Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(66)
Forma i typ
Książki
(66)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(58)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(31)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(34)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(59)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Płocka Jadwiga
(5)
Bosiacki Stefan
(3)
Buko Jacek
(3)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(3)
Łazarek Roman ( -2007)
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Dziedzic Ewa
(2)
Grella Janusz
(2)
Meyer Beata
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Szromek Adam R
(2)
Afonin Anatolij (1938- )
(1)
Afonin Anatolij Alekseevič (1938- )
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Buck Martin (1960- )
(1)
Buczek Teresa
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Conrady Roland (1959- )
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Gwóźdź Marek
(1)
Górska-Warsewicz Hanna n
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jaremen Daria Elżbieta n
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kulasa Jerzy. n
(1)
Manczak Iryna. n
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Molenda Marcin
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niemiec Witold
(1)
Nizioł Anna. n
(1)
Nowakowska Anna
(1)
Olszewski Marcin. n
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- ) n
(1)
Para Anna Katarzyna. n
(1)
Przybylska Anna (geograf) n
(1)
Przydział Marta
(1)
Rapacz Andrzej (1951- ) n
(1)
Schwichtenberg Aleksander
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szpara Krzysztof
(1)
Szutowski Dawid. n
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Wszendybył-Skulska Ewa
(1)
Zawistowska Hanna (1950- ) n
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Ćwiklińska Jolanta n
(1)
Łazarek Marianna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(65)
nieznany (d)
(1)
Język
polski
(66)
Temat
TURYSTYKA
(63)
USŁUGI
(10)
ODPOCZYNEK
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(5)
GLOBALIZACJA
(4)
HOTELARSTWO
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
KULTURA FIZYCZNA
(3)
KLASTRY (ekon.)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
POLSKA
(2)
POPYT
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
UZDROWISKA
(2)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
Ekonomika
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KULTURA
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Organizacja
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT GLOBALNY
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
STUDENCI
(1)
SZTUKA
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Temat: czas
1989-
(7)
2001-0
(7)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
Podręcznik
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(26)
gospodarka turystyczna
(12)
produkt turystyczny
(12)
rynek turystyczny
(11)
przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
usługi turystyczne
(10)
popyt turystyczny
(7)
hotelarstwo
(6)
polityka turystyczna
(6)
turystyka międzynarodowa
(6)
zagospodarowanie turystyczne
(6)
agroturystyka
(5)
atrakcyjność turystyczna
(5)
konkurencyjność
(5)
marketing
(5)
ruch turystyczny
(5)
turystyka kulturowa
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
biuro podróży
(4)
podaż turystyczna
(4)
turystyka zdrowotna
(4)
Unia Europejska
(3)
ekonomika
(3)
funkcje turystyki
(3)
gastronomia
(3)
hotel
(3)
rekreacja
(3)
turystyka biznesowa
(3)
turystyka morska
(3)
turystyka sportowa
(3)
turystyka uzdrowiskowa
(3)
turystyka wiejska
(3)
turystyka zrównoważona
(3)
aktywność turystyczna
(2)
dysfunkcje turystyki
(2)
globalizacja
(2)
innowacyjność
(2)
klaster
(2)
produkt regionalny
(2)
przedsiębiorczość
(2)
rachunek satelitarny turystyki
(2)
region turystyczny
(2)
turystyka alternatywna
(2)
turystyka etniczna
(2)
turystyka kongresowa
(2)
turystyka kosmiczna
(2)
turystyka krajoznawcza
(2)
turystyka kwalifikowana
(2)
turystyka lokalna
(2)
turystyka medyczna
(2)
turystyka miejska
(2)
turystyka motywacyjna
(2)
turystyka polonijna
(2)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(2)
turystyka socjalna
(2)
turystyka weekendowa
(2)
uzdrowisko
(2)
zarządzanie
(2)
Internet
(1)
Polska
(1)
SPA
(1)
Zielone Szlaki
(1)
aerobik
(1)
animacja czasu wolnego
(1)
baza noclegowa
(1)
bilans turystyczny
(1)
biotechnologia
(1)
biznes turystyczny
(1)
certyfikacja
(1)
czas wolny
(1)
czynniki rozwoju
(1)
działalność turystyczna
(1)
e-biznes
(1)
ekonomia
(1)
ekonomika turystyki
(1)
ekoturystyka
(1)
fundusze europejskie
(1)
funkcja turystyczna
(1)
geocaching
(1)
golf
(1)
gry rekreacyjne
(1)
hokej na trawie
(1)
impreza turystyczna
(1)
informacja turystyczna
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacje
(1)
jakość usług
(1)
klient
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura
(1)
kultura fizyczna
(1)
linie lotnicze
(1)
marketing mix
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
miejscowość turystyczna
(1)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
mobbing
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka dostępna również w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.16.
Rachunek satelitarny turystyki prezentuje wszechstronny obraz polskiej gospodarki turystycznej w ujęciu statystycznym. Opracowanie składa się z zestawu tablic statystycznych, zamieszczonych w jego partii końcowej i części tekstowej. Część tekstowa prezentuje metodologie rachunku, analizę najważniejszych wyników rachunku: spożycie turystyczne, produkcję i wkład turystyki w PKB, wykorzystanie siły roboczej, nakłady na środki trwałe, podatki i dotacje oraz propozycje do dlaszego doskonalenia metodologii rachunku satelitarnego turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.660 [Magazyn 2], B.656.XX.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-371.
Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez rozwój turystyki jest kluczem do bogacenia się przedsiębiorstw, samorządów i lokalnych społeczności. Dlatego niezbędne jest poznanie czynników wpływających na konkurencyjność regionów - analiza zasobów. Umożliwi to określenie sposobów zwiększania konkurencyjności regionów. Z pewnością do najważniejszych z nich należy wzrost przedsiębiorczości firm i samorządów działających w regionach turystycznych. Książka jest efektem badań ekspertów turystyki zaproszonych do uczestnictwa w Gremium Ekspertów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8972.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja porusza zagadnienia turystyki i rekreacji, a także jej formy i tematykę ekologiczną. Jest to szeresze ujęcie problematyki warunków ekonomiczno-organizacyjnych rowoju turystyki i rekreacji. Praca zawiera wybrane artykuły prezentowane na sympozjum i jest adresowana do studentów kierunku turystyka, pracowników biur podróży i instytucji kształtujących kierunki rozwoju turystyki..
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2143 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2844.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Książka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentującym miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystając z osiągnięć ekonomicznych, ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną, podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencjał rozmaitych rodzajów i form aktywności turystycznej jako narzędzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania działań związanych z marketingiem społecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12237.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13362.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 7)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie funkcjonowania i rozwoju usług gastronomicznych, hotelarskich i turystycznych w warunkach globalizacji. Mają one charakter ekonomiczny, demograficzny, społeczny i gospodarczy. Książka zapoznaje także czytelnika z oceną ruchu turystycznego i formami turystyki. Pozycja przydatna jest dla uczniów i studentów kierunków turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12873.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8973 [Magazyn 1], P.8974 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7750.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10548.XX.4 [Czytelnia B], 8757.XX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X. Biblioteka Ekonomii ; 171)
Bibliogr. s. 252-276.
Przedsiebiorczość i innowacyjność stały się czynnikami przesądzającymi o wzroście gospodarczym zarówno przedsiebiorstw jak i gospodarek poszczególnych krajów. Przyjęta konstrukcja opracowania oraz podjęta tematyka stanowią o oryginalności publikacji, zwłaszcza że tego rodzaju problematyka nie posiada bogatej literatury (poza najnowszymi badaniami OECD). Wprawdzie ostatnie dwie dekady obfitują w liczne opacowania na temat innowacji, jednak zazwyczaj nie mają one kompleksowego charakteru i dotyczą głównie możliwości wprowadzania innowacji technologicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9433.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11072.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej