Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(24)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Kachniewska Magdalena
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Martin William B
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Miedziarek Sławomir Arkadiusz
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Ochyra Irena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Reformat Beata
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Schauz Ewa
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Suterski Hieronim
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Wasilewski Lesław
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Więcek Jan
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
angielski
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(26)
Zarządzanie jakością
(3)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Jakość produktu
(1)
Kontrola techniczna
(1)
NORMY ISO 9001
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(6)
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(22)
TQM
(11)
ISO 9000
(5)
jakość
(5)
benchmarking
(3)
jakość produktu
(3)
produkt
(3)
służba zdrowia
(3)
usługi medyczne
(3)
ISO 9001
(2)
QFD
(2)
marketing
(2)
systemy zarządzania
(2)
zarządzanie
(2)
ISO 10000
(1)
ISO 14000
(1)
ISO 14001
(1)
Lean Management
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
TQC
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania laboratoryjne
(1)
bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
cykl życia produktu
(1)
ekonomika jakości
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innowacje
(1)
jakość pracy
(1)
jakość usług
(1)
jakość żywności
(1)
karty kontrolne
(1)
klasyfikacja
(1)
klient
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
konsument
(1)
kultura
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
marka
(1)
marketing relacji
(1)
marketing strategiczny
(1)
motywacja
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
normalizacja
(1)
normy ISO 9000
(1)
obsługa klienta
(1)
oferta produktowa
(1)
opakowanie
(1)
organizacja
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
outsourcing
(1)
personel
(1)
planowanie
(1)
produkcja żywnościowa
(1)
produkt konsumpcyjny
(1)
produkt przemysłowy
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
quality management
(1)
reengineering
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
standardy
(1)
statystyka
(1)
sterowanie
(1)
strategia
(1)
system pomiarowy
(1)
system zarządzania
(1)
system zarządzania jakością
(1)
ustawodawstwo żywnościowe
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zmienna losowa
(1)
zmienność
(1)
żywność
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : "Difin", 2002. - 223 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Przedstawiony podręcznik adresowany jest do studentów wydziałów i szkól turystycznych oraz praktyków zainteresowanych zagadnieniem jakości usług turystycznych i możliwości jej kształtowania. Przedstawiono w nim liczne przykłady praktyczne, wyjaśniono sposoby postrzegania jakości przez klientów, znaczenie pracowników liniowych dla rozpoznania potrzeb usługobiorców oraz możliwości pozyskiwania i kierowania trwałych więzi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza książka ma na celu prezentację podstawowych metod zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością, przy szczególnym uwzględnieniu specyfiki sektora usług zdrowotnych. Pierwszy rozdział książki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny działalności operatorów usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne w tej branży. Rozdział drugi skupia się na kwestiach zarządzania ryzykiem, zas trzeci na zarządzaniu jakością. We wszystkich trzech rozdziałach, poza teoretycznym wykładem przedstawiono także wyczerpujące analizy przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12737.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 215. Indeks.
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5554 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7007.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7006.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 251-252, wykaz norm strony: 248-250.
W podręczniku szczegółowo omówiono instrumentarium statystycznego sterowania procesem, w szczególności sposób konstruowania, zasady interpretacji i zastosowanie kart kontrolnych dla cech ocenianych liczbowo i alternatywnie. Przedstawiono również rozwój zarządzania jakością oraz tradycyjne i nowe narzędzia stosowane w kontroli jakości procesu produkcyjnego bądź pomiarowego. Scharakteryzowano także metody badania zdolności jakościowej procesu, analizę stabilności i zdolności systemu pomiarowego, metody zapewnienia jakości analiz laboratoryjnych oraz metody statystycznej kontroli odbiorczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19624.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19623.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systematyczny, niezależny i udokumentowany proces uzyskiwania dowodu oraz jego obiektywnej oceny w celu określenia stopnia spełnienia założonych kryteriów, potocznie zwany auditem, to jedno z podstawowych narzędzi dostarczania informacji o funkcjonowaniu systemu zarządzania jakością w firmie. Prowadzącymi audity, oprócz pełnomocnika, mogą być tylko najlepsi, najbardziej doświadczenie i odpowiednio przeszkoleni pracownicy. Jak ich wyszukać? Jak szkolić i jak prowadzić działania auditowe, aby niosły one pożytek dla firmy? Tego wszystkiego dowiesz się w tej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12770.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego autor książki skoncentrował swoje rozważania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11241.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej