Cieślikowski Krzysztof
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Evans Virginia
(159)
Dooley Jenny
(113)
Zaborowska Joanna
(73)
Rudnicki Bogdan
(70)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(48)
Cieślikowski Krzysztof
(-)
Kruczek Zygmunt
(45)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(43)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(33)
Oxenden Clive
(32)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(32)
Latham-Koenig Christina
(30)
Gogol' Nikolaj Vasil'evič (1809-1852)
(29)
Jakubaszko Juliusz
(29)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(29)
Bergier Józef (1952- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Partycki Sławomir (1951- )
(27)
Mitchell H.Q
(25)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(25)
Harrison Mark (1955- )
(24)
Kokot Franciszek (1929- )
(24)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(23)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(23)
Kenny Nick
(22)
Kózka Maria
(22)
Zarzycka Danuta
(22)
Ślusarska Barbara
(22)
Hrapčenko M.B. (1904-1986)
(20)
Kacprzak Lech
(20)
Kübler Andrzej
(20)
Mruk Henryk
(20)
Gajewski Piotr (medycyna)
(19)
Jarosz Mirosław (1957- )
(19)
Scott Sally
(19)
Siwiński Wiesław (1934- )
(19)
Ciekanowski Zbigniew
(18)
Gołembski Grzegorz
(18)
Newbrook Jacky
(18)
Opul'skaâ L.D
(18)
Rejman Krzysztof
(18)
Taylore-Knowles Steve
(18)
Dmochowska Halina
(17)
Gaździk Tadeusz Szymon (1954- )
(17)
Jones Leo (1943- )
(17)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(17)
Scott-Barrett Fiona
(17)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(17)
Szczeklik Andrzej (1938-2012)
(17)
Szuścik Urszula
(17)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(17)
Abbs Brian (1935- )
(16)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(16)
Edwards Lynda
(16)
Freebairn Ingrid
(16)
Gawęcki Jan (1944- )
(16)
Maryniarczyk Andrzej
(16)
McCarthy Michael (1947- )
(16)
Milton James
(16)
Ochmański Marian (1936- )
(16)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(16)
Belczyk Arkadiusz
(15)
Mann Malcolm
(15)
Montessori Maria (1870-1952)
(15)
Mourão Sandie
(15)
Nowak Marian (1955- )
(15)
O'Connell Sue
(15)
Sawicki Jarosław
(15)
Skoczylas Zbigniew
(15)
Stasiak Andrzej
(15)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(14)
Camarda Sylwia
(14)
Ciechaniewicz Wiesława
(14)
Francke Barbara
(14)
Grzywacz Jacek
(14)
Halemba Piotr (1966- )
(14)
Jalinik Mikołaj
(14)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Kozubski Wojciech (1955- )
(14)
Maik Wiesław (1941- )
(14)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(14)
May Peter
(14)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(14)
Stanton Alan
(14)
Zbucki Łukasz
(14)
Zenderowski Radosław (1974- )
(14)
Łuczkiewicz Grzegorz
(14)
Emmerson Paul
(13)
Evans Virginia (1945- )
(13)
Fowler W.S
(13)
Gude Kathy
(13)
Kamiński Bogdan
(13)
Kawalec Wanda
(13)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(13)
Moryś Janusz (1958- )
(13)
Nowak Edward (1951- )
(13)
O'Dell Felicity (1947- )
(13)
Siara Olga
(13)
Stephens Mary
(13)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele akademiccy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
TURYSTYKA KONGRESOWA
(2)
Event marketing
(1)
ORGANIZACJE SPORTOWE
(1)
TURYSTYKA
(1)
Turystyka
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
turystyka konferencyjna
(2)
Polska
(1)
federacja sportowa
(1)
klub sportowy
(1)
marketing
(1)
marketing zewnętrzny
(1)
organizacja sportowa
(1)
organizacja turystyczna
(1)
rynek turystyczny
(1)
rynek wydarzeń
(1)
usługi turystyczne
(1)
wydarzenie biznesowe
(1)
wydarzenie sportowe
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 135-148.
Do recenzji przedłożony zostań maszynopis książki „ Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne”. W tym miejscu należy jednoznacznie podkreślić, że sam wybór tematu jest bodaj największym atutem książki. Nie oznacza to bynajmniej, że książka jest napisana na słabym poziomie, jest bowiem wręcz przeciwnie, ale rzeczywiście stanowi próbę zapełnienia nie tyle luki na polskim rynku wydawniczym, ale wręcz drastycznej „wyrwy”. Temat organizacji, zarządzania i marketingu wydarzeń w wielu krajach ( np. Wielkiej Brytanii ) doczekał się utworzenia odrębnego kierunku studiów, dla słuchaczy którego powstała znaczna liczba publikacji. Tymczasem, według mojej wiedzy, w Polsce nie ma dotąd nawet jednej publikacji zwartej poświęconej w całości tej tematyce. Informacje na ten temat można znaleźć w coraz liczniejszych opracowaniach dotyczących turystyki biznesowej, ale tak kompleksowe spojrzenie, jak czyni to Autor recenzowanej książki, dotąd w Polsce nie było prezentowane. Można zatem przypuszczać, że grupa docelowa odbiorców recenzowanej monografii powinna być bardzo szeroka. Z jednej strony z pewnością są to studenci i wykładowy akademiccy, dla których jest to istotna pomoc w procesie dydaktycznym. Łatwo przystępny język i duża ilość prezentowanych przykładów z pewnością ułatwią wykorzystanie recenzowanej książki w procesie dydaktycznym na uczelniach, zwłaszcza kształcących się na kierunkach powiązanych z turystyką. Drugą ważną grupą odbiorców powinni być praktycy, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, czyli pracownicy firm zajmujących się organizacją wydarzeń, jak i pracownicy jednostek samorządu zainteresowań naukowców, badaczy rynku turystycznego, marketingu terytorialnego, czy także rozwoju lokalnego i regionalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17762.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-196, netogr. s. 197-198.
Niniejsza publikacja powstała w oparciu o wieloletnie obserwacje rynku turystyki biznesowej na świecie, a także kontakty autora z przedsiębiorstwami, organizacjami branżowymi oraz administracją samorządową i państwową. W wyniku prowadzonych badań własnych, a także uczestnictwa w wielu projektach badawczych, zebrano i uporządkowano wiedzę nt. turystyki biznesowej, jej powiązań z gospodarką, jej miejsca na rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15321.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-194, netogr. s. 195.
Tom II poświęcony jest charakterystyce rynku turystyki konferencyjnej w Polsce w odniesieniu do opisanych wczesniej zmian i tendencji zachodzących na tym rynku w skali całego świata. Procesy globalizacji kształtujące w znacznej mierze także rozwój rynku turystyki konferencyjnej w Polsce pozwalają pzypuszczać, iz w funkcjonowaniu i rozwoju tego rynku w kraju są pewne podobieństwa do tendencji światowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15746.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 358-379.
Książka zawiera charakterystykę organizacji sportowych i turystycznych wraz z podziałem struktur tych organizacji. Poświęcona jest również identyfikacji nowoczesnych podejść do działalności marketingowej i wykorzystania nowoczesnych koncepcji zarządzania w omawianych organizacjach. Ukazuje także dynamikę trendów wystepujących w kształtowaniu nowoczesnych modeli biznesowych w organizacjach sportowych i turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15106.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej