Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(119)
Forma i typ
Książki
(119)
Dostępność
tylko na miejscu
(104)
dostępne
(102)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(57)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(106)
Autor
Gołembski Grzegorz
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Płocka Jadwiga
(5)
Jalinik Mikołaj
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Mucha-Szajek Ewa
(4)
Siwiński Wiesław (1934- )
(4)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(4)
Biliński Jacek
(3)
Bosiacki Stefan
(3)
Butowski Leszek (1965- )
(3)
Cynarski Wojciech Jan
(3)
Michałowski Kazimierz
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Obodyński Kazimierz
(3)
Bergier Józef (1952- )
(2)
Borne-Januła Hanna
(2)
Dziedzic Ewa
(2)
Gordon Andrzej
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Krupa Jan (1937- )
(2)
Merski Janusz
(2)
Nałęcka Danuta (1934- )
(2)
Nowakowska Anna
(2)
Przydział Marta
(2)
Rapacz Andrzej (1951- )
(2)
Szromek Adam R
(2)
Żbikowski Jarosław (1958- )
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Awedyk Matylda
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bochenek Marcin
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Bonisławski Mieczysław J. (1966- )
(1)
Borowska Agnieszka
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Buczek Teresa
(1)
Cabaj Wacław (1948- )
(1)
Cieśliński Ryszard (1940- )
(1)
Czarnecki Witold (1927- )
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Feczka Janusz
(1)
Godlewski Grzegorz (1955- )
(1)
Golba Jan
(1)
Grabiszewski Marek
(1)
Grabowska Aleksandra (nauki ekonomiczne)
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Grella Janusz
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Jankowska-Buszta Marzena
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Jaroszewska-Brudnicka Renata
(1)
Jerzak Leszek
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
Kogut Rafał
(1)
Krupa Jan
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Maik Wiesław (1941- )
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Marciniak Kazimierz
(1)
Midura Franciszek
(1)
Muszkieta Radosław (1964- )
(1)
Mynarski Władysław
(1)
Nadolny Andrzej
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Ożdziński Jan
(1)
Piech Krzysztof
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przybyszewska-Gudelis Romana
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rymarczyk-Wajda Katarzyna
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Skalska Teresa
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staniewska-Zątek Wanda
(1)
Staniewska-Zątek Wanda (1937- )
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Szubert-Zarzeczny Urszula
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tarnaś Sławoj
(1)
Turek Marian (1945- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(1)
Ważyński Bohdan (1930- )
(1)
Werner Zbigniew Tymoteusz (1939- )
(1)
Wiatr Inez
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(119)
Język
polski
(119)
Temat
TURYSTYKA
(104)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(11)
ODPOCZYNEK
(10)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(10)
UZDROWISKA
(8)
GOSPODARKA TERENOWA
(6)
HOTELARSTWO
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(5)
USŁUGI
(5)
INNOWACJE
(4)
POLSKA
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
EUROREGIONY
(3)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(3)
GASTRONOMIA
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
POSTAWY
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(2)
PODLASKIE, województwo
(2)
PORADNIKI
(2)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(2)
SAMORZĄD GMINNY
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(2)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
GRUPY NACISKU
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LAS
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
POLITYKA REGIONALNA UE
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRODUKT GLOBALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
SYMULACJA
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
TURYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZIELONA GÓRA (woj. lubuskie)
(1)
ŁĄCZNOŚĆ
(1)
ŚLĄSK, DOLNY
(1)
ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA
(1)
Temat: czas
1989-
(33)
Temat: miejsce
BADENIA-WIRTEMBERGIA (Niemcy)
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Gatunek
DANE STATYSTYCZNE
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(31)
gospodarka turystyczna
(10)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
zagospodarowanie turystyczne
(7)
Polska
(5)
produkt turystyczny
(5)
rozwój regionalny
(5)
ruch turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
agroturystyka
(4)
biuro podróży
(4)
innowacje
(4)
turystyka uzdrowiskowa
(4)
atrakcyjność turystyczna
(3)
baza noclegowa
(3)
hotel
(3)
hotelarstwo
(3)
konkurencyjność
(3)
region
(3)
region turystyczny
(3)
rekreacja
(3)
turystyka przyjazdowa
(3)
turystyka zdrowotna
(3)
turystyka zrównoważona
(3)
usługi turystyczne
(3)
zarządzanie
(3)
gastronomia
(2)
infrastruktura turystyczna
(2)
klaster
(2)
marketing
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing turystyczny
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
podaż turystyczna
(2)
polityka turystyczna
(2)
popyt turystyczny
(2)
rozwój lokalny
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
samorząd terytorialny
(2)
turystyka międzynarodowa
(2)
uzdrowisko
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Natura 2000
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Rosja
(1)
SPA
(1)
Szlak Tatarski
(1)
aktywność ruchowa
(1)
antropologia
(1)
bariery
(1)
biznes turystyczny
(1)
branding
(1)
czas wolny
(1)
dialog międzykulturowy
(1)
dydaktyka
(1)
działalność turystyczna
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-urząd
(1)
ekoturystyka
(1)
euroregiony
(1)
finanse
(1)
fundusze europejskie
(1)
gleba
(1)
globalizacja
(1)
informacja turystyczna
(1)
infrastruktura
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość powietrza
(1)
jakość życia
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
konsument
(1)
kształcenie
(1)
kultura fizyczna
(1)
las
(1)
marka
(1)
marketing polityczny
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
monitoring
(1)
młodzież
(1)
niepełnosprawni
(1)
odpoczynek
(1)
organizacja
(1)
organizacja turystyczna
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt agroturystyczny
(1)
promocja
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
rachunek satelitarny turystyki
(1)
119 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo Informatyka Gospodarka)
Praca została podzielona na dwa bloki tematyczne. Pierwszy dotyczy aspektów integracji międzynarodowej w turystyce i rekreacji. Dokonano oceny miejsca polskiej turystyki ma mapie Europy, zaprezentowano wspólne międzynarodowe inicjatywy. Druga część publikacji dotyczy problematyki rozwoju, organizacji i zarządzania turystyką, także funkcjonowania uzdrowisk, ośrodków agroturystycznych i rekreacji osób niepełnosprawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1950 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2845.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu ISSN 1640-1298.)
Czas wolny - Rekreacja - Turystyka - Hotelarstwo - Żywienie - wyniki badań naukowych na temat poziomu i sytuacji wychowania fizycznego , sportu , rekreacji ruchowej , rehabilitacji modele funkcjonowania stylu kierowania przedsiębiorstwami turystyczno-rekreacyjnymi i hotelarsko-gastronomicznymi. Książka zawiera zbiór opracowań, które powstały w latach 2000— 2003 w ramach prowadzonych badań empirycznych przez Członków Polskiego Stowarzyszenia Naukowego Animacji Rekreacji i Turystyki oraz przez nauczycieli akademickich Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu i innych uczelni polskich i zagranicznych zajmujących się kulturą fizyczną, turystyką, hotelarstwem, gastronomią, ich wpływem na kształtowanie stylu życia, zdrowia i sprawności fizycznej społeczeństwa. Zaprezentowano tu niektóre wybrane zagadnienia mieszczące się w ramach kultury fizycznej, turystyki, hotelarstwa i gastronomii. Opublikowane wyniki badań spełniają przede wszystkim rolę inspirującą: pokazują szereg możliwości prowadzenia dalszych badań w tej dziedzinie, zachęcają do systematycznego ich prowadzenia w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6675.XIX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6630.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu ISSN 1895-1456 ; T.1)
Celem niniejszej książki jest wprowadzenie na polski i zagraniczny rynek monografii, która mogłaby zostać wykorzystana przez menedżerów zarządzającymi placówkami turystyczno-rekreacyjno-hotelarsko-gastronomicznymi, zarówno tymi dotowanymi przez państwo, jak i prywatnymi. Autorzy mają również nadzieję, że po książkę tą sięgną też specjaliści i studenci interesujący się zagadnieniami zarządzania i marketingu (w sektorze prywatnym i publicznym), ekonomiki i pedagogiki kultury fizycznej, rekreacji, turystyki, hotelarstwa i gastronomii, problematyką kontraktów menedżerskich, a także lokalnej administracji państwowej i samorządowej. Niniejsze opracowanie ma dwa główne cele: zastosowanie zasad o kulturze fizycznej i nauk ekonomicznych do rynków turystyczno-rekreacyjnych i hotelarsko-gastronomicznych oraz naszkicowanie zakresu umiejętności menedżerskich potrzebnych w zarządzaniu ośrodkami i firmami działającymi na tych rynkach. Przykłady, jakimi posiłkuje się książka, dotyczą różnych środowisk lokalnych polskich i zagranicznych, ale rozdziały dotyczące kultury fizycznej, turystyki, rekreacji, hotelarstwa i gastronomii odwołują się także do innych realiów społeczno-ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4489.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.762.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
W książce Vademecum strategii i działań operacyjnych w turystyce i uzdrowiskach zawarte są poglądy dotyczące problematyki rynku, zmian systemowych zarządzania, marketingu, a przede wszystkim parametrów i instrumentów pośredniego kierowania, a więc odnoszą się do strategii parametrycznej i instrumentarium taktycznych rozwiązań. Rozważania oparte są na szerokich studiach w obszarze EWG i na zachodniej literaturze. Wiążą one gospodarkę turystyczną z systemami Zachodu i zbliżają ją do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4388 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4850.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie jest poświęcone problematyce stanu zasobów turystycznej bazy noclegowej w Polsce, zdolności recepcyjnej i jej wykorzystania oraz wielkości i struktury rejestrowanego ruchu turystycznego. Przedmiotem prezentowanych analiz są zwłaszcza: wielkość i struktura rodzajowa zasobów turystycznej bazy noclegowej, zdolność recepcyjna i jej wykorzystanie, wielkość, struktura rodzajowa i sezonowość rejestrowanego ruchu turystycznego, zróżnicowanie turystów według obywatelstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1243.XX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 13)
Bibliogr. przy rozdz.
"Turystyka uzdrowiskowa posiada własną genezę, ewolucję, stan obecny i perspektywy. Posiada własne struktury i funkcje, które są wyjątkowe i warte zbadania. Niniejsza praca stopniowo prowadzi do odnalezienia części wspólnej turystyki medycznej, turystyki zdrowotnej, turystyki wellnessowej (ciała i umysłu), turystyki i jakości życia, ukazując więcej podobieństw niż różnic. Niniejsze studium przypadku kontrastuje z podobnymi zjawiskami w innych krajach. Takie porównawcze badania prowadzą do kompleksowego przeglądu oraz zrozumienia zagadnienia. Prezentowany wkład jest ważnym krokiem w tym kierunku, wspartym interdyscyplinarnością i międzykulturowością badań prowadzących do nowej wiedzy na temat turystyki uzdrowiskowej i jej ostatecznego transferu do praktyki gospodarczej w Polsce oraz w innych krajach." (ze Słowa wstępnego).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12276.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13402.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 24)
Bibliogr. s. 286-296, akty prawne s. 297
Zaprezentowano przegląd koncepcji i skutków rozwoju turystyki na tle ewolucji koncepcji rozwoju zrównoważonego. Omówiono przestrzenne, funkcjonalne i rynkowe uwarunkowania wyodrębnienia obszaru recepcji turystycznej. Szczególną uwagę zwrócono na uwarunkowania wynikające z procesów konkurencji w skali regionalnej. Dokonano adaptacji podejścia systemowego do analizowania całości procesów zachodzących na obszarze recepcji turystycznej. Przedstawiono cele turystyki zrównoważonej w opisywanym systemie i ich współzależności. Zaprezentowano empiryczną ilustrację barier i problemów w osiąganiu celów turystyki zrównoważonej oraz wzorcowe rozwiązania uwzględniające konieczność perspektywy długookresowej i dynamiki zjawisk rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6715 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6714.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7553.XX.1.4 [Czytelnia B], 7554.XX.1.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-139.
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, zarys rozwoju i struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce, stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym, otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce. Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11215 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12292.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12291.XX.3 [Czytelnia B], P.11214.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Tytuł na okładce : Markowy produkt turystyczny : w północno - wschodniej Polsce
Opracowanie jest pierwszą próbą przedstawienia wybranych potencjalnych produktów markowych w turystyce na obszarze pólnocno-wschodniej Polski wraz z propozycjami ich klasyfikacji i systematyzowania. Autorzy przybliżają Czytelnikom niełatwą problematykę wyboru i tworzenia produktów markowych w turystyce oraz wskazują możliwości ich wszechstronnej promocji w aspekcie rozwoju szeroko pojętej gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15113 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4033.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4491.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Zaprezentowane w tej publikacji badania dowodzą pewnej koncentracji zainteresowań badawczych wokół tak nowatorskich problemów, jak zarządzanie zmianami w turystyce, bariery i czynniki sprawcze rozwoju turystyki oraz innowacje i przedsiębiorczość w turystyce. Ważne w tym kontekście są postulaty przeprowadzenia badań międzyuczelnianych pozwalających na ujednolicenie metodologii, kompatybilność wyników, a przede wszystkim na zbliżenie się do najnowszych trendów w nauce europejskiej i światowej. Badań będących odpowiedzią na wyzwania współczesnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15339.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja składa się z referatów przygotowanych na konferencję naukową. Zagadnienie grup interesu staje się coraz bardziej aktualne w związku z procesami integracyjnymi w turystyce. W pracy zaprezentowano tematy: oczekiwania grup interesu wobec kierunków rozwoju turystyki, bariery rozowju turystyki w Polsce, wzajemne oczekiwania i sprzeczności w obrębie grup interesu. Publikacja może być przydatna dla środowisk naukowych oraz studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6984.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka, obok przemysłu zbrojeniowego, paliwowego i farmaceutycznego, stała się największą gałęzią gospodarki na świecie. Dochody z niej to niemal 11% produktu światowego brutto. Zakłada się, że dochody z turystyki w UE za lat 8-10 wzrosną o około 30%, a zatrudnienie w turystyce o około 36%. Wzrasta zainteresowanie turystyką indywidualną, a także tak zwaną „zieloną turystyką”, a więc ogólnie rzecz biorąc terenami wiejskimi. Zamieszczone w tej książce artykuły, wyniki prowadzonych badań naukowych, zbierane informacje przybliżą nam problematykę stref podmiejskich Warszawy, Gdańska, Białegostoku, zagadnień turystyki występujących w miastach i miasteczkach (Supraśl, Białowieża, Czaplinek, miasteczka Wielkopolski), a także wykorzystanie i dalszy rozwój obiektów rekreacji i agroturystyki na obszarach wiejskich Kaszub, Podlasia, Nadodrza, Górnego Śląska, a także Litwy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7049.XX.1 [Wypożyczalnia B], P.5592.XX.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7045.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5300.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: produkt turystyczny
Obecnie dynamicznie zmieniają się uwarunkowania działalności podmiotów turystycznych, gdyż zmieniają się potrze-by konsumentów, występuje ostra rywalizacja pomiędzy usługodawcami, pogłębiają się procesy globalizacji na rynku światowym. Dużego znaczenia nabierają problemy przewagi konkurencyjnej, sama konkurencyjność, jak też zasoby konkurencyjne. Nie ma też uniwersalnej teorii określającej pojęcie konkurencyjności," ani też zunifikowanych miar i narzędzi do jej mierzenia. Te pojęcia dotyczą za-równo poszczególnych podmiotów turystycznych, jak i całej branży turystycznej. Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań wobec konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9926.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój turystyki i podmiotów świadczących usługi turystyczne w regionach uzależniony jest od szeregu czynników. Gospodarka turystyczna nie istniałaby bez dóbr przyrody, którymi są: wody powierzchniowe, lasy, użytki zielone i pola. Stanowią one rdzeń produktu turystycznego oraz decydują o wartości i atrakcyjności wypoczynku czy podróży. Poza walorami turystycznymi istotną rolę odgrywają władze samorządowe. To od nich zależy, jak będzie rozwijała się turystyka i w jakim stopniu. Zjawiskiem najbardziej niepokojącym jest sytuacja, kiedy występują na danym obszarze walory turystyczne (przyrodnicze, krajobrazowe, kulturowe), gleby są mało urodzajne, a brak jest inicjatyw w za-kresie rozwoju turystyki. Na takie i inne sytuacje zwracają szczególną uwagę autorzy opracowanych artykułów. Zagadnienia poruszane w monografii dotyczą: - ogólnych uwarunkowań rozwoju turystyki w regionie, - wybranych problemów rozwoju turystyki w układzie jednostek terytorialnych, - wyników badań rozwoju turystyki w regionach, - wybranych problemów promocji turystyki w regionach, - finansowania działalności turystycznej. Książka adresowana jest przede wszystkim do tych osób, które zajmują sie szeroko pojętą działalnością turystyczną. Zawarty w niej materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, instytucji i organizacji zajmujących się turystyką, studentów, szkół ponadgimnazjalnych, policealnych i pomaturalnych, a także osób prowadzących działalność gospodarcza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5630 [Magazyn 1], P.4833 [Magazyn 1], P.4834 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5221.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5220.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej