Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(257)
Forma i typ
Książki
(255)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(215)
dostępne
(142)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(69)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(220)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(9)
Szuścik Urszula
(8)
Jóźwik Sławomir
(4)
Szelachowski Maciej
(4)
Camarda Sylwia
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Woodward Tessa
(3)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(3)
Barrett Barney
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Calhoun Emily
(2)
Cohen Louis (1928- )
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Gajdzica Anna
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gillespie Paula
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Hopkins David (1949- )
(2)
Hyla Marek
(2)
Joyce Bruce (1930- )
(2)
Kacprzak Lech
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Lerner Neal
(2)
Malec Mariusz
(2)
Manion Lawrence
(2)
Morrison Keith
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Nowakowska Jadwiga
(2)
Parlak Mirosława
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Struk Barbara
(2)
Szala Marcin
(2)
Teeler Dede
(2)
Uberna Małgorzata
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wojtyński Maciej
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Kimberly L
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Berwick Gwen
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Biernacka Danuta
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Buczyńska Joanna (1972- )
(1)
Burgess Hilary
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Carr Alan
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(26)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(20)
Nowy Jork (stan) (USA)
(12)
Anglia
(8)
Stany Zjednoczone
(5)
Kalifornia (USA)
(4)
nieznany (us)
(3)
Włochy
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(197)
angielski
(59)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Nauczyciele
(7)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
NAUCZANIE
(57)
Metody nauczania
(47)
JĘZYKI
(24)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(14)
CZYTANIE
(10)
KOMPUTERY
(9)
DZIECKO
(7)
GRY EDUKACYJNE
(7)
Tutoring
(7)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Nauczanie
(6)
Strategie uczenia się
(6)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(6)
Drama (pedagog.)
(5)
FILM EDUKACYJNY
(5)
HISTORIA
(5)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
UCZENIE SIĘ
(5)
UCZNIOWIE
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
KRAJOZNAWSTWO
(4)
MUZYKA
(4)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
PISANIE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Coaching
(3)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(3)
Dwujęzyczność
(3)
INTERNET
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
Kształcenie
(3)
MATEMATYKA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Mentoring
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAUCZYCIELE
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
POLSKA
(3)
PRACOWNICY SOCJALNI
(3)
Praca zespołowa
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
Cele kształcenia
(2)
Dzieci
(2)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(2)
GIMNASTYKA ARTYSTYCZNA
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
INNOWACJE
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KONFLIKT
(2)
KSZTAŁCENIE
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Korepetycje
(2)
Kreatywność
(2)
LITERATURA
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Program nauczania
(2)
SAMOKSZTAŁCENIE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Umuzykalnianie
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
AIDS
(1)
Blended learning
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieciństwo
(1)
E-learning
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
DOKUMENTY AUDIOWIZUALNE
(7)
Opracowanie
(7)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(7)
Poradnik
(6)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Antologia
(1)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wykład
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(48)
Językoznawstwo
(24)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(63)
English language
(49)
study and teaching
(17)
learning
(14)
edukacja wczesnoszkolna
(12)
language
(12)
reading
(12)
education
(11)
ELT
(10)
learning strategies
(10)
dzieci
(9)
foreign language
(9)
nauczanie
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
edukacja
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
tutoring
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
wychowanie przedszkolne
(6)
czytanie
(5)
dydaktyka
(5)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
metody nauczania
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
communication
(4)
historia
(4)
intermediate level
(4)
język angielski
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
nauczyciel
(4)
pisanie
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
tutor
(4)
Internet
(3)
activity program
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
coaching
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
e-learning
(3)
edukacja ekologiczna
(3)
edukacja międzykulturowa
(3)
edukacja przyrodnicza
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metoda Montessori
(3)
motivation
(3)
music
(3)
nauczanie początkowe
(3)
nauczyciele
(3)
praca socjalna
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
United States
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
case study
(2)
cele kształcenia
(2)
children
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
drama (ped.)
(2)
early childhood education
(2)
educational games
(2)
edukacja czytelnicza
(2)
edukacja estetyczna
(2)
257 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł.
Our Discovery Island to kurs zgodny z wymogami podstawy programowej dla etapu edukacji wczesnoszkolnej, który: -pozwala dzieciom uczyć się wśród niezwykłych bohaterów i rozwiązywać fascynujące zagadki, -daje możliwość odkrywania ciekawych faktów, dbając o holistyczny rozwój językowy uczniów, -umożliwia dostęp do niezwykłej gry online, utrwalającej materiał w naturalny dla dzieci sposób, -ułatwia pracę z 6- i 7-latkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16581.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł.
"Our Discovery Island" to nowoczesny i uniwersalny kurs dla I etapu edukacyjnego. Zabiera dzieci na wspaniałą przygodę do świata bajkowych wysp, gdzie uczniowie spotykają niezwykłych bohaterów, poznają fascynujące historie, rozwiązują zagadki dla małych odkrywców, a przy tym uczą się angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16568.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł.
"Our Discovery Island" to nowoczesny i uniwersalny kurs dla I etapu edukacyjnego. Zabiera dzieci na wspaniałą przygodę do świata bajkowych wysp, gdzie uczniowie spotykają niezwykłych bohaterów, poznają fascynujące historie, rozwiązują zagadki dla małych odkrywców, a przy tym uczą się angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16573.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filologia Angielska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8144 ; nr 45)
Bibliogr. s. 327-347. Indeks.
This is a book about how graded (leveled) readers written for American children and adolescents can be adapted to the needs of English-as-a-Foreign-Language (EFL) learners wishing to improve their pronunciation skills through reading. The adaptations discussed in this book focus on using the Phonetic Difficulty Index (PDI) to analyze the inherent graded text pronouncing difficulties as potentially error-inducing (phonolapsology). Such analysis leads to phonetically enhancing the text in many ways to make it an interactive resource, scaffolding the learning and acquisition of EFL pronunciation.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15819.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
With a unique focus on grades 4 and 5, this book explains how to design and implement a research-based reading program that helps all students build major literacy skills (word recognition, fluency, vocabulary, and comprehension). The expert authors present ready-to-use activities, strategies, and lesson plans, along with detailed guidance for assessing students and providing instruction in differentiated small groups. Teachers get a clear understanding of how differentiation works in a tiered response-to-intervention model and how it aligns with the Common Core Standards. In a convenient large-size format, the book includes extenxive reproducible checklists and forms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15584.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: "Cele i treści kształcenia, podstawy psychologiczne i pedagogiczne oraz wskazówki do prowadzenia zajęć z dziećmi w domu, w przedszkolu i w szkole".
Bibliogr. s. [466]-478.
Ostatni rok wychowania przedszkolnego i pierwszy rok nauki szkolnej na długie lata wyznaczają przebieg edukacji matematycznej i mają wpływ na rozwój dziecięcych zdolności matematycznych. W tym czasie tworzone są fundamenty, na których buduje się system wiadomości i umiejętności matematycznych. W książce tej autorzy wyjaśniają, w jaki sposób można kierować rozwojem umysłowym oraz kształtować wiadomości i umiejętności matematyczne dzieci. Zawiera ona podstawy psychologiczne i pedagogiczne, metody diagnozowania dziecięcego rozumowania, program edukacyjny uwzględniający zalecenia podstaw programowych oraz opisy sytuacji zadaniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12008.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13151.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library.)
Includes bibliographical references and index.
Provides tools to enable teachers to improve their own motivation, and thereby that of their students. A new approach to motivation, focusing on the concept of 'vision'. Drawing on visualisation research in sports, psychology and education, the authors describe powerful ways by which imagining future scenarios can promote motivation to learn a language. The book offers a rich selection of motivational strategies to help students 'see' themselves as competent language users, to experience the value of knowing a foreign language and, ultimately, to invest effort into learning it. It also explores how to re-ignite language teacher enthusiasm and how to guard it when it is under threat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17704.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foreign-language learning with digital technology / edited by Michael J. Evans. - London ; New York : Continuum, c2011. - XII, 210 pages : illustrations ; 25 cm.
(Education and digital technology)
Includes bibliographical references and index.
The book situates new insights into the value of digital technology for foreign language learning within the context of evidence from prior research and of educational policy-making and examines key pedagogical uses of digital technology in relation to effective foreign language learning by pupils. It provides an in-depth description of the use of a range of digital media and combines practical ideas for teaching and learning with critical analysis of evidence drawing on an analysis of technology-focused language learning across different sectors and in different anglophone contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18143.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 96-page resource book provides a variety of easy-to-prepare supplementary material for use with young children. Activities are topis -based, focusing on Christmas, Myself, and Animals. All lessons have been piloted in primary level English classes. Activities include games, songs, arts and crafts, and interactive worksheets. Comprehensive teacher's notes accompany each activity. Material can be used as a supplement to the class coursebook, as a basic for project work, or as a recycling and revision tool.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14552.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Trudno sobie wyobrazić nowoczesne nauczanie ekonomii bez tzw. case’ów, czyli studiów przypadków. Jest to sprawdzona metoda dająca wyśmienite rezultaty. Także w kształceniu pracowników socjalnych problemowe podejście doskonale się sprawdza – korzystanie z doświadczeń, współpraca i wymiana poglądów, zintegrowanie teorii i praktyki, szansa stałego rozwoju są gwarancją wysokiego poziomu osiąganego przez korzystające z tej metody osoby. Książka dostarcza czytelnikowi szczegółowej wiedzy o metodzie problemowej – jej elementach, sposobach wdrażania, ocenach. Całość została uzupełniona słowniczkiem terminów oraz przykładowym opracowaniem bloku zajęciowego (problem: metody opracowania planu zaradczego – wzrost przestępczości młodocianych związany ze spożyciem alkoholu na przykładzie małego miasteczka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2977.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Tutoring jako metoda edukacji spersonalizowanej, traktująca rozwój podopiecznego holistycznie, staje się coraz bardziej popularna. W opinii jej prekursorów oraz praktyków jest ona szansą na powrót do źródeł edukacji i odnowienie relacji mistrz-uczeń. Metoda ta, oparta na personalizmie, klasycznej koncepcji cnót i osiągnięciach psychologii pozytywnej oraz wyposażona w nowoczesne narzędzia edukacyjne, pozwala odkrywać pełnię potencjału podopiecznego, by mógł on wykorzystywać swoje talenty i mocne strony dla dobra własnego i innych. Niewątpliwym walorem tej książki jest jej kompleksowość: autorzy kładą nacisk zarówno na wnikliwy opis teoretycznych podstaw metody, jak i na konkretne przykłady jej zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17671.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Longman Guide to Peer Tutoring / Paula Gillespie, Neal Lerner. - Second edition - New York : Pearson Longman, 2008. - XIII, 209 pages ; 23 cm.
(Longman professional development series in composition)
Includes index.
Grounded in current writing center theory and practice, The Allyn & Bacon Guide to Peer Tutoring provides students with a comprehensive introduction to effective tutoring. Throughout the book, readers hear the voices of tutors and writers in first-person peer tutor accounts, reflective essays, and transcripts from actual sessions. Within each chapter, techniques, models, and exercises provide instruction appropriate for any level of tutoring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18651.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references.
This book showcases pedagogical tools for learning languages through interdisciplinary project-based learning (PBL). Chapters demonstrate a diverse range of PBL activities that help students build communities of practice within classroom settings, and across local and global communities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20506.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
W zamyśle Redaktora Naukowego monografia ma łączyć zdiagnozowany stan praktyki edukacyjnej z propozycjami zmian i modernizacji wybranych jej obszarów, wynikającymi z zastosowania teorii pedagogicznych. Jej Autorzy, Członkinie i Członkowie Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk (w kilku przypadkach wraz ze swoimi współpracownikami) przedstawili własne rozważania w układzie: diagnoza – kierunki zmian i modernizacji – niezbędne warunki realizacyjne. Rozszerzyli przy tym pole namysłu o diagnozę i perspektywy rozwoju wybranych subdyscyplin pedagogicznych. W rezultacie powstał wielowątkowy raport pozwalający spojrzeć na pedagogikę z perspektywy teoretycznej i praktycznej – za co wyrażam gorące podziękowania wszystkim Autorom (…).Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorskie diagnozy wybranych fragmentów rzeczywistości dotyczącej teorii pedagogicznych i praktyki edukacyjnej zostały poddane refleksji natury interdyscyplinarnej – specyficznej dla zadań realizacyjnych opartych na pogłębionej analizie stanu oraz doświadczeń (również międzynarodowych). Dzięki takiemu podejściu otrzymaliśmy nie tylko autorskie diagnozy, które są silną stroną badań pedagogicznych, ale też autorskie pomysły na rozwiązanie zdiagnozowanych problemów, będące eksperckim głosem pedagogów. Z Wprowadzenia Redaktora Naukowego prof. dra hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18506.IV.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21697.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21696.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring : A training and facilitation guide / Jesse Pirini. - Wellington : NZCER PRESS, copyright 2017. - 97 pages ; 30 cm.
Peer tutoring is the system of instruction in which learners help each other and learn by teaching. Tutoring schemes have been used in a variety of contexts--with students teaching students, students teaching school pupils, non-professional adults teaching adults and children, and pupils teaching pupils. This book: (1) describes specimen tutoring schemes; (2) analyses objectives; (3) outlines research findings on the effectiveness of peer tutoring; (4) indicates how tutoring can be developed in schools and in higher education; (5) considers one major tutoring scheme in detail ("the Pimlico Connection"); and (6) offers practical suggestions on how to set up a peer tutoring scheme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18629.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer coaching for adolescent writers / Susan Ruckdeschel ; foreword by Diane E. DeFord. - Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press, c2010. - XVIII, 169 pages : illustations ; 28 cm.
Includes bibliographical references and index.
Susan Ruckdeschel provides a clear rationale for having student writers coach each other as they revise their work. Her explanations, examples, practical tips, and reproducibles enable teachers to use the process successfully in their own classrooms. This peer review process is straightforward, engaging, and flexible, and aims to develop students’ independence as writers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18648.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Niniejszy tom podejmuje dyskusję nad zagadnieniami, którymi zainteresowali się autorzy poszczególnych rozdziałów w związku ze stosowaniem w środowisku akademickim i szkolnym podejścia tradycyjnego oraz zdalnego, którego rola znacząco uwydatniła się w czasie pandemii C0VID-19. Autorzy tomu to badacze i nauczyciele akademiccy oraz nauczyciele szkolni. Tom zawiera rozdziały o charakterze przeglądowym, argumentacyjnym oraz sprawozdania z badań empirycznych, które wyraźnie wskazują na fakt, iż bez względu na nauczane przedmioty oraz lokalne wyzwania, jakie stają przed nauczycielami, ciąży na nich duża odpowiedzialność za stworzenie uczniom takich warunków, które umożliwią osiągnięcie oczekiwanych celów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18579.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18578.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18580.XXIV.14.7 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21904.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21903.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 393-412.
Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki polonistycznej w jej wymiarze teoretycznym oraz praktycznym. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego częściowo w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do zrealizowania na zajęciach o charakterze seminaryjno-konwersatoryjnym. Zawartość i format książki skorelowane są z wymaganiami sformułowanymi w obecnych i przygotowywanych standardach kształcenia nauczycieli oraz realizowanymi programami kształcenia glottodydaktyków polonistycznych w ramach studiów podyplomowych w różnych polskich ośrodkach akademickich. Pod względem treści obejmuje całościowy przegląd rozwoju glottodydaktyki polonistycznej oraz wskazuje kierunki rozwoju konkretnych kompetencji dydaktyczno-metodycznych w odniesieniu do nauczania podsystemów polszczyzny oraz rozwijania kompetencji językowych. Książka jest adresowana do studentów wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języka polskiego jako obcego i drugiego. Ważnym odbiorcą będą także czynni zawodowo nauczyciele i lektorzy języka polskiego jako obcego zainteresowani podnoszeniem swoich kwalifikacji. Częściowo seminaryjny charakter publikacji umożliwi jej wykorzystywanie także w ramach różnych form doskonalenia oferowanych czynnym zawodowo polonistom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.44.V.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama Techniques : a resource book of communication activities for language teachers / Alan Maley, Alan Duff. - Third edition, 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - X, 246 pages : illustrations ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
The fully revised edition of this 'classic' helps teachers give their learners the tools they need to express themselves through a range of stimulating drama contexts. This completely revised edition of the classic title "Drama Techniques" provides: *150 ideas for interesting and productive fluency practice *a large selection of drama-based techniques which focus learners' attention on communicative tasks or activities *techniques suitable for all levels *clear instructions for the teacher *advice on how to use the techniques in the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17707.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10740.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ścieżka Międzyprzedmiotowa)
Książka zawiera scenariusze zajęć dla uczniów szkoły podstawowej a także uczniów gimnazjum.Cele programu promocji zdrowia i profilaktyki uzależnień:Przezwyciężanie trudności dydaktyczno-wychowawczych uczniówZwrócenie uwagi nauczycieli na najpilniejsze potrzeby społeczności uczniowskiejPoprawa komunikacji w relacjach uczeń-nauczyciel, uczeń-rodzic, uczeń-uczeńUczulenie grona pedagogicznego na zagrożenia uzależnieniami dzieci i młodzieży w wieku szkolnymWyposażenie uczniów, nauczycieli i rodziców w podstawowy zasób wiedzy na temat środków psychoaktywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2275 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2274.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej