Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(63)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(29)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(60)
Autor
Camarda Sylwia
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Williams Marion
(3)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(3)
Burden Robert L
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Mietzel Gerd (1936- )
(2)
Nowicka Agnieszka (pedagogika)
(2)
Ochmański Marian (1936- )
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Ryan Stephen
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Ubertowska Aleksandra
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baker Judith
(1)
Bednarek Dorota (psycholog)
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Belzyt Joanna (1977- )
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Brock Annie
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Famuła-Jurczak Anita
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Gardner Howard
(1)
Grzesiak Jan (1946- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Hankała Andrzej (1952- )
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hundley Heather
(1)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(1)
Jankowski Bogusław Antoni
(1)
Janowska Janina
(1)
Janowski Andrzej (1935- )
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kiewra Kenneth A
(1)
Klinik Anna
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Mangrum Charles T
(1)
Mercer Sarah
(1)
Michalak Renata
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Mościcki Artur
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Nocuń Aleksander W
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Peltz William H
(1)
Piasecka Liliana
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Piotrowski Przemysław (1968- )
(1)
Pritchard Alan (Alan M.)
(1)
Prodromou Luke
(1)
Prysak Dorota
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Renninger K. Ann
(1)
Rinvolucri Mario (1940- )
(1)
Robinson Peter (1956- )
(1)
Rottermund Jerzy
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Seweryńska Anna Maria
(1)
Strichart Stephen S
(1)
Szmagalski Jerzy
(1)
Ushioda Ema
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Wollman-Mazurkiewicz Lidia
(1)
Włodarski Ziemowit
(1)
Zajączkowski Krzysztof (pedagogika)
(1)
Zakrocki Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(50)
Kiribati
(4)
Anglia
(3)
Kalifornia (USA)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(52)
angielski
(10)
portugalski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
NAUCZANIE
(22)
Nauczanie
(9)
JĘZYKI
(8)
UCZENIE SIĘ
(7)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(6)
Psychologia nauczania
(6)
UCZNIOWIE
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(5)
Metody nauczania
(5)
Nauczanie języków obcych
(5)
Psychologia
(5)
NAUCZYCIELE
(4)
PEDAGOGIKA
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(4)
DZIECKO
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
RODZINA
(3)
CHORZY w RODZINIE
(2)
CZYTANIE
(2)
Dzieci
(2)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Kreatywność
(2)
MOTYWACJA
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Wychowanie
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
CHORZY z ZESPOŁEM DOWNA
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
DZIECKO z ZESPOŁEM DOWNA
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieciństwo
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekologia
(1)
GIMNAZJA
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
INTERNET
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język angielski
(1)
KONFLIKT
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kształcenie
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Learning, Psychology of
(1)
MULTIMEDIA
(1)
MUZYKA
(1)
Mentoring
(1)
Metoda Montessori
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
NIEWIDOMI
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Nauki społeczne
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
REHABILITACJA SPOŁECZNA
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Społeczeństwo
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
SŁUCHANIE
(1)
TRENING GRUPOWY (psychol.)
(1)
UCZNIOWIE GIMNAZJÓW
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Psychologia
(13)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
psychology
(12)
edukacja
(10)
education
(7)
teaching
(7)
dzieci
(5)
learning
(5)
nauczanie
(5)
motivation
(4)
second language acquisition
(4)
uczeń
(4)
SLA
(3)
learner
(3)
learning strategies
(3)
metoda Montessori
(3)
pedagogika
(3)
psychologia
(3)
rodzina
(3)
English language
(2)
academic achievement
(2)
educational psychology
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
gimnazjum
(2)
integracja społeczna
(2)
language
(2)
language acquisition
(2)
nauczanie początkowe
(2)
nauczyciel
(2)
nauczyciele
(2)
niepełnosprawni
(2)
niepełnosprawność
(2)
psychologia nauczania
(2)
research
(2)
socjalizacja
(2)
socjologia
(2)
study and teaching
(2)
szkoła
(2)
terapia zajęciowa
(2)
uczenie się
(2)
affective education
(1)
autonomy
(1)
behaviourism
(1)
behawioryzm
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
cele kształcenia
(1)
choroba Alzheimera
(1)
cognitive learning
(1)
communication
(1)
creative thinking
(1)
cyberagresja
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
cyberseks
(1)
cyberterroryzm
(1)
cyberświat
(1)
diagnoza psychologiczna
(1)
dialog edukacyjny
(1)
discipline
(1)
discourse analysis
(1)
dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja specjalna
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
efficiency
(1)
elementary education
(1)
embriologia
(1)
engagement
(1)
formy kształcenia
(1)
identity
(1)
imagination
(1)
imaginative teaching
(1)
individual differences
(1)
intelligence
(1)
jakość życia
(1)
kompetencje muzyczne
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikator
(1)
kształcenie akademickie
(1)
kształcenie zintegrowane
(1)
language pedagogy
(1)
large classes
(1)
linguistics
(1)
listening comprehension
(1)
literatura
(1)
mediacja
(1)
metody aktywizujące
(1)
metody nauczania
(1)
mixed-level classes
(1)
modern English
(1)
motywacja
(1)
muzyka
(1)
myślenie
(1)
myślenie ekologiczne
(1)
native language
(1)
nauki społeczne
(1)
neuro-linguistic programming
(1)
niepełnosprawni intelektualnie
(1)
niepełnosprawność umysłowa
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Tyt. oryg.: Pädagogische Psychologie des Lernens und Lehrens, 2001
Indeks s. 521-524
Książka wskazuje, że ważne są nie tylko treści poznawcze, ale również kształtowanie poczucia wartości ucznia, jego wiary w możliwości odniesienia sukcesu. Nauczyciel może poczuć się autentycznym wychowawcą, kiedy zrozumie, że uczyć to rzeczywiście wychowywać, czyli mieć odpowiedzialny wpływ na kształtowanie się ważnych sfer osobowości, motywacji, hierarchii wartości, skuteczności działania drugiego człowieka.Autor umiejętnie pokazuje, jak w procesie dydaktycznym można wykorzystać teorie psychologiczne, oraz udowadnia, że znajomość psychologii może być bardzo przydatna w mistrzowskim uprawianiu swego zawodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8074.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9430.III.4 [Czytelnia B], 9431.III.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographic references (pages 218-220) and index.
A complete and easy-to-follow guide for inspiring every student with the power of growth mindset Created by teachers for teachers, this is the ultimate guide for unleashing students’ potential through creative lessons, empowering messages and innovative teaching. The Growth Mindset Coach provides all you need to foster a growth mindset classroom, including: • A Month-by-Month Program • Research-Based Activities • Hands-On Lesson Plans • Real-Life Educator Stories • Constructive Feedback • Sample Parent Letters Studies show that growth mindsets result in higher test scores, improved grades and more in-class involvement. When your students understand that their intelligence is not limited, they succeed like never before. With the tools in this book, you can motivate your students to believe in themselves and achieve anything.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17692.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
We need to teach students how to learn, not just what to learn. This book is full of valuable information on how to accomplish this, including practical lesson ideas, examples, and vignettes. Any educator will benefit from reading this book and thinking about teaching in a new way.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9112.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10632.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy częściach.
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szkoły wyższej jest pracą zbiorową, przygotowaną przez trzech niezależnych autorów. Książka składa się z trzech części. Częśc I to rozważania o stanie i kondycji myśli i praktyki edukacyjnej w świecie współczesnym. Część II poświęcona jest dydaktyce szkoły wyższej, omawia cele ogólne, kierunkowe i przedmiotowe studiów wyższych. Przedstawia podstawowe zasady nauczania i formułuje wskazówki techniczne prowadzenia zajęć oraz omawia niższe i wyższe formy nauczania na studiach wyższych. Część III poświęcona jest psychologii nauczania, mianowicie uczeniu się dorosłych, motywowaniu do uczenia się oraz znaczeniu kar i nagród w systemie nauczania-uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13357 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13356.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12390.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
"Psychology for Language Teachers" examines the field of educational psychology and considers various ways in which a deeper understanding of this discipline can help language teachers. The first part presents an overview of educational psychology, and discusses how different approaches to psychology have influenced language teaching methodology. Following this, four themes are identified: the learner, the teacher, the task and the learning context. Recent psychological developments in each of these domains are discussed and implications are drawn for language teaching. Areas considered include approaches to learning, motivation, the role of the individual, attribution, mediation, the teaching of thinking, the cognitive demands of tasks and the learning environment. Psychology for Language Teachers does not assume previous knowledge of psychology.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 3065.XXIV.14 [Wypożyczalnia A]
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Psychology for Language Teachers examines the field of educational psychology and considers various ways in which a deeper understanding of this discipline can help language teachers. The first part presents an overview of educational psychology, and discusses how different approaches to psychology have influenced language teaching methodology. Following this, four themes are identified: the learner, the teacher, the task and the learning context. Recent psychological developments in each of these domains are discussed and implications are drawn for language teaching. Areas considered include approaches to learning, motivation, the role of the individual, attribution, mediation, the teaching of thinking, the cognitive demands of tasks and the learning environment. Psychology for Language Teachers does not assume previous knowledge of psychology.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3635.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sygnały / "Wiedza Powszechna")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5104.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 121)
Bibliogr. s. 165-169.
Książka porusza bardzo istotny i aktualny dla edukacji problem aktywizowania uczniów w procesie kształcenia. Jest także próbą weryfikacji fundamentalnych założeń reformy szkolnictwa. Główny nacisk został położony na ukazanie wpływu własnej aktywności ucznia na rozwój jego umiejętności poznawczych, dzięki którym zdobywa on wiadomości o najbliższym otoczeniu, a więc o obiektach, zjawiskach, procesach, a także relacjach zachodzących między nimi oraz rozumie i wyjaśnia ich przyczyny i skutki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12014 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13157.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 389-421. Indeksy.
Podręcznik prezentuje najważniejsze prawidłowości odnoszące się do uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do tych procesów oraz zagadnienia szczegółowe, w końcowej części natomiast problemy nauczania na początku XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11175.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12211.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
Unlocking self-expression through NLP, part of the Professional Perspectives series, offers you over a hundred activities that create the need and the desire in the students to express themselves, be it in speech or in writing. Neuro-Linguistic Programming is the study of human experience, focusing on mind-body connection, on language as a mirror of the inner being and on the fact that much of our experience is mediated by powerful internal programmes we are not normally aware of.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9055.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10639.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wskazuje, że ważne są nie tylko treści poznawcze, ale również kształtowanie poczucia wartości ucznia, jego wiary w możliwości odniesienia sukcesu. Nauczyciel może poczuć się autentycznym wychowawcą, kiedy zrozumie, że uczyć to rzeczywiście wychowywać, czyli mieć odpowiedzialny wpływ na kształtowanie się ważnych sfer osobowości, motywacji, hierarchii wartości, skuteczności działania drugiego człowieka. Autor umiejętnie pokazuje, jak w procesie dydaktycznym można wykorzystać teorie psychologiczne, oraz udowadnia, że znajomość psychologii może być bardzo przydatna w mistrzowskim uprawianiu swego zawodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2403.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesjonalne Praktyki, Profesjonalni Nauczyciele.)
Bibliogr. s. 243-258.
Podstawowym celem tego opracowania jest ukazanie ścisłych współzależności między oddziaływaniami edukacyjnymi wobec każdego dziecka jako ucznia a badaniami diagnostycznymi obejmującymi zmiany zachodzące w uczniu pod wpływem owych oddziaływań ze strony nauczycieli i innych uczestników procesów edukacyjnych. Znajomość każdego uczącego się podmiotu przez każdego nauczyciela jest nieodzowna w modelowaniu procesu kształcenia w taki sposób, aby stan posiadanych kompetencji dziecka umożliwiał mu skuteczne i przede wszystkim radosne pozyskiwanie kolejnych niezbędnych i oczekiwanych kompetencji. W niniejszej książce podejęto próbę zintegrowanego spojrzenia na rozwój oraz edukację dzieci we współczesnym modelu społeczeństwa informacyjnego podążającego w stronę społeczeństwa wiedzy. W tym kontekście nastąpi przedstawienie elementarnych metod statystycznych oraz ukazanie tego, jakie korzyści mogą z nich wynikać dla opisu i analizy zjawisk pedagogicznych, a w konsekwencji do optymalizacji kształcenia w procesie lekcyjnym i poza ławką szkolną także.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16345.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research : Theoretical and Methodological Issues / ed. Susan M. Gass, Jacquelyn Schachter, Alison Mackey)
Forma i typ
Słowo kluczowe: psychology SLA learner
Index s. 264-270
Research results over the past decades have consistently demonstrated that a key reason why many second language learners fail--while some learners do better with less effort--lies in various learner attributes such as personality traits, motivation, or language aptitude. In psychology, these attributes have traditionally been called "individual differences." The scope of individual learner differences is broad--ranging from creativity to learner styles and anxiety--yet there is no current, comprehensive, and unified volume that provides an overview of the considerable amount of research conducted on various language learner differences, until now.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8385.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9765.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja jest bardzo czytelnie napisanym podręcznikiem akademickim skierowanym do studentów szkół pedagogicznych oraz nauczycieli-praktyków. Każdy rozdział zawiera wprowadzenie do głównego tematu, opis zagadnień oraz podsumowanie, w którym oprócz krótkiego streszczenia treści, pod hasłem "Pomyślmy wspólnie" znajdziemy zadanie do rozwiązania, a ponadto podstawowe pojęcia i zagadnienia, które Czytelnik powinien znać po lekturze rozdziału oraz wykaz literatury uzupełniającej. Główne tematy książki to rozwój i jego optymalizacja, podstawowe procesy i czynności interesujące pedagoga (ontogenetyczny rozwój człowieka, uczenie się, nauczanie i wychowywanie), interakcje pedagogiczne (ogólny punkt widzenia psychologa, relacja nauczyciel-uczeń), praktyczne wskazania, czyli jak poznać samego siebie, jak ułatwić samopoznanie uczniowi oraz jak wzbudzić motywację poznawczą ucznia. Zamiast zakończenia przedstawiono refleksje pedagogiczne, m.in. co łączy a co różni nauczycieli i uczniów oraz rozważania na temat sukcesu pedagogicznego oraz niebezpieczeństwa porażki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3081 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3082.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4084.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15419.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5534.VI.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5105.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Dealing with Difficulties" looks at the typical classroom and teaching management problems facing teachers and students of English in five main areas: large classes, discipline, mixed-level classes, homework, teaching exam classes. In each category, the authors provide a wide variety of techniques, activities and tips to turn classroom problems into actual learning opportunities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9058.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10643.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozważania o kwestie związane z postrzeganiem współczesnej szkoły jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata.Pracę otwiera część zatytułowana Współczesna szkoła jako kultura ucząca się, w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie organizowania środowiska uczenia się młodszych uczniów, a także ukazano zjawiska reprodukcji struktur społecznych czy blokowania potencjału twórczego dzieci. Autorzy poszczególnych tekstów podejmują ponadto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania, ze szczególnym uwzględnieniem refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany zarówno w aktywności dziecka, jak i nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15723.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ISSN 1233-6408 ; nr 411)
Bibliogr. s. 217-230. Indeks.
Reading in the native and consequently in a foreign language is related not only to how well we know the language but also to a whole gamut such factors as language aptitude, reading motivation, reading strategies, learning styles, personality, reading anxiety, gender, attitude to reading, dyslexia, socio-economic status of the family or home environment. Fluent reading in a foreign language is connected with fluent native language reading and both depend on proficiency in a given language, but also on language talent, parent’s education and employment and – very important – access to the classic writings of Polish literature and the use of the Internet in order to get knowledge. Foreign text readers rely not only on the knowledge of the language but also on their general knowledge, experience and reading practices that are shaped by the world in which they live.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9807.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej