Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(309)
Forma i typ
Książki
(305)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(19)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
dostępne
(306)
tylko na miejscu
(280)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(108)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(190)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(282)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(11)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(11)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Armstrong Gary
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Rejman Krzysztof
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zahradniczek Kazimiera
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(185)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(309)
Język
polski
(306)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Menedżerowie
(4)
Lekarze
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(37)
MARKETING
(23)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(21)
ZARZĄDZANIE
(21)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
INTERNET
(16)
NEGOCJACJE
(15)
KADRY
(14)
PUBLIC RELATIONS
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(9)
Pielęgniarstwo
(8)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Marketing
(7)
REKLAMA
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ORGANIZACJE
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Służba zdrowia
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
ZACHOWANIE
(5)
ASERTYWNOŚĆ
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Język rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Medycyna
(2)
Negocjacje
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychiatria
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Turystyka
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarządzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BANKI
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(49)
Podręcznik
(28)
PODRĘCZNIKI
(25)
PORADNIKI
(12)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(8)
Poradnik
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(23)
Zarządzanie i marketing
(19)
Psychologia
(15)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja
(84)
komunikacja marketingowa
(75)
komunikacja interpersonalna
(71)
komunikacja społeczna
(49)
marketing
(42)
public relations
(28)
negocjacje
(27)
zarządzanie
(24)
Internet
(22)
reklama
(22)
komunikacja niewerbalna
(21)
przywództwo
(20)
dystrybucja
(18)
produkt
(18)
motywowanie pracowników
(17)
organizacja
(17)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(17)
etyka
(16)
konflikt
(16)
badania marketingowe
(15)
konsument
(15)
psychologia
(15)
cena
(14)
marka
(14)
przedsiębiorstwo
(14)
media
(13)
motywacja
(13)
segmentacja rynku
(12)
wizerunek
(12)
asertywność
(11)
kultura organizacyjna
(11)
pacjenci
(11)
podejmowanie decyzji
(11)
promocja
(11)
strategia marketingowa
(11)
komunikacja międzykulturowa
(10)
komunikacja werbalna
(10)
pielęgniarstwo
(10)
marketing bezpośredni
(9)
osobowość
(9)
sponsoring
(9)
stres
(9)
edukacja
(8)
emocje
(8)
plan marketingowy
(8)
praca
(8)
strategia
(8)
turystyka
(8)
zachowania organizacyjne
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
kierowanie
(7)
komunikacja z pacjentem
(7)
kontrola
(7)
kultura organizacji
(7)
opieka pielęgniarska
(7)
rekrutacja pracowników
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
służba zdrowia
(7)
biblioteka
(6)
diagnoza pielęgniarska
(6)
e-marketing
(6)
grupa
(6)
komunikacja biznesowa
(6)
kultura
(6)
marketing-mix
(6)
menedżer
(6)
planowanie
(6)
planowanie marketingowe
(6)
praca zespołowa
(6)
sprzedaż
(6)
struktura organizacyjna
(6)
szkoła
(6)
wychowanie
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
zarządzanie personelem
(6)
finanse
(5)
komunikacja elektroniczna
(5)
konkurencyjność
(5)
marketing relacji
(5)
marketing strategiczny
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
planowanie strategiczne
(5)
postawa
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rodzina
(5)
rozwiązywanie problemów
(5)
socjologia
(5)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(5)
usługi medyczne
(5)
wpływ społeczny
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
cykl życia produktu
(4)
edukacja zdrowotna
(4)
ergonomia
(4)
etyka biznesu
(4)
etyka zawodowa
(4)
filozofia
(4)
informacja
(4)
inteligencja
(4)
jakość usług
(4)
309 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22291.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22290.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne negocjacje / Robert Błaut. - Wyd. 2. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 2000. - 204 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Lektury Menedżera)
Negocjacje stały się niemal codzienną praktyką wielu ludzi czynnych zawodowo. Chcąc nie chcąc muszą oni dogadywać się ze sobą, gdyż bez tego niemożliwy jest biznes. Skoro zatem trzeba negocjować, warto robić to skutecznie. Wymaga to zrozumienia istoty układania się stron oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje to przede wszystkim porozumiewanie się. Autor opisuje style negocjowania i wybrane techniki negocjacyjne mające na celu rozwiązywanie konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2168 [Magazyn 1], P.2169 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2167.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1166.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 4)
Nazwy aut. na s. [277-278].
Bibliogr. przy rozdz.
"Szeroko pojmowane wychowanie jest procesem przekazywania wartosci róż- nej natury - moralnych, kulturowych, cywilizacyjnych, estetycznych, narodowych. Wyzwaniem współczesnej szkoły jest również przeciwstawianie się rozprzestrzenia-niu wśród młodzieży i dzieci tzw. antywartosci, prowadzącemu do demoralizacji, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Skuteczna realizacja trudnych celów wychowawczych wymaga zacieśnienia wzajemnej współpracy w gronie pedagogicznym, między wychowawcami i rodzicami uczniów. Na jej jakośś składają się przede wszystkim warunki wzajemnej komunikacji, zaufanie, partnerstwo w podejmowaniu różnorodnych rozwiązań dydaktyczno-wycho-wawczych." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13844.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach 133-140. Indeksy.
Rozważania podjęte w niniejszej monografii dotyczą komunikacji interpersonalnej w turystyce. Dominującą formą komunikowania w codziennej pracy przewodnika jest wystąpienie publiczne. Przewodnik oprowadzający wycieczkowiczów po danym rejonie dokonuje prezentacji, która w procesie komunikowania jest planowym i systematycznym sposobem oddziaływania na określoną grupę w sposób bezpośredni. Wystąpienie przewodnika turystycznego nosi wszystkie znamiona wyżej zdefiniowanej prezentacji, choć nie jest to typowa prezentacja audytoryjna. Prezentacja miasta w trakcie wycieczki jest wydarzeniem więcej niż tylko interakcyjnym. Znacznie bardziej aktywizuje ona uczestników (słuchaczy) niż prezentacja w warunkach audytoryjnych albo scenicznych, dlatego że mają oni możliwość odbierania przekazywanych przez przewodnika (prezentera) treści za pomocą wszystkich swoich zmysłów. Dodatkowo robią to w sposób dynamiczny, ponieważ wciąż się przemieszczają, podążając za prezenterem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22163.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Body language : 7 easy lessons to master the silent language, 2008.
Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób. Można w niej znaleźć odpowiedzi między innymi na następujące pytania: Co to jest język ciała? W jaki sposób należy interpretować poszczególne gesty i zachowania? Dlaczego tak duże znaczenie w skuteczności przekazu mają ton i natężenia Jakich gestów unikać, aby nie zniechęcać rozmówcy? Po czym poznać, że ktoś kłamie? W jaki sposób zwiększyć efektywność własnego przekazu? Jakie znaczenie w komunikacji ma umiejętność słuchania? Na co zwrócić uwagę, prowadząc prezentację? Jak dobrze wypaść podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Warto podkreślić, że autor nie daje prostych odpowiedzi, bo sprowadzanie tematyki języka ciała do uproszczonych wskazówek przynosi więcej szkody niż pożytku. Omawiając poszczególne zagadnienia, prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych. Ponadto walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest adresowana do wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości języka ciała.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11308.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zarówno zagadnienia uwarunkowań prawnych rozwoju przedsiębiorczości, jak również tematykę zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjności, zarządzania strategicznego, a także problemy wpływu struktury własności na zarządzanie przedsiębiorstwem. dwa rozdziały dotyczą wybranych problemów wpływu polityki Unii Europejskiej na rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Język a Komunikacja ; 19)
Nazwy aut. na s. [357]. Na grzb. wyłącznie tyt. serii. Materiały z konf. "Język trzeciego tysiąclecia IV", 9-11 marca 2006 r., Kraków.
Bibliogr. przy rozdz.
Tom zawiera artykuły, które stanowią dobry przegląd tej fascynującej, interdyscyplinarnej dziedziny, obejmującej zarówno refleksję teoretyczną, badania leksykograficzne, analizy tekstów pisanych i mówionych, jak i zastosowania w edukacji. W szczególności warto zwrócić uwagę na obiecujący nurt badań wykorzystujący osiągnięcia międzykulturowej psychologii społecznej spod znaku Hofstedego, jak też metodologię pragmalingwistyczną i socjolingwistyczną, obok tradycyjnych opracowań kontrastywnych - semantycznych, leksykograficznych i składniowych. Mocno zaznacza się tu językoznawstwo kognitywne, które szeroko zakreślając obszar zastosowań swoich podstawowych założeń, znakomicie wpisuje się w badania kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13198.I.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli całym mózgiem. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom. Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet. Opowiada o procesach manipulacji, jakim poddawane są kobiety. Pomaga też specjalistom od marketingu zrozumieć kobiety i wpływać na ich wybory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13496 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13495.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13494.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik odzwierciedla zmiany zachodzące w polskiej gospodarce oraz stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy omówili w nim: istotę i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywców, segmentację rynku, problematykę produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarządzania marketingiem. Na końcu każdego rozdziału są zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12439 [Magazyn 1], P.12437.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12438.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13585.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12099.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13214.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszarów działalności marketingowej uczelni wyższej - komunikacja szkoły wyższej z otoczeniem. Praca składa się z dwóch części. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwestię znaczenia marki, jej tożsamości i wizerunku, omawia rolę serwisu www uczelni wyższej oraz sposób wykorzystywania rankingów i programów akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga część publikacji zawiera prezentację wyników badań przeprowadzonych przez Uczelnię w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynikłe z nich wnioski pozwoliły okreslić specyfikę komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szkoły wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13065.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematem książki są procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego. W części I przedstawione zostały problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w części II problemy decyzyjne. Publikacja umożliwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę, o szeroko pojętym komunikowaniu, czyli etymologie pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5039.III.10 [Czytelnia B], 5040.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono nie tylko pogłębioną analizę wyżej wymienionych elementów, ale także charakterystykę porozumienia z pacjentami w różnych specjalnościach medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22781.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.338.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.337.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (2 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.336.III.10 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.147.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: Getting together : building a relationship that gets to yes, 1988.
Przeciwstawne i zmieniające się interesy obu stron wywołują problemy. Jednak nie wymyślono jeszcze na szczęście takich problemów, których przy odrobinie dobrej woli nie dałoby się rozwiązać. NIEtoksyczne negocjacje to przewodnik, który poprowadzi Cię krok po kroku przez proces negocjowania i podtrzymywania trwałych relacji w biznesie, kontaktach międzynarodowych i rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12667.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej