STOSUNKI INTERPERSONALNE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
Forma i typ
Książki
(68)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(51)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(30)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(60)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Garvin Charles D
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Kacmajor Magdalena
(2)
Kielin Jacek
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lieberman David J
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Stephan Cookie W
(2)
Stephan Walter G
(2)
Wojciszke Bogdan
(2)
Adler Ronald B. (1946- )
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Charles Sara C
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Duch-Krzystoszek Danuta
(1)
Eason Adam
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Entrena Maria Socorro
(1)
Fita Aneta
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hoser Henryk (1942- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Klej Ewa
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kot Sylwia
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Leonard Andrew
(1)
Linde Boris von der
(1)
Majewska-Gałęziak Alicja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Maxfield David
(1)
Mańkowska Joanna
(1)
McMillan Ron
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Monge Sánchez Miguel Ángel (1940- )
(1)
Morreale S.P
(1)
Moryl Beata
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nowak Lidia Teresa
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oppermann Katrin (1962- )
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Proctor Russell F
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rosenfeld Lawrence B. (1944- )
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rozen Sydney Craft
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Scannell Edward E
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
stosunki interpersonalne
(8)
komunikacja interpersonalna
(7)
konflikt
(7)
zachowania organizacyjne
(6)
osobowość
(5)
komunikacja
(4)
kultura organizacji
(4)
motywacja
(4)
psychologia
(4)
umiejętności komunikacyjne
(4)
komunikacja społeczna
(3)
małżeństwo
(3)
motywowanie pracowników
(3)
negocjacje
(3)
praca
(3)
praca socjalna
(3)
przywództwo
(3)
rozwiązywanie konfliktów
(3)
zarządzanie
(3)
agresja
(2)
asertywność
(2)
diagnoza społeczna
(2)
emocje
(2)
etyka
(2)
grupa
(2)
interwencja
(2)
komunikacja niewerbalna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
lekarz
(2)
mediacja
(2)
miłość
(2)
organizacja
(2)
pacjenci
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
pracownik
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
płeć
(2)
rodzina
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
wartości
(2)
więź emocjonalna
(2)
wywieranie wpływu
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zespół
(2)
aborcja
(1)
akcja ratunkowa
(1)
analiza transakcyjna
(1)
antykoncepcja
(1)
autoterapia
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bibliotekarz
(1)
bioetyka
(1)
ból
(1)
celibat
(1)
cierpienie
(1)
coaching
(1)
decyzje
(1)
duszpasterstwo
(1)
duszpasterstwo terapeutyczne
(1)
dzieci
(1)
dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
edukacja seksualna
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka lekarska
(1)
eugenika
(1)
eutanazja
(1)
gniew
(1)
gry
(1)
głowa rodziny
(1)
informacja
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
język
(1)
katolicyzm
(1)
klauzula sumienia
(1)
klient
(1)
klonowanie
(1)
kod komunikacyjny
(1)
komisja etyczna
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komórki macierzyste
(1)
konflikt małżeński
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie
(1)
lojalność
(1)
manipulacja
(1)
medycyna
(1)
menedżer
(1)
mobbing
(1)
nadwrażliwość
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
niedostosowanie społeczne
(1)
obowiązki domowe
(1)
ocena pracowników
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Human communication : motivation, knowledge and skills.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się: pokazuje, jak wiedza, motywacja i umiejętności wpływają na nasze zdolności komunikacyjne; przedstawia podstawowe zasady komunikacji oraz uczy, jak z nich korzystać w celu skuteczniejszego komunikowania się z innymi; omawia główne wyzwania i zagrożenia w różnych sytuacjach komunikacyjnych i wskazuje, jak pokonać trudności w tym zakresie, aby osiągnąć osobisty i zawodowy sukces. Książka jest doskonałą pomocą dydaktyczną. Obok definicji, twierdzeń i hipotez podaje przykłady z życia i analizuje je w świetle przedstawianych zasad i strategii komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4918.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5491.III.10 [Czytelnia B], 5492.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie Życia Społecznego)
Opracowanie to obejmuje wielostronne ujęcie miłości partnerskich, małżeńskich i rodzinnych i stanowić będzie dobre uzupełnienie na rynku wydawniczym w obszarze socjologicznym i pedagogicznym, ujmując wielopostaciowość miłości międzyludziej i jej zagrożenia we współczesnych czasach. Wiele zagadnień ujętych w tym opracowaniu będzie przydatnych w analizie procesów badawczych funkcjonowania małżeństwa i rodziny przede wszystkim w emocjonalnych sferach życia uczuciowego partnerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14046.III.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 303-314.
Jest to publikacja, która z pewnością może zainteresować zarówno studentów, jak i praktyków biznesu. Autorka w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z wpływem formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne. Problematyka ta jest o tyle ważna, że zachowania organizacyjne są zagadnieniem w zasadzie niepoznanym do końca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11250.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12338.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków : "Antykwa", 2000. - 256 s. : rys. ; 21 cm.
Ludzie znajdują się w stanie ciągłego procesu komunikowania się z innymi. Przez ten proces inicjują, podtrzymują, zrywają i zmieniają swe stosunki interpersonalne, definiują swą sytuację społeczną wzajemne role i zadania, określają swe pragnienia i aspiracje, kształtują siebie, oraz starają się wywierać wpływ na innych. Ten podstawowy proces społeczny jest wszechobecny, jego przebieg określa jakość życia. Jednak często bywa zakłócony przez różnorodne czynniki, takie jak odmienność wiedzy o świecie. rozbieżności systemów wartości czy nieumiejętne wykorzystywanie różnorodnych środków porozumiewania się. Podstawowy cel tej książki to uwrażliwienie Czytelnika na rolę. jaką udana komunikacja pełni w wyznaczaniu jakości społecznych relacji oraz przedstawienie teoretycznych i empirycznych podstaw lepszego kształtowania kontaktów między ludźmi poprzez wzrost umiejętności komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2353 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2354.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-226.
Książka podejmuje tematykę zarządzania w służbie zdrowia, w szczególności zaś postaw personelu medycznego wobec zarządzania szpitalem. Książka składa się z dwóch części. W pierwszej autorzy opisują problematykę organizacji służby zdrowia i zarządzania oraz podnoszenia kwalifikacji menedżerskich. Druga część zawiera wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na ponad tysiącu pracowników reprezentujących kilka zawodów medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13161.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14279.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Soft skills : das Kienbaum Trainingsprogramm", 2006
Indeks.
Umiejętności osobiste nie tylko poprawiają jakość komunikacji, wpływają także na jej skuteczność. Kadra kierownicza, która dzięki przekazom werbalnym, a także mowie ciała prezentuje się przekonująco, szybko zdobywa przychylność partnerów biznesowych i klientów. Książka przeznaczona jest dla tych, którzy czują, że mogliby się jeszcze czegoś nauczyć na temat umiejętności osobistych. Pomoże ona Czytelnikowi uświadomić sobie, jak rozwinięte są jego umiejętności oraz jak ma je udoskonalić. Przedstawione są w niej najważniejsze umiejętności osobiste, a także wskazówki, w jaki sposób i kiedy je stosować, a przede wszystkim, jak można je wyćwiczyć. Przedmiotem tego poradnika nie są teorie dotyczące umiejętności osobistych, lecz przedstawia on skuteczne narzędzia sprawdzone w codziennej praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10998.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 17)
Bibliogr. s. 171-175.
Pierwsza publikacja naisana ze znajomością potrzeb bibliotekarzy, ich osobowości, specyfiki zawodu, oczekiwań, realizacji zawodowej. Zdobycie wiedzy na temat asertywności umożliwi świadome kierowanie swoim życiem, kształtowanie relacji zawodowych, zachęcenie do działań kreatywnych, wymagających energii do walki o prestiż zawodu bibliotekarskiego i docenienie roli biblioteki w środowisku. Z lektury książki Czytelnik dowie się m.in. dlaczego asertywność jest nam coraz bardziej potrzebna, jak odkryć siłę swojej profesji, jak walczyć z mobingiem, jak nadać sens życiu. Jest to znakomity poradnik dla każdego bibliotekarza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13946.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia)
Bibliogr. s. 108-113.
"Dziecko własnym terapeutą" pokazuje jak odkrywać w dzieciach ich własną ukrytą wiedzę i umiejętności pozwalające nadrabiać i wyrównywać niedostatki psychiczne oraz jak wspomagać strategie autoterapeutyczne u dzieci z dysfunkcjami więzi osobistych. Książka przedstawia oryginalną, interdyscyplinarną koncepcję terapii z dziećmi, odwołując się do rozmaitych dziedzin wiedzy: antropologii, ekologii, psychoanalizy, psycholingwistyki oraz neuropsychologii. Na końcu książki znajduje się bibliografia i literatura polecana przez autorkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12392.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieodłącznym elementem pracy w zespole są konflikty i nieporozumienia. Utrudniają one współpracę, prowadzą do takich niechcianych zjawisk, jak mobbing czy wypalenie zawodowe, sprawiają, że przestajemy odnosić sukcesy. Skąd się one biorą? Autorki dowodzą, że porozumiewamy się różnymi stylami, co powoduje, iż się nie rozumiemy. Każdy ma swój sposób wypowiadania się, dowodzenia swoich racji, prezentowania poglądów. Jeśli rozmawiamy, nie rozumiejąc swoich stylów porozumiewania się i kryjących się za nimi postaw życiowych, przekreślamy szanse na porozumienie i ustalenie konsensusu. Książka pokazuje, jak uniknąć pułapek komunikacyjnych i odnieść sukces, trafnie oceniając styl porozumiewania się rozmówcy - współpracownika, klienta czy członka rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5240.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6445.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg. : Influencer. The Power to Change Anything
Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem dużego przedsiębiorstwa, rodzicem, czy po prostu zamierzasz coś zmienić w swoim otoczeniu, powinieneś poznać tajniki sztuki wywierania wpływu na ludzi. Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Uczymy się przystosowywać do sytuacji zamiast poszukiwać nowych rozwiązań i odważnie wdrażać je w życie. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Dowiadujemy się, że zwykli ludzie mogą dokonywać niezwykłych rzeczy i rozwiązywać problemy, którymi inni nie mieliby odwagi się zająć. Odkrywamy, dlaczego jedni menedżerowie potrafią doprowadzić do znacznej poprawy wydajności, a inni nie osiągają tego celu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8791.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The definite book of body language" 2004.
Bibliogr. s. 445-[455].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aut. poprz. wyd.: Stephen P. Robbins.
Tyt. oryg.: Essentials of organizational behavior, 2010.
Indeks.
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji, w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników, co to jest inteligencja emocjonalna, jak zbudować efektywny zespół pracowników, co to jest organizacja wirtualna, na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji, jakie są współczesne poglądy na przywództwo, które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze, w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji, jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych, co to jest kultura organizacji, jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian. Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14482.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania w organizacji / Stephen P. Robbins. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 523, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W książce autor nie ogranicza się tylko do opisania teorii, lecz dzięki licznym przykładom wskazuje związki między koncepcjami zachowań w organizacji, badaniami i praktycznym ich wykorzystaniem, co umożliwia menedżerom rozwiązywanie problemów związanych z kierowaniem ludźmi w organizacji i zdobywanie umiejętności postępowania z nimi. Swoje rozważania autor rozpoczął od zachowań jednostki, nastepnie przeszedł do analizy zachowań grupowych, na koniec omówił system organizacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3245 [Magazyn 2], P.2430 [Magazyn 1], P.2429 [Magazyn 1], P.2034 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2035.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 223-245 ; 338-354.
Przekazana do rąk czytelnika książka dotyczy szerokiego spektrum problemów wyjaśniających złożoność i specyfikę zachowań osób funkcjonujących w małżeństwie i innych związkach interpersonalnych opartych na miłości. W części I książki uwzględnione zostały najważniejsze teorie psychologiczne wyjaśniające dobór partnerów do małżeństwa. W części II autorzy koncentrują się głównie na psychologicznych i neuropsychologicznych uwarunkowaniach miłości małżeńskiej i partnerskiej. Takie zróżnicowanie problemów życia małżeńskiego i rodzinnego jest niewątpliwie nowatorskie i mało spotykane w opracowaniach z tego zakresu. Atutem książki jest komunikatywny język oraz rzetelne udokumentowanie omawianych problemów, o czym świadczy bogata literatura przedmiotu, głównie anglojęzyczna, załączona po każdej części.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13821.III.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14786.III.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi: oczekiwania organizacji wobec jej uczestników, rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników, najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych, kluczowe zagadnienia dotyczące komunikacji, kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację, rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników, wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12150 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12149.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13273.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Companion to ethics, 1993.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki, a także pomoc naukowa dla nauczycieli filozofii. Zawiera zarys historii etyki, przegląd pozaeuropejskich tradycji etycznych (indyjskiej, chińskiej, buddyjskiej etc.), omówienie najważniejszych problemów etycznych naszych czasów (m.in. nędza, aborcja, eutanazja). Peter Singer jest jednym z najwybitniejszych specjalistów filozofii moralności, a poszczególne artykuły zostały napisane przez etyków o światowej sławie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9514.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Companion to ethics, 1993.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
"Przewodnik po etyce" daje tematyczną prezentację rozmaitych wątków i problemów omawianych przez filozofię moralności. Szeroki zakres poruszanych tematów pozwala uznać książkę za podręcznik dający dobre wyobrażenie o etyce jako dyscyplinie filozoficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12499.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10384.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej