Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(65)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(72)
tylko na miejscu
(59)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(36)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(36)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(59)
Autor
Halemba Piotr (1966- )
(6)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Chudoba Tadeusz
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kantyka Joanna
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Wiatr Inez
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida (1936- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaspar Claude (1931- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Halina (1963- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milencki Jan K
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Pabian Barbara
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Panfil Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puorto Simone
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rogers Anthea
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Sharpley Richard
(1)
Sierpińska Anna
(1)
Sikora Jan
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Slinn Judy
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szromek Adam R
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiśniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Wszendybył-Skulska Ewa
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zych Witold
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(62)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
TURYSTYKA
(42)
Turystyka
(11)
Zarządzanie
(8)
SPORT
(7)
USŁUGI
(6)
ODPOCZYNEK
(5)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
Innowacje
(2)
KULTURA
(2)
Konkurencyjność
(2)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(2)
Organizacja
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agroturystyka
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Ekoturystyka
(1)
GASTRONOMIA
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERNET
(1)
INŻYNIERIA ŚRODOWISKA
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jakość usług
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Model biznesowy
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
ORGANIZACJE SPORTOWE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
RATOWNICTWO
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
SZTUKA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
UZDROWISKA
(1)
Usługi turystyczne
(1)
WSPÓŁPRACA TRANSGRANICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-
(5)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Podróże i turystyka
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(23)
zarządzanie
(14)
marketing
(12)
przedsiębiorstwo turystyczne
(12)
produkt turystyczny
(7)
usługi turystyczne
(7)
rynek turystyczny
(6)
region turystyczny
(4)
rekreacja
(4)
sport
(4)
zarządzanie jakością
(4)
finanse
(3)
innowacje
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konkurencyjność
(3)
organizacja
(3)
promocja
(3)
turystyka kulturowa
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
gospodarka turystyczna
(2)
impreza turystyczna
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kultura organizacyjna
(2)
management
(2)
marka
(2)
marketing relacji
(2)
media społecznościowe
(2)
organizacja turystyczna
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
rozwój regionalny
(2)
strategia marketingowa
(2)
technologia informacyjna
(2)
tourism
(2)
turystyka filmowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
Internet
(1)
Polska
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Straż Pożarna
(1)
Unia Europejska
(1)
agroturystyka
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
baza noclegowa
(1)
biuro podróży
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
business environment
(1)
cena
(1)
coaching
(1)
dystrybucja
(1)
działalność turystyczna
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-biznes
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
ekorozwój
(1)
employer branding
(1)
federacja sportowa
(1)
foresight
(1)
gastronomia
(1)
gleba
(1)
gmina
(1)
hotelarstwo
(1)
informacja turystyczna
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
jakość
(1)
jakość powietrza
(1)
jakość usług
(1)
kapitał ludzki
(1)
klub sportowy
(1)
kultura
(1)
kultura fizyczna
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing turystyczny
(1)
marketing usług
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
menedżer
(1)
monitoring
(1)
niepełnosprawni
(1)
obsługa ruchu turystcznego
(1)
ochrona przyrody
(1)
ochrona zdrowia
(1)
organizacja sportowa
(1)
pilgrim centres
(1)
planning
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka kulturalna
(1)
polityka turystyczna
(1)
produkt
(1)
revenue management
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rural business management
(1)
rural tourism
(1)
sieci społeczne
(1)
sponsoring sportowy
(1)
strategic management
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications. Fully updated throughout, this new edition: -Covers forecasting, functional management and strategic planning; -Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management; -Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid understanding Now in its third edition, and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17542 [Magazyn 1], P.17543 [Magazyn 1], P.17541 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18395.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
Ogólnie można stwierdzić, że Polska ma korzystne warunki rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych. Obszarami tymi będą tereny o niskim poziomie uprzemysłowienia i urbanizacji, małym udziale zatrudnienia w zawodach pozarolniczych i słabe pod względem produkcji rolniczej. W opracowaniu zostały zamieszczone akty prawne dotyczące zagadnień turystyki na obszarach przyrodniczo cennych i obszarach wiejskich (według przyjętej rangi), obowiązujące od 2001 roku. Publikacja jest adresowana do nauczycieli, studentów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych, szkół pomaturalnych i policealnych, organizacji i instytucji turystycznych. Będzie także przydatna dla właścicieli obiektów turystycznych oraz tych wszystkich, którzy interesują się tematyką turystyczną, obszarami przyrodniczo cennymi i antropopresją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5823 [Magazyn 1], P.5822 [Magazyn 1], P.4997 [Magazyn 1], P.4998 [Magazyn 1], 6968 [Magazyn 2] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4039.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.4040.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4498.XX.3 [Czytelnia B], 5634.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej publikacji postawili sobie za cel zapoznanie kadry i przyszłych pracowników branży turystycznej z systemami stosowanymi na rynkach turystycznych, do których zmierzamy. Dążeniem naszej dyplomacji jest polityczne i gospodarcze zbliżenie się Polski do krajów Europy Zachodniej. Podobnie dzieje się w turystyce. Obiektywną koniecznością staje się więc dostosowanie naszej turystyki do warunków zachodnich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121.XX.3 [Magazyn 1], P.2458.XX.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 928.XX.3 [Czytelnia B], P.2457.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 173 s. : il. ; 23 cm.
Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, struktural­nych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: - określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją, - etykę działania organizacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7716.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8723.XX.3 [Czytelnia B], 8724.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Opracowanie składa się z 14 odrębnych artykułów skupionych wokół wykorzystania nowoczesnych zasad zarządzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarządzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Całość nabiera szczególnego znaczenia w kontekście nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Usługach Turystycznych oraz Euro 2012.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13809.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Tourism planning and destination marketing / edited by Mark Anthony Camilleri. - First edition. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. - XX, 271 pages : illustrations ; 24 cm
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographic reference and index.
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and sustainable and responsible tourism practices. It is a useful guide for tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), who are increasingly using innovative tools and evolving technologies to engage with prospective visitors. Moreover, this title sheds light on the latest developments in travel, hospitality, festivals and events, as the contributing authors have critically analysed the global tourism marketing environments that comprise a wide array of economic, socio-cultural, technological and environmental realities. This book explores advances in tourism planning and destination marketing theory for the interest of both researchers and scholars. Furthermore, it is an invaluable resource for a wide range of industry practitioners, including consultants, senior executives and managers who work for destination management organisations, tourism offices, hotels, inbound/outbound tour operators and travel agents.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.19.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 13)
Bibliogr. przy rozdz.
"Turystyka uzdrowiskowa posiada własną genezę, ewolucję, stan obecny i perspektywy. Posiada własne struktury i funkcje, które są wyjątkowe i warte zbadania. Niniejsza praca stopniowo prowadzi do odnalezienia części wspólnej turystyki medycznej, turystyki zdrowotnej, turystyki wellnessowej (ciała i umysłu), turystyki i jakości życia, ukazując więcej podobieństw niż różnic. Niniejsze studium przypadku kontrastuje z podobnymi zjawiskami w innych krajach. Takie porównawcze badania prowadzą do kompleksowego przeglądu oraz zrozumienia zagadnienia. Prezentowany wkład jest ważnym krokiem w tym kierunku, wspartym interdyscyplinarnością i międzykulturowością badań prowadzących do nowej wiedzy na temat turystyki uzdrowiskowej i jej ostatecznego transferu do praktyki gospodarczej w Polsce oraz w innych krajach." (ze Słowa wstępnego).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12276.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13402.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie współczesnych tendencji w rozwoju usług turystycznych, aspektów jakosciowych w przedsiębiorstwach turystycznych, oraz roli konsumenta w kształtowaniu produktów turystycznych. Monografia porusza także kwestie konkurencyjności regionów oraz roli potencjału przyrodniczego i czynników antropogenicznych w rozwoju turystyki i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16838.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 358-379.
Książka zawiera charakterystykę organizacji sportowych i turystycznych wraz z podziałem struktur tych organizacji. Poświęcona jest również identyfikacji nowoczesnych podejść do działalności marketingowej i wykorzystania nowoczesnych koncepcji zarządzania w omawianych organizacjach. Ukazuje także dynamikę trendów wystepujących w kształtowaniu nowoczesnych modeli biznesowych w organizacjach sportowych i turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15106.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków. Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9865.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11436.XX.5 [Czytelnia B], 11437.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy art.
Bibliogr. przy art.
Poniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Tematycznie opracowanie podzielone jest na 4 części. Pierwsza pt. "Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w sporcie". Część druga przedstawia współczesne problemy organizacji i zarządzania w turystyce. W trzeciej ujęto w ośmiu artykułach treści z zakresu szeroko pojętej ochrony zdrowia, fizjoterapii, sportu i turystyki. W części czwartej znalazły się uniwersalne aspekty zarządzania i możliwości ich zastosowania w kulturze fizycznej i turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11853.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 325-334. Indeks.
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i finansów. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania finansami. Autor uwzględnił specyfikę branży turystycznej, przeprowadził analizę wskaźników przykładowego przedsiębiorstwa turystycznego, omówił jego działalność bieżącą oraz kwestie podatkowe. Poruszył również problematykę głośnych ostatnio bankructw biur turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11141 [Magazyn 1], P.11142 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12134.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12133.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej zmienności otoczenia ekonomicznego, prawnego, technicznego i technologicznego oraz społecznego. Przed współczesną organizacją stawia się wymóg skuteczności, efektywności, elastyczności oraz konkurencyjności. Stąd nieustannie poszukuje się nowych koncepcji zarządzania pozwalających na wyróżnienie organizacji i jej usług na rynku, a tym samym zdobycie przewagi konkurencyjnej. Celem publikacji jest diagnoza współczesnych tendencji w zarządzaniu sportem, turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia oraz wskazanie przyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze. Wydaje się zasadne, że w okresie dekoniunktury gospodarczej turystyka, sport i rekreacja stają się bardzo poważnym ogniwem, które może być katalizatorem dla łagodzenia ryzyka i niepewności w działalności całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10334.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11856.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-197.
The research material constitutes the statistic data, strategic documents obtained from the administrative authorities of the surveyed cities, the survey conducted among pilgrims and documentation of the solutions obtained from sanctuaries.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17763.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8973 [Magazyn 1], P.8974 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7750.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10548.XX.4 [Czytelnia B], 8757.XX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; no 157)
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka rozwoju gospodarki turystycznej jest bardzo obszerna ze względu na zakres działalności jej podmiotów, jej ścisły związek z przestrzenią, w której przebiegają realne procesy wytwarzania i konsumpcji dóbr i usług turystycznych, konsekwencje funkcjonowania podmiotów gospodarki turystycznej dla miejscowości i regionów recepcji. Mając to na uwadze, w przygotowanej publikacji przedstawiono opracowania podejmujące tylko niektóre zagadnienia związane z funkcjonowaniem gospodarki turystycznej w regionie. Jak już wspomniano, czynnikiem stymulującym rozwój gospodarki turystycznej jest ruch turystyczny, który wywiera także zasadniczy wpływ na rozwój funkcji turystycznej na obszarach mających odpowiedni potencjał turystyczny. W niniejszej książce prezentowane są opracowania podejmujące zatem tematykę funkcji turystycznej w polskich makroregionach, rozwoju lokalnego i turystyki, rozwoju zrównoważonego turystyki czy też wykorzystania potencjału turystycznego wybranych obszarów do rozwoju nowych form turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12267.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja zawiera artykuły dotyczące: wpływu działalności marketingowej na turystykę; uwarunkowań rozwoju turystyki w ujęciu regionalnym i lokalnym ; czynników decydujących o rozwoju uslug turystycznych ; funkcji przestrzeni turystycznej w rozwoju rodzajów i form turystyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15245.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-362.
Pracę uważam za nad wyraz potrzebną i wręcz nowatorską na polskim gruncie naukowym, a to z następujących powodów. Po pierwsze, nie ma w pol­skiej literaturze pracy, która w sposób całościowy, kompetentny i naukowo rzetelny przedstawiałaby zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturo­wej. Po wtóre, sposób ujęcia tematu, język autorów oraz klarowność wywodu sprawiają, że praca nie stanowi jeszcze jednej, nudnej „cegły" nauko­wej, którą z trudem będą czytać studenci przed egzaminami, a pracownicy instytucji kultury, by popisać się przed przełożonymi. Wróżę pracy powodze­nie zarówno wśród praktyków instytucji kultury, jak i studentów tychże zagadnień. (...) Z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Nierenberga, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14304.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15222.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej