Podróże i turystyka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
Forma i typ
Książki
(47)
Pliki i bazy danych
(9)
Publikacje naukowe
(9)
E-booki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(53)
tylko na miejscu
(40)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(32)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(41)
Autor
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Klementowski Kazimierz
(2)
Warszyńska Jadwiga (1925- )
(2)
Łaciak Jerzy
(2)
Agarwal Sheela 1970-
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Azara Iride
(1)
Álvarez-García José
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bartoszewicz Witold
(1)
Benckendorff Pierre
(1)
Borne Hanna
(1)
Boyd Stephen W
(1)
Braga Vitor
(1)
Busby Graham
(1)
Buswell John
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Christou Evangelos
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Clarke Alan
(1)
Doliński Andrzej
(1)
Donne Keith
(1)
Drzewiecki Maciej (1935- )
(1)
French Ylva
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Gretzel Ulrike
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hammitt William E
(1)
Harmaciński Ryszard
(1)
Harrison David 1941-
(1)
Huang Rong (Associate professor)
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
King Rebecca
(1)
Kline Carol
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Legienis Henryk. Baza agroturystyczna w kraju i w regionach
(1)
Legienis Henryk. Baza turystyczno-wyppoczynkowa dzieci i młodzieży szkolnej w ewidencji kuratoriów oświaty
(1)
Lew Alan A
(1)
Martinka Agnieszka (1961- )
(1)
Mehling Marianne
(1)
Michopoulou Eleni
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Niccolini Federico
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pięta Jan
(1)
Ratten Vanessa
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Sharpley Richard 1956-
(1)
Sheldon Pauline J
(1)
Sigala Marianna
(1)
Sirakaya-Turk Ercan
(1)
Skalska Teresa
(1)
Slocum Susan L
(1)
Stettner-Stefańska Barbara
(1)
Sutton Carley
(1)
Taff B. Derrick
(1)
Timothy Dallen J
(1)
Toczek-Werner Sylwia
(1)
Uysal Muzaffer S
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Vaske Jerry J
(1)
Veal Anthony James
(1)
Werner Zbigniew T
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Williams Stephen 1951 May 30-
(1)
Więckowski Marek (1971- )
(1)
Wrzosek Anna
(1)
Wyatt Rawdon
(1)
Xiang Zheng
(1)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Anglia
(8)
Massachusetts (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(34)
angielski
(18)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Turystyka
(37)
Organizacja
(6)
Czas wolny od pracy
(5)
Odpoczynek
(5)
Agroturystyka
(4)
Ekoturystyka
(4)
Zarządzanie
(4)
Hotelarstwo
(3)
Marketing
(3)
Geografia
(2)
Podróże
(2)
Podróżnictwo
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Ekonomika
(1)
Gastronomia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Informacja naukowa
(1)
Jakość usług
(1)
Język angielski
(1)
Konkurencyjność
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Martinka, Agnieszka (1961- )
(1)
Martinka, Zdzisław (1927-2007)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Miejsca pamięci
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obozy pracy
(1)
Obszary chronione
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Polityka
(1)
Produkt regionalny
(1)
Prognozy
(1)
Przewodnictwo turystyczne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Schroniska turystyczne
(1)
Socjologia
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka przygodowa
(1)
Turystyka rodzinna
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Turystyka sportowa
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wycieczki
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Europa
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Rosja
(1)
Ural (Rosja ; góry)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(9)
Przewodnik turystyczny
(4)
Podręcznik
(2)
Literatura podróżnicza
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1105)
Językoznawstwo
(749)
Edukacja i pedagogika
(738)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(409)
Zarządzanie i marketing
(328)
Podróże i turystyka
(52)
Socjologia i społeczeństwo
(252)
Psychologia
(199)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(148)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(145)
Historia
(137)
Literaturoznawstwo
(124)
Kultura fizyczna i sport
(123)
Transport i logistyka
(105)
Rolnictwo i leśnictwo
(103)
Informatyka i technologie informacyjne
(101)
Inżynieria i technika
(94)
Biologia
(86)
Media i komunikacja społeczna
(74)
Hobby i czas wolny
(72)
Kultura i sztuka
(72)
Geografia i nauki o Ziemi
(70)
Architektura i budownictwo
(66)
Filozofia i etyka
(56)
Ochrona środowiska
(49)
Nauka i badania
(41)
Chemia
(35)
Matematyka
(31)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(20)
Religia i duchowość
(18)
Fizyka i astronomia
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Kulinaria
(11)
Etnologia i antropologia kulturowa
(8)
Rozwój osobisty
(8)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Dom i ogród
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Varia
(4)
Archeologia
(2)
Geologia
(1)
Słowo kluczowe
tourism
(17)
turystyka
(14)
Polska
(5)
management
(5)
ruch turystyczny
(5)
marketing
(4)
geografia
(3)
leisure
(3)
organizacja
(3)
produkt turystyczny
(3)
sustainable tourism
(3)
usługi turystyczne
(3)
Great Britain
(2)
London
(2)
agroturystyka
(2)
czas wolny
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
guide
(2)
information technology
(2)
leisure industry
(2)
planning
(2)
recreation
(2)
rekreacja
(2)
rural tourism
(2)
rynek turystyczny
(2)
service quality
(2)
tourism development
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
East Asian e-consumers
(1)
English
(1)
Paryż
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Unia Europejska
(1)
badania marketingowe
(1)
baza gastronomiczna
(1)
baza noclegowa
(1)
business environment
(1)
cudzoziemcy
(1)
digital age
(1)
dysfunkcje turystyki
(1)
działalność turystyczna
(1)
ecotourism
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
environmental aspects
(1)
event
(1)
finanse
(1)
funkcje turystyki
(1)
gastronomia
(1)
geography
(1)
global tourism
(1)
government policy
(1)
health
(1)
hospitality
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
information services
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
kultura
(1)
marketing communication
(1)
marketing relacji
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
mass tourism
(1)
mobilność
(1)
natural areas
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepełnosprawność
(1)
obiekt noclegowy
(1)
obszar przygraniczny
(1)
odpoczynek
(1)
pedagogika
(1)
pedagogika specjalna
(1)
pilgrim centres
(1)
podróże
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
przewodnik
(1)
rachunek satelitarny turystyki
(1)
region turystyczny
(1)
rehabilitacja
(1)
research method
(1)
rural business management
(1)
rural-urban relations
(1)
rynek pracy
(1)
schronisko młodzieżowe
(1)
social media
(1)
special interest
(1)
specialised language
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategic management
(1)
tourism management
(1)
tourism's economic
(1)
travel
(1)
turystyka alternatywna
(1)
turystyka biznesowa
(1)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.669 XX CZYT.
Opracowanie poświęcone jest problematyce stanu bazy gastronomicznej w Polsce. Składa się z dwóch zasadniczych części. W pierwszej omówiono wielkość, strukturę rodzajową i własnościową bazy gastronomicznej oraz wielkość i strukturę rodzajową przychodów z tej działalności usługowej. W drugiej części zaprezentowano stan i strukturę rodzajową bazy gastronomicznej w turystycznych obiektach noclegowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.670 XX CZYT.
Opracowanie jest poświęcone problematyce stanu zasobów turystycznej bazy noclegowej w Polsce, zdolności recepcyjnej i jej wykorzystania oraz wielkości i struktury rejestrowanego ruchu turystycznego. Przedmiotem prezentowanych analiz są zwłaszcza: wielkość i struktura rodzajowa zasobów turystycznej bazy noclegowej, zdolność recepcyjna i jej wykorzystanie, wielkość, struktura rodzajowa i sezonowość rejestrowanego ruchu turystycznego, zróżnicowanie turystów według obywatelstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej publikacji postawili sobie za cel zapoznanie kadry i przyszłych pracowników branży turystycznej z systemami stosowanymi na rynkach turystycznych, do których zmierzamy. Dążeniem naszej dyplomacji jest polityczne i gospodarcze zbliżenie się Polski do krajów Europy Zachodniej. Podobnie dzieje się w turystyce. Obiektywną koniecznością staje się więc dostosowanie naszej turystyki do warunków zachodnich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121.XX.3 [Magazyn 1], P.2458.XX.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 928.XX.3 [Czytelnia B], P.2457.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia turyzmu / Andrzej Kowalczyk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 287 stron : ryciny, tabele ; 24 cm.
Bibliografia s.267-287
W książce omówiono zagadnienia związane z geografią turyzmu, m.in. podstawowe pojęcia i główne koncepcje badawcze z tej dziedziny, historię turystyki, walory środowiska przyrodniczego i pozaprzyrodniczego traktowane jako zasoby turystyczne, rodzaje zagospodarowania i ruchu turystycznego w Polsce i na świecie oraz problemy związane z planowaniem rozwoju turystyki i marketingiem turystycznym. Podręcznik przeznaczony dla studentów: uniwersytetów, akademii ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także słuchaczy szkół policealnych o kierunkach organizacja oraz marketing turystyki i wypoczynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 549.XX.1 [Magazyn 1], 113.XX.1 [Magazyn 1], 919.XX.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 217.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 918.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 884.XX.7 [Magazyn 2], 74.XX.7 [Magazyn 2], 885.XX.7 [Magazyn 2] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Celem publikacji jest określenie produktów turystycznych, które warto rozwijać ze względu na zainteresowania Polaków. Kierunki zainteresowań zostały określone przez porównanie zrealizowanych i preferowanych rodzajów wyjazdów oraz sposobów zachowań w czasie podróży krajowych (zarówno długookresowych, jak i krótkookresowych), a także podróży zagranicznych. Podstawowym elementem pozyskania danych były badania ankietowe przeprowadzone na reprezentatywnej dla mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat próbie o założonej wielkości 1500 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.18 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.620 XX CZYT.
Publikacja przedstawia wyniki badań ankietowych, przeprowadzonych przez Instytut Turystyki na zlecenie Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki. Głównym celem tych badań było określenie uczestnictwa mieszkańców Polski w wyjazdach turystycznych. Badaniami objęto krótko- i długookresowe podróże krajowe i zagraniczne, ich cele, sposoby organizacji wyjazdów, rodzaje wykorzystywanych miejsc noclegowych i środków transportu oraz sezonowość i kierunki wyjazdów.Część tekstowa zawiera uwagi metodologiczne oraz analizę wyników w podziale na podróże krajowe długookresowe i krótkie oraz wyjazdy zagraniczne. Dokumentacją przeprowadzonej analizy jest zamieszczony na końcu aneks tabelaryczny. Zawiera on rozkłady odpowiedzi na najważniejsze pytania ankiety w korelacji z cechami społeczno-demograficznymi osób badanych. Obejmuje uczestnictwo w poszczególnych rodzajach wyjazdów oraz w odniesieniu do obu rodzajów wyjazdów krajowych - według kierunków wyjazdów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Skrypt zapoznaje czytelnika z wiedzą związaną z turystyką jako formą aktywnego wypoczynku i biznesu. Treść zawarta w skrypcie powinna zapewnić: zrozumienie podstawowych pojęć związanych z turystyką, poznanie zarysu rozwoju turystyki, poznanie różnych rodzajów i form uprawiania turystyki, poznanie możliwości działania na rynku turystycznym w zakresie usług obejmujących działania biur turystycznych, hoteli i przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6.XX.1.1 [Magazyn 1], P.8.XX.1.1 [Magazyn 1], 5.XX.1.1 [Magazyn 1], P.7.XX.1.1 [Magazyn 1], P.9.XX.1.1 [Magazyn 1] (5 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 358-359.
Niniejsza książka stanowi osobiste zapiski, zachowane od niepamięci, pewnej rodziny – jak wiele rodzin w Polsce, zranionej sowieckim piętnem. Jest rozliczeniem, żywą pamięcią przeszłości, czasów dzieciństwa, wspomnieniem przygód, smaków, rozłąki. To opowieść nieszablonowa, niemieszcząca się w ramach podręcznika historii, pamiętnika czy książki podróżniczej, a z każdej z nich czerpiąca wiele elementów. To opowieść szkatułkowa – barwna, wzruszająca, prawdziwa i piękna, poparta relacjami świadków przeszłości. Książka zawiera narracje Zdzisława Martinki – jego osobiste opisy wydarzeń politycznych rozgrywających się w latach 1939–1958 – które mieszają się z opisami przygód i losów jego samego jako młodego chłopca, młodzieńca i dorosłego mężczyzny, a także jego córki Agnieszki, która z chwilą wydania książki w końcu spełnia marzenie swoje i Taty. Jej podróż śladami zsyłki Taty – jak zwykle na ukochanym rowerze i z pękiem maszynopisu – nie jest tylko przygodą, którą wielu podróżników mogłoby spisać po powrocie z wyprawy. To podróż w głąb serca, do korzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17563.XXVIII.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
London : a Phaidon cultural guide / redakcja Marianne Mehling. - Londyn : Phaidon, 1988. - 324 strony : ilustracje ; 20 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: London guide
A series of "Cultural Guides" devoted to the artistic and architectural achievements of a country or region. Each book provides a cultural overview with maps and information on towns, palaces, museums, castles, churches and works of art. Alphabetic listing makes for easy access.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.145.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications. Fully updated throughout, this new edition: -Covers forecasting, functional management and strategic planning; -Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management; -Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid understanding Now in its third edition, and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17542 [Magazyn 1], P.17543 [Magazyn 1], P.17541 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18395.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-197.
The research material constitutes the statistic data, strategic documents obtained from the administrative authorities of the surveyed cities, the survey conducted among pilgrims and documentation of the solutions obtained from sanctuaries.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17763.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18184.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18183.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Pedagogika czasu wolnego / Jan Pięta. - Wydanie III zaktualizowane. - Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2014. - 278 stron : tabele ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strona 272.
Pedagogika czasu wolnego obejmuje różne aspekty czasu wolnego terminologiczne, historyczne, pedagogiczne, psychologiczne i socjologiczne Niniejszy materiał został opracowany z myślą o maksymalnego przybliżenia jego treści do programu kształcenia studentów z tego przedmiotu w ogólnym zarysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.91.XIX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Innovation and technology horizons)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographical references and index.
Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity addresses the growing use and importance of tourism innovation in society. Readers of this book will gain a global perspective on how the tourism industry is changing and taking advantage of emerging technologies, which will help them to foresee potential changes in the industry and plan for the future. Tourism innovation is defi ned as innovating in a cost-effi cient manner by taking into account the available resources. Most of the focus on tourism innovation has been on developing countries but it is also used by companies in other locations. This book explores the way in which tourism innovation differs from other types of innovation and offers a creative solution to issues about sustainability and the circular economy. In this vein, it includes chapters addressing issues related to the following but not limited subjects: co-creation in innovation, social issues in innovation, leadership and innovation, forms of innovation, government innovation and innovation research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.21.XX.1.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Consumers in the Era of New Tourism / Erkan Sezgin. - Singapore : Springer Science+Business Media, 2016. - X, 139 pages : illustrations; 21 cm.
(Managing the Asian Century)
This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a helpful resource for practitioners, as well as researchers and students of e-marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17531 [Magazyn 1], P.17532 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18385.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18384.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Directions in Tourism Analysis)
Includes bibliographical references and index.
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17489 [Magazyn 1], P.17488 [Magazyn 1], P.17487 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18192.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18191.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
Describing the fundamental elements of research methods for leisure, recreation and tourism, this new edition of a popular textbook is updated throughout. It covers the measurement of variables, sampling, questionnaire design and evaluation methods, and also a wider discussion of writing proposals, communicating research findings, cross-cultural research, and the use of new technologies in conducting research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17471 [Magazyn 1], P.17470 [Magazyn 1], P.17472 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18180.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18179.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.621 XX CZYT.
Publikacja szczegółowo charakteryzuje przyjazdy turystów do Polski. Omawia charakterystykę turystów zagranicznych odwiedzających Polskę (m.in. kraj pochodzenia), ich pobytu w Polsce oraz okresla wielkość i strukturę wydatków poniesionych w Polsce przez odwiedzających jednodniowych i turystów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.17 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej