zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(129)
Forma i typ
Książki
(129)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(126)
dostępne
(115)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(40)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(73)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(126)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Wołejszo Jarosław
(2)
Zapłata Sławomir
(2)
Zimon Dominik
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Afonin Anatolij Alekseevič (1938- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barłowska Joanna Bogusława
(1)
Becht Adam
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Bugdol Marek
(1)
Campbell Laine
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fereniec Jan (1933-2002)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajda Lesław
(1)
Galińska Barbara
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hawlena Joanna (1963- )
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kopania Joanna
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kubiński Wiktor
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kwiatkowski Cezary (kultura fizyczna)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(72)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(128)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(129)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Adwokaci
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(53)
ZARZĄDZANIE
(27)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
INNOWACJE
(6)
Zarządzanie
(6)
TURYSTYKA
(5)
ADMINISTRACJA
(4)
KADRY
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
Służba zdrowia
(3)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
ORGANIZACJA
(2)
POLSKA
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Turystyka
(2)
USŁUGI
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Audyt
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
BHP
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
Błędy medyczne
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
CHOROBY DZIECIĘCE
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HUTNICTWO
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola techniczna
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Nowoczesność
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Ochrona danych
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
PŁACA
(1)
Ryzyko
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZPITALE
(1)
SZPITALE DZIECIĘCE
(1)
Szpitale
(1)
TECHNIKA
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
Towaroznawstwo
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
PODRĘCZNIKI
(11)
Podręcznik
(9)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
zarządzanie jakością
(129)
beletrystyka
(309)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
historia
(154)
writing
(154)
English literature
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
bezpieczeństwo
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
otyłość
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
projektowanie
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
stres
(89)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
terroryzm
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 13)
Bibliogr. przy rozdz.
Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych zaowocowały wynikami, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy w otoczeniu. W publikacji Czytelnik znajdzie refleksje autorów związane z: modelami biznesu, strategią współpracy w sektorze organizacji pozarządowych, procesami w organizacjach ukierunkowanych na jakość, funkcjonowaniem bankowych poręczeń kredytowych, zmianami w zarządzaniu strategicznym, czynnikami sukcesu strategicznych rozwiązań organizacyjno-technologicznych, wykorzystaniem systemu zarządzania jakością w przemyśle stoczniowym, czynnikami pracy w modelach przedsiębiorstw, wpływem handlu międzynarodowergo na produktywność, pomiarem wartości dla właścicieli, relacjami partnerskimi w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, fuzjami w szkolnictwie wyższym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11544.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12776.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowe zarządzanie szkołą /Amir Jan Fazlagić. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Szkołą)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Książka
W koszyku
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11980.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów studiujących przedmiot "Podstawy zarządzania" i praktyków zajmujących się zarządzaniem w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Treść podręcznika wynika z obowiązującego programu przedmiotu: "Podstawy zarządzania". Podręcznik ma do spełnienia cel dydaktyczny, tzn. ma stanowić materiał pomocniczy do studiowania nauki o kierowaniu i zarządzaniu w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3977 [Magazyn 1], P.3975 [Magazyn 1], P.3973 [Magazyn 1], P.3972 [Magazyn 1], P.3971 [Magazyn 1], P.3979 [Magazyn 1], P.3976 [Magazyn 1], P.3974 [Magazyn 1], P.3978 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3970.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 392. Indeks
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Autorzy prezentują obecny stan wiedzy na temat zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny sposób ujęcia tematu umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy i oceny zjawisk zachodzących w każdym przedsiębiorstwie usługowym, bez względu na branżę. Książka zawiera bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6935.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7726.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Bibliografia przy artykułach.
Niniejsza monografia naukowa pod tytułem ,,Współczesne rozwiązania dla realizacji procesów logistycznych" jest owocem I Konferencji "Logistic Intelligence 2017". Problematyka przedstawiona w monografii opisuje zastosowania Business Intelligence w logistyce. Charakteryzuje ją powszechność i aktualność tematu, która jest podyktowana zmieniającymi się trendami i dużym zainteresowaniem społeczeństwa. W szczególności opisane zagadnienia dotyczą nowoczesnych metod i narzędzi zarządzania, wykorzystania Big Data w celu optymalizacji procesów, zarządzania ryzykiem oraz zwiększania przewagi konkurencyjnej czy zastosowania technologii informacyjno-informatycznych do zarządzania procesami przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21669.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21668.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia. strony 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18570.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18569.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18807.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18806.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedyczny charakter, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także ziezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujace, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony drobnej przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 213.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedycznego charakteru, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także niezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujące, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1874.IX.1 [Magazyn 1], P.666 [Magazyn 1], P.1873.IX.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1872.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W oddanej właśnie do rąk Czytelników książce zespół autorów prezentuje podstawowe metody i instrumenty controllingu jakości. Zarządzanie jakością, a zwłaszcza controlling jakości należy obecnie do strategicznych zadań każdego przedsiębiorstwa, organizacji gospodarczej czy instytucji. Narzędzia controllingu jakości są coraz szerzej wykorzystywane w procesach planowania działalności, projektowania produktów, organizacji i koordynacji procesów zarządczych oraz kontroli, oceny i regulacji zadań oraz celów przedsiębiorstwa. Prezentowany podręcznik w zamyśle jego autorów ma ułatwić słuchaczom studiów ekonomicznych i zarządzania samodzielne przyswajanie zagadnień dotyczących zarządzania jakością produkcji i produktu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania metod i instrumentów controllingu jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7682.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8683.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 561-578.
Autor książki proponuje model kompleksowego systemu samooceny i określenie procedury jego wdrażania w warunkach funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na podstawie oceny stopnia aktywności polskich przedsiębiorstw stosujących systemy zarządzania w kluczowych obszarach samooceny oraz jej wpływu na osiągane przez nie wyniki. Monografia ma istotne znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu zarządzania jakością, samooceny i doskonałości organizacyjnej. Ponadto praca ma charakter aplikacyjny dzięki przeprowadzonym przez autora badaniom, a ich wyniki mogą posłużyć menedżerom przedsiębiorstw w określeniu bardziej skutecznej metodyki opartej na budowie kompleksowego systemu samooceny, umożliwiającej doskonalenie wdrożonych systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12469.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Dodruk poprawiony. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 538 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości, w nowym podręczniku mocno uwypuklona została problematyka inżynierii jakości. Od ostatniego wydania poprzedniego podręcznika radykalnej nowelizacji została poddana również norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część nowej publikacji. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia również takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Ogromną wartość publikacji stanowią nowe rysunki, tabele, przykłady i zadania. Książka kierowana do studentów kierunków studiów technicznych, ekonomicznych i o zarządzaniu. Jest ona również znakomitym poradnikiem dla praktyków. Czytelnicy z pewnością docenią w książce to, że w przystępny sposób, poprzez ilustrowanie rozważań teoretycznych przykładami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narzędzia inżynierii jakości oraz zarządzania jakością. Daje wskazówki jak rozwiązywać problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18358.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20859.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20858.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uaktual. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 371 s. : rys., tabl. ; 24 cm.
Wiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością, którą zawiera niniejszy podręcznik, jest niezbędna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania przede wszystkim na politechnikach, ale także na akademiach ekonomicznych i uniwersyteckich. Strukturę i treść publikacji determinuje układ pięciu pytań: (1) o celowość i przyczyny zarządzania jakością; (2) o źródła i naukowe podstawy zarządzania jakością; (3) o uniwersalny model systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach produkcyjnych; (4) o instrumentarium projektowania i stosowania systemu zarządzania jakością; (5) o metodykę wprowadzenia systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3554 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3553.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 554, [1] s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: Nowe wyd
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji
Bibliogr. s. 541-543 i przy rozdz. Indeks
Podręcznik akademicki do zarządzania jakością kierowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach Zarządzanie i marketing, Zarządzanie i inżynieria produkcji, stanowi również znakomity poradnik dla praktyków. Książka zawiera kompleksową, popartą licznymi przykładami wiedzę na temat zarządzania jakością. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowania statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Największymi zaletami podręcznika są: przejrzysta struktura i jasność wykładu, wiedza teoretyczna poparta przykładami z praktyki, zestawy pytań i zadań, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6747 [Magazyn 1], 7580.IX.7 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6748.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7579.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 249)
Bibliogr. s. 126-[134].
W monografii przedstawiono koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) z uwzględnieniem jej genezy, norm i inicjatywy z nią związanych; zwrócono również uwagę na konieczność rozpatrywania tej koncepcji z punktu widzenia zarządzania strategicznego. Zaprezentowano tematykę systemów zarządzania jakością ze szczególnym uwzględnieniem ich doskonalenia. W monografii zamieszczono również przewodnik wdrażania społecznej odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10684.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązanie problemu dobrej jakości nie leży w zaostrzeniu kryteriów kontroli jakości, lecz w odpowiednim zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zapewnienie wymaganej jakości w firmie ułatwia wdrożony sformalizowany np.: System Zarządzania Jakością (SZJ) zgodny z normą ISO 9001:2000. Pozwala to poprzez planowanie strategiczne kierownictwa, a następnie poprzez włączenie wszystkich zatrudnionych (pracowników), a także dostawców na spełnienie oczekiwań klienta, a tym samym utrzymanie lub poprawienie pozycji na rynku i zwiększenie efektywności działań przedsiębiorstwa na każdym etapie kreowania i istnienia wyrobu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5633.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia s. 243.
Bibliogr. s. 233-241.
Książka stanowi wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim. Myślą przewodnią monografii jest stwierdzenie, że ciągłe doskonalenie innowacyjności i jakość wdrażana we wszystkich obszarach funkcjonowania, pozwalają organizacjom na osiąganie szeregu strategicznych korzyści, przez co możliwe jest nie tylko tworzenie, ale i skuteczne utrzymywanie przewagi konkurencyjnej. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Borowieckiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12934.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14064.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 250-263.
Celem opracowania jest omówienie złożonej problematyki zarządzania projektami i ich roli w organizacji funkcjonującej na globalnym rynku oraz syntetyczne, a zarazem kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z projektami, przed którymi stają dzisiejsi decydenci w różnych podmiotach. Zarządzanie projektami odgrywa bowiem ważną, wręcz kluczową rolę w strategii działania współczesnych organizacji. W opracowaniu przedstawiono najważniejsze aspekty i elementy odnoszące się do kluczowych zagadnień koncepcji zarządzania projektami, ale także m.in. strategicznego podejścia do zarządzania organizacjami, w tym podejścia projektowego, planowania zasobów projektu, ryzyka w projektach, zarządzania jakością w projekcie, a także komunikacji w zespole projektowym. W płaszczyźnie metodycznej przedstawiono wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami, tzw. metodyki uniwersalne i zwinne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13874 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13873.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14829.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej