Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(71)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(78)
tylko na miejscu
(64)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(50)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(4)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(4)
Autor
Ehrlich Andrzej
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Owczarek Artur
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Brown Scott
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błaut Robert
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Cebulak Marta
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerwińska Małgorzata
(1)
DeCenzo David A
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Fisher Roger (1922- )
(1)
Fita Aneta
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Garbat Marcin
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Iwanowicz-Palus Grażyna
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janicka Iwona (psycholog)
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozak Stanisław (psycholog)
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Krakowiak Piotr (1965- )
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Malina Alicja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mitura Elżbieta
(1)
Noworól Jarosław
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Ochonczenko Helena
(1)
Panek Wenancjusz (1931- )
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Pawlik Beata
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rudzki Sławomir
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Smrokowska-Reichmann Agnieszka
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stawarz Barbara (nauki o zdrowiu)
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steede Kevin
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szwałkiewicz Elżbieta
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(70)
angielski
(1)
Odbiorca
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Fizjoterapeuci
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(16)
ZARZĄDZANIE
(13)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(9)
KADRY
(7)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(7)
Komunikacja interpersonalna
(5)
NEGOCJACJE
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
ORGANIZACJA
(4)
Pielęgniarstwo
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
ZACHOWANIE
(4)
ORGANIZACJE
(3)
APTEKARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
KONFLIKT
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
RODZICE
(2)
SZPITALE
(2)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
BLOGI
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fizjoterapia
(1)
Grupa turystyczna
(1)
Hospicja
(1)
KOMPUTERY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
MARKETING
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
MOTYWACJA
(1)
Medycyna
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Perswazja
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Postawa wobec zdrowia
(1)
Położne
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Psychologia
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Retoryka
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Stres zawodowy
(1)
SŁUŻBA INFORMACYJNA BIBLIOTECZNA
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka miejska
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UCZUCIA
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
WYKLUCZENIE SPOŁECZNE
(1)
Wychowanie
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Śmierć
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(14)
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Poradnik
(3)
PORADNIKI
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(10)
Psychologia
(10)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(71)
przywództwo
(14)
motywowanie pracowników
(11)
negocjacje
(11)
zarządzanie
(11)
organizacja
(8)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
komunikacja
(7)
kultura organizacyjna
(7)
motywacja
(7)
podejmowanie decyzji
(7)
psychologia
(7)
komunikacja niewerbalna
(6)
kontrola
(6)
etyka
(5)
konflikt
(5)
pielęgniarstwo
(5)
planowanie
(5)
stres
(5)
struktura organizacyjna
(5)
zachowania organizacyjne
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
kierowanie
(4)
kompetencje menedżerskie
(4)
komunikacja społeczna
(4)
komunikacja werbalna
(4)
osobowość
(4)
pacjenci
(4)
praca zespołowa
(4)
przedsiębiorczość
(4)
public relations
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
strategia
(4)
Internet
(3)
asertywność
(3)
chorzy
(3)
diagnoza pielęgniarska
(3)
emocje
(3)
filozofia
(3)
kultura organizacji
(3)
menedżer
(3)
opieka pielęgniarska
(3)
wartości
(3)
wychowanie
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
zarządzanie zmianą
(3)
zespół pracowniczy
(3)
apteka
(2)
autoprezentacja
(2)
biblioteka
(2)
edukacja
(2)
ergonomia
(2)
etyka biznesu
(2)
inteligencja
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
korespondencja
(2)
małżeństwo
(2)
media
(2)
mediacja
(2)
mobbing
(2)
modele komunikacyjne
(2)
myślenie
(2)
nauczyciel
(2)
opieka długoterminowa
(2)
opiekun medyczny
(2)
pamięć
(2)
perswazja
(2)
położne
(2)
praca
(2)
pracownik
(2)
prognozowanie
(2)
promocja
(2)
promocja zdrowia
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
reklama
(2)
rodzina
(2)
rozwiązywanie problemów
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
szkolenie pracowników
(2)
szkoła
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
uczenie się
(2)
uczeń
(2)
uzależnienie
(2)
wizerunek
(2)
wpływ społeczny
(2)
wywieranie wpływu
(2)
władza
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zdolności
(2)
zmiana organizacyjna
(2)
Hospicjum to też Życie
(1)
NLP
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza transakcyjna
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9792.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14850 [Magazyn 1], P.14849.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14752.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka zaproponowana w niniejszej książce w ramach badań nad komunikowaniem się w sytuacji kryzysowej to tylko propozycje do dalszych dyskusji. Dalsze badania powinny zmierzać w kierunku skonstruowania interdyscyplinarnej przestrzeni współpracy pomiędzy naukowcami i praktykami zajmującymi się problematyką reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16163.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16162.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę, o szeroko pojętym komunikowaniu, czyli etymologie pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5039.III.10 [Czytelnia B], 5040.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11293.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Położnej)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Kolejny tom z serii "Biblioteka Położnej". W tym znajdziemy omówienie umiejętności psychologicznych niezbędnych w pracy położnej, m.in. funkcję komunikacji interpersonalnej, wymagane umiejętności asertywne i negocjacyjne, problematykę stresu w jej pracy. Przedstawiono również problemy, z którymi spotka się w kontakcie z pacjentkami: emocje towarzyszące niepłodności i ciąży, zaburzenia okresu okołoporodowego, psychologiczne problemy macierzyństwa oraz stany emocjonalne w okresie około menopauzalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18304.XVIII.1.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20548.XVIII.1.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20547.XVIII.1.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 566-649. Indeksy.
Rozwijamy się i jesteśmy kształtowani w rodzinie. Doświadczenia z niej wyniesione - dobre lub złe - wywierają niezatarty wpływ na nasze życie. By zrozumieć drugiego człowieka, odwołujemy się do jego historii rodzinnej. Żadnej sferze naszej egzystencji nie przypisujemy tak wielkiego znaczenia, jak życiu rodzinnemu. A jednak odpowiedź na pozornie proste pytanie: czym właściwie jest rodzina?, nie jest łatwa, zwłaszcza współcześnie. Obserwujemy różnorodność form życia rodzinnego, wielość problemów, z jakimi zmagają się systemy rodzinne. Zespół znakomitych polskich familiologów przygotował podręcznik, którego celem jest usystematyzowanie współczesnej wiedzy na temat rodziny. Znajdują się w nim informacje na temat: funkcjonowania systemu rodzinnego - funkcji i ról rodzinnych, komunikacji i narracji rodzinnych, więzi, transmisji międzypokoleniowej; nietradycyjnych form życia rodzinnego - rodzin zrekonstruowanych, adopcyjnych, wielokulturowych i innych problemów życia rodzinnego - choroby w systemie rodzinnym, problemów prokreacyjnych, przemocy; współczesnych nurtów w terapii rodziny, rytuałów rodzinnych, pozytywnej psychologii rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14860 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14859.III.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15662.III.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(10 Idei HBR)
Na okł.: 10 Tekstów Światowych Autorytetów.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on managing people.
Indeks.
Efektywne zarządzanie ludźmi to podstawa sukcesu każdego menedżera. W pogoni za wynikami często jednak proces ten schodzi na drugi plan. Niewystarczająca motywacja pracowników? Konflikty w zespole? Uchylanie się od obowiązków? Obecna sytuacja na rynku często uniemożliwia znalezienie czasu na rozwiązanie tego typu problemów. äO zarządzaniu ludźmi" przedstawia proste narzędzia, które pozwolą Ci usystematyzować proces zarządzania pracownikami i uczulą, na jakie sytuacje należy szczególnie zwracać uwagę. Dowiedz się m.in.: W jaki sposób wygrywać dzięki zarządzaniu relacją z własnym szefem? Co robić, by utrzymać dyscyplinę w zespole? W jaki sposób mocniej i skuteczniej angażować jego członków? Jaką rolę odgrywa dziś etyka w biznesie? Czy na pewno jesteś etycznym menedżerem? Jak zachęcić pracowników do uczenia się? W jaki sposób dochodzić swoich racji w zespole? Z jakich narzędzi korzystają najskuteczniejsi liderzy? Poznaj je i wprowadź do swojej praktyki biznesowej. Jak chronić menedżerów przed nimi samymi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13718.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram.)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Książka poświęcona jest problematyce funkcjonowania współczesnych ludzi w XXI wieku. Zawiera najnowsze naukowe wyjaśnienia sposobów funkcjonowania ludzi w kontekście wyzwań i zagrożeń, z jakimi zmagają się na co dzień. Ten obszar nauki, w ostatnich latach wzbudza coraz większe zainteresowanie specjalistów różnych dziedzin: psychologów, socjologów, pedagogów, lekarzy, biologów, ekonomistów, informatyków, prawników, politologów i rozwija się bardzo dynamicznie. W obszarze tych dziedzin nauki wyłaniają się nowe koncepcje i modele, a wyniki badań dostarczają podstaw do formułowania nowych hipotez badawczych i wytyczają nowe kierunki badań. Współczesne przemiany społeczne, ekonomiczne, technologiczne powodują, że w życiu ludzi pojawiają się nowe problemy, nowe wyzwania i nowe możliwości rozwoju. Teksty zebrane w publikacji podejmują ważne z tej perspektywy problemy. Wśród autorów znajdują się uznani polscy badacze oraz młodzi naukowcy, którzy na łamach książki dzielą się z Czytelnikiem własnym, świeżym spojrzeniem na zjawiska zachodzące w wybranych obszarach życia współczesnych ludzi. Ze względu na interdyscyplinarny charakter książki, stanowi ona połączenie różnych punktów widzenia na wyzwania i zagrożenia XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14413.VI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15318.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Edukacja / Difin)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Podręcznik jest przeznaczony dla młodzieży kształcącej się na różnych poziomach edukacyjnych oraz dla pracowników administracyjno-biurowych. W podręczniku zawarto treści programowe niezbędne do opanowania obsługi profesjonalnego biura. Książka jest napisana zrozumiałym, przystępnym językiem. Liczne przykłady i ćwiczenia ułatwiają zrozumienie zagadnień. W rozdziale Korespondencja w sprawach osobowych Curriculum Vitae i listy motywacyjne zostały wzbogacone o wersje w językach: angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim i rosyjskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7747.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8752.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
"(...) tekst książki zawiera wartościowe treści na temat sytuacji studentów niepełnosprawnych w uczelniach wyższych, różnych aspektów ich funkcjonowania w roli studenta, ich edukacji na poziomie wyższym i radzenia sobie z trudnościami w toku studiów. W treściach rozdziałów zawarte są cenne wskazania dotyczące kierunków i sposobów zmian niezbędnych w obiektach uczelni oraz w ich funkcjonowaniu w celu stwarzania młodzieży niepełnosprawnej pełnych szans powodzenia w edukacji na poziomie wyższym". (z recenzji prof. dr hab. Aleksandry Maciarz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13016.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu ľ promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17246 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17295.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17294.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Podstawy pielęgniarstwa. T. 1, Założenia koncepcyjno-empiryczne opieki pielęgniarskiej / redakcja naukowa Danuta Zarzycka, Barbara Ślusarska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. I). - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2017. - XIX, [1], 866, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępiania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.115.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.858.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.859.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.860.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.857.XVIII.2 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 4)
Nazwy aut. na s. [277-278].
Bibliogr. przy rozdz.
"Szeroko pojmowane wychowanie jest procesem przekazywania wartosci róż- nej natury - moralnych, kulturowych, cywilizacyjnych, estetycznych, narodowych. Wyzwaniem współczesnej szkoły jest również przeciwstawianie się rozprzestrzenia-niu wśród młodzieży i dzieci tzw. antywartosci, prowadzącemu do demoralizacji, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Skuteczna realizacja trudnych celów wychowawczych wymaga zacieśnienia wzajemnej współpracy w gronie pedagogicznym, między wychowawcami i rodzicami uczniów. Na jej jakośś składają się przede wszystkim warunki wzajemnej komunikacji, zaufanie, partnerstwo w podejmowaniu różnorodnych rozwiązań dydaktyczno-wycho-wawczych." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13844.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka szeroko ujmuje uwarunkowania i właściwości komunikacji edukacyjnej. Składa się z dwóch części, z których każda obejmuje cztery rozdziały. W części pierwszej, obok osobowościowych aspektów komunikacji, omawiane są kwestie dotyczące porozumienia w makro i mikrokomunikacji interpersonalnej. Poza tym znajduja sie w niej zagadnienia dotyczące psychopedagogicznych uwarunkowań funkcjonowania dziecka w rodzinie oraz kulturowe uwarunkownaia komunikacji i edukacji. Część druga dotyczy komunikaxcji dydaktycznej: przedszkolnej, wczesnoszkolnej i szkolnej oraz jej uczestników: nauczycieli i uczniów. W tym kontekście przedstawiono także znaczenie procesu komunikacji w procesie socjalizacji, resocjalizacji oraz działaniach penitencjarnych dzieci i młodzieży społecznie niedostosowanej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15115.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16022.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia w zawodzie i w pracy opiekuna medycznego / Joanna Kliszcz. - Sopot : GWP, 2019. - 264 strony : fotografie, ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 239-254. Indeksy.
Jakie kwalifikacje powinien mieć opiekun medyczny? Na jakie trudności jest narażony? W jaki sposób rozmawiać z osobami starszymi? Jak komunikować się z rodziną podopiecznego? Jak poradzić sobie z chorobą najbliższych? Z roku na rok rośnie liczba osób starszych w naszym społeczeństwie. Opieka nad nimi, to bardzo ważny i trudny społecznie temat. Autorka książki wskazuje główne przyczyny rosnącego zapotrzebowania na opiekunów medycznych i bardzo dokładnie omawia ich rolę. Zauważa duże znaczenie pracy opiekunów zarówno w ujęciu medycznym, jak i społecznym, jak również przybliża najważniejsze kompetencje i cechy osoby pełniącej tę rolę. Przedstawia analizę rozwoju psychofizycznego człowieka, wyszczególniając jego kolejne etapy, pomaga zrozumieć jak funkcjonuje psychika człowieka, w zależności od wieku oraz na czym skupiają się jego działania. Zwraca także uwagę na najczęstsze choroby i dysfunkcje dotyczące osób starszych, tłumaczy też z jakimi trudnościami i problemami wiąże się ten etap życia człowieka. Następnie pokazuje dualizm i złożoność relacji opiekun-podopieczny. Książka dostarcza również informacji o prawidłowym sposobie komunikacji z osobą starszą, uwzględniając typowe dla wieku blokady, czy przeszkody. Pomaga wypracować najlepszy model rozmowy, zachowując komfort obu stron Przedstawia również prawidłowe zasady komunikacji z rodziną podopiecznego, a także wskazuje najczęściej popełniane błędy. Autorka omawia również obciążenia psychofizyczne, z którymi może się zmierzyć opiekun. Szczegółowo przedstawia najczęściej spotykane zagrożenia. Podpowiada jak poradzić sobie z chorobą rodziców, dziadków. Porusza także trudny temat dylematów etycznych i moralności, co czyni książkę kompletnym studium nie tylko dla zawodowych opiekunów medycznych, ale również dla osób, które na co dzień mierzą się z chorobą bliskiej osoby.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18590.III.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18589.III.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-226.
Książka podejmuje tematykę zarządzania w służbie zdrowia, w szczególności zaś postaw personelu medycznego wobec zarządzania szpitalem. Książka składa się z dwóch części. W pierwszej autorzy opisują problematykę organizacji służby zdrowia i zarządzania oraz podnoszenia kwalifikacji menedżerskich. Druga część zawiera wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na ponad tysiącu pracowników reprezentujących kilka zawodów medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13161.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14279.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej