Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(129)
IBUK Libra
(51)
Forma i typ
Książki
(129)
E-booki
(53)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(123)
dostępne
(107)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(83)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(124)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(6)
Sokołowski Jerzy
(6)
Rapacz Andrzej (1951- )
(5)
Sobocińska Magdalena
(5)
Sosnowski Michał
(5)
Gołembski Grzegorz
(4)
Żabiński Arkadiusz
(4)
Bełz Grzegorz
(3)
Brol Ryszard
(3)
Kos Barbara
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Reformat Beata
(3)
Romanowski Robert
(3)
Węgrzyn Grażyna
(3)
Ćwiklicki Marek
(3)
Borusiak Barbara
(2)
Brol Marcin
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Dydkowski Grzegorz
(2)
Graczyk Andrzej
(2)
Idczak Piotr
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Klimczak Bożena (1942- )
(2)
Kociszewski Karol
(2)
Korenik Stanisław
(2)
Kowalak Robert
(2)
Mazur Grzegorz (ekonomia)
(2)
Małuszyńska Ewa
(2)
Mendel Tadeusz (1933- )
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Olszańska Anna
(2)
Prymon Marek (1949- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Raszkowski Andrzej
(2)
Skalik Jan
(2)
Sztando Andrzej
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Tomanek Robert
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Abtowa Jadwiga
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barabasz Adela
(1)
Barczak Andrzej Stanisław (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Borkowska Bożena
(1)
Borowiec Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Borys Grażyna (1947- )
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brzosko-Sermak Agnieszka
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Budner Waldemar
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielewski Roman
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czaja Stanisław (1957- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czech Katarzyna
(1)
Czornik Małgorzata
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Domaradzka Aurelia
(1)
Domański Ryszard (1928- )
(1)
Domiter Małgorzata
(1)
Drelich-Skulska Bogusława
(1)
Durkalec Agnieszka Sokołowska-
(1)
Dybała Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Dydkowski Grzegorz (1962- )
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fiedor Bogusław
(1)
Figura Janusz
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Franczak Iwona
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grabowska Aleksandra (nauki ekonomiczne)
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Grześkowiak Alicja
(1)
Górecki Tomasz (matematyk)
(1)
Głębocka Magdalena
(1)
Hadaś-Dyduch Monika
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hales Colin F
(1)
Haromszeki Łukasz
(1)
Hawlenah Joanna
(1)
Hoekman Bernard M. (1959- )
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(133)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(180)
Język
polski
(180)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Temat
TURYSTYKA
(13)
ZARZĄDZANIE
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(10)
MARKETING
(8)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
ROZWÓJ REGIONALNY
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
UNIA EUROPEJSKA
(4)
EKOROZWÓJ
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
INNOWACJE
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
MIKROEKONOMIA
(3)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(3)
RACHUNKOWOŚĆ
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
USŁUGI
(3)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(3)
AGROBIZNES
(2)
BUDŻETY RODZINNE
(2)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(2)
GOSPODARKA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
Innowacje
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
KONKURENCJA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MIASTA
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
NAUKI EKONOMICZNE
(2)
NEGOCJACJE
(2)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
BANKI
(1)
BANKOWOŚĆ PRYWATNA
(1)
BUDŻETY TERENOWE
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
CENY
(1)
CONTROLLING
(1)
CZAS
(1)
DEKLARACJA BOLOŃSKA (1999)
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMETRIA
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekoturystyka
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FUNDRAISING
(1)
GATT
(1)
GEOPOLITYKA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMATYKA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
INTERWENCJONIZM
(1)
INWESTYCJE ALTERNATYWNE
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KRYZYS FINANSOWY
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MATEMATYKA
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MERCHANDISING
(1)
Marketing
(1)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(1)
NAUCZANIE
(1)
ORGANIZACJE GOSPODARCZE MIĘDZYNARODOWE
(1)
OŚWIATA
(1)
PAWŁOWSKI, ZBIGNIEW (1930-1981)
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PRACA
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO
(1)
PRAWO WSPÓLNOTOWE EUROPEJSKIE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Temat: czas
2001-0
(10)
2001-
(5)
1989-
(4)
1901-
(1)
Temat: miejsce
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(2)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
POLSKA
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(34)
PODRĘCZNIKI
(5)
Podręcznik
(5)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(2)
Opracowanie
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Transport i logistyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(18)
marketing
(13)
zarządzanie
(13)
rozwój regionalny
(12)
turystyka
(11)
konkurencyjność
(9)
Unia Europejska
(8)
przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
globalizacja
(7)
innowacje
(7)
ekonomia
(6)
gospodarka oparta na wiedzy
(6)
komunikacja marketingowa
(6)
konsument
(6)
rynek turystyczny
(6)
finanse
(5)
gospodarka przestrzenna
(5)
gospodarka rynkowa
(5)
gospodarka turystyczna
(5)
konsumpcja
(5)
organizacja
(5)
rynek pracy
(5)
strategia marketingowa
(5)
zarządzanie projektami
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
dystrybucja
(4)
innowacyjność
(4)
marka
(4)
planowanie
(4)
podatek
(4)
public relations
(4)
rozwój gospodarczy
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
rynek finansowy
(4)
zachowania konsumenckie
(4)
Wspólna Polityka Rolna
(3)
controlling
(3)
cykl projektu
(3)
gospodarka
(3)
gospodarka światowa
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
kapitał ludzki
(3)
marketing terytorialny
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
mikroekonomia
(3)
monopol
(3)
negocjacje
(3)
oligopol
(3)
podaż
(3)
polityka turystyczna
(3)
pomoc publiczna
(3)
popyt
(3)
promocja
(3)
przywództwo
(3)
rachunkowość
(3)
region
(3)
regionalizacja gospodarcza
(3)
rolnictwo
(3)
ruch turystyczny
(3)
samorząd terytorialny
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
system zarządzania
(3)
turystyka zrównoważona
(3)
wizerunek
(3)
zarządzanie jakością
(3)
CRM
(2)
agrobiznes
(2)
algebra liniowa
(2)
badania marketingowe
(2)
budżet
(2)
całki
(2)
dobra publiczne
(2)
e-commerce
(2)
geografia ekonomiczna
(2)
gospodarstwo domowe
(2)
handel
(2)
handel elektroniczny
(2)
handel międzynarodowy
(2)
hotelarstwo
(2)
inflacja
(2)
integracja gospodarcza
(2)
inwestycje
(2)
klient
(2)
komercjalizacja
(2)
kompetencje
(2)
konkurencja doskonała
(2)
kontrola
(2)
kryzys finansowy
(2)
kryzys gospodarczy
(2)
logistyka
(2)
marketing-mix
(2)
matematyka finansowa
(2)
merchandising
(2)
miasto
(2)
monitoring
(2)
ochrona środowiska
(2)
organizacje non-profit
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
outsourcing
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
180 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 132-138.
Praca składa się z dwóch części - pierwsza dotyczy konfliktów społecznych, druga negocjacji. Pomimo że części te są ze sobą powiązane, możliwe jest korzystanie z nich w sposób niezależny. Celem opracowania jest dostarczenie Czytelnikowi orientacji w kwestiach podstawowych. Na końcu zamieszczono obszerną bibliografię, pozwalającą na samodzielne pogłębianie wiedzy odnoszącej się do problemów prezentowanych w pracy. W opracowaniu starano się unikać stosowania specjalistycznej terminologii z zakresu socjologii i nauk pokrewnych. Nie zawsze jednak było to możliwe bez popadania w zbyt daleko idące uproszczenia. Drugie wydanie pracy Konflikt społeczny i negocjacje ukazuje się w zasadniczo niezmienionym kształcie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14778.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15516.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 232)
Bibliogr., netogr. s. 434-454.
Głównym celem monografii jest identyfikacja i ocena stanu społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa (w tym zarządzania społeczną odpowiedzialnością), a także określenie kierunków jego doskonalenia wraz z propozycją praktycznych zaleceń w tym zakresie przy uwzględnieniu uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych. W pracy posłużono się metodą analizy opisowej na podstawie rozległych studiów polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. Praca składa się z pięciu rozdziałów, w których przedstawiono m.in.: istotę i teoretyczne podstawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, modelową koncepcję teoretyczną dotyczącą społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa, doskonalenie społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa poprzez sposoby eliminacji dysfunkcji w obszarze zarządzania społeczną odpowiedzialnością, możliwości tworzenia infrastruktury społecznej odpowiedzialności oraz wyzwania badawcze związane ze społeczną odpowiedzialnością małego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13130.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14218.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Innowacyjność europejskiej przestrzeni regionalnej....
Bibliogr. przy pracach.
Monografia stanowi próbę sformułowania relacji między innowacyjnością a rozwojem gospodarczym na szczeblu regionalnym. Jej struktura odzwierciedla postępowanie badawcze, począwszy od teoretycznych rozważań dotyczących innowacyjności, dynamiki rozwoju regionalnego oraz współzależności występujących między nimi, poprzez podstawy metodologiczne pomiaru innowacyjności i rozwoju gospodarczego w wymiarze regionalnym, prowadzące do empirycznej oceny poziomu innowacyjności, poziomu i dynamiki rozwoju oraz zależności między tymi zjawiskami w europejskiej przestrzeni regionalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10915.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Problematyka marketingu w procesie adaptacji...
Bibliogr. przy rozdz.
Przedstawiony zbiór opracowań przygotowanych przez pracowników Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu stanowi część dorobku autorów zajmujących się problematyką marketingu w kontekście procesów integracji i transformacji. Problematyka ta jest szeroka i dotyczy różnej skali i zakresów działania. W treści artykułów znajdujemy także odniesienia do różnych poziomów marketingu, a ujęcia związane są z refleksjami natury ogólnej lub mają charakter prezentacji niektórych wyników prowadzonych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11819.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-304.
Rozwój globalizacji postawił przed przedsiębiorstwami szczególne wyzwania. Osiągnięcie międzynarodowej konkurencyjności stało się konieczne nie tylko dla firm chcących internacjonalizować swą działalność, ale także dla tych, które pragną osiągać sukcesy na rynkach rodzimych, na których są obecne wysokokonkurencyjne produkty przedsiębiorstw zagranicznych. W książce podjęto próbę odpowiedzi na odwieczne pytanie, które zadają sobie przedsiębiorstwa - co należy zrobić, żeby się dynamicznie rozwijać w skali rynku krajowego i międzynarodowego, oraz na jakie czynniki konkurencyjności trzeba zwrócić szczególną uwagę. Intensywność konkurencji w dobie globalizacji sprawia bowiem, że nie wystarczy już tylko dobre zarządzanie i określenie, które czynniki konkurencyjności są istotne, lecz konieczne się staje określenie ich pożądanych cech oraz konfiguracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12072.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11017.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11993.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-272.
Niniejsza publikacja w zamierzeniu autorów ma być podręcznikiem z przedmiotów agrobiznes i biobiznes. Uwzględniono w niej: teorię agrobiznesu, jego główne zasoby, podmioty agrobiznesu, najważniejsze kierunki produkcji rolnej, problemy współpracy podmiotów agrobiznesu, jego rozwój, a także podstawową wiedzę o biobiznesie. Niektóre z omawianych w niej zagadnień znano już wcześniej - jako części składowe ekonomiki rolnictwa czy ekonomiki przemysłu spożywczego, w prezentowanym podręczniku przedstawiono je jednak w nowym ujęciu - jako elementy składowe agrobiznesu. Część rozdziałów książki poświęcono też aktualnym kwestiom, np. teorii agrobiznesu, wiejskim gospodarstwom domowym w agrobiznesie, postępowi rolniczemu, zmianom w agrobiznesie i biobiznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14462.XVII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15380.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 248.)
Bibliogr. s. 249-264.
Przedmiotem zainteresowania autora są różne obszary marketingowego zarządzania ceną, zarówno w przedsiębiorstwach, jak i wśród nabywców dóbr oraz usług. Autor reprezentuje tu podejście holistyczne, co oznacza, że proces ten tworzy pewną złożoną całość, podlegającą pewnym prawidłowościom, której nie można sprowadzać tylko do sumy ich części składowych. Ostateczne decyzje cenowe są efektem wielu działań podejmowanych, z uwzględnieniem różnych uwarunkowań, przez ośrodki decyzyjne wewnątrz przedsiębiorstwa, które nie zawsze efektywnie ze sobą współpracują. Podstawowym celem pracy jest przedstawienie różnych aspektów procesu marketingowego zarządzania cenami składającego się z decyzji strategicznych i operacyjnych wraz z jego uwarunkowaniami i skutkami. W warstwie teoretycznej celem jest również uporządkowanie rozproszonej wiedzy z zakresu podejmowania decyzji cenowych w wybranych obszarach. Cel empiryczny natomiast to identyfikacja i ocena obszarów decyzji cenowych na podstawie badań polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15396.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 259-284.
Autor porządkuje teorie ponowoczesnej konsumpcji na tle uwarunkowań współczesnej konsumpcji i różnych ujęć interpretacyjnych społeczeństwa i konsumpcji w dobie globalizacji. W poszczególnych rozdziałach autor analizuje konsumpcje w kontekście nowoczesnych determinant, procesu globalizacji, postindustrialnego i informacyjnego charakteru społeczeństwa, ponowoczesnej kultury konsumpcyjnej, epoki ponowoczesnej oraz jej przestrzennych uwarunkowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9860.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11428.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys psychologii / Maria Węgrzecka. - Wyd. 5. popr. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. - 150, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [151].
Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunków ekonomicznych, zamierzających swą karierę zawodową związać z gospodarowaniem i interesami. Udział człowieka - zwłaszcza aktywny, wpływowy - w życiu gospodarczym stwarza wiele specyficznych sytuacji wymagających korzystania z wiedzy psychologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11337.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12514.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera omówienie teoretycznych i praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów (z uwzględnieniem zachowań finansowych), metod badania tych zachowań, współczesnych trendów konsumenckich, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-207.
Podręcznik zawiera omówienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów, metod badania tych zachowań, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka adresowana jest do studentów szkół ekonomicznych na kierunkach zarządzania, marketingu, handlu i strategii przedsiębiorstw, a także do czytelników zajmujących się badaniami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-163.
Autor książki przedstawia podstawowe typy oraz szczegółowe rodzaje efektów uzyskiwanych za pomocą reklamy. Najwięcej miejsca poświęca efektom komunikacyjnym, opisując liczne modelowe ujęcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontekście procesów zarządczych związanych z reklamą, omawiając etap wyznaczania celów w procesie planowania reklamy oraz założenia i przebieg procesu pomiaru wyników inwestycji reklamowych. Podręcznik powstał w oparciu o monografię "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12138.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13258.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 411-419. Indeks.
Podręcznik został przygotowany z intencją, by w jak największym stopniu spełniał przypisaną mu z definicji funkcję dydaktyczną. Napisano go z myślą o studentach kierunków i specjalności w zakresie zarządzania, osobach pracujących w przedsiębiorstwach lub instytucjach na stanowiskach menedżerskich związanych z marketingiem, osobach samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą i wszystkich tych, którzy w związku z pracą zawodową lub zainteresowaniami chcieliby sięgnąć po pozycję z tej dziedziny. Autorzy skoncentrowali się na zasadniczych procesach zarządczych, unikając głębokiej dyskusji pojęciowej, koncepcyjnej czy badawczej. Kładąc nacisk na klarowność wywodu, zdecydowali się nadać książce jak najprostszą strukturę, obejmującą sześć rozdziałów poświęconych koncepcji marketingu oraz poszczególnym funkcjom zarządzania w tym zakresie: planowaniu, organizacji, wdrożeniu i kontroli efektów działań marketingowych. Podręcznik został przygotowany z wykorzystaniem licznych źródeł informacji i zawiera liczne przykłady praktyczne, podawane zarówno w treści wywodu, jak i oddzielnie, jako wiadomości „prosto z rynku”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14795.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15536.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów, zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa)
Bibliogr. 195-220.
Praca składa się z trzech rozdziałów z czego dwa są teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych badań. W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwinięto koncepcję twórczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozważania w tym rozdziale skupiły się wokół teoretycznego modelu powiązań: twórczość-wymiary twórczej strategii-efektywność. Trzeci rozdział zawiera empiryczną analizę wymiarów twórczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomiędzy zmiennymi stały się podstawą do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13527.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14493.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik / Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice))
Bibliografia na stronach 145-158.
Podręcznik, opracowany przez uznanych autorów, stanowi interesującą poznawczo interpretację pojęć, teorii i najnowszych ustaleń z zakresu zrównoważonej gospodarki turystycznej. Dokonano w nim kompletnego przeglądu aktualnego stanu wiedzy na temat idei zrównoważonego rozwoju w turystyce. Oprócz ugruntowanych teorii, zawiera elementy nowatorskie, wybrane z najnowszych polskich i zagranicznych opracowań literaturowych. Treść ujmuje obszar zagadnień turystyki międzynarodowej w sposób kreatywny i innowacyjny. Podręcznik został napisany przejrzystym i zrozumiałym językiem. Przeznaczony jest głównie dla osób studiujących turystykę i kierunki pokrewne. Jego niewątpliwym atutem są pytania kontrolne, zamieszczone pod każdym z rozdziałów oraz praktyczne case study, ilustrujące ważne zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17797 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19142.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19141.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Debiuty Studenckie 2020 / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu])
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Zeszyt z serii Debiuty Studenckie pt. „Logistyka i transport” obejmuje zbiór artykułów przygotowanych przez studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Uniwersytetu Gdańskiego. Wybór tematyki opracowania nie jest przypadkowy. W dobie globalizacji, centralizacji i automatyzacji zagadnienia związane z logistyką i transportem nabierają znaczenia. Logistyka to już nie tylko organizacja, realizacja i kontrola przepływów fizycznych i informacyjnych między punktem pochodzenia a punktem konsumpcji w celu zaspokojenia potrzeb klientów. We współczesnej gospodarce to także logistyczna obsługa klienta, logistyka zwrotów, ekologistyka, logistyka miejska, a także zrównoważonego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20131.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20130.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 372)
Bibliografie przy rozdziałach.
Skrypt składa się z siedmiu rozdziałów zawierających wprowadzenie teoretyczne wraz z odnośnikami do literatury i źródeł internetowych, pytania testowe, problemowe oraz zadania dostosowane do specyfiki zagadnień i opisywanych koncepcji. Pierwsze cztery rozdziały dotyczą roli przedsiębiorstw w rozwoju społeczno-gospodarczym, stopnia innowacyjności sektora MŚP, zasad tworzenia biznesplanu oraz modeli biznesu (zgodnie z business model canvas), a także aspektów formalnoprawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w otoczeniu instytucjonalnym (formalnym i nieformalnym). Kolejne trzy rozdziały dotyczą innowacyjności przedsiębiorstw – komercjalizacji wiedzy i technologii, zarządzania procesem innowacyjnym oraz finansowania innowacyjnych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22485.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22484.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18699.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22718.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22717.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej