Podróże i turystyka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
Forma i typ
Książki
(47)
Pliki i bazy danych
(9)
Publikacje naukowe
(9)
E-booki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(53)
tylko na miejscu
(40)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(32)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(41)
Autor
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Klementowski Kazimierz
(2)
Warszyńska Jadwiga (1925- )
(2)
Łaciak Jerzy
(2)
Agarwal Sheela 1970-
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Azara Iride
(1)
Álvarez-García José
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bartoszewicz Witold
(1)
Benckendorff Pierre
(1)
Borne Hanna
(1)
Boyd Stephen W
(1)
Braga Vitor
(1)
Busby Graham
(1)
Buswell John
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Christou Evangelos
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Clarke Alan
(1)
Doliński Andrzej
(1)
Donne Keith
(1)
Drzewiecki Maciej (1935- )
(1)
French Ylva
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Gretzel Ulrike
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hammitt William E
(1)
Harmaciński Ryszard
(1)
Harrison David 1941-
(1)
Huang Rong (Associate professor)
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
King Rebecca
(1)
Kline Carol
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Legienis Henryk. Baza agroturystyczna w kraju i w regionach
(1)
Legienis Henryk. Baza turystyczno-wyppoczynkowa dzieci i młodzieży szkolnej w ewidencji kuratoriów oświaty
(1)
Lew Alan A
(1)
Martinka Agnieszka (1961- )
(1)
Mehling Marianne
(1)
Michopoulou Eleni
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Niccolini Federico
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pięta Jan
(1)
Ratten Vanessa
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Sharpley Richard 1956-
(1)
Sheldon Pauline J
(1)
Sigala Marianna
(1)
Sirakaya-Turk Ercan
(1)
Skalska Teresa
(1)
Slocum Susan L
(1)
Stettner-Stefańska Barbara
(1)
Sutton Carley
(1)
Taff B. Derrick
(1)
Timothy Dallen J
(1)
Toczek-Werner Sylwia
(1)
Uysal Muzaffer S
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Vaske Jerry J
(1)
Veal Anthony James
(1)
Werner Zbigniew T
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Williams Stephen 1951 May 30-
(1)
Więckowski Marek (1971- )
(1)
Wrzosek Anna
(1)
Wyatt Rawdon
(1)
Xiang Zheng
(1)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Anglia
(8)
Massachusetts (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(34)
angielski
(18)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Turystyka
(37)
Organizacja
(6)
Czas wolny od pracy
(5)
Odpoczynek
(5)
Agroturystyka
(4)
Ekoturystyka
(4)
Zarządzanie
(4)
Hotelarstwo
(3)
Marketing
(3)
Geografia
(2)
Podróże
(2)
Podróżnictwo
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Ekonomika
(1)
Gastronomia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Informacja naukowa
(1)
Jakość usług
(1)
Język angielski
(1)
Konkurencyjność
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Martinka, Agnieszka (1961- )
(1)
Martinka, Zdzisław (1927-2007)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Miejsca pamięci
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obozy pracy
(1)
Obszary chronione
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Polityka
(1)
Produkt regionalny
(1)
Prognozy
(1)
Przewodnictwo turystyczne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Schroniska turystyczne
(1)
Socjologia
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka przygodowa
(1)
Turystyka rodzinna
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Turystyka sportowa
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wycieczki
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Europa
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Rosja
(1)
Ural (Rosja ; góry)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(9)
Przewodnik turystyczny
(4)
Podręcznik
(2)
Literatura podróżnicza
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1105)
Językoznawstwo
(749)
Edukacja i pedagogika
(738)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(409)
Zarządzanie i marketing
(328)
Podróże i turystyka
(52)
Socjologia i społeczeństwo
(252)
Psychologia
(199)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(148)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(145)
Historia
(137)
Literaturoznawstwo
(124)
Kultura fizyczna i sport
(123)
Transport i logistyka
(105)
Rolnictwo i leśnictwo
(103)
Informatyka i technologie informacyjne
(101)
Inżynieria i technika
(94)
Biologia
(86)
Media i komunikacja społeczna
(74)
Hobby i czas wolny
(72)
Kultura i sztuka
(72)
Geografia i nauki o Ziemi
(70)
Architektura i budownictwo
(66)
Filozofia i etyka
(56)
Ochrona środowiska
(49)
Nauka i badania
(41)
Chemia
(35)
Matematyka
(31)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(20)
Religia i duchowość
(18)
Fizyka i astronomia
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Kulinaria
(11)
Etnologia i antropologia kulturowa
(8)
Rozwój osobisty
(8)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Dom i ogród
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Varia
(4)
Archeologia
(2)
Geologia
(1)
Słowo kluczowe
tourism
(17)
turystyka
(14)
Polska
(5)
management
(5)
ruch turystyczny
(5)
marketing
(4)
geografia
(3)
leisure
(3)
organizacja
(3)
produkt turystyczny
(3)
sustainable tourism
(3)
usługi turystyczne
(3)
Great Britain
(2)
London
(2)
agroturystyka
(2)
czas wolny
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
guide
(2)
information technology
(2)
leisure industry
(2)
planning
(2)
recreation
(2)
rekreacja
(2)
rural tourism
(2)
rynek turystyczny
(2)
service quality
(2)
tourism development
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
East Asian e-consumers
(1)
English
(1)
Paryż
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Unia Europejska
(1)
badania marketingowe
(1)
baza gastronomiczna
(1)
baza noclegowa
(1)
business environment
(1)
cudzoziemcy
(1)
digital age
(1)
dysfunkcje turystyki
(1)
działalność turystyczna
(1)
ecotourism
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
environmental aspects
(1)
event
(1)
finanse
(1)
funkcje turystyki
(1)
gastronomia
(1)
geography
(1)
global tourism
(1)
government policy
(1)
health
(1)
hospitality
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
information services
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
kultura
(1)
marketing communication
(1)
marketing relacji
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
mass tourism
(1)
mobilność
(1)
natural areas
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepełnosprawność
(1)
obiekt noclegowy
(1)
obszar przygraniczny
(1)
odpoczynek
(1)
pedagogika
(1)
pedagogika specjalna
(1)
pilgrim centres
(1)
podróże
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
przewodnik
(1)
rachunek satelitarny turystyki
(1)
region turystyczny
(1)
rehabilitacja
(1)
research method
(1)
rural business management
(1)
rural-urban relations
(1)
rynek pracy
(1)
schronisko młodzieżowe
(1)
social media
(1)
special interest
(1)
specialised language
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategic management
(1)
tourism management
(1)
tourism's economic
(1)
travel
(1)
turystyka alternatywna
(1)
turystyka biznesowa
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18184.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18183.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Pedagogika czasu wolnego / Jan Pięta. - Wydanie III zaktualizowane. - Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2014. - 278 stron : tabele ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strona 272.
Pedagogika czasu wolnego obejmuje różne aspekty czasu wolnego terminologiczne, historyczne, pedagogiczne, psychologiczne i socjologiczne Niniejszy materiał został opracowany z myślą o maksymalnego przybliżenia jego treści do programu kształcenia studentów z tego przedmiotu w ogólnym zarysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.91.XIX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Innovation and technology horizons)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographical references and index.
Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity addresses the growing use and importance of tourism innovation in society. Readers of this book will gain a global perspective on how the tourism industry is changing and taking advantage of emerging technologies, which will help them to foresee potential changes in the industry and plan for the future. Tourism innovation is defi ned as innovating in a cost-effi cient manner by taking into account the available resources. Most of the focus on tourism innovation has been on developing countries but it is also used by companies in other locations. This book explores the way in which tourism innovation differs from other types of innovation and offers a creative solution to issues about sustainability and the circular economy. In this vein, it includes chapters addressing issues related to the following but not limited subjects: co-creation in innovation, social issues in innovation, leadership and innovation, forms of innovation, government innovation and innovation research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.21.XX.1.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Consumers in the Era of New Tourism / Erkan Sezgin. - Singapore : Springer Science+Business Media, 2016. - X, 139 pages : illustrations; 21 cm.
(Managing the Asian Century)
This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a helpful resource for practitioners, as well as researchers and students of e-marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17531 [Magazyn 1], P.17532 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18385.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18384.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Directions in Tourism Analysis)
Includes bibliographical references and index.
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17489 [Magazyn 1], P.17488 [Magazyn 1], P.17487 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18192.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18191.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
Describing the fundamental elements of research methods for leisure, recreation and tourism, this new edition of a popular textbook is updated throughout. It covers the measurement of variables, sampling, questionnaire design and evaluation methods, and also a wider discussion of writing proposals, communicating research findings, cross-cultural research, and the use of new technologies in conducting research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17471 [Magazyn 1], P.17470 [Magazyn 1], P.17472 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18180.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18179.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.621 XX CZYT.
Publikacja szczegółowo charakteryzuje przyjazdy turystów do Polski. Omawia charakterystykę turystów zagranicznych odwiedzających Polskę (m.in. kraj pochodzenia), ich pobytu w Polsce oraz okresla wielkość i strukturę wydatków poniesionych w Polsce przez odwiedzających jednodniowych i turystów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.17 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Destinations rely on regional strategies to support and enhance the tourism product through regional partnerships and integration. Integrated tourism is defined as tourism that is explicitly linked to the economic, social, cultural, natural, and human structures of the region in which it occurs. Integrated tourism has evolved to include numerous meanings and definitions but all of which have a vertical approach. The first of its kind, this book moves away from the vertical approach and provides insight into inclusive regional development strategies that support both the needs of urban and rural areas while enhancing the tourist experience, supporting the positive impacts of tourism and mitigating the negative. Regional studies tend to portray either an urban or rural focus without acknowledging that these spaces often constitute joint governance structures, similar historical and cultural roots, and economic dependencies. Sustainable tourism promotes sourcing locally, such as using rural agricultural products in urban tourism experiences. Furthermore, innovative marketing strategies linking tourism heritage, attractions, food and drink trails, and artisans with urban visitors are emerging. Including theoretical and applied research and international case studies, this will be a valuable resource to academics, students, and practitioners working in tourism development and regional policy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17440 [Magazyn 1], P.17439 [Magazyn 1], P.17438 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18160.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18159.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paryż po polsku / Barbara Stettner-Stefańska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Bertelsmann, 2001. - 399 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: Paryż przewodnik
Autorka ukazuje nam Paryż inaczej niż w typowych przewodnikach. Dzięki niej odnajdujemy miejsca związane z Polską i Polakami - od Wyspy św. Ludwika z Hotelem Lambert i Biblioteką Polską, przez Szkołę Polską na Lamande aż do Panteonu z kryptą Marii Skiodowskiej-Curie i jej męża Piotra. Paryż po polsku to niezwykła książka, bogato ilustrowana, pełna różnorodnych ciekawostek i znanych tylko nielicznym faktów. A z porad praktycznych dowiemy się, jak jeździć po Paryżu, gdzie spać i gdzie jeść, ile kosztują bilety wstępu i jakie są najważniejsze polskie adresy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 563.XXI.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6810.XXI.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Heritage tourism / Dallen J. Timothy and Stephen W. Boyd. - 1st edition - New York : Prentice Hall, 2003. - XIV, 327 pages : illustrations, maps ; 24 cm.
(Themes in tourism.)
Temat
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: tourism
Includes bibliographical references (p. [287]-318) and index.
Heritage Tourism provides a balanced view of both theoretical issues and applied subjects that managers must deal with on a daily basis. These concepts are illustrated throughout the text via examples and boxed case studies. With the rapid growth of special interest travel during the past two decades, the demand for heritage tourism experiences has soared, and its economic and socio-cultural importance cannot be overstated. This book addresses this booming type of tourism and will prove to be a valuable resource for educators, students, and practitioners in the field of heritage tourism.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17041.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest adresowana do studentów i nauczycieli, którzy są na etapie poszukiwania wiedzy o na te tematy. Zamiarem autorów było uporządkowanie podstawowej wiedzy o rekreacji i turystyce, biorąc pod uwagę szeroki kontekst jej uwarunkowań oraz przedstawienie tej wiedzy w łatwy sposób. W poszczególnych rozdziałach omówiono m.in. znaczenie rekreacji ruchowej i turystyki, podstawowe formy i metody stosowane w rekreacji ruchowej, zasady organizacji imprez rekreacyjnych i turystyki kwalifikowanej, oraz główne obszary i miejscowości krajoznawcze Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 879.XIX.2 [Magazyn 1], 880.XIX.2 [Magazyn 1], 215.XIX.2 [Magazyn 1], 265.XIX.2 [Magazyn 1] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Leisure, sport and tourism, politics policy and planning / A.J. Veal, University of Technology, Sydney. - 4th edition. - Wallingford : CABI, 2017 - XVII, 421 pages : illustrations ; 25 cm.
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
A comprehensive, multi-disciplinary approach to public policy making and planning in the leisure, sport, and tourism sectors, this book provides an introduction to the subject for undergraduate and postgraduate students. It examines the theoretical issues underpinning public sector policy making such as political ideologies, leisure wants, needs, demand, and benefits, and human rights in leisure, sport, tourism, and culture. Also discussing the debates surrounding the role of the state versus market and the models of organizational decision-making, it uses applied sections addressing strategic planning and performance evaluation to provide a link between theory and practical analytical techniques.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17435 [Magazyn 1], P.17437 [Magazyn 1], P.17436 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18158.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18157.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia turystyczna świata. Część 1 / redakcja Jadwiga Warszyńska. - Wydanie 4 zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 401, [1] strona : fotografie, mapy ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304.XXI.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia turystyczna świata. Część 2 / redakcja Jadwiga Warszyńska. - Wydanie 4 zmienione - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 439 stron : fotografie, mapy ; 25 cm.
Publikacja opisuje Azję, Afrykę, Amerykę, Australię i Oceanię, Antarktydę - przyrodnicze i historyczne podstawy rozwoju turystyki, regiony turystyczne, obszar, ludność, strukturę zatrudnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 305.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Geograficzne = Geographical Studies / Polska Akademia Nauk. Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania ; nr 224)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Bibliografia strony 223-246.
W pracy przedstawiona jest próba ukazania wpływu granic politycznych oraz zmiany ich funkcji na rozwój turystyki na obszarach przygranicznych Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22825.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
This third edition of Tourism Geography: critical understandings of place, space and experience presents an essential understanding of critical perspectives on how tourism places and spaces are created and maintained. Drawing on the holistic nature of geography, a range of social science disciplinary views are presented, including both historical and contemporary perspectives. Fundamentally, however, the book strives to connect tourism to key geographical concepts of globalisation, mobility, production and consumption, physical landscapes, and post-industrial change. The book is arranged in five parts. Part I provides an overview of fundamental tourism definitions and concepts, along with an introduction to some of the major themes in contemporary geographic research on tourism, which are further developed in subsequent chapters of this book. In Part II the discussion focuses on how spatial patterns of modern tourism have evolved through time from regional to global geographies. Part III offers an extended discussion of how tourism relates to places that are toured through their economic landscape, contemporary environmental change and socio-cultural relations. Part IV explores a range of major themes in the geographies of tourism, including place creation and promotion, the transformation of urban tourism, heritage and place identity, and creating personal identity through consumption, encounters with nature and other embodied forms of tourism experience. Part V turns to applied geography with an overview of the different roles of planning for tourism as a means of spatial regulation of the activity, and a look at emerging themes in the critical geography of contemporary and future geographies of tourism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17538 [Magazyn 1], P.17537 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18391.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18390.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
This workbook provides exercises to help teach and build English vocabulary relevant to the hotel, tourism and catering industries. It has been written both for students studying towards professional exams and for those who want to improve their specialist communication skills. The material covers general and topic-specific vocabulary, as well as grammar and use of English, comprehension, pronunciation and spelling. Together with the companion Dictionary of Leisure, Travel and Tourism, this workbook provides a complete package to help students improve their specialist English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1405.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1404.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.656 XX CZYT., B.660 WYP.
Rachunek satelitarny turystyki prezentuje wszechstronny obraz polskiej gospodarki turystycznej w ujęciu statystycznym. Opracowanie składa się z zestawu tablic statystycznych, zamieszczonych w jego partii końcowej i części tekstowej. Część tekstowa prezentuje metodologie rachunku, analizę najważniejszych wyników rachunku: spożycie turystyczne, produkcję i wkład turystyki w PKB, wykorzystanie siły roboczej, nakłady na środki trwałe, podatki i dotacje oraz propozycje do dlaszego doskonalenia metodologii rachunku satelitarnego turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.16 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Ideą opracowania jest dostarczenie aktualnych i najważniejszych informacji o relacjach między podażą i popytem na pracę w sektorze usług turystycznych w Polsce. Po stronie podaży badania objęły analizę stanu, struktury, i poziomu kwalifikacji zatrudnionych, po stronie popytu - analizę chłonności branżowego rynku pracy. Opracowanie składa się z 8 rozdziałów, zakończenia i syntezy. Każdy rozdział kończy się podsumowaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej