NAUCZYCIELE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(26)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(15)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(44)
Autor
Ochmański Marian (1936- )
(6)
Daszykowska Jadwiga
(2)
Głowala Agnieszka
(2)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(2)
Kacprzak Lech
(2)
Korczyński Stanisław
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Tomaszewska Liliana
(2)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Cooper Jewell E
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Elliott John (1938- )
(1)
Filipiak Ewa (pedagog)
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Grzesiak Jan (1946- )
(1)
Hagger Hazel
(1)
He Ye
(1)
Herbst Mikołaj (1973- )
(1)
Janowska Janina
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Kałuszyński Maciej
(1)
King Gail (1949- )
(1)
Komar Witold
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Koszczyc Tadeusz (1946- )
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kowalik Stanisław (1947- )
(1)
Kwiecińska Roma
(1)
Levin Barbara B
(1)
Lewandowski Marek (1957- )
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
McCormack Rachel L
(1)
McIntyre Donald
(1)
Mieszalski Stefan (1946- )
(1)
Moule Jean
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Nowak-Dziemianowicz Mirosława
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Ogrodnik Joanna
(1)
Okoń Wincenty (1914- )
(1)
Olszak Alicja
(1)
Pankowska Dorota
(1)
Pasquarelli Susan Lee
(1)
Piekarski Jacek (nauki społeczne)
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Przybyła Ewa
(1)
Putkiewicz Elżbieta (1948- )
(1)
Siellawa-Kolbowska Krystyna E
(1)
Smak Ewa
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Starościak Wojciech
(1)
Strycharska-Gać Berta
(1)
Szymański Mirosław Stanisław (1954- )
(1)
Wagner Jarosław
(1)
Wilkin Margaret
(1)
Witkowski Lech (1951- )
(1)
Wiłkomirska Anna
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Wycisk Jowita (1971- )
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zacłona Zdzisława
(1)
Zahorska Marta
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Zowczak Jan
(1)
Łapiński Eugeniusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(10)
Kraj wydania
Polska
(52)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(52)
angielski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
NAUCZYCIELE
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(118)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
nauczyciel
(11)
uczeń
(4)
szkoła
(3)
United States
(2)
cultural competence
(2)
dokształcanie
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
kompetencje zawodowe
(2)
kształcenie ustawiczne
(2)
multicultural education
(2)
relacja nauczyciel-uczeń
(2)
teacher education
(2)
teachers
(2)
uczenie się
(2)
English language
(1)
aktywność
(1)
aktywność twórcza
(1)
awans zawodowy
(1)
budżet
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
dyscyplina
(1)
dyscyplina szkolna
(1)
e-learning
(1)
education
(1)
edukacja
(1)
edukacja kreatywna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
efektywność
(1)
integracja szkolna
(1)
jakość życia
(1)
klasa szkolna
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
kształcenie zawodowe
(1)
mentoring
(1)
minorities
(1)
mobbing
(1)
nauczanie na odległość
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
osiągnięcia edukacyjne
(1)
osobowość
(1)
oświata
(1)
praca domowa
(1)
praca zawodowa
(1)
praktyka pedagogiczna
(1)
problemy wychowawcze
(1)
przemoc w szkole
(1)
przygotowanie zawodowe
(1)
psychologia
(1)
racism
(1)
reading
(1)
reading specialist
(1)
samokształcenie
(1)
study and teaching
(1)
szkolnictwo
(1)
teacher development
(1)
teaching
(1)
technologia informacyjna
(1)
training
(1)
trening skuteczności nauczyciela
(1)
trudności wychowawcze
(1)
twórcze myślenie
(1)
twórcze uczenie się
(1)
uczeń agresywny
(1)
wspomaganie rozwoju
(1)
współpraca szkoły z rodzicami
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie do wartości
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wynagrodzenie
(1)
środowisko szkoły
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
W dzisiejszych czasach często nie docenia się nauczyciela, jego pracy, szczególnie zaś nauczyciela klas początkowych. Przecież to nauczyciel wywiera duży wpływ na młodego człowieka. Każdym swoim gestem, słowem, zachowaniem, przez to kim jest jako osoba, jak rozumie świat, innych ludzi, jak odnosi się do uczniów i przekazywanej wiedzy - kształtuje osobowość swoich uczniów. Jaki powinien być dobry nauczyciel? Jakie powinien posiadać predyspozycje osobowościowe, jakie jest jego miejsce i rola w szkole, jakie pełni role społeczne wobec uczniów, rodziny i społeczeństwa? Te pytania zadają sobie pedagodzy, pedeutolodzy i inni, którzy zainteresowani są zawodem nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6510.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istotny motyw podjęcia się drążenia etycznego wątku - krytycznego wobec szkoły i otaczającego ją świata - wypływa jednak z dostrzeganej właśnie tu i teraz sytuacji osób, uczniów i nauczycieli, którzy w różny sposób pozbawiani są tego, co istotne w byciu człowiekiem - Pozbawiani są możności wyboru siebie samych - Oznacza to, w wielkim skrócie, stawanie się świadomością określaną przez byt - Szkoła pojawia się jako jeden z tych mechanizmów, które odbierają nam nasze myśli i nasze odczucia, zastępując je myślami i odczuciami uznanymi za korzystne nie przez nas i często wcale nie dla nas - Etyczne myślenie społeczne, mające zawsze w zanadrzu obraz godziwych relacji międzyludzkich, spotyka się tutaj z myśleniem o prawie jednostki do własnego rozwoju i o jej prawie do własnowolnego wyboru siebie - Łączy je krytyka tkwiących w szkole mechanizmów formowania człowieka na użytek dobrych czy złych, ale przede wszystkim aktualnie istniejących struktur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2655.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd obecnego stanu oświaty i jego uwarunkowań oraz prezentuje bogatą ofertę edukacyjną mieszczącą się w "autorskich kreacjach dialogu edukacyjnego" w wykonaniu współautorów publikacji. Pozycja ta wnosi wiele nowych rozwiązań w celu unowocześnienia kształtowania edukacji na miarę XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3527.V.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2237.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3526.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kompetentny Nauczyciel)
Książka prezentuje najważniejsze zagadnienia z zakresu praktycznej pedagogiki terapeutycznej. Wskazuje nauczycielom problemy, jakie mogą napotkać w swojej pracy oraz podaje możliwe sposoby reagowania. Wyraźnie określa kompetencje nauczyciela w zakresie doradztwa uczniom i uczula na etyczny wymiar relacji między nauczycielem a potrzebującym pomocy uczniem .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3208.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Książkę tę można by nazwać próbą określenia kanonów i dogmatów stosowanych w szkole i to zarówno w sprawach dotyczących przekazywania wiadomości jak i wychowania. Tak prowadzone nauczanie hamuje jednak rozwój intelektualny młodego człowieka, nie pozwala mu na samodzielne myślenie i twórcze poszukiwanie. Co zatem zrobić, by to zmienić? Jedno wydaje się pewne. Konieczna jest zmiana sposobu kształcenia nauczycieli. Autor nie daje gotowej recepty jak to zrobić, sugeruje jedynie pewne metody, omawia próby podejmowane przez innych. Jednego jest pewny, trzeba za wszelką cenę próbować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2124.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2125.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi zbiór artykułów ukazujących dokonujące się w ostatnich latach przemiany w systemie polskiej edukacji oraz rolę nauczyciela w procesie zaistniałych zmian. Jest ona przeznaczona dla studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich oraz nauczycieli pragnących wzbogacić swą wiedzę o współczesnej szkole i kompetencjach zawodowych pedagoga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3825.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ukazuje sposób funkcjonowania pedagogów, wynikający z ukrytych programów działania w kontaktach z wychowankami. Opisuje rolę nauczycieka wobec wyznań współczesnego świata i kierunek poszukiwań wiedzy w tym zakresie. Przedstawia rolę nauczyciela w rozwijaniu i podtrzymywaniu motywacji uczniów do nauki. Sformułowano wiele zasad efektywnego motywnowania. Zwrócono uwagę na problem modelowania osobowości nauczyciela, ukazująć role uczelni w dokonywaniu zmian. Praca składa się z dwóch części teoretycznej i empirycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2656.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7869 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 372-401. Indeksy.
Pierwszy od dwudziestu lat, nowoczesny podręcznik podejmujący całościowo problematykę psychologii kształcenia w odniesieniu do polskiego systemu edukacji. Prezentuje podstawową wiedzę z zakresu psychologii rozwoju dzieci i młodzieży dobraną pod kątem potrzeb nauczycieli kształcących w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach średnich różnego typu. Omawia najważniejsze i najtrudniejsze problemy edukacyjne według wspólnego schematu teoretycznego: prezentacja konkretnego przypadku ilustrującego konkretny problem edukacyjny, wszechstronne i pogłębione naukowe wyjaśnienie problemu, ukazanie praktycznych implikacji wynikających z przestawionej wiedzy i dotyczących praktycznych działań nauczycieli służących rozwiązaniu określonego problemu edukacyjnego, propozycje praktycznych działań i zastosowania wiedzy psychologicznej w praktyce edukacyjnej, elementy ułatwiające przyswojenie wiedzy: schematy, wykresy, ramki, wyróżnienia definicji i najważniejszych pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12869.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest debatą i próbą sformułowania systematycznej odpowiedzi na pytania: Kim jestem, skoro jestem tak różny od innych?, Kim jestem, skoro cechy charakteryzujące ludzi rozkładaja się tak nierówno?, Kim jestem w tak szybko zmieniającym sie świecie? Praca zawiera artykuły na temat zmian profesjonalizmu współczesnych nauczycieli pod wpływem endogennych przemian nie tylko w samej teorii pedagogicznej, ale także praktyki aktywnego i twórczego ich kształcenia w uczeli wyższej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5294.V.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6578.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Skrypt jest adresowany do studentów akademii rolniczych zdobywających w różnych formach kształcenia kwalifikacje pedagogiczne uprawniające do pracy w zawodzie nauczyciela. Zakres skryptu jest dostosowany do programu nauczania psychologii na użytek i potrzeby studentów. Ułatwi on nie tylko proces studiowania ale także rozbudzi zainteresowania tą dziedziną wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2663.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-298.
Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wczesnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15376.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references (p. 311-320) and index.
Elementary teachers of reading have one essential goal-to prepare diverse children to be independent, strategic readers in real life. This innovative text helps preservice and inservice teachers achieve this goal by providing knowledge and research-based strategies for teaching phonemic awareness, phonics, fluency, vocabulary, all aspects of comprehension, and writing in response to literature. Special features include sample lessons and photographs of literacy-rich classrooms. Uniquely interactive, the text is complete with pencil-and-paper exercises and reproducibles that facilitate learning, making it ideal for course use. Readers are invited to respond to reflection questions, design lessons, and start constructing a professional teaching portfolio.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15607.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przymus i dyscyplina to elementy sztucznego środowiska stworzonego przez szkołę. Wszystko, co sztuczne, wymyślone i stworzone przez człowieka jest jednak zawodne, niepewne, a niekiedy niebezpieczne. Tym samym szkoła jest skazana na posługiwanie się sztucznymi, a przez to niepewnymi i zawodowymi mechanizmami wpływania na uczniów i utrzymywania wewnętrznego ładu. Są te mechanizmy zawodne, ponieważ nie dają nam gwarancji, że doprowadzą nas do tego, czego chcemy. Są to mechanizmy niepewne, ponieważ podmywane i drążone, mogą runąć, doprowadzając do kataklizmu. Są to także mechanizmy niebezpieczne, ponieważ mogą doprowadzić do tego, czego wcale nie chcemy. Główne źródła przymusu jako okoliczności towarzyszącej kształceniu w szkole wiążą się z prawnie usankcjonowanym obowiązkiem szkolnym, za formalnym charakterem szkolnej organizacji jako instytucji, z ideacyjnością kształcenia, z prospektywnym charakterem jego celów i treści programowych, z funkcją stymulowania rozwoju uczniów oraz z nieoficjalnym programem szkoły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.797 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.798.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cultural competence : a primer for educators / Jean Molue. - 2nd ed. - [Belmont, Calif.] : Wadsworth Cengage Learning, 2012. - XVI, 367 s. : il. ; 24 cm.
"Cultural competence: a primer for educators" shows you the basics of multicultural education strategies in a short, easy-to-use education textbook. The author also offers insights into the psycho-social dimensions of teaching culturally diverse populations. Thorough yet concise, this is the guide you'll need to ensure that you emphasize the importance of diversity in your classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13422.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-392.
Podręcznik wybitnego dydaktyka polskiego pokazuje proces nabywania wiedzy i kompetencji dydaktycznych przez nauczyciela. Autor umiejętnie łączy teorię i praktykę, aby odpowiedzieć na pytania czego uczy szkoła, jak kierować uczeniem się, jak poznać osiągnięcia szkolne ucznia. Książka przydatna zarówno dla studentów pedagogiki, młodych nauczycieli, jak i doświadczonych pedagogów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10244.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór artykułów, składających się na tę książkę stanowią teksty, które powstały w różnym czasie, pod wpływem różnych impulsów. Łączy je pytanie, które towarzyszy Autorce od początku jej aktywności zawodowej. Jest to pytanie o nauczyciela. Jakie wymagania stawiamy dziś przed nauczycielem, czego od niego oczekujemy? Jak definiujemy tę zawodową rolę? Jest to więc pytanie o miejsce i rolę nauczyciela we współczesnym świecie, o rodzaj wiedzy i kompetencji umożliwiających mu wykonywanie swojej profesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2256 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5623.V.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2255.V.5 [Czytelnia B], 7105.V.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Analizy zawarte w tej publikacji wskazują na złożoność problemów przed jakimi staje współczena szkoła i nauczyciel. W części pierwszej omówiono problemy szkoły na przestrzeni wieków. Część druga poświęcona jest kształceniu nauczycieli w okresie przemian edukacyjnych. Część trzecia stanowi analizy dotyczące poszukiwań odpowiedzi na pytanie, na ile doświadczenia ucziowskie wynoszone z interakcji nauczyciel uczeń są rozumiane jako oddziaływania wychowawcze przygotowujące jednostke do wkroczenia w dorosłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8251.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7288 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7292 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej