biznes
(8)
marketing bankowy
(8)
marketing internetowy
(8)
marketing mix
(8)
miasto
(8)
rozwój regionalny
(8)
samorząd terytorialny
(8)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(8)
usługi
(8)
zarządzanie personelem
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
cykl życia produktu
(7)
innowacje
(7)
innowacyjność
(7)
klient
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
merchandising
(7)
region
(7)
relacje z klientem
(7)
usługi turystyczne
(7)
zarządzanie jakością
(7)
zarządzanie wiedzą
(7)
banki
(6)
informacja marketingowa
(6)
innowacyjność przedsiębiorstw
(6)
klaster
(6)
marketing mobilny
(6)
marketing szeptany
(6)
marketing wewnętrzny
(6)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
rozwój lokalny
(6)
satysfakcja klienta
(6)
strategia
(6)
system opieki zdrowotnej
(6)
English language
(5)
analiza SWOT
(5)
branding
(5)
e-commerce
(5)
finance
(5)
handel detaliczny
(5)
internacjonalizacja
(5)
konkurencja
(5)
konsumpcja
(5)
lojalność konsumentów
(5)
management
(5)
marketing 3.0
(5)
media społecznościowe
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
outsourcing
(5)
planowanie strategiczne
(5)
popyt
(5)
430 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie w opiece zdrowotnej : nowe wyzwania / pod red. Marcina Kautscha. - 2. wydanie rozszerzone, stan prawny na 1 stycznia 2015. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 587 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony: 573-583, wykaz aktów prawnych strony: 585-587.
Książka w przystępny sposób przedstawia złożoną rzeczywistość ochrony zdrowia. Podaje sposoby rozwiązywania problemów organizacyjnych ochrony zdrowia, opisuje istotne elementy składające się na organizację ochrony zdrowia oraz wskazuje różnorodne przykłady narzędzi zarządczych. W publikacji zaprezentowano m.in.: system ochrony zdrowia oraz instytucje funkcjonujące w jego ramach; charakterystykę podmiotów leczniczych i źródła ich finansowania, a także metody zakupu usług zdrowotnych; rynkowe i nierynkowe uwarunkowania funkcjonowania systemu ochrony zdrowia; przedsięwzięcia, plany i narzędzia zarządcze zastosowane w organizacjach ochrony zdrowia; zmiany w zakresie liczby zakładów i świadczeń zachodzące w ostatnich latach w polskim systemie ochrony zdrowia, a także problemy dotyczące restrukturyzacji organizacji działających w tym sektorze; wyzwania, przed którymi stoi system ochrony zdrowia w Polsce. Drugie, rozszerzone, wydanie książki wzbogacone zostało m.in. o wiele dodatkowych studiów przypadków, ukazujących codzienne problemy zarządcze i możliwości ich rozwiązania. Przykłady te zawierają odwołania do doświadczeń międzynarodowych i polskich publicznych i niepublicznych podmiotów leczniczych oraz organizacji zajmujących się świadczeniem usług zdrowotnych i obrotem lekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15885.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1108.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.1109.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.1107.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1106.XVIII.13 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 118)
Bibliogr. s. 250-264.
Książka zawiera doświadczenia autora z całej jego praktyki uniwersyteckiej i bezpośredniego kierowania biblioteką oraz poszukiwań naukowych. Rzut oka na obszerny i szczegółowy spis treści nieodparcie prowadzi do wniosku, że praca ta jest w istocie bardzo współczesnym przewodnikiem bibliotekarza, nieodzownym w rozumieniu współczesnej funkcji biblioteki, poszerzeniu wiedzy i kompetencji zawodowych. Autor podejmuje ważny temat roli bibliotek w komunikacji publicznej, zwracając szczególną uwagę na biblioteczne procesy mediacyjne w różnych typach bibliotek, a także ich miejsce w otoczeniu lokalnym i środowiskach ponadlokalnych. W rozważaniach poszukuje odpowiedzi na pytania, jak rozwinie się praktyka komunikacji publicznej w przyszłości oraz w jaki sposób dostosować do niej bibliotekarstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11387.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Podręcznik obejmuje wiedzę z podstaw zarządzania. Autorzy pokazali koncepcje zarządzania w kontekście ich rozwoju, a także ich wpływ na współczesnych kierowników i menedżerów oraz organizację i funkcjonowanie firm. W podręczniku zostały pokazane: najważniejsze i najpopularniejsze koncepcje zarządzania, współczesne uwarunkowania funkcjonowania gospodarki światowej, istota przedsiębiorczości, formy organizacji i ich współpracy, strategie organizacji, marketing we współczesnych firmach, perspektywy rozwoju techniki, zarządzanie wiedzą i technologiami, zarządzanie projektami, podejmowanie decyzji i ich skutki ekonomiczne, zarządzanie finansami organizacji, struktury organizacyjne i zarządzanie procesami, zarządzanie informacją, zarządzanie zasobami ludzkimi, kierowanie i przywództwo, patologie w zarządzaniu, społeczna odpowiedzialność organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12978.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14108.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10884.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o gospodarce / red. Edward Cyrson. - Wyd. 3 zm. - Warszawa; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 422, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Indeks.
Książka wychodzi naprzeciw niezbędnej potrzebie edukacji ekonomicznej społeczeństwa. Ma uzupełnić lukę w zakresie wiedzy o gospodarce i mechanizmach nią kierujących, powstałą w wyniku gwałtownego przeskoku z systemu centralnie planowanego do rynkowego. Prezentuje wiedzę ogólnoekonomiczną i praktyczną w zakresie marketingu, finansów i zarządzania przedsiębiorstwem. Ma ułatwić przekroczenie progu wyższych uczelni ekonomicznych, wydziałów prawa, a także wyższych uczelni technicznych i rolniczych, wymagających od studentów coraz więcej wiadomości ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 934.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Dla podjęcia dyskusji i wymiany doświadczeń dotyczących problematyki zarządzania samorządowego w skali lokalnej i regionalnej zorganizowano konferencję naukową, która miała miejsce 28 kwietnia 2006 roku w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej. Na konferencję zgłoszono kilkadziesiąt referatów, które po procesie weryfikcji i recenzji znalazły się w przedkładanej monografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15399 [Magazyn 1], P.15421 [Magazyn 1], P.15404 [Magazyn 1], P.15409 [Magazyn 1], P.15422 [Magazyn 1], P.15419 [Magazyn 1], P.15401 [Magazyn 1], P.15425 [Magazyn 1], P.15417 [Magazyn 1], P.15400 [Magazyn 1], P.15420 [Magazyn 1], P.15396 [Magazyn 1], P.15418 [Magazyn 1], P.15397 [Magazyn 1], P.15407 [Magazyn 1], P.4790 [Magazyn 1], P.15423 [Magazyn 1], P.15403 [Magazyn 1], P.15414 [Magazyn 1], P.15413 [Magazyn 1], P.15416 [Magazyn 1], P.15405 [Magazyn 1], P.15424 [Magazyn 1], P.15415 [Magazyn 1], P.15406 [Magazyn 1], P.15408 [Magazyn 1], P.15398 [Magazyn 1], P.15412 [Magazyn 1], P.15411 [Magazyn 1], P.15410 [Magazyn 1], P.15402 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4789.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5158.XIII.2 [Czytelnia C], 5157.XIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa.)
Bibliogr. s. 239-249.
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie sposobów realizacji zasad dobrego współrządzenia przez samorządy miejskie. Przykłady te wzbogacone o przejawy dobrych praktyk wewnątrzorganizacyjnych urzędów wskazujących na ich otwartość, efektywność, nastawienie partycypacyjne i koordynację dają bogaty obraz orientacji rynkowej badanych miast rozumianej jako kultura organizacyjna, w której główną rolę odgrywa responsywna maksymalizacja wartości dostarczanych mieszkańcom i użytkownikom. Tematyka monografii ma duże znaczenie nie tylko dla nauk ekonomicznych, ale i dla pokrewnych, w tym nauk o urbanistyce, architekturze, planowaniu przestrzennym. Autorzy badają tworzenie relacji między marketingiem a współrządzeniem na szczeblu samorządów terytorialnych. Ujmują to w ujęciu modelowym, koncentrując się na skuteczności funkcjonowania tych relacji wobec długotrwałych tendencji, jakie występują w procesie miastotwórczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 16164.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Marka dla Polski. Na książce ISBN oryg.
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony głównie małych i średnich przedsiębiorstw. Kilkaset tysięcy spośród nich ma szansę znaleźć swoje nisze na rynku europejskim, dziesiątki tysięcy na globalnym. Najbardziej pożyteczną formą pomocy państwa dla MSP jest wywołanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi się na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarządzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania tożsamości narodowej. Książka pokazuje, że "tożsamość konkurencyjna" jest najlepszą drogą do dobrej reputacji i silnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14856.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5620.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7101.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Based on tried and tested business methodology used at the leading business school, Cranfield School of Management, this 10th edition of The Business Plan Workbookguides you through all the necessary steps to constructing a winning business plan. This is a practical run-through of 26 key areas of development of strategic planning. It will allow you to think of these areas in isolation through the use of assignments that ensure you have stress-tested your business proposition. This guide covers how to - Come up with a winning business idea - Complete market and competitive research - Set up a winning marketing strategy - Forecast watertight financials and projections - Define realistic operations and staffing - Deliver an unforgettable pitch to potential backers and investors.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21553.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 135-138. Indeks.
Książka ta to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces. Przekonasz się jak wiele może zyskać Twoja firma dzięki takiej właśnie formie reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7024 [Magazyn 1], P.7025 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7841.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4452.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowe transakcje ekonomiczne / pod red. Bogumił Bernaś. - Warszawa : "Difin", 2002. - 442 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Ta książka to jeden z najobszerniejszych i najlepszych na rynku podręczników, dotyczących międzynarodowych transakcji ekonomicznych. Zakres tematyczny podręcznika, po raz pierwszy w Polsce, kompleksowo ujmuje zagadnienia wchodzące w skład kursów z przedmiotów stosunki międzynarodowe i handel zagraniczny na wyższych uczelniach i wydziałach ekonomicznych. Autorzy, nawiązując do rozwiązań dominujących w literaturze światowej, główny nacisk położyli na wyciągnięcie wniosków aplikacyjnych dla Polski. Z tego względu, książka, oprócz tego, że jest niezastąpionym podręcznikiem dla studentów, będzie też wyczerpującą pomocą dla przedsiębiorców, pragnących poszerzać swoją wiedzę w celu rozwoju współpracy z zagranicą, a także dla wszystkich zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z zakresu handlu zagranicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2910.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej