Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(379)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Książki
(377)
Publikacje naukowe
(44)
Publikacje dydaktyczne
(24)
Publikacje fachowe
(21)
E-booki
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(343)
dostępne
(330)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(146)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(202)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(344)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Penc Józef (1939- )
(6)
Kostera Monika (1963- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Bełz Grzegorz
(3)
Bień Witold (1927- )
(3)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pierścionek Zdzisław
(3)
Pomykalska Bożyna
(3)
Pomykalski Przemysław
(3)
Sobiecki Roman (1954- )
(3)
Witczak Hubert
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Górska-Warsewicz Hanna
(2)
Houston Joel F
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Jachna Tomasz (1950 - )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Komorowski Jan
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Nawrot Bogumiła
(2)
Nowacki Robert
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Paszkowski Jerzy
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Pukała Ryszard
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Sagan Mariusz
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skalik Jan
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczepankowski Piotr
(2)
Trompenaars Alfons
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Widelska Urszula
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Zarzecki Dariusz
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Świerczek Artur
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Adamik Anna
(1)
Alman Tomáš
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Barbara (ekonomia)
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Aue Wiesława
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barabasz Adela
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baraniecka Anna (logistyka)
(1)
Barbachowska Bożenna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Jarema
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bera Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(186)
2000 - 2009
(166)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
Kraj wydania
Polska
(388)
Język
polski
(381)
angielski
(5)
rosyjski
(1)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(24)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(6)
Księgowi
(3)
Logistycy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(239)
ZARZĄDZANIE
(114)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(44)
Przedsiębiorstwo
(43)
KADRY
(29)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(28)
INNOWACJE
(24)
Zarządzanie
(19)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(15)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(14)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(11)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(11)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(10)
MARKETING
(9)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(8)
Finanse przedsiębiorstwa
(7)
Innowacje
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Łańcuch dostaw
(7)
GLOBALIZACJA
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
MOTYWACJA PRACY
(6)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(6)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(6)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(6)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(6)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(5)
Otoczenie firmy
(5)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(5)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Decyzje
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
OTOCZENIE FIRMY
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
TURYSTYKA
(4)
USŁUGI
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
Analiza finansowa
(3)
CONTROLLING
(3)
DECYZJE
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Inwestycje
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Marketing
(3)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
BUDŻET
(2)
BUDŻETY TERENOWE
(2)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
Big data
(2)
Biznesplan
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
Finanse
(2)
INFORMACJA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
KULTURA
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(2)
Model biznesowy
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POLSKA
(2)
PRACA ZESPOŁOWA
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość akademicka
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
RACHUNKOWOŚĆ
(2)
RYZYKO UBEZPIECZENIOWE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
Start-up
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transport drogowy
(2)
Transport towarowy
(2)
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
(2)
ZDOLNOŚCI
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Temat: czas
2001-
(41)
2001-0
(7)
1901-2000
(6)
1989-
(5)
1989-2000
(5)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(40)
Podręcznik
(38)
Monografia
(21)
Materiały pomocnicze
(14)
PODRĘCZNIKI
(14)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(8)
PORADNIKI
(6)
Raport z badań
(6)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(65)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(29)
Transport i logistyka
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(165)
zarządzanie
(83)
zarządzanie strategiczne
(38)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(32)
zarządzanie wiedzą
(29)
zarządzanie jakością
(27)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(27)
organizacja
(25)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(24)
innowacje
(21)
innowacyjność przedsiębiorstw
(21)
finanse
(19)
konkurencyjność
(19)
przedsiębiorczość
(18)
strategia
(18)
marketing
(16)
kapitał intelektualny
(15)
płynność finansowa
(14)
globalizacja
(13)
kapitał ludzki
(13)
kultura organizacyjna
(13)
zarządzanie ryzykiem
(13)
finanse przedsiębiorstw
(12)
przywództwo
(12)
analiza finansowa
(11)
controlling
(11)
motywowanie pracowników
(11)
wartość przedsiębiorstwa
(11)
łańcuch dostaw
(11)
kapitał obrotowy
(10)
leasing
(10)
logistyka
(10)
ocena pracowników
(10)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(10)
sprawozdanie finansowe
(10)
zarządzanie finansami
(10)
motywacja
(9)
otoczenie przedsiębiorstwa
(9)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(9)
analiza SWOT
(8)
rozwój zrównoważony
(8)
zarządzanie marketingowe
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
biznesplan
(7)
menedżer
(7)
outsourcing
(7)
planowanie finansowe
(7)
zarządzanie zmianą
(7)
Lean Management
(6)
analiza strategiczna
(6)
działalność gospodarcza
(6)
e-biznes
(6)
faktoring
(6)
innowacyjność
(6)
inwestycje
(6)
planowanie
(6)
restrukturyzacja
(6)
szkolenie pracowników
(6)
zarządzanie produkcją
(6)
etyka biznesu
(5)
finansowanie
(5)
kapitał
(5)
kompetencje
(5)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(5)
kontrola
(5)
kredyt
(5)
kultura organizacji
(5)
organizacja ucząca się
(5)
prognozowanie
(5)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
public relations
(5)
reengineering
(5)
rynek finansowy
(5)
struktura organizacyjna
(5)
zarządzanie personelem
(5)
zarządzanie procesami
(5)
zarządzanie projektami
(5)
benchmarking
(4)
efektywność ekonomiczna
(4)
fuzja
(4)
gospodarka oparta na wiedzy
(4)
jakość
(4)
kierowanie
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
kryzys
(4)
marka
(4)
misja firmy
(4)
papiery wartościowe
(4)
produkcja
(4)
przedsiębiorczość akademicka
(4)
przedsiębiorstwo usługowe
(4)
przepływy pieniężne
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
system zarządzania
(4)
ubezpieczenie
(4)
wycena
(4)
wynagrodzenie
(4)
zarządzanie innowacjami
(4)
zarządzanie kapitałem
(4)
388 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo / Natalia Potoczek. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 225-232.
Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource Management. Zaproponowane modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi łączy doświadczenia oraz potrzeby współczesnych organizacji, które dostrzegły konieczność procesowego przeorientowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21499.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21498.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3879 [Magazyn 1], P.3885 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1] (10 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1736.IX.6 [Magazyn 1], P.1252 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1254.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przybliża wiele ważnych aspektów funkcjonowania MSP przy zachowaniu odpowiednich proporcji między zagadnieniami teoretycznymi i praktycznymi. Jej walorem jest położenie akcentu na takie istotne w działalności MSP zagadnienia, jak m.in. podejmowanie decyzji i ich optymalizacja, zastosowanie zdolności menedżerskich w systemie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz wykorzystanie informacji i wiedzy w procesie podejmowania decyzji menedżerskich. Książkę tę można polecić jako lekturę obowiązkową zarówno studentom uczelni i wydziałów ekonomicznych, jak i praktykom gospodarczym, w tym szczególnie menedżerom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7796.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6989.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The standout business plan : make it irresistible, and get the funds you need for your startup or growing business.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do sukcesu! Wykorzystaj go dobrze i przed przystąpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj się z cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz się, w jakim celu tworzy się biznesplan i jak się do tego najlepiej przygotować. Naucz się prezentować informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjał wykresu „słońce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.155.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliografia, netografia na stronach 349-368. Indeks.
Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i kulturowego układów regionalnych, czy krajowych. Dlatego na szczególne podkreślenie zasługuje duża waga i aktualność podjętej problematyki badawczej przez redaktorów oraz interesująca koncepcja układu recenzowanego tomu [rec. Prof. dr hab. Zbigniew Zioło]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18007 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19618.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19617.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia s. 243.
Bibliogr. s. 233-241.
Książka stanowi wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim. Myślą przewodnią monografii jest stwierdzenie, że ciągłe doskonalenie innowacyjności i jakość wdrażana we wszystkich obszarach funkcjonowania, pozwalają organizacjom na osiąganie szeregu strategicznych korzyści, przez co możliwe jest nie tylko tworzenie, ale i skuteczne utrzymywanie przewagi konkurencyjnej. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Borowieckiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12934.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14064.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fuzje uczelni : czy w szaleństwie jest metoda? / Łukasz Sułkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 510 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 471-510.
Najnowsza książka prof. dr hab. Łukasza Sułkowskiego służy rozpoznaniu obszaru kształtowania się rynku uczelni i reformowania systemów nauki i szkolnictwa wyższego opartego na konsolidacjach. Obok doświadczeń międzynarodowych oraz analizy porównawczej fuzji uczelni, w publikacji zgłębiane są koncepcje, metody i przykłady zaczerpnięte z biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19859.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia kwestie związane z uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce oraz innych krajach UE. Przede wszystkim jednak skupia się na uwarunkowaniach prowadzenia tej działalności w Polsce w obszarze turystyki. Centralnym punktem podjętych rozważań jest sam przedsiębiorca, gdyŜ to on prowadzi działalność gospodarczą i pełni określona rolę w gospodarce turystycznej. Rozważania odnoszą się zarówno do sytuacji obecnej przedsiębiorców, jak i częściowo do możliwości i perspektywy ich rozwoju w najbliższych latach w Polsce w związku z planowaną u nas za trzy lata imprezą sportową EURO 2012.”
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8646 [Magazyn 1], P.8647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10097.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10096.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. również przy rozdz.
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3560.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
ARIS w modelowaniu procesów biznesu / Renata Gabryelczyk. - Warszawa : "Difin", 2006. - 175, [1] s. : rys. ; 23 cm.
(Studia Informatyki Gospodarczej)
W opracowaniu zostały zaprezentowane podstawowe pojęcia związane z podejściem procesowym oraz wykorzystaniem do modelowania procesów biznesu koncepcji, metod oraz narzędzia ARIS. Główny nacisk postawiono na aspekt dydaktyczny opracowania, które może stanowić przewodnik dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się ze sposobami definiowania i opisu procesów biznesu. Liczne przykłady, omówienia oraz zadania modelowania wraz z rozwiązaniami mają na celu wprowadzenie Czytelnika w metodykę modelowania i stosowania metod opisu procesów dla potrzeb różnych projektów zmian organizacyjnych. Opracowanie nie jest podręcznikiem administratora systemu ARIS i nie obejmuje szczegółowych instrukcji obsługi oprogramowania, stanowi natomiast wprowadzenie do zrozumienia podejścia procesowego oraz potrzeby modelowania procesów za pomocą właściwych metod i narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10304.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik / [Stowarzyszenie Księgowych w Polsce])
Bibliografie przy rozdziałach i bibliografia całości na stronach 341-344.
Publikacja stanowi uzupełnienie podręcznika Podstawy rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej i zarządzania finansami (SKwP, Warszawa 2019). Jej głównym celem jest pomoc w utrwaleniu materiału teoretycznego wymaganego dla III stopnia systemu certyfikacji zawodu księgowego opracowanego przez SKwP – głównego księgowego. W repetytorium zachowano układ rozdziałów z podręcznika. Do utrwalenia wiadomości służą zamieszczone na początku każdego rozdziału definicje podstawowych pojęć, pytania testowe oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Książka zawiera także rozwiązania pytań testowych oraz zadań z poszczególnych rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20300.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20299.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 291-298.
Książka przedstawia różnorodne możliwości pozyskiwania środków na finansowanie działalności gospodarczej. Jest to pozycja uniwersalna, przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców. W szczególności poleca się ją osobom prowadzącym i rozpoczynającym działalność gospodarczą, zarządzającym finansami przedsiębiorstwa oraz studentom wszystkich kierunków w zakresie ekonomii i zarządzania. Tego rodzaju kompendium wiedzy stanowi nieodzowny element biblioteki każdego dobrego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.150.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-301.
"Zamysłem naukowym Autora jest dążenie do sformułowania założeń metodologicznych w celu przygotowania i realizacji proaktywnych, innowacyjnych strategii ekologicznych współczesnych korporacji, które znajdują odzwierciedlenie w ich różnych obszarach aktywności biznesowej [...]. Praca także odpowiada na potrzeby i wyzwania dostarczania zarządzającym współczesnymi organizacjami instrumentarium zarządzania, w tych nowych, strategicznych uwarunkowaniach rozwoju współczesnych organizacji". [z recenzji prof. zw. dr. hab. inż. Jana Stachowicza]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11945.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13116.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej