foreign speakers
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(30)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(48)
Autor
Doff Adrian
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Miller Judy L
(4)
Acklam Richard (1960- )
(3)
Burgess Sally
(3)
Klippel Friederike
(3)
Cohen Robert
(2)
Cohen Robert F
(2)
Feunteun Anne
(2)
Hogue Ann
(2)
Oshima Alice
(2)
Vale David
(2)
Anderson Marti
(1)
Bailey Stephen
(1)
Barone Diane M
(1)
Bernhardt Elizabeth Buchter (1954- )
(1)
Bilbrough Nick
(1)
Bland Janice
(1)
Brookes Gay
(1)
Broughton Geoffrey
(1)
Broughton Geoffrey 1927-
(1)
Brumfit Christopher
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Crandall Jo Ann (1943- )
(1)
Cummings Martha Clark
(1)
Curtis Jane
(1)
D'Silva Reginald Arthur
(1)
Datesman Maryanne Kearny
(1)
De Oliveira Luciana C
(1)
Downing Angela
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Flavell Roger
(1)
Fu Danling
(1)
Gerngross Günter
(1)
Geva Esther
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Gunderson Lee (1942- )
(1)
Hall Joan Kelly
(1)
Harding Keith 1956-
(1)
Harmer Jeremy
(1)
Haycraft John
(1)
Hill Peter
(1)
Hockly Nicky
(1)
Holme Randal (1948- )
(1)
Jacobson Julie
(1)
Johnson Kelly 1971-
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Kearny Edward N
(1)
Lapp Diane
(1)
Lewis Gordon
(1)
Locke Philip
(1)
Matoush Marylou M
(1)
Matthews Candance (1950- )
(1)
Mitchell Keith (1938- )
(1)
Nation I. S. P
(1)
Nation Paul
(1)
Numrich Carol
(1)
Odo Denis Murphy
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Philp Jenefer
(1)
Pincas Anita
(1)
Puchta Herbert
(1)
Ramirez Gloria
(1)
Ravitch Lara
(1)
Rosow La Vergne
(1)
Schleppegrell Mary
(1)
Smith Lorraine C
(1)
Talbot Fiona
(1)
Wallace Michael J
(1)
Wallwork Adrian
(1)
Webb Stuart Alexander
(1)
Withrow Jean (1937- )
(1)
Xu Shelley Hong (1964- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Anglia
(12)
Kiribati
(12)
Polska
(11)
Nowy Jork (stan) (USA)
(10)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(3)
nieznany (us)
(2)
Connecticut (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Wirginia (USA)
(1)
Język
angielski
(31)
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(26)
Nauczanie języków obcych
(26)
Język angielski
(13)
Czytanie
(4)
Metody nauczania
(3)
Pisanie
(3)
CAE (certyfikat językowy)
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Badania naukowe
(1)
CZYTANIE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyskusja
(1)
JĘZYKI
(1)
Język specjalistyczny
(1)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Krytyka tematyczna
(1)
Literatura
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
RETORYKA
(1)
Radio społeczne
(1)
Słownictwo
(1)
Testy językowe
(1)
nauka czytania
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(28)
Edukacja i pedagogika
(19)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
foreign speakers
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Incorporating a learning-through-doing approach, this student-centered text is designed to develop the oral communication skills needed in academic and professional settings. Task-based listening activities, conversations, small group discussions, and individual presentations are based on real-life situations including getting acquainted, interacting in class, maintaining a conversation, speaking to a group, and developing a presentation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10336.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11598.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
The Longman Academic Reading Series is a five-level series that prepares English language learners for academic work. The aim of the series is to make students more effective and confident readers by providing high-interest readings on academic subjects and by teaching them skills and strategies for effective reading, vocabulary building, note-taking, and critical thinking. The series also encourages students to discuss and write about the ideas they discovered in the readings, making them better speakers and writers of English as well.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18264.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18263.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11298.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11299.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching ESL/EFL reading and writing / I. S. P. Nation. - New York ; London : Routledge, 2009. - XI, 171 s. ; 23 cm.
(ESL & Applied Linguistics Professional Series)
Bibliogr. s. 163-168. Indeks.
Using a framework based on principles of teaching and learning, this guide for teachers and teacher trainees provides a wealth of suggestions for helping learners at all levels of proficiency develop their reading and writing skills and fluency. By following these suggestions, which are organized around four strands-meaning-focused input, meaning-focused output, language-focused learning, and fluency development ľ teachers will be able to design and present a balanced program for their students. "Teaching ESL/EFL Reading and Writing", and its companion text, "Teaching ESL/EFL Listening and Speaking", are similar in format and the kinds of topics covered, but do not need to be used together. Drawing on research and theory in applied linguistics, their focus is strongly hands-on, featuring: easily applied principles, a large number of useful teaching techniques, and guidelines for testing and monitoring. All Certificate, Diploma, Masters and Doctoral courses for teachers of English as a second or foreign language include a teaching methods component. The texts are designed for and have been field tested in such programs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14556.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raise the issues : an integrated approach to critical thinking / Carol Numrich ; in cooperation with NPR . - Third edition. - White Plains, NY : Pearson, 2010. - XV, 204 pages : illustrations ; 26 cm.
Raise the Issues helps advanced students develop critical thinking skills as they gain insight into American Attitudes and values. It combines original broadcasts from NPR® with authentic articls from publications such as The New York Times, The Atlantic Monthly, and the International Herald-Tribune to present dffering viewpoints on contemporary topics. Each of the ten units provides stimulating content that integrates listening, reading, speaking, and writing. As students clarify, interpret, and evaluate ideas from the material, they improve their command of sophisticated vocabulary and complex structures. The third edition features five new units on topical issues such as international adoptions, immigration, alternative energy, and the place of sports in higher education.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19403.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19402.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
Previous edition: Introduction to academic writing, 3; 3rd ed, 2007.
The Longman Academic Writing Series helps students master the academic writing skills needed to succeed in their academic careers. The five-level series spans writing topics from composing sentences to writing research papers. Each level covers the complete writing process from prewriting to revision. Level 3 teaches intermediate students to write various genres of academic paragraphs and essays. The text’s proven approach integrates training in grammar, mechanics, vocabulary, sentence structure, and paragraph and essay organization along with the writing process.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18270.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18269.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
The Longman Academic Writing Series helps develop student writing from basic composition of sentences and paragraphs to academic essays and research papers. At each level, students are offered guidance in the complete writing process from prewriting to revision, and are provided with clear explanations, extensive practice, and consistent coverage of sentence mechanics and grammar. Step-by-step approach helps students produce a well-organized, clearly developed portfolio that is the foundation of academic coursework. Realistic writing models guide writers while clear explanations, supported by examples, help students through typical rough spots. Extensive practice helps students assimilate writing skills to learn to write with accuracy and confidence. Timed writing activities provide a plan for writing paragraphs on tests. Interactive tasks, such as pair and group work, allow students to receive peer feedback on their individual writing. Level 5 offers more advanced guidance in the writing of essays and research papers. New Essential Online Resources include grammar for writing and sentence structure activities, teacher support material, teacher's manual, and assessments.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18272.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18271.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford key concepts for the language classroom series)
Includes bibliographical references (p. [145]-157) and index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21414.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21413.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
Improve reading skills and appreciation of great literature, one step at a time.|Help readers improve reading skills while stimulating their appreciation and increasing their understanding of great literature. Using a scaffolding approach, this guide leads readers from simple and engaging reads to more challenging texts, and simultaneously cultivates their interest and skills. An invaluable resource for middle and high school, ABE and ESL educators, as well as for readers' advisors.||All readersâe"even those still learning to speak Englishâe"can enjoy the delights and benefits of great literature with the help of this motivational and practical book guide. Rosow takes you on a journey through the history of Western literature, beginning with ancient myths and moving to medieval tales and classics of the Renaissance, Romantic Movement, and Modernism. Along the way, she shows you how to give readers easy access to some of the best literature of all time. Scores of collections focus on such ancient and enduring stories as Gilgamesh, Beowulf, the tales of Chaucer; historical masterpieces of William Shakespeare, Jane Austen, Edgar Allan Poe, Charles Dickens; and stellar names of more recent times, such as Virginia Woolf, John Steinbeck, Ernest Hemingway, and J.R.R. Tolkien. Each carefully selected collection lists an assortment of titles, ranging in reading level and arranged progressively from simple renditions, such as picture book re-tellings, through more advanced selections and readings where audio versions and simpler formatting support the reader, and on to the most challenging reads. Author profiles and narrative, as well as detailed descriptions of each title provide further insights into the story lines and features of the books; while building a scaffold of reading experience and knowledge to help readers better understand the texts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18096.XXIV.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Lightbrown & Spada. Oxford key concepts for the language classroom series)
Includes bibliographical references (pages 133-139) and index.
"The innovative Oxford Key Concepts for the Language Classroom series links research and practice, and focuses on learners aged five to eighteen. This book draws on work by the linguist Michael Halliday and argues for a functional approach to grammar. This does not follow a traditional list of grammatical structures. Instead, teachers start with a focus on meaning, then help students to explore the grammatical forms which make that meaning, such as connectors and referencing. A useful glossary explains relevant terms such as noticing, metalanguage and recasting - feedback which reformulates learner errors. The insights provided into a meaning-based approach to grammar should be of interest to all language teachers. The final chapter 'What we know now' is particularly helpful. This book is practical, challenging, and well argued." ― EL Gazette November 2015
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21409.XXIV.14.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21408.XXIV.14.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
The Longman Academic Reading Series is a five-level series that prepares English language learners for academic work. The aim of the series is to make students more effective and confident readers by providing high-interest readings on academic subjects and by teaching them skills and strategies for effective reading, vocabulary building, note-taking, and critical thinking. The series also encourages students to discuss and write about the ideas they discovered in the readings, making them better speakers and writers of English as well.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18268.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18267.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do you need a confidence boost in your workplace communication? Whether you speak English as an additional language, or you're a native speaker looking to take your writing to the next level, How to Write Effective Business English provides easy to apply guidance on how to express yourself in writing clearly, concisely, and confidently. With case studies from companies such as Innocent and Virgin which demonstrate how English is used internationally in business, and ideas to help you get your communications right first time, this book is ideal for multinational companies where communication is a priority. For native English speakers, it may mean un-learning things you were taught at school and learning how to save time by getting to the point more quickly in emails; for intermediate English speakers, it focuses on the areas that are easy to get wrong.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20497.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Teaching Children English" focuses on an activity-based approach to teaching young learners aged seven years and over. It examines the educational and linguistic needs of children and provides an overview of appropriate classroom techniques. It highlights the importance of effective classroom management and organisation and supports teachers in the management of classroom resources. It provides extensive practice in lesson planning in terms of language aims. There are ten chapters each dealing with a specific aspect of teaching methodology and classroom practice. Each chapter has a theme-based approach for the task content and includes stories, rhymes, songs, practical tasks and language tasks. Methodology and classroom practice issues are related to these themes - examples include festivals, animals, storytelling and measuring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9643 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Teaching Children English" focuses on an activity-based approach to teaching young learners aged seven years and over. It examines the educational and linguistic needs of children and provides an overview of appropriate classroom techniques. It highlights the importance of effective classroom management and organisation and supports teachers in the management of classroom resources. It provides extensive practice in lesson planning in terms of language aims. There are ten chapters each dealing with a specific aspect of teaching methodology and classroom practice. Each chapter has a theme-based approach for the task content and includes stories, rhymes, songs, practical tasks and language tasks. Methodology and classroom practice issues are related to these themes - examples include festivals, animals, storytelling and measuring.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.705 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1715.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.707.XXIV.14.8 [Czytelnia A], P.706.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Action research for language teachers / Michael J. Wallace. - First edition, 16th printing - Cambridge : Cambridge University Press, 2012. - X, 273 pages ; 24 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
Includes bibliographical references and index.
This practical guide can be used by teachers who wish to develop their professional expertise by investigating their own teaching in a systematic and organised way. It is also invaluable for teachers or trainee teachers who have to produce a professional project or dissertation as part of a training programme. This will help teachers to design and implement a research project which is derived from their normal practice, with results which should be of direct relevance to them. It is user-friendly and includes: - exemplar articles and extracts which show how the research techniques can be implemented - 'Personal review' sections which help readers to think about the ideas being discussed and relate them to their own situation - commentaries which follow up issues raised in the 'Personal review' sections - chapter summaries - a glossary of all technical terms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18004.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Discussions A-Z intermediate : a resource book of speaking activities / Adrian Wallwork. - Cambridge, U.K. ; New York, NY : Cambridge University Press, 2016. - 112 pages : illustrations ; 30 cm.
(Cambridge copy collection)
Includes index.
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze 18065 XXIV.13
Discussions A-Z Advanced is a photocopiable resource book of speaking activities designed to encourage lively, natural discussion among advanced level students. Providing a refreshing perspective on many common themes the material consists of 26 topic-based units, each filled with a variety of stimulating activities. The units contain authentic reading and listening texts intended to be used as stimulus for discussion. The accompanying cassette provides a wide range of native speaker accents. The teacher's pages provide clear instructions for each activity, as well as providing a wealth of background information on each topic, keys to the activities, complete tapescripts and suggestions for discussion-based writing activities. The material is designed to be flexible and free-standing: activities can either be used as the basis for a discussion course or dipped into in or out of sequence.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18065.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
How Vocabulary Is Learned presents the major issues that relate to the teaching and learning of vocabulary. Written by leading voices in the field of second language acquisition, the book evaluates a wide range of practical activities designed to help boost students' vocabulary learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 20498.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Inspired to Write" uses powerful and provocative readings to inspire students to write personal and academic essays. The introduction to the Teacher's Manual contains an extensive explanation and description of each type of activity that occurs throughout the Student's Book. In the body of the manual, there are notes on every activity, giving step-by-step instructions and advice. Although answers to many of the exercises will usually vary, in each case the authors have provided typical possible answers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11599.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 179-181)
Standards for ESL/EFL Teachers of Adult Learners offers performance indicators, vignettes, and evaluation tools for instructors. These clearly organized components will help instructors identify the qualities and practices to pursue in their teaching. The standards in this book address planning, instructing, and assessing as the basis for effective teaching. These three core standards lead to five additional standards that focus on both the instructor and the instruction: identity and context, language proficiency, learning, content, and commitment and professionalism Collectively, these eight standards represent the foundation of what professional teachers of ESL and EFL to adult learners should know and be able to do. The eight standards are organized in a useful and concrete format. Each is introduced with a brief description followed by theoretical justification, numbered performance indicators, vignettes of real-life settings using the performance indicators, and a forum for further thought and discussion. The standards can be applied to most settings with adult English as a second language or foreign language learners and can benefit educators and administrators in teacher-training programs, in educational programs, and in achieving professional development both personally and institution-wide.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17992.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej