Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(17)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Ochmański Marian (1936- )
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Bowler Bill
(1)
Całek Anna
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gorbacz-Pazera Jolanta
(1)
Jachimczak Beata
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Kasperek Katarzyna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kraśniewski Andrzej
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lewicki Roman (1953- )
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Morison Murray
(1)
Nosowicz Jan Franciszek
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Olczak-Baran Katarzyna
(1)
Olędzka-Koprowska Elżbieta
(1)
Pey Jim
(1)
Pieklarz Magdalena
(1)
Polok Grzegorz
(1)
Rosiak Agnieszka
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Saran Jan
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Szerląg Alicja
(1)
Szulc Tadeusz
(1)
Thompson Lesley
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Wysokowicz Ewa
(1)
Zaniewski Jan
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Żmigrodzki Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(28)
Kiribati
(1)
Język
polski
(29)
Temat
NAUCZANIE
(15)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
JĘZYKI
(3)
NAUCZYCIELE AKADEMICCY
(3)
PEDAGOGIKA
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ABSOLWENCI SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
DEKLARACJA BOLOŃSKA (1999)
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
STUDENCI
(2)
ABSOLWENCI SZKÓŁ ŚREDNICH
(1)
ASERTYWNOŚĆ
(1)
EGZAMINY
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
INTERNET
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
KADRY
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PORADNIKI
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
START ZAWODOWY
(1)
SZKOLNICTWO ZAWODOWE
(1)
TURYSTYKA
(1)
WIELKA BRYTANIA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
Temat: miejsce
ŁÓDZKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręcznik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
szkolnictwo wyższe
(7)
jakość kształcenia
(4)
proces boloński
(4)
nauczanie
(3)
cele kształcenia
(2)
kształcenie akademickie
(2)
studenci
(2)
szkoła wyższa
(2)
teaching
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zasady nauczania
(2)
American literature
(1)
Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego
(1)
Great Britain
(1)
Krajowe Ramy Kwalifikacji
(1)
Polska
(1)
akredytacja
(1)
aktywność ruchowa
(1)
aktywność zawodowa
(1)
badanie
(1)
czas wolny
(1)
dydaktyka
(1)
dydaktyka mediów
(1)
formy kształcenia
(1)
gry rekreacyjne
(1)
history
(1)
intermediate level
(1)
jakość
(1)
język angielski
(1)
kajakarstwo
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie zawodowe
(1)
lekcja
(1)
materials for teachers
(1)
metody nauczania
(1)
motywacja
(1)
nauczyciel
(1)
nauczyciel akademicki
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
ocena
(1)
pedagogika
(1)
photocopiable materials
(1)
podręcznik
(1)
praca
(1)
praca dydaktyczna
(1)
pre-intermediate level
(1)
program kształcenia
(1)
psychologia nauczania
(1)
pływanie
(1)
rehabilitacja społeczna
(1)
rehabilitacja zawodowa
(1)
start zawodowy
(1)
szkolnictwo
(1)
treści kształcenia
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
turystyka aktywna
(1)
uczenie się
(1)
uniwersytet
(1)
upper-intermediate level
(1)
zatrudnienie
(1)
środki dydaktyczne
(1)
żeglarstwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Jest to zbiór szkiców, który powinien pomóc spojrzeć młodym nauczycielom akademickim oraz doktorantom na własną rolę w szkole wyższej. Książka wprowadzi Czytelników w problemy, które w istotnym stopniu dynamizują funkcjonowanie współczesnej szkoły wyższej.Autorzy proponują ogląd podjętej problematyki w następujących kontekstach: w odniesieniu do podstawowych obszarów aktywności nauczyciela akademickiego, kreowanych przez funkcje, jakie pełni szkoła wyższa, etykę zawodową, proces badawczy, czy jakość kształcenia pedagogicznego; przez pryzmat różnych czynników wyznaczających pełnienie funkcji nauczyciela akademickiego; w odniesieniu do procesu kształcenia w szkole wyższej oraz z uwzględnieniem sytuacji studentów niepełnosprawnych, ponieważ praca dydaktyczna z takimi studentami wymaga w szczególności dostosowania procesu kształcenia do ich możliwości i potrzeb.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5530.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy częściach.
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szkoły wyższej jest pracą zbiorową, przygotowaną przez trzech niezależnych autorów. Książka składa się z trzech części. Częśc I to rozważania o stanie i kondycji myśli i praktyki edukacyjnej w świecie współczesnym. Część II poświęcona jest dydaktyce szkoły wyższej, omawia cele ogólne, kierunkowe i przedmiotowe studiów wyższych. Przedstawia podstawowe zasady nauczania i formułuje wskazówki techniczne prowadzenia zajęć oraz omawia niższe i wyższe formy nauczania na studiach wyższych. Część III poświęcona jest psychologii nauczania, mianowicie uczeniu się dorosłych, motywowaniu do uczenia się oraz znaczeniu kar i nagród w systemie nauczania-uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13357 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13356.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12390.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7286 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Bibliogr. przy rozdz.
Opracowanie ma charakter nowatorski, powinno cieszyć się dużym zainteresowaniem ze strony wykładowców przedmiotu „zarządzanie zasobami ludzkimi” oraz studentów i pracodawców. Powstało w okresie adaptacji polskiego szkolnictwa wyższego do standardów tzw. Procesu Bolońskiego. Standardy te wprowadzają elastyczność i etapowy charakter kształcenia oraz wzrost rangi elementów praktycznych, a także wynikających z umiędzynarodowienia gospodarki. Główne zalety publikacji to przede wszystkim: - interesujący zestaw tekstów napisanych przez autorów o wysokim autorytecie naukowym i dydaktycznym w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, - ścisłe powiązanie większości opracowań z ustaleniami Procesu Bolońskiego, nadającymi nowy charakter europejskiemu szkolnictwu wyższemu, - kompleksowe podejście do zagadnień nauczania w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, łączące punkt widzenia pracodawców (właścicieli firm i menedżerów) oraz studentów i nauczycieli akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8822.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10312.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. w różnych jęz., częśc. tł. Streszcz. ang., niem., pol., ros. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach
Tematyka publikacji koncentruje się wokół szeroko rozumianego zagadnienia jakim jest kształcenie nauczycieli języków obcych w polskiej rzeczywistości edukacyjnej i najbliższych naszych sąsiadów. Książka zawiera prace reprezentujące różne dyscypliny humanistyczne przede wszystkim nauk filozoficznych. Składa się z czterech części: Praktyczny wymiar edukacji - dydaktyka języków obcych, Aspekty językoznawcze w dydaktyce języków obcych, Literatura, translatoryka, historia w nauczaniu języków obcych, Aspekty pedagogiczne i dydaktyczne w nauczaniu języków obcych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7704.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. w różnych jęz., częśc. tł. Streszcz. ang., niem., pol., ros. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Mottem przewodnim tej publikacji jest wieloaspektowe podejście do problemu kształcenia językowego uwzględniającego szeroko pojęte potrzeby uczniów w różnych grupach wiekowych oraz nauczycieli języków obcych pełniących funkcje profesjonalistów w swojej specjalności i wychowawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9261.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Powszechnie uważa się, że gotowość do przejawiania zachowań asertywnych stanowi istotny warunek zdrowia psychicznego człowieka. Zamieszczony w pracy empirycznie zweryfikowany program rozwijania asertywności jest metodyczną propozycją dla osób profesjonalnie zajmujących się doskonaleniem umiejętności psychospołecznych pedagogów. Książka adresowana jest również do wszystkich osób pragnących rozwijać własne umiejętności asertywne, w szczególności zaś do nauczycieli i wychowawców, dla których pedagogiczne "bycie" wobec drugiego człowieka jest znaczącą wartością. Z myślą o nich obecne wydanie publikacji zostało wzbogacone o materiały służące do autodiagnozy asertywności pedagoga.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5286.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6570.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Celem publikacji jest przybliżenie wiedzy z dziedziny dydaktyki, psychologii oraz etyki, dostarczenie praktycznego kompendium, wyzwolenie chęci i potrzeby nieustannego doskonalenia zawodowego w dziedzinach niezwiązanych bezpośrednio z wiedzą merytoryczną, a usprawniających i aktualizujących warsztat pracy nauczyciela uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6580.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 180-181
Każdy wykładowca szuka najlepszego sposobu poprowadzenia zajęć. Studenckie grupy są liczne, często niechętne do współpracy, czasem nie wiadomo, w jaki sposób przekazać materiał, aby był atrakcyjny dla słuchaczy. Co robić, by zmienić tę sytuację? Niniejsza książka podpowiada, jak poprowadzić zajęcia dydaktyczne, by: nawiązać dobrą współpracę z grupą, umiejętnie przekazać wiedzę, mieć satysfakcję ze wspólnych osiągnięć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7152.V.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8027.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-223, netogr. s. 223-226, wykaz aktów prawnych s. 226-227.
Książka porusza problematykę oceny (sprawności, skuteczności i efektywności) systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkołach wyższych. Omawia metody i techniki oceny jakości kształcenia oraz wskazuje na uwarunkowania i bariery wdrażania TQM w szkole wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13807.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej