motywacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(71)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(65)
dostępne
(59)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(22)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(35)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(66)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Materska Maria (1942- )
(3)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(3)
Czerniawska Ewa
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Król Henryk
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
McCann Vivian
(2)
Mietzel Gerd (1936- )
(2)
Mojs Ewa
(2)
Radzicki Józef
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arentewicz Joanna
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Baumeister Roy F. (1953- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora (1956- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Brophy Jere E
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cox Charles
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fereniec Jan (1933-2002)
(1)
Fiore Neil
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gajdzińska Monika
(1)
Gałecki Piotr (psychiatria)
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Gick Alan
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hryniewicz Janusz T. (1948- )
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jarvis Matt (1966- )
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Kofta Mirosław (1945- )
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kopertyńska Maria Wanda
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kryjom Grzegorz
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Makin Peter
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Myers David G
(1)
Nagórska Małgorzata
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nowicka Julia
(1)
Owczarek Krzysztof
(1)
Pankiewicz Ewa
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Penar-Zadarko Beata
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Plata Konrad
(1)
Ratyński Władysław
(1)
Ruszaj Zbigniew
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Rącka Izabela
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Skommer Maria
(1)
Stefańska-Szewczuk Dorota
(1)
Stelcer Bogusław
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Struk Barbara
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Talarowska Monika
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Tavris Carol
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(22)
KADRY
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(15)
MOTYWACJA PRACY
(11)
PRACA
(5)
PSYCHOLOGIA
(5)
Psychologia
(5)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
MOTYWACJA
(3)
ORGANIZACJA
(3)
ORGANIZACJE
(3)
ZACHOWANIE
(3)
Motywacja
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Bezrobocie
(1)
Bilans życia
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Higiena
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
KONKURENCJA
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Mentoring
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(1)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(1)
Nauka czytania
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opieka nad osobami starszymi
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
POZNANIE
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Pamięć
(1)
Pielęgniarstwo geriatryczne
(1)
Powieść
(1)
Praca
(1)
Pracoholizm
(1)
PŁACA
(1)
Religijność
(1)
Rynek pracy
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Samokontrola
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZACHOWANIE PROSPOŁECZNE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
Podręcznik
(7)
PODRĘCZNIKI
(3)
Poradnik
(3)
PORADNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(7)
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
motywacja
(-)
beletrystyka
(309)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
historia
(154)
writing
(154)
English literature
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
bezpieczeństwo
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
otyłość
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
projektowanie
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
stres
(89)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
terroryzm
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.47 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
Bibliogr. s. 193-197. Indeks.
Podręcznik kierowany jest do studentów wyższych uczelni, jako lektura do nauki przedmiotów: Psychologia w Zarządzaniu, Psychologia i Socjologia Zarządzania, Zarządzanie Personelem, Psychologia i Socjologia Pracy, Kierowanie Zespołem itp. Stanowi kompendium wiedzy na temat roli i problemów człowieka w organizacji. Składa się z dwóch części: poświęconej działaniom pojedynczego człowieka w środowisku pracy oraz działalności zespołów pracowniczych. Książka może być pomocna również dla menadżerów zainteresowanych metodami oceniania i motywowania pracowników, przezwyciężania konfliktów oraz skuteczniejszego kierowania. W prezentowanej książce autor podjął się problematyki zarządzania, szczególnie akcentując znaczenie psychologii podstawowej i społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10622.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-230 i przy rozdz.
Podręcznik dotyczy szeroko pojętego zarządzania organizacjami. Zawiera materiały dotyczące podstaw zarządzania, a w poszczególnych rozdziałach skupia się na: stylach i funkcjach zarządzania, współczesnych metodach zarządania, zarządzaniu wiedzą, zarządzaniu czasem, zarządzaniu przez komunikowanie, zarządzaniu przez cele, zarządzaniu przez konflikt i teorii motywacji. Na końcu każdego rozdziału, oprócz podstawowej literatury, znajduje się zestaw pytań kontrolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15138.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aut. poprz. wyd.: Stephen P. Robbins.
Tyt. oryg.: Essentials of organizational behavior, 2010.
Indeks.
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji, w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników, co to jest inteligencja emocjonalna, jak zbudować efektywny zespół pracowników, co to jest organizacja wirtualna, na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji, jakie są współczesne poglądy na przywództwo, które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze, w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji, jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych, co to jest kultura organizacji, jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian. Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14482.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania w organizacji / Stephen P. Robbins. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 523, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W książce autor nie ogranicza się tylko do opisania teorii, lecz dzięki licznym przykładom wskazuje związki między koncepcjami zachowań w organizacji, badaniami i praktycznym ich wykorzystaniem, co umożliwia menedżerom rozwiązywanie problemów związanych z kierowaniem ludźmi w organizacji i zdobywanie umiejętności postępowania z nimi. Swoje rozważania autor rozpoczął od zachowań jednostki, nastepnie przeszedł do analizy zachowań grupowych, na koniec omówił system organizacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3245 [Magazyn 2], P.2430 [Magazyn 1], P.2429 [Magazyn 1], P.2034 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2035.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-208.
Dotychczasowe badania nad zachowaniami pro i antyspołecznymi prowadzone były dwutorowo i niezależnie od siebie, na różnych grupach badanych. Stanowiło to nadmierne uproszczenie tej problematyki, wskazując, że jedni zachowują się dobrze, a inni-źle. W rzeczywistości naszych zachowań nie można tak prosto klasyfikować. Uspołecznienie stanowi bowiem kontinuum, na krańcach którego znajdują się jednostki prospołeczne i antyspołeczne, a pomiędzy nimi osoby zachowujące się zarówno prospołecznie, jak i antyspołecznie. Takie właśnie ujęcie, ujawniające zarówno deficyty, jak i zasoby badanych adolescentów proponuję w książce. Umożliwia ono nie tylko dokładną diagnozę zjawiska przestępczości nieletnich, ale także formułowanie działań profilaktycznych i resocjalizacyjnych, które powinny opierać się na wiedzy o pozytywnych cechach i zachowaniach badanych. Część teoretyczna pracy przybliża prawne rozumienie pojęcia nieletni, zawiera także istoty zachowań prospołecznych i antyspołecznych oraz przegląd podstawowych teorii i badań poświęconych motywacji zachowań prospołecznych i antyspołecznych adolescentów. Część empiryczna zawiera charakterystykę motywacji zachowań prospołecznych i antyspołecznych nieletnich na tle uczniów ze szkół średnich i wolontariuszy ze względu na podstawowe cechy procesu motywacyjnego – kierunek i natężenie motywacji, a także analizę osobowościowych, środowiskowych i sytuacyjnych czynników motywacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9115.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10501.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy częściach.
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szkoły wyższej jest pracą zbiorową, przygotowaną przez trzech niezależnych autorów. Książka składa się z trzech części. Częśc I to rozważania o stanie i kondycji myśli i praktyki edukacyjnej w świecie współczesnym. Część II poświęcona jest dydaktyce szkoły wyższej, omawia cele ogólne, kierunkowe i przedmiotowe studiów wyższych. Przedstawia podstawowe zasady nauczania i formułuje wskazówki techniczne prowadzenia zajęć oraz omawia niższe i wyższe formy nauczania na studiach wyższych. Część III poświęcona jest psychologii nauczania, mianowicie uczeniu się dorosłych, motywowaniu do uczenia się oraz znaczeniu kar i nagród w systemie nauczania-uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13357 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13356.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12390.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyka kierowania : praca zbiorowa / red. Dorothy M. Stewart. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 396, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: "Handbook of management skills" 1992.
Indeks.
Praktyka kierowania jest to książka odpowiadająca na proste pytanie, jak skutecznie zarządzać w dzisiejszej gospodarce, aby osiągnąć zamierzony cel. Została napisana przez angielskich autorów na podstawie wyników badań oraz wielu lat doświadczeń i praktyki. Prezentuje bogatą i wszechstronną problematykę praktycznego kierowania, zawartą w 22 rozdziałach, zgrupowanych tematycznie w trzech częściach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1857.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-187. Indeksy.
Książka przybliża problematykę socjologii pracy i zawodu. Poddano w niej analizie zjawisko pracy jako procesu społecznego oraz wpływu pracy na jednostkę i grupy społeczne (zawodowe). Zwrócono również uwagę na bardzo ważne problemy związane z kształtowaniem osobowości pracownika, jego aspiracji zawodowych, efektywności i motywacji do pracy. Omówiono także problematykę zawodu, wskazano na istotną rolę organizacji pracy, kierowania zespołami ludzkimi oraz przyczyny i skutki konfliktów występujących w procesie pracy. Dużo miejsca poświęcono tak istotnym zagadnieniom, jak etyka zawodowa, bezrobocie i zmiany społeczne zachodzące wskutek transformacji ustrojowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8595 [Magazyn 1], P.7346 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8310.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10024.VI.6 [Czytelnia B], 10023.VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Management, 1986.
Indeks.
"Kierowanie" to nowoczesny podręcznik obejmujący wszystkie istotne współczesne problemy nauki i praktyki organizacji i zarządzania. Stanowi wykład najnowszej wiedzy z tej dziedziny, jak również wprowadza w zagadnienia zarządzania XXI wieku. Czytelnik znajdzie w książce oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak: zmiana roli i wymagań zwłaszcza w odniesieniu do kierowników najwyższego szczebla nowoczesnych organizacji; ekologiczne aspekty działalności; odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa; zagadnienia etyczne związane z zarządzaniem; globalizacja gospodarki i działalności firmy; przedsiębiorczość; kultura organizacji; wielokulturowość; wzrastająca rola jakości w zarządzaniu. Tekst książki jest urozmaicony licznymi przykładami, pozwalającymi utrwalić zdobytą wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12039.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12038.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 58-60 i bibliografie przy rozdziałach.
Nauczanie czytania w języku polskim i angielskim w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej to opracowanie o charakterze metodycznym, którego celem jest wskazanie efektywnych sposobów nauczania czytania poprzez analizę modeli, metod i umiejętności warunkujących naukę czytania. Celem opracowania czyni sie również dostarczenie wiedzy na temat podejść dydaktycznych w nauczaniu czytania w obu językach, polskim i angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18557.XXIV.14.2 [Magazyn 1], P.18558.XXIV.14.2 [Magazyn 1], P.18559.XXIV.14.2 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21890.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21889.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Podręcznik w szczegółowy, a zarazem przystępny sposób przybliża podstawowe, najistotniejsze współcześnie zagadnienia z zakresu psychologii klinicznej oraz psychologii stosowanej. W celu podkreślenia najważniejszych obszarów wiedzy, podręcznik został podzielony na trzy części poświęcone odrębnym zagadnieniom. Pierwsza z nich stanowi wprowadzenie do problematyki psychologii i omawia psychologię jako naukę, kierunki psychologii, biologiczne podłoże funkcjonowania psychiki, procesy psychiczne oraz różnice indywidualne. Część druga poświęcona jest wybranym tematom z zakresu psychologii klinicznej: diagnozie psychologicznej, zjawisku stresu, psychopatologii społecznej i pomocy psychologicznej. W części trzeciej, poza analizą pojęcia psychologii zdrowia i psychosomatyki, skncentrowano się na zagadnieniach związanych z sytuacją pacjenta chorego somatycznie i na zasadach współpracy lekarza z pacjentem i jego rodziną. Książka to aktualne i nowoczesne źródło wiedzy, napisane przez osoby z wieloletnim doświadczeniem w różnych specjalnościach psychologii i psychiatrii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11417.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12636.III.1 [Czytelnia B], 12637.III.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.332.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.330.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.331.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.329.III.1 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia : podejścia oraz koncepcje / Carol Tavris, Carole Wade ; tł. Joanna Gilewicz. - Wyd. popr. i uzup. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2008. - 502, [2] s. : fot., rys., wykr. ; 26 cm.
Tyt. oryg. : "Psychology in perspective" 1995.
Bibliogr. s. 544-[582].
Autorki, aby zapewnić czytelnikom raczej głębsze niż szersze spojrzenie na wiedzę psychologiczną, ułożyły materiał nie według tematów czy dziedzin psychologii, lecz według pięciu głównych podejść: biologicznego, poznawczego, teorii uczenia się, społeczno-kulturowego oraz psychoanalitycznego. Ukazują, jak badacze postrzegają świat w ramach każdego z tych podejść - jakie stawiają pytania, jakich metod używają, jakie wysuwają hipotezy i jakie są ich osiągnięcia, a także ograniczenia i nadużycia. Omówienie każdego podejścia kończą oceną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11381.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Niniejszą monografię uważam za podręcznik niezbędny dla osób prowadzących szkolenia (kursy) skierowane do profesjonalistów ochrony zdrowia z zakresu motywowania swoich podopiecznych do zmiany zachowań szkodliwych dla zdrowia czy funkcjonowania społecznego oraz zachęcania ich do zdrowego stylu życia itp. Książka ta może być również użyteczna dla osób kształcących profesjonalistów zajmujących się promocją zdrowia, a także zapobieganiem zaburzeniom zdrowia i funkcjonowania społecznego. Opis wyników badań przeprowadzonych w populacji polskich pracowników ochrony zdrowia poprzedzono uzasadnieniem prowadzenia takich szkoleń, a wykorzystanie podręcznika podniesie ch jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10968.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła twórczego pisania : jak zostać autorem bestsellerowych powieści / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 296 stron ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 289-293.
Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustaloną wcześniej z samym sobą liczbą słów, które następnie usunie, poprawi, zmieni i wygładzi. Zasadniczo jednak pisarz sam odkrywa tajniki swojego zawodu i wręcz ujmą są dla niego kursy pisarskie... Zaraz, zaraz. Czyż nie istnieją szkoły, nawet wyższe, kształcące malarzy, rzeźbiarzy, muzyków, tancerzy, kompozytorów, reżyserów i aktorów? Ależ tak, funkcjonują i z powodzeniem wychowują kolejne pokolenia artystów. Powieściopisarz także jest artystą. Czy zatem nie nazbyt pochopnie odmawiamy mu prawa do nauki twórczego pisania? Powołanie do bycia pisarzem, rzecz jasna, trzeba mieć własne. Umiejętności wyszukiwania tematów, budowania fabuły, pisania dialogów i właściwego użycia słów - tego wszystkiego można się nauczyć. Książka łączy wskazówki warsztatowe i psychologiczne. Dowiesz się, jak pisać, ale też jak walczyć z blokadami, znaleźć motywację i wygospodarować czas. Tylko holistyczne podejście do twórczości gwarantuje, że doprowadzisz powieść od pierwszej myśli do ostatniej kropki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22432.I.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22431.I.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki, wychodząc z założenia, że o przewadze konkurencyjnej organizacji decydują pracujący w niej ludzie, ukazują, w jaki sposób zarządzanie personelem powinno być dostosowywane do zmian zachodzących we współczesnej gospodarce. Opisują czynniki, które wpływają obecnie na sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, oraz dokonują przeglądu nowych koncepcji i tendencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4938.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10909.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprz. wyd. pod hasłem: Richard J. Gerrig.
Bibliografia strony: 794-842. Indeksy.
Nowe, zmienione wydanie książki powstało we współpracy Philipa G. Zimbardo z młodszym kolegą Richardem J. Gerrigiem. Niezwykle szybki rozwój badań i teorii w ramach dziedziny skłonił autorów do wprowadzenia w nowym wydaniu, wielu zmian i uzupełnień. Omówione zostały najnowsze badania dotyczące uprzedzeń, kodowania i wydobywania informacji z pamięci, powiązań między inteligencją emocjonalną a dobrym samopoczuciem, percepcji zdarzeń emocjonalnych, odrzucenia i przemocy oraz zespołu stresu pourazowego. Autorzy dodali także nowe treści na temat perspektywy kognitywnej i behawioralnej w nauce o układzie nerwowym: Projektu Ludzkiego Genomu, zaburzeń w uczeniu się, teorii inteligencji i możliwości ich zastosowania w klasie szkolnej, przywiązania, psychologicznych zaburzeń w dzieciństwie, w tym zespołu nadpobudliwości psychoruchowej i autyzmu oraz uprzedzeń. Znacząco rozszerzona została także część związana z psychologią społeczną. Obejmuje ona takie zjawiska jak: różnice kulturowe, altruizm i zachowania prospołeczne, agresja, psychologia konfliktu oraz problematyka wojen i pokoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22143.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22142.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.69 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacjami. - Wyd. 2. - Toruń : "Dom Organizatora", 2002. - 613, [1] s. : rys. , tab. ; 24 cm.
Podręcznik jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stosunku autorów do współczesnej wiedzy o zarządzaniu organizacjami. Opiera się na założeniu. że przedmiotem badań nauk o zarządzaniu są organizacje działania zespołowego. Zadaniem badającego, a tym samym i autorów podręcznika jest poszukiwanie odpowiedzi "jak te organizacje mogą być skonstruowane" oraz "jak mogą funkcjonować". W podręczniku omówiono osiem podstawowych grup zagadnień, istotnych dla poznania problemów zarządzania organizacjami. Zaliczono do nich: charakterystykę współczesnej wiedzy o zarządzaniu, współczesne pojmowanie kierowania, planowanie strategiczne i operatywne, organizowanie, motywację, kontrolę, organizację procesów decyzyjnych, kierowanie procesami zmian. Podręcznik jest wynikiem zrodzonym zarówno z przemyśleń teoretycznych jak i weryfikowanych praktycznie. Czytelnik na tle wskazań teoretycznych może dostrzec żywy aspekt zachowań organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2412.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej