Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(61)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(47)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(29)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(56)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Baron Angela
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cisek Marcin
(2)
Dywański Piotr
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Muszczynko Ewa
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rzycka Olga
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Baker Alan (1956- )
(1)
Berkun Scott
(1)
Blank Steven G
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brown John Seely
(1)
Brycz Bogumiła
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Bąk Michał
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Connors Roger
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Croll Alistair
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dorf Bob
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Dębski Maciej
(1)
Elkin Paul M
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gadomski Rafał
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Goebel Urszula
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Hagel John
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Jolly Adam
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kanholm Jack
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Klin Lidia
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Kopczewski Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kruse Kevin (1967- )
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Królak Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Martin Robert C
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Mikowska Monika
(1)
Moch Wojciech
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(63)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(63)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Lekarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(17)
KADRY
(7)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(7)
PORADNIKI
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Zarządzanie
(6)
Handel elektroniczny
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(4)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Biznesplan
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
INNOWACJE
(2)
Marketing
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
ROZMOWA
(2)
Startup
(2)
Sukces
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Content marketing
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gastronomia
(1)
Google Analytics
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie się
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Magazyn
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżer
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjatorzy
(1)
Neuromarketing
(1)
OUTSOURCING
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PROGRAMY KOMPUTEROWE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produkt regionalny
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
SAMOREALIZACJA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRONY WWW
(1)
SUKCES
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Start-up
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Służba zdrowia
(1)
TURYSTYKA
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
UMOWA
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(21)
Poradnik
(19)
Poradniki
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(13)
marketing
(7)
ISO 9000
(4)
biznesplan
(4)
e-marketing
(4)
marka
(4)
poradnik
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
przywództwo
(4)
strategia
(4)
coaching
(3)
e-biznes
(3)
kultura organizacyjna
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
media społecznościowe
(3)
mentoring
(3)
ocena pracowników
(3)
projekt
(3)
sklep internetowy
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
analiza SWOT
(2)
analiza strategiczna
(2)
asertywność
(2)
działalność gospodarcza
(2)
e-sprzedaż
(2)
innowacje
(2)
kadry
(2)
kapitał ludzki
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
komunikacja
(2)
konflikt
(2)
menedżer
(2)
motywowanie pracowników
(2)
negocjacje
(2)
normy ISO 9000
(2)
organizacja
(2)
perswazja
(2)
planowanie strategiczne
(2)
platforma aukcyjna
(2)
reklama
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
social media
(2)
sprzedaż
(2)
startup
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
strategia komunikacji
(2)
turystyka
(2)
usługi online
(2)
zarządzanie czasem
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
ISO 9001
(1)
Internet
(1)
Unia Europejska
(1)
Web 2.0
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza finansowa
(1)
analiza konkurencji
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
aplikacja mobilna
(1)
autoprezentacja
(1)
badania rynku
(1)
branding
(1)
business
(1)
business communication
(1)
career
(1)
communication skills
(1)
content marketing
(1)
conversation
(1)
czas
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dystrybucja
(1)
e-handel
(1)
e-klient
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
economics
(1)
efektywność pracowników
(1)
faktoring
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
firma
(1)
forfaiting
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka światowa
(1)
instrumenty finansowe
(1)
jakość
(1)
jakość produktu
(1)
jakość usług
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
kody
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: "The only sustainable edge : why business strategy depends on productive friction and dynamic specialization" 2005.
Książka przedstawia nowe podejście do tworzenia strategii dla biznesu, które autorzy nazywają FAST (Focus (koncentracja), Accelerate (przyspieszenie), Strengthen (umacnianie), Tie it all together (powiązanie wszystkich elementów), stawiające na rozwój innowacji w firmie, wspieranie ludzi utalentowanych - bo to oni głównie przyczyniają się do wzrostu potencjału firmy - oraz na dynamiczną specjalizację. Autorzy koncentrują się na ludziach przypisując dużą wagę umiejętnościom pozyskiwania i zarządzania talentami, optymalnemu wykorzystaniu specjalistów (produktywne tarcie) oraz umiejętnościom organizacyjnym w budowie firmy. Podkreślają również niebagatelną rolę nowoczesnej techniki, która pomaga przełamywać bariery w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10128.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta wyjaśnia dokładnie, co przedsiębiorstwo musi zrobić w poszczególnych działach, aby wdrożyć system jakości ISO 9000 oraz odnieść sukces w audycie certyfikacyjnym. Każde wymaganie- niezależnie od tego jak dwuznaczne lub kontrowersyjne- jest omówione. Znaleźć tu można setki rad i wskazówek, a także przykłady praktycznych rozwiązań. Znajdują się w niej także przykłady sytuacji auditowych, ilustrujących na co auditorzy patrzą, czego szukają, jakich technik auditowania używają oraz, jak się zachowują w specyficznych sytuacjach. Dzięki temu, że zostało wyraźnie sprecyzowane, co będzie, a co nie będzie zaakceptowane przez auditorów, książka ta staje się swego rodzaju modelem zgodności z ISO 9000.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3745 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2522.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybki rozwój międzynarodowych kontaktów i globalizacja zjawisk gospodarczych powodują, że w przyspieszonym tempie zacierają się różnice, a uwypuklają podobieństwa procesów ekonomicznych prowadząc do upowszechnienia pewnych standardów, które przekraczają granice państw, a nawet kontynentów. Standardami takimi stają się systemy zapewnienia jakości, o których traktuje niniejsza książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2521.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17229 [Magazyn 1], P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powtrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania i prowadzenia własnej formy. W książce znajdziesz konkretne wskazówki pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności - od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory ważnych umów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12744.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13781.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020r. (wyd. I) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.23.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm. Po pierwsze, trzeba zrozumieć, co i w jaki sposób w otoczeniu organizacji naprawdę się zmienia. Po drugie, trzeba umieć nazwać kluczowe wyzwania, przed którymi te zmiany postawią firmę. Po trzecie, trzeba umieć zaadresować te wyzwania. I nie ma w tym procesie ani specjalnej magii ani tajemnicy. Jest za to skumulowana wiedza teoretyczna i wypracowana praktyka, która podpowiada, jak to dobrze robić. Najnowsza książka profesora Obłoja to znakomity przewodnik strategii na trudne czasy w biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22483.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22482.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Improve Your Communication Skills / Alan Barker. - 4th edition. - United Kingdon ; New York, NY : Kogan Page, 2016. - X, 162 pages ; 22 cm.
(Creating success)
Improve Your Communication Skills is your practical guide to effective verbal, non-verbal and written communication in business. Full of proven tips and techniques, it will help you keep the interest of a large audience, impress a potential employer or simply win the argument at an important meeting. Better communication skills can have a direct impact on your career development. This book provides vital guidance on improving your conversations, building rapport with colleagues, learning skills of persuasion, giving effective presentations, writing effective emails, letters and reports, and networking successfully. Now in its 4th edition, essential new content includes communicating across borders and virtual teams, influencing others subtly and managing difficult conversations, as well as helpful checklists and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18100.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 310-311.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku (Witold Kowal).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20970.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20969.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20968.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-337.
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21744.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21743.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych : na żywo i online / Przemysław Kutnyj. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 197 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 193-196.
Książka ma charakter kompendium, które kompleksowo, krok po kroku pomoże przygotować wystąpienie publiczne. Przemysław Kutnyj porusza kwestie językowe, stylistyczne, jak również te dotyczące stresu na poziomie profesjonalnego treningu mentalnego. Omawia także zagadnienia związane z mową ciała i emisją głosu. Ze wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach skorzystają wszyscy ci, którzy na co dzień w pracy borykają się z trudnościami w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji tak, aby była ona naturalna i przystępna. Książka prezentuje rzetelną wiedzę oraz techniki przydatne w rozwijaniu umiejętności mówcy. Zawiera ciekawe studia przypadków, ćwiczenia, jak również wiele inspiracji oraz obszerną część poświęconą storytellingowi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22455.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22454.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The clean coder : a code of conduct for professional programmers. W książce także ISBN oryginału.
Indeks.
W publikacji zostały omówione cechy charakteryzujące profesjonalnego programistę. W pierwszej kolejności jest to umiejętność mówienia "nie". Ponadto przeanalizowane zostały zagadnienia związane z najlepszymi technikami zarządzania czasem, presji, zmęczenia i pośpiechu oraz ich wpływ na jakość kodu. W kolejnych rozdziałach Robert C. Martin zapoznaje Czytelnika z różnymi sposobami podejścia do testowania kodu oraz współpracy między programistami a innymi ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21273.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21272.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The standout business plan : make it irresistible, and get the funds you need for your startup or growing business.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do sukcesu! Wykorzystaj go dobrze i przed przystąpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj się z cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz się, w jakim celu tworzy się biznesplan i jak się do tego najlepiej przygotować. Naucz się prezentować informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjał wykresu „słońce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.155.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 261-299.
Książka odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13595.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej