Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(379)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Książki
(377)
Publikacje naukowe
(44)
Publikacje dydaktyczne
(24)
Publikacje fachowe
(21)
E-booki
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(343)
dostępne
(338)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(146)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(202)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(344)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Penc Józef (1939- )
(6)
Kostera Monika (1963- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Bełz Grzegorz
(3)
Bień Witold (1927- )
(3)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pierścionek Zdzisław
(3)
Pomykalska Bożyna
(3)
Pomykalski Przemysław
(3)
Sobiecki Roman (1954- )
(3)
Witczak Hubert
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Górska-Warsewicz Hanna
(2)
Houston Joel F
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Jachna Tomasz (1950 - )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Komorowski Jan
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Nawrot Bogumiła
(2)
Nowacki Robert
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Paszkowski Jerzy
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Pukała Ryszard
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Sagan Mariusz
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skalik Jan
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczepankowski Piotr
(2)
Trompenaars Alfons
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Widelska Urszula
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Zarzecki Dariusz
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Świerczek Artur
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Adamik Anna
(1)
Alman Tomáš
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Barbara (ekonomia)
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Aue Wiesława
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barabasz Adela
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baraniecka Anna (logistyka)
(1)
Barbachowska Bożenna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Jarema
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bera Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(186)
2000 - 2009
(166)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
Kraj wydania
Polska
(388)
Język
polski
(381)
angielski
(5)
rosyjski
(1)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(24)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(6)
Księgowi
(3)
Logistycy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(239)
ZARZĄDZANIE
(114)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(44)
Przedsiębiorstwo
(43)
KADRY
(29)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(28)
INNOWACJE
(24)
Zarządzanie
(19)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(15)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(14)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(11)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(11)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(10)
MARKETING
(9)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(8)
Finanse przedsiębiorstwa
(7)
Innowacje
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Łańcuch dostaw
(7)
GLOBALIZACJA
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
MOTYWACJA PRACY
(6)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(6)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(6)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(6)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(6)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(5)
Otoczenie firmy
(5)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(5)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Decyzje
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
OTOCZENIE FIRMY
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
TURYSTYKA
(4)
USŁUGI
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
Analiza finansowa
(3)
CONTROLLING
(3)
DECYZJE
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Inwestycje
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Marketing
(3)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
BUDŻET
(2)
BUDŻETY TERENOWE
(2)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
Big data
(2)
Biznesplan
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
Finanse
(2)
INFORMACJA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
KULTURA
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(2)
Model biznesowy
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POLSKA
(2)
PRACA ZESPOŁOWA
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość akademicka
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
RACHUNKOWOŚĆ
(2)
RYZYKO UBEZPIECZENIOWE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
Start-up
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transport drogowy
(2)
Transport towarowy
(2)
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
(2)
ZDOLNOŚCI
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Temat: czas
2001-
(41)
2001-0
(7)
1901-2000
(6)
1989-
(5)
1989-2000
(5)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(40)
Podręcznik
(38)
Monografia
(21)
Materiały pomocnicze
(14)
PODRĘCZNIKI
(14)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(8)
PORADNIKI
(6)
Raport z badań
(6)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(65)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(29)
Transport i logistyka
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(165)
zarządzanie
(83)
zarządzanie strategiczne
(38)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(32)
zarządzanie wiedzą
(29)
zarządzanie jakością
(27)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(27)
organizacja
(25)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(24)
innowacje
(21)
innowacyjność przedsiębiorstw
(21)
finanse
(19)
konkurencyjność
(19)
przedsiębiorczość
(18)
strategia
(18)
marketing
(16)
kapitał intelektualny
(15)
płynność finansowa
(14)
globalizacja
(13)
kapitał ludzki
(13)
kultura organizacyjna
(13)
zarządzanie ryzykiem
(13)
finanse przedsiębiorstw
(12)
przywództwo
(12)
analiza finansowa
(11)
controlling
(11)
motywowanie pracowników
(11)
wartość przedsiębiorstwa
(11)
łańcuch dostaw
(11)
kapitał obrotowy
(10)
leasing
(10)
logistyka
(10)
ocena pracowników
(10)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(10)
sprawozdanie finansowe
(10)
zarządzanie finansami
(10)
motywacja
(9)
otoczenie przedsiębiorstwa
(9)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(9)
analiza SWOT
(8)
rozwój zrównoważony
(8)
zarządzanie marketingowe
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
biznesplan
(7)
menedżer
(7)
outsourcing
(7)
planowanie finansowe
(7)
zarządzanie zmianą
(7)
Lean Management
(6)
analiza strategiczna
(6)
działalność gospodarcza
(6)
e-biznes
(6)
faktoring
(6)
innowacyjność
(6)
inwestycje
(6)
planowanie
(6)
restrukturyzacja
(6)
szkolenie pracowników
(6)
zarządzanie produkcją
(6)
etyka biznesu
(5)
finansowanie
(5)
kapitał
(5)
kompetencje
(5)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(5)
kontrola
(5)
kredyt
(5)
kultura organizacji
(5)
organizacja ucząca się
(5)
prognozowanie
(5)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
public relations
(5)
reengineering
(5)
rynek finansowy
(5)
struktura organizacyjna
(5)
zarządzanie personelem
(5)
zarządzanie procesami
(5)
zarządzanie projektami
(5)
benchmarking
(4)
efektywność ekonomiczna
(4)
fuzja
(4)
gospodarka oparta na wiedzy
(4)
jakość
(4)
kierowanie
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
kryzys
(4)
marka
(4)
misja firmy
(4)
papiery wartościowe
(4)
produkcja
(4)
przedsiębiorczość akademicka
(4)
przedsiębiorstwo usługowe
(4)
przepływy pieniężne
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
system zarządzania
(4)
ubezpieczenie
(4)
wycena
(4)
wynagrodzenie
(4)
zarządzanie innowacjami
(4)
zarządzanie kapitałem
(4)
388 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ARIS w modelowaniu procesów biznesu / Renata Gabryelczyk. - Warszawa : "Difin", 2006. - 175, [1] s. : rys. ; 23 cm.
(Studia Informatyki Gospodarczej)
W opracowaniu zostały zaprezentowane podstawowe pojęcia związane z podejściem procesowym oraz wykorzystaniem do modelowania procesów biznesu koncepcji, metod oraz narzędzia ARIS. Główny nacisk postawiono na aspekt dydaktyczny opracowania, które może stanowić przewodnik dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się ze sposobami definiowania i opisu procesów biznesu. Liczne przykłady, omówienia oraz zadania modelowania wraz z rozwiązaniami mają na celu wprowadzenie Czytelnika w metodykę modelowania i stosowania metod opisu procesów dla potrzeb różnych projektów zmian organizacyjnych. Opracowanie nie jest podręcznikiem administratora systemu ARIS i nie obejmuje szczegółowych instrukcji obsługi oprogramowania, stanowi natomiast wprowadzenie do zrozumienia podejścia procesowego oraz potrzeby modelowania procesów za pomocą właściwych metod i narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10304.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik / [Stowarzyszenie Księgowych w Polsce])
Bibliografie przy rozdziałach i bibliografia całości na stronach 341-344.
Publikacja stanowi uzupełnienie podręcznika Podstawy rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej i zarządzania finansami (SKwP, Warszawa 2019). Jej głównym celem jest pomoc w utrwaleniu materiału teoretycznego wymaganego dla III stopnia systemu certyfikacji zawodu księgowego opracowanego przez SKwP – głównego księgowego. W repetytorium zachowano układ rozdziałów z podręcznika. Do utrwalenia wiadomości służą zamieszczone na początku każdego rozdziału definicje podstawowych pojęć, pytania testowe oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Książka zawiera także rozwiązania pytań testowych oraz zadań z poszczególnych rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20300.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20299.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 291-298.
Książka przedstawia różnorodne możliwości pozyskiwania środków na finansowanie działalności gospodarczej. Jest to pozycja uniwersalna, przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców. W szczególności poleca się ją osobom prowadzącym i rozpoczynającym działalność gospodarczą, zarządzającym finansami przedsiębiorstwa oraz studentom wszystkich kierunków w zakresie ekonomii i zarządzania. Tego rodzaju kompendium wiedzy stanowi nieodzowny element biblioteki każdego dobrego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.150.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-301.
"Zamysłem naukowym Autora jest dążenie do sformułowania założeń metodologicznych w celu przygotowania i realizacji proaktywnych, innowacyjnych strategii ekologicznych współczesnych korporacji, które znajdują odzwierciedlenie w ich różnych obszarach aktywności biznesowej [...]. Praca także odpowiada na potrzeby i wyzwania dostarczania zarządzającym współczesnymi organizacjami instrumentarium zarządzania, w tych nowych, strategicznych uwarunkowaniach rozwoju współczesnych organizacji". [z recenzji prof. zw. dr. hab. inż. Jana Stachowicza]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11945.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13116.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8850.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5229 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Czytelnik znajdzie koncepcję wielopłaszczyznowego zarządzania strategicznego wraz z opisem wybranych metod analizy strategicznej, rodzajów strategii i sposobów ich budowania. Prezentowane w publikacji przykłady ilustrują, jak przedsiębiorstwa rozwiązują określone problemy, jak korzystając z dorobku teoretycznego, budują własne, skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców - kadry kierowniczej przedsiębiorstw, wykładowców i studentów. Studenci znajdą w niej wiele przykładów z konkretnych organizacji gospodarczych, dzięki którym łatwiej im będzie zrozumieć teorię prezentowaną w podręcznikach akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3647 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2452.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 193-199.
Słownik zawiera ponad 1000 haseł napisanych z perspektywy mikroekonomii i podejścia strategicznego do zarządzania kadrami. To próba uporządkowania dyscypliny pod względem terminologicznym, a zarazem pierwsze w Polsce przedsięwzięcie, podjęte na taką skalę. Zbiór ma charakter interdyscyplinarny, zawiera hasła z pogranicza podstaw zarządzania, psychologii zarządzania, socjologii organizacji, zachowań organizacyjnych, lingwistyki stosowanej, prawa i ekonomii. Uwzględniono również terminologię związaną z problematyką kulturową i komunikowania się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4046.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Bibliogr. Indeks.
W książce opisano, jak opracować plan rozwoju kapitału intelektualnego, nie ograniczający sie tylko do określenia potrzeb szkoleniowych, ale zajmujący ważne miejsce w strategii firmy. Teoretycy zarządzania zasobami ludzkimi znajdą w niej nie tylko interesujące ujęcia podstawowych pojęć - takich jak kapitał intelektualny, zarządzanie wiedzą, uczenie się, edukacja, szkolenia i rozwój - ale przede wszystkim szczegółowy opis planowania i realizacji zadań przez dział rozwoju zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6332.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 211-219. Indeks.
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania, które odwołują się do przedsiębiorczości i kreatywności pracowników, takimi jak zarządzanie zmianami, zarządzanie jakością czy koncepcja organizacji opartej na wiedzy. Autor scharakteryzował różne formy partycypacji pracowników w zarządzaniu firmą oraz ukazał, jak wpływają one na poziom i charakter ich motywacji do pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7880.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8975.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Przedsiębiorstwo)
Książka stanowi oryginalne opracowanie zawierające narzędzia i sposoby rozwiązywania problemów finansowych. Dotyczą one zarówno decyzji krótko-, jak i długoterminowych. Autorzy wykorzystują swoje doświadczenia praktyczne i różne przypadki firm, w których zastosowane zostały narzędzia finansowe do przeprowadzenia rachunku efektywności podejmowanych działań i przedsięwzięć. W książce zawarto około 200 zadań, przykładów i studiów przypadków zaczerpniętych z praktyki gospodarczej, przy czym część z nich jest rozwiązanych, część zaś do samodzielnego rozwiązania. Przykłady odnoszą się do polskiej rzeczywistości gospodarczej i dotyczą zarówno problemów cząstkowych, jak i kompleksowych oraz ich wpływu na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Struktura każdego rozdziału obejmuje: krótkie wprowadzenie teoretyczne, rozbudowane przykłady liczbowe stanowiące ilustrację omawianych zagadnień, zadania do samodzielnego rozwiązania wraz z podanymi na końcu rozdziału wynikami, pozwalającymi Czytelnikowi sprawdzić, czy opracowane samodzielnie rozwiązanie jest poprawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5140.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.12144 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12143.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6263.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logistyka.)
Bibliogr. s. 151-160. Indeks.
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej. Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy. Praca oparta jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16177.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-234.
Niniejsza publikacja ma stanowić materiał uzupełniający dla osób studiujących przedmiot: zarządzanie innowacjami. Materiał uzupełniający - to brzmi skromnie, ale jeśli którykolwiek autor, jakiegokolwiek podręcznika mającego za cel ułatwienie poznania i zrozumienia dowolnej, szybko rozwijającej się dziedziny wiedzy, a do takich należy zarządzanie, okaże dość realizmu, to będzie musiał przyznać, że prawie każdy tekst - poza pracami fundamentalnymi, omawiającymi zasady podstawowe, oraz teoretycznymi, ujmującymi rzecz modelowo, w momencie wydania staje się w pewnym stopniu nieaktualny; musi być więc uzupełniony o inne nowsze źródła informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3096 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3097.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4086.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej