Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(118)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(117)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(9)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(112)
dostępne
(104)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(44)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(64)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(112)
Autor
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Banaszyk Piotr
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Kall Jacek
(3)
Krupski Rafał
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pierścionek Zdzisław
(3)
Cyfert Szymon
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Moszkowicz Mieczysław (1946- )
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Pomykalska Bożyna
(2)
Pomykalski Przemysław
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Witczak Hubert
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aluchna Maria
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brown John Seely
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chick Anne
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Daniluk Piotr
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Elkin Paul M
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fisher Alan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ginter Peter M
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gordon William
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Hagel John
(1)
Hajdas Monika
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kler Paweł
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(118)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(117)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(3)
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(40)
Zarządzanie strategiczne
(19)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(13)
ANALIZA STRATEGICZNA
(6)
INNOWACJE
(6)
KADRY
(6)
Decyzje
(4)
FIRMA (nazwa)
(4)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
Konkurencyjność
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Analiza finansowa
(2)
DECYZJE
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Inwestycje
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Model biznesowy
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
Otoczenie firmy
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Big data
(1)
Biznesplan
(1)
Dobre praktyki
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka wojskowa
(1)
MARKETING
(1)
MIASTA
(1)
MONOPOLE
(1)
Marketing wartości
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OUTSOURCING
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Outsourcing
(1)
PARTNERSTWO LOKALNE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
Strategia
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
TURYSTYKA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Współpraca cywilno-wojskowa
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(14)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Monografia
(5)
Opracowanie
(4)
PORADNIKI
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie strategiczne
(51)
przedsiębiorstwo
(35)
strategia
(26)
zarządzanie
(15)
konkurencyjność
(13)
planowanie strategiczne
(12)
analiza strategiczna
(11)
analiza SWOT
(7)
marketing
(6)
przedsiębiorczość
(6)
wizja firmy
(6)
zarządzanie wiedzą
(6)
kontrola strategiczna
(5)
marka
(5)
misja firmy
(5)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
logistyka
(4)
organizacja
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
outsourcing
(4)
strategic management
(4)
zarządzanie jakością
(4)
biznesplan
(3)
cykl życia produktu
(3)
dywersyfikacja
(3)
e-commerce
(3)
fuzja
(3)
globalizacja
(3)
innowacje
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
modele biznesowe
(3)
otoczenie organizacji
(3)
portfel marek
(3)
produkcja
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
strategia marketingowa
(3)
analiza finansowa
(2)
biznes
(2)
decyzje
(2)
e-biznes
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
firma
(2)
franchising
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
klaster
(2)
komunikacja
(2)
kultura organizacyjna
(2)
model biznesu
(2)
motywowanie pracowników
(2)
offshoring
(2)
organizacja ucząca się
(2)
plan marketingowy
(2)
plan strategiczny
(2)
poradnik
(2)
proces produkcyjny
(2)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
przywództwo
(2)
rozwój
(2)
rozwój lokalny
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
sprawozdanie finansowe
(2)
strategia finansowa
(2)
strategic planning
(2)
system produkcyjny
(2)
turystyka
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
Lean Management
(1)
Strategiczna Karta Wyników
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza
(1)
analiza decyzyjna
(1)
architektura korporacji
(1)
audyt
(1)
audyt strategiczny
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(1)
bezpieczeństwo gospodarcze
(1)
bezpieczeństwo logistyczne
(1)
bezpieczeństwo militarne
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo niemilitarne
(1)
budżet
(1)
business
(1)
business ethics
(1)
business planning
(1)
business strategy
(1)
cel strategiczny
(1)
cloud computing
(1)
competition
(1)
122 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autorka podejmuje problematykę obejmującą opracowanie koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami sektora publicznego. Zgodnie z kierunkiem rozwoju procesów globalnych w gospodarce światowej i modelowaniem przedsięwzięć związanych z wprowadzeniem do Unii Europejskiej przedsiębiorstwa te stoją wobec konieczności osiągnięcia konkurencyjności na rynkach światowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4405 [Magazyn 1], 4863 [Magazyn 2], 6227 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4862.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-301.
"Zamysłem naukowym Autora jest dążenie do sformułowania założeń metodologicznych w celu przygotowania i realizacji proaktywnych, innowacyjnych strategii ekologicznych współczesnych korporacji, które znajdują odzwierciedlenie w ich różnych obszarach aktywności biznesowej [...]. Praca także odpowiada na potrzeby i wyzwania dostarczania zarządzającym współczesnymi organizacjami instrumentarium zarządzania, w tych nowych, strategicznych uwarunkowaniach rozwoju współczesnych organizacji". [z recenzji prof. zw. dr. hab. inż. Jana Stachowicza]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11945.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13116.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5229 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Czytelnik znajdzie koncepcję wielopłaszczyznowego zarządzania strategicznego wraz z opisem wybranych metod analizy strategicznej, rodzajów strategii i sposobów ich budowania. Prezentowane w publikacji przykłady ilustrują, jak przedsiębiorstwa rozwiązują określone problemy, jak korzystając z dorobku teoretycznego, budują własne, skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców - kadry kierowniczej przedsiębiorstw, wykładowców i studentów. Studenci znajdą w niej wiele przykładów z konkretnych organizacji gospodarczych, dzięki którym łatwiej im będzie zrozumieć teorię prezentowaną w podręcznikach akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3647 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2452.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
W pracy zanalizowano m.in. rynki lokalne i regionalne, problemy zagospodarowania przestrzeni miejskiej, zarządzanie marketingowe miastem. Zdefiniowano pojęcie konkurencyjności regionu oraz zaprezentowana została logika wyznaczania strategii konkurencyjnych. Odrębnym zagadnieniem poruszonym w prezentowanej monografii jest wdrażanie strategii rozwojowych poprzez zarządzanie projektami oraz rozwijanie partnerstwa publiczno-prywatnego. Całość pracy zamykają publikacje traktujące o funkcjonowaniu rynku nieruchomości i zarządzaniu nieruchomościami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5297 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6584.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6583.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Bibliogr. Indeks.
W książce opisano, jak opracować plan rozwoju kapitału intelektualnego, nie ograniczający sie tylko do określenia potrzeb szkoleniowych, ale zajmujący ważne miejsce w strategii firmy. Teoretycy zarządzania zasobami ludzkimi znajdą w niej nie tylko interesujące ujęcia podstawowych pojęć - takich jak kapitał intelektualny, zarządzanie wiedzą, uczenie się, edukacja, szkolenia i rozwój - ale przede wszystkim szczegółowy opis planowania i realizacji zadań przez dział rozwoju zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6332.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 231-232.
Książka ta, pomyślana jako podręcznik, opisuje syntetycznie cały proces zmiany, od koncepcji do wdrożenia. Napisana została przez praktyków, z punktu widzenia zarządzającego, u zbiegu refleksji i działania. Wszechstronny opis obejmuje podstawowe elementy profesji zarządzającego, jak: panować nad wynikami przedsiębiorstwa, przystosowywać system zarządzania, budować motywację i zaangażowanie współpracowników. Omówiono nowatorskie pojęcia, takie jak rezonans i dysonans w zarządzaniu. Wiele miejsca poświęcono refleksji nad ewolucją organizacji. "Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania" zilustrowano licznymi przykładami konkretnymi i schematami analizy, zaczerpniętymi z praktyki menedżerskiej. Modułowy układ pozwala czytać książkę zarówno w sposób ciągły, jak i wybiórczy. Na początku każdego rozdziału umieszczono rysunek, który stanowi podsumowanie układu treści i ułatwia literacje. Książka powinna zainteresować kierujących przedsiębiorstwami i konsultantów, jak i tych wszystkich, którzy pragną pogłębić wiedzę o prowadzeniu zmiany i roli menedżera. Humorystyczne rysunki Tomiego Ungerera przypominają, by nie traktować samego siebie zbyt poważnie i zachować krytyczny dystans!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8352.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9724.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Decision analysis for management judgment.
Indeks.
Publikacja z zakresu zarządzania decyzjami. Autorzy szeroko omawiają teorię podejmowania decyzji, między innymi tych dotyczących wielu celów (technika SMART). Koncentrują się również na działaniu w warunkach niepewności, zarządzaniu ryzykiem i niepewnością, metodach szacowania prawdopodobieństwa, zmianie ocen w świetle nowych informacji, panowaniu scenariuszowym czy na decyzjach podejmowanych przez grupy osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19857.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w systemie bezpieczeństwa narodowego : praca zbiorowa / pod redakcją Pawła Klera. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 639, [1] strona : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Bibliografie przy rozdziałach.
Książka jest dziełem obejmującym swoją treścią problematykę miejsca i roli logistyki w militarnych i niemilitarnych obszarach bezpieczeństwa narodowego. W opracowaniu słusznie określono, że przedmiotem badań jest szeroko rozumiana logistyka, funkcjonująca w sferze aktywności państwa jako element integralnej części systemu bezpieczeństwa narodowego. Na podstawie tak zdefiniowanego przedmiotu badań przyjęto, że celem badań jest określenie miejsca i roli logistyki, zapewniającej warunki istnienia i funkcjonowania bezpieczeństwa narodowego w militarnych i niemilitarnych obszarach potencjału obronnego i ochronnego Rzeczypospolitej Polskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18276.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20427.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20426.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym / redakcja naukowa Rafał Śliwiński. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 203 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością kulturową, strategicznych uwarunkowań przywództwa, oraz podejmuje problem sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych, a także przedstawia problem zarządzania własnością intelektualną przedsiębiorstwa międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18245.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20325.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20324.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu)
Na grzb. odmienny tyt. serii: Skrypty UE.
Bibliogr. s. 147-151.
Książka stanowi wyjątkową pozycję literatury z zakresu zarządzania strategicznego, której unikalnym atutem jest prezentacja w formie studiów przypadków poszczególnych etapów procesu zarządzania strategicznego. Zawiera przykłady z praktyki gospodarczej opracowane głównie na podstawie informacji udostępnionych przez prezentowane firmy oraz wywiadów z przedstawicielami kadry zarządczej. Autorzy poruszają newralgiczne problemy rozwojowe głównie polskich firm dokonujących wyborów strategicznych i osiągających sukcesy w trudnych warunkach kryzysu czy stagnacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12443.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13588.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-264
Praca zawiera bogaty zbiór wiedzy na temat przedsiębiorstw działających w sieci informatycznej. Ma realistyczny, doradczy i praktyczny charakter. Wiele jej wątków poparte jest przykładami z życia gospodarczego. Dużą wartość poznawczą mają rozważania na temat transformacji przedsiębiorstwa do gospodarki sieciowej, odbiorcy końcowego oraz marketingu relacji. W Polsce nie ma takiej pozycji bibliograficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10297.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-269.
Rozwój gospodarczy Polski w coraz większym stopniu stymulują przedsiębiorstwa wkraczające i skutecznie konkurujące na rynku Unii Europejskiej. Istnieje wiele czynników zdobywania przewagi konkurencyjnej umożliwiających stabilny rozwój przedsiębiorstwa w warunkach intensywnej konkurencji. Dlatego też bardzo ważnym zagadnieniem staje się poznanie, w jaki sposób wyłaniająca się nowa klasa polskich przedsiębiorstw skutecznie konkurujących na rynkach europejskich tworzy i rozwija źródła swojej przewagi konkurencyjnej. Wiedza na temat procesów i mechanizmów tworzenia i rozwoju konkurencyjnych zasobów i umiejętności stanowiących źródło przewagi konkurencyjnej może pomóc w procesie dalszego zwiększania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jej posiadanie staje się obecnie warunkiem koniecznym do prawidłowego stosowania nowoczesnych metod i narzędzi umożliwiających tworzenie i rozwijanie konkurencyjnych zasobów i umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11110.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12084.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowatorski sposób rozważają kolejne fazy w procesie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Przedstawiają analizę i krytyczną ocenę uwarunkowań strategicznych, zagadnienia formułowania celów i strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, kwestię implementacji strategii oraz nadzorowania i kontrolowania (controllingu) ich realizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8530 [Magazyn 1], P.8531 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9953.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9952.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3557 [Magazyn 2], 3558 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 124)
Wiedza nabywana na podstawie literatury przedmiotu powinna być pogłębiona poprzez praktyczne jej zastosowanie. "Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem" to szczególny przedmiot wiedzy praktycznie użytecznej, w zakresie którego zdobycie praktycznych umiejętności jest swoistym przymusem, w szczególności dla menedżerów i analityków. Zamiarem Autorów było przygotowanie opisów sytuacyjnych przedsiębiorstw działajacych w Polsce. Upatrywali w tym pomyśle odmienności w stosunku do podreczników obcojęzycznych i atrakcyjności dla Czytelników w odniesieniu przedmiotowym, czyli w problematyce "polskich" podmiotów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8565 [Magazyn 1], P.8567 [Magazyn 1], P.8564 [Magazyn 1], P.8566 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 9990.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9989.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Pod koniec pierwszego dziesięciolecia XXI wieku podnoszenie konkurencyjności i stwarzanie warunków dla rozwoju innowacyjności stają się najważniejszą kwestią zarówno z perspektywy sukcesu indywidualnego podmiotu gospodarczego, jak i całego państwa. Z tego też względu problematyka ta jest przedmiotem zainteresowań ogromnej liczby badaczy, co roku poświęca się jej wiele opracowań naukowych. W związku z tym we wstępie kolejnej pracy dotyczącej tego zagadnienia należy zdać pytania: Czy na rynku wydawniczym jest miejsce dla jeszcze jednej monografii z tego zakresu? Czy praca ta może zyskać zainteresowanie czytelnika? Współczesna gospodarka transformuje się w niespotykanym wcześniej tempie. Jesteśmy świadkami nowych zjawisk gospodarczych, które błyskawicznie zmieniają pozycje konkurencyjne nie tylko poszczególnych przedsiębiorstw, korporacji, ale także całych gospodarek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10979.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11949.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej