STOSUNKI INTERPERSONALNE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
Forma i typ
Książki
(68)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(48)
wypożyczone
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(30)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(60)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Garvin Charles D
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Kacmajor Magdalena
(2)
Kielin Jacek
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lieberman David J
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Stephan Cookie W
(2)
Stephan Walter G
(2)
Wojciszke Bogdan
(2)
Adler Ronald B. (1946- )
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Charles Sara C
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Duch-Krzystoszek Danuta
(1)
Eason Adam
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Entrena Maria Socorro
(1)
Fita Aneta
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hoser Henryk (1942- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Klej Ewa
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kot Sylwia
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Leonard Andrew
(1)
Linde Boris von der
(1)
Majewska-Gałęziak Alicja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Maxfield David
(1)
Mańkowska Joanna
(1)
McMillan Ron
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Monge Sánchez Miguel Ángel (1940- )
(1)
Morreale S.P
(1)
Moryl Beata
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nowak Lidia Teresa
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oppermann Katrin (1962- )
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Proctor Russell F
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rosenfeld Lawrence B. (1944- )
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rozen Sydney Craft
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Scannell Edward E
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
stosunki interpersonalne
(8)
komunikacja interpersonalna
(7)
konflikt
(7)
zachowania organizacyjne
(6)
osobowość
(5)
komunikacja
(4)
kultura organizacji
(4)
motywacja
(4)
psychologia
(4)
umiejętności komunikacyjne
(4)
komunikacja społeczna
(3)
małżeństwo
(3)
motywowanie pracowników
(3)
negocjacje
(3)
praca
(3)
praca socjalna
(3)
przywództwo
(3)
rozwiązywanie konfliktów
(3)
zarządzanie
(3)
agresja
(2)
asertywność
(2)
diagnoza społeczna
(2)
emocje
(2)
etyka
(2)
grupa
(2)
interwencja
(2)
komunikacja niewerbalna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
lekarz
(2)
mediacja
(2)
miłość
(2)
organizacja
(2)
pacjenci
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
pracownik
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
płeć
(2)
rodzina
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
wartości
(2)
więź emocjonalna
(2)
wywieranie wpływu
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zespół
(2)
aborcja
(1)
akcja ratunkowa
(1)
analiza transakcyjna
(1)
antykoncepcja
(1)
autoterapia
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bibliotekarz
(1)
bioetyka
(1)
ból
(1)
celibat
(1)
cierpienie
(1)
coaching
(1)
decyzje
(1)
duszpasterstwo
(1)
duszpasterstwo terapeutyczne
(1)
dzieci
(1)
dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
edukacja seksualna
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka lekarska
(1)
eugenika
(1)
eutanazja
(1)
gniew
(1)
gry
(1)
głowa rodziny
(1)
informacja
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
język
(1)
katolicyzm
(1)
klauzula sumienia
(1)
klient
(1)
klonowanie
(1)
kod komunikacyjny
(1)
komisja etyczna
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komórki macierzyste
(1)
konflikt małżeński
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie
(1)
lojalność
(1)
manipulacja
(1)
medycyna
(1)
menedżer
(1)
mobbing
(1)
nadwrażliwość
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
niedostosowanie społeczne
(1)
obowiązki domowe
(1)
ocena pracowników
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekawą, choć mniej znaną stronę procesu komunikowania. Okazuje się, że bariery, dezinformacja, kłamstwa, manipulacja, blefowanie nie są jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale często również jej świadomymi strategiami. W książce omówiono ogólne kwestie dotyczące komunikowania, barier i zakłóceń, także w kontekście komunikacji międzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wpływ Internetu na manipulacje, nierówności społeczne, zalew informacji oraz różne społeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawierającego zniekształcenia informacji czy wręcz celowe przekłamania, jak stereotypy czy mity. Całość uzupełnia mały słownik blefów i blefowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7322.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska, czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12280.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10398.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak naprawdę myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka. Jej autor nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4656.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5025.III.10 [Czytelnia B], 5026.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf.: "Etyczne aspekty decyzji medycznych. Pacjent - zespół terapeutyczny - rodzina", 2010 r., Kraków.
Książka porusza niezwykle ważne i kluczowe zagadnienia prawne i regulacyjne (m.in. stosowanie klauzuli sumienia przez lekarzy, działalność szpitalnych komisji etycznych), jak również kwestie relacji między lekarzem a pacjentem, w tym trudnej sztuki komunikacji w medycynie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12261.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.937 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka nie tylko dla tych, którzy zawodowo zajmują się pomaganiem innym, bo w tej roli - osoby udzielającej rad i wsparcia może występować i występuje w życiu każdy. W jaki sposób lepiej przygotować się do niej i lepiej ją spełniać, co można w takich sytuacjach, gdy możemy i chcemy pomóc, zrobić - stara się wyjaśnić ta książka. Książka pomyślana jest jako źródło wsparcia i praktycznej pomocy dla paraprofesjonalnych doradców, którzy chca podnieść swą zdolność efektywnej pracy z innymi ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3748.III.9 [Czytelnia B], 3747.III.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-174.
"Celem książki jest identyfikacja faktycznych relacji oraz poziomu komunikacji międzyludzkiej i między grupami zawodowymi w szpitalach oraz prezentacja sposobów i mozliwości udoskonalenia tych procesów z korzyścią dla pracownika i organizacji. Publikacja zawiera siedem rozdziałów, z czego dwa mają charakter teoretyczny, natomiast kolejnych pięć jest ukierunkowanych na analizę badawczą. Przedstawiają one rzeczywiste otoczenie, w którym przebiegają kontakty pracownicze oraz stan i jakość komunikowania się na poziomie indywidualnym i grupowym". (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12913.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14048.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8376 [Magazyn 1], 9753 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Wielu specjalistów pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi umysłowo uważa, że w prowadzeniu skutecznej terapii dzieci kluczową rolę odgrywają ich rodzice. Tymczasem autor książki zauważa, że współpraca ta w zasadzie rzadko kończy się sukcesem. Jacek Kielin uważa, że współpraca z rodzicami jako podstawa relacji pomiędzy specjalistą pracującym z dzieckiem a jego rodzicem się nie sprawdza i często może nawet szkodzić wszystkim zaangażowanym w to osobom. Rodzice nie będą nigdy dla terapeutów równorzędnymi partnerami w procesie terapii ich dzieci, gdyż mimo wielkich chęci, gorącego serca i miłości, jaką darzą swoją pociechę, nie mają przecież zawodowego przygotowania, specjalistycznej wiedzy i nie posiadają predyspozycji potrzebnych do pracy terapeutycznej. Z dziećmi nie współpracujemy, ale im pomagamy. Rodzicom także, jak mi się wydaje powinniśmy pomagać, bo oni proszą o pomoc, a nie o współpracę - pisze Jacek Kielin. Jego książka ma ułatwić psychoterapeutom to zadanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3206.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1928.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia w ratownictwie / Joanna Kliszcz. - Warszawa : Difin, 2012. - 156 s. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 147-156.
Książka przedstawia problemy z pogranicza psychologii, etyki i medycyny, z jakimi stykają się osoby, które z racji zawodu lub w wyniku przypadkowego zbiegu okoliczności wchodzą w kontakt z ofiarami nieszczęśliwych wydarzeń, wypadków i katastrof. Autorka zwraca uwagę na znaczenie, jakie dla ich dalszych losów ma prawidłowy kontakt interpersonalny, umiejętne udzielenie wsparcia na miejscu zdarzenia oraz wiedza o psychospołecznych aspektach reakcji i zachowań ludzi w sytuacji zagrożenia zdrowia i życia. Publikacja podkreśla rolę, jaką dla funkcjonowania ratownika odgrywa dbałość o jego stan psychofizyczny oraz uświadamia Czytelnikowi moralny obowiązek udzielenia pomocy, choćby w podstawowym jej zakresie - powiadomienia odpowiednich służb.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12445.III.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13592.III.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13054.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9340.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia komunikacji / Andrew Leonard. - Białystok : Studio Asrtropsychologii, 2002. - 224 s. : rys. ; 21 cm.
Jeżeli nie chcesz być bogatszy, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz mieć przyjaciół, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie masz odwagi na miłość, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz być magikiem, nie kupuj tej książki. We wszystkich pozostałych przypadkach ta książka jest właśnie dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1740.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5045.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pomoc Psychologiczna)
Tyt. oryg.: Make peace with anyone, 2002.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak: zakończyć spór rodzinny, uzyskać przeprosiny od największego uparciucha, zacząć od nowa każdą relację lub przyjaźń, radzić sobie z trudnymi osobami, zdobyć powszechny szacunek, na jaki zasługujesz, znacznie poprawić jakość swoich związków, uzyskać przebaczenie, gdy trochę narozrabiałeś, nakłonić każdego do spojrzenia na sytuację z twojego punku widzenia. Zawarte w niej techniki i strategie psychologiczne są proste i łatwe do zrozumienia, a ich efekty następują od razu. Autor prezentuje sposoby szybkiego rozwiązywania wszelkich sporów, niezależnie od tego, jak długo trwają lub jak wiele osób jest w nie zaangażowanych. Swoją wiedzę opiera na głębokim rozumieniu natury człowieka i związanych z nią sprzeczności między intencją a zachowaniem, które prowadzą do konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3909 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3908.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Publikacja jest bardzo ciekawą propozycją ułatwiającą kształcenie niezbędnych umiejętności, jakie winny cechować pracowników służb socjalnych - w pierwszej części autorzy przedstawili podstawowe zagadnienia dotyczące zajęć warsztatowych, w drugiej natomiast zaprezentowali opisy scenariuszy kilku rodzajów tych zajęć - np. budowanie zespołu, umiejętność pracy w zespole, autoprezentację, aspekty pracy z osobą bezrobotną czy rodziną zagrożoną dezintegracją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1804 [Magazyn 1], 3079 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1803.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów. W książce autorki omawiają zagadnienia dotyczące kształtowania postaw przedsiębiorczych uczniów, modeli i technik rozwiązywania problemów, pracy w grupie oraz wiele wskazówek praktycznych związanych z wdrażaniem tej metody na etapie przygotowania projektu, jego wykonania i oceny. Pozycja szczególnie przydatna dla nauczycieli gimnazjów i szkół średnich, tym bardziej, że w książce znajdują się przykłady dotyczące opracowania kontraktu, konspektu projektu, różnorodne arkusze oceny pracy uczniów oraz przykłady projektów wykonywanych przez uczniów na różnych poziomach edukacyjnych w różnych obszarach tematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2813.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Kwestie biomedyczne stały się najważniejszym polem boju etycznego w naszych czasach. Złożoność tych spraw powoduje, że tylko ujęcie interdyscyplinarne pozwala na ich owocną i trafną analizę. W czternastu rozdziałach omówione są podstawowe zagadnienia bioetyki w szerokim spectrum zagadnień, w oparciu o bogate piśmiennictwo przedmiotu. Uwagę jednak zwracają wyczerpujące rozdziały dotyczące antropologii filozoficznej, teologicznej i biologicznej, ukazujące podstawę wszystkich bioetycznych rozstrzygnięć. Publikacja szeroko traktuje bioetykę psychiatryczną i tożsamość seksualną człowieka. Precyzyjnie ukazuje związek płciowości i płodności w zakresie bioetyki genetycznej i dalszych epigenicznych etapów. Omawia niektóre, ale ważne problemy duszpasterskie. W książce Czytelnicy znajdą podstawową wiedzę z zakresu antropologii, seksuologii, psychologii i medycyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13435.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej