Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(309)
Forma i typ
Książki
(305)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(19)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
dostępne
(307)
tylko na miejscu
(280)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(108)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(190)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(282)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(11)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(11)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Armstrong Gary
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Rejman Krzysztof
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zahradniczek Kazimiera
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(185)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(309)
Język
polski
(306)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Menedżerowie
(4)
Lekarze
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(37)
MARKETING
(23)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(21)
ZARZĄDZANIE
(21)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
INTERNET
(16)
NEGOCJACJE
(15)
KADRY
(14)
PUBLIC RELATIONS
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(9)
Pielęgniarstwo
(8)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Marketing
(7)
REKLAMA
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ORGANIZACJE
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Służba zdrowia
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
ZACHOWANIE
(5)
ASERTYWNOŚĆ
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Język rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Medycyna
(2)
Negocjacje
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychiatria
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Turystyka
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarządzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BANKI
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(49)
Podręcznik
(28)
PODRĘCZNIKI
(25)
PORADNIKI
(12)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(8)
Poradnik
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(23)
Zarządzanie i marketing
(19)
Psychologia
(15)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja
(84)
komunikacja marketingowa
(75)
komunikacja interpersonalna
(71)
komunikacja społeczna
(49)
marketing
(42)
public relations
(28)
negocjacje
(27)
zarządzanie
(24)
Internet
(22)
reklama
(22)
komunikacja niewerbalna
(21)
przywództwo
(20)
dystrybucja
(18)
produkt
(18)
motywowanie pracowników
(17)
organizacja
(17)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(17)
etyka
(16)
konflikt
(16)
badania marketingowe
(15)
konsument
(15)
psychologia
(15)
cena
(14)
marka
(14)
przedsiębiorstwo
(14)
media
(13)
motywacja
(13)
segmentacja rynku
(12)
wizerunek
(12)
asertywność
(11)
kultura organizacyjna
(11)
pacjenci
(11)
podejmowanie decyzji
(11)
promocja
(11)
strategia marketingowa
(11)
komunikacja międzykulturowa
(10)
komunikacja werbalna
(10)
pielęgniarstwo
(10)
marketing bezpośredni
(9)
osobowość
(9)
sponsoring
(9)
stres
(9)
edukacja
(8)
emocje
(8)
plan marketingowy
(8)
praca
(8)
strategia
(8)
turystyka
(8)
zachowania organizacyjne
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
kierowanie
(7)
komunikacja z pacjentem
(7)
kontrola
(7)
kultura organizacji
(7)
opieka pielęgniarska
(7)
rekrutacja pracowników
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
służba zdrowia
(7)
biblioteka
(6)
diagnoza pielęgniarska
(6)
e-marketing
(6)
grupa
(6)
komunikacja biznesowa
(6)
kultura
(6)
marketing-mix
(6)
menedżer
(6)
planowanie
(6)
planowanie marketingowe
(6)
praca zespołowa
(6)
sprzedaż
(6)
struktura organizacyjna
(6)
szkoła
(6)
wychowanie
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
zarządzanie personelem
(6)
finanse
(5)
komunikacja elektroniczna
(5)
konkurencyjność
(5)
marketing relacji
(5)
marketing strategiczny
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
planowanie strategiczne
(5)
postawa
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rodzina
(5)
rozwiązywanie problemów
(5)
socjologia
(5)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(5)
usługi medyczne
(5)
wpływ społeczny
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
cykl życia produktu
(4)
edukacja zdrowotna
(4)
ergonomia
(4)
etyka biznesu
(4)
etyka zawodowa
(4)
filozofia
(4)
informacja
(4)
inteligencja
(4)
jakość usług
(4)
309 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Książka prezentuje zagadnienie wyrównywania regionalnych dysproporcji rozwoju gospdoarczego w ramach polityki regionalnej. W publikacji autorzy, skupiając się na problemach dotyczących nierówności w rozwoju regionów, omówili m.in.: działania Unii Europejskiej wobec wspólczesnych wyzwań, role innowacji w rozwoju firm i regionów, współpracę podmiotów w modelu triple-helix, planowanie i wdrażanie strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego, wybrane zagadnienia z dziedziny finansóe, w tym wyrównywania dysproporcji finansowych między jednostkami samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15953.XIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka może służyć jako reference book, zawiera bowiem wiedzę na temat zjawisk społeczno-kulturowych, która nie istnieje. Po taką pozycję sięga się jako po przewodnik intelektualny po procesach społecznego świata, których rosnący wpływ na współczesnego człowieka jest oczywisty. Książka ma walory podręcznika i powinna znaleźć się w kanonie lektur studenta dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, kulturoznawstwa i nauk społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7142 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8009.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
W praktyce medycznej mamy do czynienia z różnymi pacjentami ? chorymi psychicznie, niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie, niewidomymi, niesłyszącymi, z upośledzeniami genetycznymi, będącymi nosicielami wirusa HIV, chorymi na AIDS, homoseksualistami, osobami starszymi, alkoholikami czy też bezdomnymi, którzy często już za życia są traktowani jako nieobecni, usunięci na margines, tak jakby nie żyli. Antoni Kępiński uważał, że wykluczenie ze świata społecznego, śmierć społeczna równa się dla człowieka śmierci biologicznej. Różne kultury, różne narody i różne społeczności mogą mieć odmienne wizje zdrowia, choroby i śmierci, terapii i zachowań zdrowotnych, ale ? jak mówił Leonardo da Vinci ? Doktorzy, którzy zajmują się chorymi, powinni koniecznie zrozumieć, czym jest człowiek, czym jest życie i czym jest zdrowie, i w jaki sposób równowaga i harmonia tych elementów je podtrzymuje. Jednym z problemów, który w Polsce przez szereg lat nie był dostrzegany, stanowi miejsce pacjenta odmiennego kulturowo w opiece medycznej, a obecnie, przy różnorodności wyznaniowej i ze względu na znaczny napływ emigrantów z różnych krajów, staje się on ogromnym wyzwaniem dla pracowników ochrony zdrowia. (fragment wstępu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.301.XVIII.12 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.300.XVIII.12 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (2 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.299.XVIII.12 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy częściach. Indeks.
Publikacja stanowi praktyczny komentarz do nowej sytuacji zawodowej, w jakiej znaleźli się w Polsce wszyscy fizjoterapeuci po wejściu w życie Ustawy o zawodzie fizjoterapeuty. Zawiera również praktyczne wskazówki z zakresu: psychologicznych i socjologicznych uwarunkowań zawodu, optymalnych sposobów i technik porozumiewania się z pacjentem i zespołem terapeutycznym, praktycznych wskazówek dotyczących rozwoju zawodowego, zasad profilaktyki zdrowotnej i ergonomii pracy fizjoterapeuty, najnowszych uwarunkowań prawnych w świetle Ustawy o zawodzie fizjoterapeuty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17283 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17542.XVIII.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17541.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka zaproponowana w niniejszej książce w ramach badań nad komunikowaniem się w sytuacji kryzysowej to tylko propozycje do dalszych dyskusji. Dalsze badania powinny zmierzać w kierunku skonstruowania interdyscyplinarnej przestrzeni współpracy pomiędzy naukowcami i praktykami zajmującymi się problematyką reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16163.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16162.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22291.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22290.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne negocjacje / Robert Błaut. - Wyd. 2. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 2000. - 204 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Lektury Menedżera)
Negocjacje stały się niemal codzienną praktyką wielu ludzi czynnych zawodowo. Chcąc nie chcąc muszą oni dogadywać się ze sobą, gdyż bez tego niemożliwy jest biznes. Skoro zatem trzeba negocjować, warto robić to skutecznie. Wymaga to zrozumienia istoty układania się stron oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje to przede wszystkim porozumiewanie się. Autor opisuje style negocjowania i wybrane techniki negocjacyjne mające na celu rozwiązywanie konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2168 [Magazyn 1], P.2169 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2167.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1166.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 4)
Nazwy aut. na s. [277-278].
Bibliogr. przy rozdz.
"Szeroko pojmowane wychowanie jest procesem przekazywania wartosci róż- nej natury - moralnych, kulturowych, cywilizacyjnych, estetycznych, narodowych. Wyzwaniem współczesnej szkoły jest również przeciwstawianie się rozprzestrzenia-niu wśród młodzieży i dzieci tzw. antywartosci, prowadzącemu do demoralizacji, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Skuteczna realizacja trudnych celów wychowawczych wymaga zacieśnienia wzajemnej współpracy w gronie pedagogicznym, między wychowawcami i rodzicami uczniów. Na jej jakośś składają się przede wszystkim warunki wzajemnej komunikacji, zaufanie, partnerstwo w podejmowaniu różnorodnych rozwiązań dydaktyczno-wycho-wawczych." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13844.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach 133-140. Indeksy.
Rozważania podjęte w niniejszej monografii dotyczą komunikacji interpersonalnej w turystyce. Dominującą formą komunikowania w codziennej pracy przewodnika jest wystąpienie publiczne. Przewodnik oprowadzający wycieczkowiczów po danym rejonie dokonuje prezentacji, która w procesie komunikowania jest planowym i systematycznym sposobem oddziaływania na określoną grupę w sposób bezpośredni. Wystąpienie przewodnika turystycznego nosi wszystkie znamiona wyżej zdefiniowanej prezentacji, choć nie jest to typowa prezentacja audytoryjna. Prezentacja miasta w trakcie wycieczki jest wydarzeniem więcej niż tylko interakcyjnym. Znacznie bardziej aktywizuje ona uczestników (słuchaczy) niż prezentacja w warunkach audytoryjnych albo scenicznych, dlatego że mają oni możliwość odbierania przekazywanych przez przewodnika (prezentera) treści za pomocą wszystkich swoich zmysłów. Dodatkowo robią to w sposób dynamiczny, ponieważ wciąż się przemieszczają, podążając za prezenterem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22163.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Body language : 7 easy lessons to master the silent language, 2008.
Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób. Można w niej znaleźć odpowiedzi między innymi na następujące pytania: Co to jest język ciała? W jaki sposób należy interpretować poszczególne gesty i zachowania? Dlaczego tak duże znaczenie w skuteczności przekazu mają ton i natężenia Jakich gestów unikać, aby nie zniechęcać rozmówcy? Po czym poznać, że ktoś kłamie? W jaki sposób zwiększyć efektywność własnego przekazu? Jakie znaczenie w komunikacji ma umiejętność słuchania? Na co zwrócić uwagę, prowadząc prezentację? Jak dobrze wypaść podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Warto podkreślić, że autor nie daje prostych odpowiedzi, bo sprowadzanie tematyki języka ciała do uproszczonych wskazówek przynosi więcej szkody niż pożytku. Omawiając poszczególne zagadnienia, prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych. Ponadto walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest adresowana do wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości języka ciała.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11308.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zarówno zagadnienia uwarunkowań prawnych rozwoju przedsiębiorczości, jak również tematykę zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjności, zarządzania strategicznego, a także problemy wpływu struktury własności na zarządzanie przedsiębiorstwem. dwa rozdziały dotyczą wybranych problemów wpływu polityki Unii Europejskiej na rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Język a Komunikacja ; 19)
Nazwy aut. na s. [357]. Na grzb. wyłącznie tyt. serii. Materiały z konf. "Język trzeciego tysiąclecia IV", 9-11 marca 2006 r., Kraków.
Bibliogr. przy rozdz.
Tom zawiera artykuły, które stanowią dobry przegląd tej fascynującej, interdyscyplinarnej dziedziny, obejmującej zarówno refleksję teoretyczną, badania leksykograficzne, analizy tekstów pisanych i mówionych, jak i zastosowania w edukacji. W szczególności warto zwrócić uwagę na obiecujący nurt badań wykorzystujący osiągnięcia międzykulturowej psychologii społecznej spod znaku Hofstedego, jak też metodologię pragmalingwistyczną i socjolingwistyczną, obok tradycyjnych opracowań kontrastywnych - semantycznych, leksykograficznych i składniowych. Mocno zaznacza się tu językoznawstwo kognitywne, które szeroko zakreślając obszar zastosowań swoich podstawowych założeń, znakomicie wpisuje się w badania kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13198.I.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli całym mózgiem. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom. Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet. Opowiada o procesach manipulacji, jakim poddawane są kobiety. Pomaga też specjalistom od marketingu zrozumieć kobiety i wpływać na ich wybory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13496 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13495.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13494.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik odzwierciedla zmiany zachodzące w polskiej gospodarce oraz stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy omówili w nim: istotę i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywców, segmentację rynku, problematykę produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarządzania marketingiem. Na końcu każdego rozdziału są zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12439 [Magazyn 1], P.12437.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12438.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13585.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12099.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13214.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszarów działalności marketingowej uczelni wyższej - komunikacja szkoły wyższej z otoczeniem. Praca składa się z dwóch części. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwestię znaczenia marki, jej tożsamości i wizerunku, omawia rolę serwisu www uczelni wyższej oraz sposób wykorzystywania rankingów i programów akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga część publikacji zawiera prezentację wyników badań przeprowadzonych przez Uczelnię w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynikłe z nich wnioski pozwoliły okreslić specyfikę komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szkoły wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13065.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej