badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(67)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(85)
tylko na miejscu
(61)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(45)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(61)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Maison Dominika
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Schroeder Jerzy
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brady Regina
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlicki Rafał (nauki ekonomiczne)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Romanowski Robert
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Rucińska Danuta (1946- )
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stavkov Jan
(1)
Stone Merlin
(1)
Styś Aniela
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Turcinkov Jan
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwa Jan (1928- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
MARKETING
(34)
Marketing
(8)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
Badania marketingowe
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
TURYSTYKA
(3)
BANKI
(2)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PORADNIKI
(2)
RYNEK
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Turystyka
(2)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
REKLAMA
(1)
Rynek
(1)
TRANSPORT
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
PODRĘCZNIKI
(7)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
badania marketingowe
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13649.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14668.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4524.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 333-337. Indeks.
W podręczniku autorzy bardzo szczegółowo przedstawili tematykę badań marketingowych, przygotowując Czytelnika do samodzielnego zaprojektowania, a następnie wdrożenia planu badawczego. Ponadto omówili oni między innymi: istotę i znaczenie badań marketingowych, gromadzenie danych pierwotnych, budowę instrumentu pomiarowego, realizację procesu badawczego i prezentację jego wyników, internetowe i międzynarodowe badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14310 [Magazyn 1], P.14309 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12389.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13554.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 127-128.
Najważniejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie działającej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi głównie wiedza o rynku. Dziedziną nauki i praktyki, która prowadzi do tej wiedzy, są badania marketingowe. Przedmiotem książki jest metodologia badań marketingowych. Zawarte w tytule określenie "aspekty menedżerskie" ma wskazywać na praktyczną interpretację badań. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje się jako punkt wyjścia rzeczywiste problemy, przed jakimi może stanąć firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produktów, wybór marki, opakowania, ocena środków komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8838.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10346.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 72)
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania na niego wszelkich działań w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części: zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów, marka i lojalność w zachowaniach konsumentów, rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami, zachowania młodych konsumentów, seniorzy na rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12853.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zarówno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne ujęcie problematyki nie zawsze pozwalało na dostatecznie szerokie i dogłębne przedstawienie niektórych zagadnień, toteż często w przypisach odsyła się czytelnika do innych źródeł, gdzie przedstawiono to szerzej, głębiej lub inaczej. Wykorzystano też wiele rysunków i tabel, które uzupełniają treści wywodów i często w bardziej przejrzystej, skrótowej formie, ujmują różne zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4584 [Magazyn 1], P.4585 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2383.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2382.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest prezentacja zagadnień związanych z funkcjonowaniem rynku transportowego, marketingowym kształtowaniem rynku jako kategorii ekonomicznej i struktury funkcjonalnej oraz stosowaniem racjonalnych rozwiązań na konkretnym obszarze działalności gospodarczej, jakim jest rynek usług transportowych. Monografia prezentuje trzy części: rynek usług transportowych jako obszar działalności gospodarczej, podstawy marketingowego kształtowania rynku oraz marketing na rynku usług transportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1016.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera omówienie podstawowych zasad i metod badań marketingowych rynków zagranicznych. Wychodząc od omówienia istoty badań marketingowych i podstawowych zakresów prowadzonych prac badawczych, przedstawiono następnie metody gromadzenia informacji. Podjęta została równiez próba systematyzacji metod badań strukturalnych służących wyborowi docelowych rynków zagranicznych i określeniu podstaw międzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejności omówiono czynniki określające funkcjonowanie podstawowych elementów rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik w sposób syntetyczny omawia zasadnicze problemy i prawidłowości, na jakie napotyka przedsiębiorca chcący nawiązywać kontakty z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi oraz prowadzić samodzielną działalność na rynkach zagranicznych. Punktem wyjścia rozważań są zagadnienia powstania i rozwoju rynków międzynarodowych. W kolejnych rozdziałach autorzy zajęli się zagadnieniami mechanizmów kształtowania handlu międzynarodowego, działalnością transakcyjną na rynkach międzynarodowych, rozliczaniem i finansowaniem handlu międzynarodowego, internacjonalizacją działalności gospodarczej, działalnością marketingową na rynkach zagranicznych oraz zarządzaniem kadrą w biznesie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3588 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3589.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Oprócz syntezy treści poszczególnych tematów zawiera również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8480.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8479.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady)
Podstawą marketingu jest przeświadczenie, że cele przedsiębiorstwa mogą być osiągnięte tylko wtedy, gdy potrzeby i życzenia klientów są dobrze poznane. Przedsiębiorstwo musi spełniać te potrzeby i życzenia - i to lepiej niż konkurenci. Ze znajomości oczekiwań wynikają wszystkie pozostałe działania przedsiębiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrobów, świadczonych usług, różne formy i techniki sprzedaży i sposoby jej stymulowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4061.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4692.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / red. Aniela Styś. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce przedstawiono następujące zagadnienia: współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług, charakterystykę usług, instrumenty marketingu-mix w działalności usługowej, badania jakości usług, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsiębiorstw usługowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze usług, wyniki badań empirycznych na temat rzeczywistych zachowań podmiotów rynkowych w sferze usług w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-133.
Przedstawiona publikacja jest interesującym kompendium wiedzy z zakresu wybranych zagadnień ekonomiczno-społecznych powiązanych z innowacjami, przedsiębiorczością, analizą rynku, marketingiem, logistyką i informatyką. Istotnym atutem publikacji opisującej zjawiska innowacyjnej przedsiębiorczości jest jej przejrzystość, komunikatywność i duża liczba ilustracji, które uzupełniają tekst oraz wyjaśniają szereg opisanych procesów i zależności. Schematy i wykresy mają dużą wartość poznawczą i ułatwiają odbiór trudniejszych fragmentów opracowania. (pfor. zw. dr hab. inż. Grzegorz Spychalski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11586.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12814.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części empirycznej książki przedstawiono liczne przykłady strategii instumentów marketingowych, z położeniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Całość opracowania została wzbogacona materiałem graficznym, ilustrującym sposoby prowadzenia różnorodnych akcji marketingowych". (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12890.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14004.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu przedstawienie zagadnienia wpływu środków finansowych z funduszy unijnych na rozwój i konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw. W pierwszej części książki dokonano przeglądu stanu i kondycji finansowej MŚP i źródeł ich finansowania, w drugiej natomiast przedstawiono szerokie możliwości pozyskiwania środków finansowych z poszczególnych programów operacyjnych na lata 2007-2013. Autorz omówili również zagadnienie wartości pieniądza w czasie oraz jak prawidłowo przygotować dokumenty o uzyskanie wsparcia finansowego z funduszy unijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12766.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka ; tom 3)
Nowa podstawa programowa.
Bibliografia strony 228-229.
Podręcznik przystępnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegląd metod działań marketingowych. Szczegółowo scharakteryzowano w nim rynek usług turystycznych, omówiono metody tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Książka obfituje w przykłady z życia wzięte i uczy analitycznego podejścia do przedstawianych zagadnień. Dodatkowym atutem są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18689.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18688.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22447.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22446.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej