Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(257)
Forma i typ
Książki
(255)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(215)
dostępne
(143)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(69)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(220)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(9)
Szuścik Urszula
(8)
Jóźwik Sławomir
(4)
Szelachowski Maciej
(4)
Camarda Sylwia
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Woodward Tessa
(3)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(3)
Barrett Barney
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Calhoun Emily
(2)
Cohen Louis (1928- )
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Gajdzica Anna
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gillespie Paula
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Hopkins David (1949- )
(2)
Hyla Marek
(2)
Joyce Bruce (1930- )
(2)
Kacprzak Lech
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Lerner Neal
(2)
Malec Mariusz
(2)
Manion Lawrence
(2)
Morrison Keith
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Nowakowska Jadwiga
(2)
Parlak Mirosława
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Struk Barbara
(2)
Szala Marcin
(2)
Teeler Dede
(2)
Uberna Małgorzata
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wojtyński Maciej
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Kimberly L
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Berwick Gwen
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Biernacka Danuta
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Buczyńska Joanna (1972- )
(1)
Burgess Hilary
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Carr Alan
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(26)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(20)
Nowy Jork (stan) (USA)
(12)
Anglia
(8)
Stany Zjednoczone
(5)
Kalifornia (USA)
(4)
nieznany (us)
(3)
Włochy
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(197)
angielski
(59)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Nauczyciele
(7)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
NAUCZANIE
(57)
Metody nauczania
(47)
JĘZYKI
(24)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(14)
CZYTANIE
(10)
KOMPUTERY
(9)
DZIECKO
(7)
GRY EDUKACYJNE
(7)
Tutoring
(7)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Nauczanie
(6)
Strategie uczenia się
(6)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(6)
Drama (pedagog.)
(5)
FILM EDUKACYJNY
(5)
HISTORIA
(5)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
UCZENIE SIĘ
(5)
UCZNIOWIE
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
KRAJOZNAWSTWO
(4)
MUZYKA
(4)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
PISANIE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Coaching
(3)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(3)
Dwujęzyczność
(3)
INTERNET
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
Kształcenie
(3)
MATEMATYKA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Mentoring
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAUCZYCIELE
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
POLSKA
(3)
PRACOWNICY SOCJALNI
(3)
Praca zespołowa
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
Cele kształcenia
(2)
Dzieci
(2)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(2)
GIMNASTYKA ARTYSTYCZNA
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
INNOWACJE
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KONFLIKT
(2)
KSZTAŁCENIE
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Korepetycje
(2)
Kreatywność
(2)
LITERATURA
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Program nauczania
(2)
SAMOKSZTAŁCENIE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Umuzykalnianie
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
AIDS
(1)
Blended learning
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieciństwo
(1)
E-learning
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
DOKUMENTY AUDIOWIZUALNE
(7)
Opracowanie
(7)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(7)
Poradnik
(6)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Antologia
(1)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wykład
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(48)
Językoznawstwo
(24)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(63)
English language
(49)
study and teaching
(17)
learning
(14)
edukacja wczesnoszkolna
(12)
language
(12)
reading
(12)
education
(11)
ELT
(10)
learning strategies
(10)
dzieci
(9)
foreign language
(9)
nauczanie
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
edukacja
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
tutoring
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
wychowanie przedszkolne
(6)
czytanie
(5)
dydaktyka
(5)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
metody nauczania
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
communication
(4)
historia
(4)
intermediate level
(4)
język angielski
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
nauczyciel
(4)
pisanie
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
tutor
(4)
Internet
(3)
activity program
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
coaching
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
e-learning
(3)
edukacja ekologiczna
(3)
edukacja międzykulturowa
(3)
edukacja przyrodnicza
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metoda Montessori
(3)
motivation
(3)
music
(3)
nauczanie początkowe
(3)
nauczyciele
(3)
praca socjalna
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
United States
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
case study
(2)
cele kształcenia
(2)
children
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
drama (ped.)
(2)
early childhood education
(2)
educational games
(2)
edukacja czytelnicza
(2)
edukacja estetyczna
(2)
257 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
This book gives teachers a wide variety of drama activities, all of which have been designed to maximise student interaction. A range of different, true-to life situations are used, to generate meaningful communication, increase fluency and build up students' confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7999.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9325.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers Photocopiable)
Do książki dolączono płytę o tej samej sygnaturze.
A comprehensive collection of well-known, traditional songs and rhymes in English, for pre-school and primary learners, with lively teaching ideas and photocopiable words, worksheets and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1266.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Education)
Includes bibliographical references (p. 197-214) and index.
Although Cooperative Learning has steadily grown in popularity in second-language classrooms, few resources are available that cover the topic in depth. Cooperative Learning in Second Language Teaching is a comprehensive overview, suitable for MA TESOL programs and for in-service teachers. Part I provides a grounding for collaborative/cooperative learning by discussing the educational research, issues that surround its implementation, and how it relates to theories of second language learning. Part II is a series of six narrative chapters written by teachers from around the world. These teachers share their experiences using cooperative learning in their classrooms, demonstrating the effectiveness of this approach, in both second and foreign language contexts, for elementary, secondary and post-secondary levels of instruction. An appendix outlining the techniques in these chapters is also included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17712.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge language teaching library)
Includes bibliographical references (p. 255-267) and indexes.
Collaborative Language Learning and Teaching is written for teachers, teacher educators and researchers who are interested in experimenting with alternative ways of organising teaching and learning, and who wish to create an environment in which teachers, learners and researchers can work together and learn from one another. This wide-ranging collection of papers focuses on issues such as: The central characteristics of a collaborative approach to classroom research - Appropriate theoretical models of language and learning for informing collaborative research Appropriate research methods, tools and techniques for collaborative investigations - Classroom tasks and patterns of organisation which facilitate cooperative learning - Organisational patterns which underlie successful collaborative teaching. The classroom-oriented studies on which the collection is based provide models for readers who wish to experiment with these ideas in their own context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17709.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Książka poświęcona jest zastosowaniu technologii informacyjnej w komputerowej diagnostyce i terapii pedagogiczne, ukazuje możliwości wykorzystania komputerów w procesie rewalidacji osób niepełnosprawnych oraz zachęca czytelników do ich praktycznego zastosowania. Jest ona próbą spopularyzowania najnowszych osiągnięć Zakładu Technologii Kształcenia i środowiska kognitywistycznego skupionego wokół pisma "Kognitywistyka i media w edukacji".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2715 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1389.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-378. Indeks.
Książka stanowi próbę empirycznego poznania determinant kompetencji muzycznych, istotnych w procesie wczesnoszkolnego nauczania i uczenia się muzyki (oraz muzycznego rozwoju). Praca została podzielona na dwie części - teoretyczną i empiryczną. Część pierwsza prezentuje pojęcie kompetencji muzycznych i ich uwarunkowania, przegląd teorii i światowych badań nad wyznacznikiem kompetencji muzycznych oraz sytuację wczesnoszkolnej edukacji muzycznej w perspektywie międzynarodowej wraz z analizą podstaw programów szkolnych w tym zakresie. Część empiryczną wypełnia prezentacja rezultatów badań własnych nad konstrukcją autorskiego modelu uwarunkowań kompetencji muzycznych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w perspektywie dynamicznego interakcjonizmu. Książkę kończy próba umiejscowienia empirycznego modelu predyktorów kompetencji muzycznych na tle uniwersalnych mechanizmów rozwojowych człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12016.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13159.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
It is never too early to start comprehension instruction. In fact, reading begins with meaning making. Andie Cunningham and Ruth Shagoury designed a reading program for five- and six-year-olds based on this premise. Most of the students in Andie's Portland, Oregon, kindergarten class have little or no alphabet knowledge when they enter the classroom in the fall. English is a second-or third-language for many of the children in this low-income neighborhood. Through research-based principles, carefully structured routines, and innovative activities, even the youngest learners can develop comprehension skills from their first days in school. The children in Starting with Comprehension are grappling with school culture for the first time and learning to work with classmates who speak a variety of different languages. These emergent readers learn to present their understanding of what they read through writing, talk, movement, and art. Kindergartners and preschoolers are different from readers who know how to decode texts. Andie and Ruth show how comprehension skills can be nurtured and strengthened even before decoding begins. In this classroom, meaning making becomes part of community building as children link reading, thinking, and communicating.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14524.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.298 [Czytelnia A], CD.297 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Bibliogr.
Opierając się na własnych doświadczeniach zdobytych w amerykańskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatność stosowanych przez nie technik dla celów szkoleniowych różnego typu organizacji. Elementarne cechy i umiejętności, które są niezbędne zarówno w teatrze improwizacji, jak i w środowisku pracy, a które można rozwijać poprzez ćwiczenie, to: zdolność do zaufania innym, spontaniczność, umiejętność przyjmowania propozycji, słuchanie i świadome odbieranie informacji z otoczenia, umiejętność opowiadania, komunikacja niewerbalna. Znaczenie i sposoby rozwijania tych zdolności obszernie i ciekawie omówione zostały w pierwszej części książki. Część druga to opisy 50 ćwiczeń i gier improwizacyjnych, których skuteczność jest stale potwierdzana w praktyce szkoleniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2903 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6340.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czytając Psychologię nauczania dowiesz się, jak skutecznie przekazywać posiadaną wiedzę. Poznasz skuteczne prawdy, którymi kierują się najlepsi praktycy zawodu. Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarządzać swoimi emocjami i zachowaniami – jak stać i siedzieć, jak mówić, jak się poruszać, jak przekazywać uczucia etc. Odkryjesz narzędzia, które pozwalają szybciej i efektywniej przekazywać uczestnikom informacje dotyczące budowania ćwiczeń i materiałów szkoleniowych. Zobaczysz, na czym polega współpraca z publicznością, jakie problemy pojawiają się na linii grupa–trener i dowiesz się, jak je rozwiązywać. Opanujesz zasady logistyki szkoleń oraz reguły szkoleniowego biznesu. Dzięki tej książce nauczysz się uczyć, szczególnie gdy przedstawioną teorię wesprzesz praktycznymi ćwiczeniami, których znajdziesz tu wiele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17645.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Pracownik socjalny musi nabyć w procesie kształcenia określone umiejętności – właśnie temu ma służyć niniejsza publikacja. Jej autorzy wskazali na umiejętności porozumiewania się, rozwiązywania problemów, konfliktów oraz na rolę pracownika socjalnego jako doradcy, mediatora i rzecznika. Ciekawym elementem wymienionej publikacji, bardzo przydatnym w praktyce, jest zawarty w niej zestaw ćwiczeń pomocny w ocenie swoich umiejętności i ich kształtowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1561 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2972.VII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1560.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tom prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Czas, w jakim dokonują się zmiany, jest okresem szczególnym, który prowadzi do zmiany myślenia o dziecku, jego rozwoju i stymulacji twórczości. Zmiany w edukacji powinny warunkować rozwój dziecka, tzn. takie odczytanie jego możliwości znanych i niepoznanych jeszcze, które znajdują się w strefie jego najbliższego rozwoju, jak je określał Lew S. Wygotski. Tematyka opracowań tomu skupia się wokół strony osobowej dziecka, warunków, przestrzeni jego rozwoju twórczego oraz twórczości w obszarze edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Omówiono obszary aktywności dziecka w zakresie jego twórczości językowej, artystycznej, technologicznej. Zwrócono uwagę na stymulację jego osobowości poprzez właściwy dobór metod, technik, które wyzwalają jego twórcze podejście do rozwiązywania zadań i problemów pojawiających się w różnych sytuacjach, zarówno edukacyjnych, jak i życiowych. Proces kształtowania u dziecka twórczego podejścia do wszelkiego rodzaju działań pozwoli mu na bycie refleksyjnym, tzn. umiejącym się zatrzymać i zadawać pytania, poszukiwać rozwiązań i odpowiedzi, które będą wyłamywały się z powszechnie obowiązujących, krępujących swobodę standardów. Bycie twórczym w przedszkolu czy szkole jest trudne dla dziecka, ponieważ jest ono cały czas obciążone nowymi zadaniami, wymaganiami i nie zostawia mu się przestrzeni, aby samo dostrzegło problem i próbowało go rozwiązać. A przecież może samodzielnie i w sposób oryginalny (tylko z dyskretnym wsparciem dorosłego) rozwiązać określony problem, na poziomie swoich możliwości, swojego rozumienia świata. W edukacji powinniśmy stwarzać warunki do wyzwalania twórczości. To pozwoli dzieciom na kształtowanie mądrego i wolnego w ich wyborach życia w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18557.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł. Na s. 4. okł.: Do nowej podstawy programowej.
"Our Discovery Island" to nowoczesny i uniwersalny kurs dla I etapu edukacyjnego. Zabiera dzieci na wspaniałą przygodę do świata bajkowych wysp, gdzie uczniowie spotykają niezwykłych bohaterów, poznają fascynujące historie, rozwiązują zagadki dla małych odkrywców, a przy tym uczą się angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16579.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 317-324.
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycje wśród książek przedmiotowo-metodologicznych. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12007.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13150.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"The 50 ways...series" provides a range of instant ways to improve your communications skills in business. The 50 tips in these books will allow the learner to make noticeable improvement in their business English with minimum effort. This book of 50 practical tips and exercises, will allow students to build their confidence and make noticeable improvements when delivering professional presentations in English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11872.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł.
Our Discovery Island to kurs zgodny z wymogami podstawy programowej dla etapu edukacji wczesnoszkolnej, który: -pozwala dzieciom uczyć się wśród niezwykłych bohaterów i rozwiązywać fascynujące zagadki, -daje możliwość odkrywania ciekawych faktów, dbając o holistyczny rozwój językowy uczniów, -umożliwia dostęp do niezwykłej gry online, utrwalającej materiał w naturalny dla dzieci sposób, -ułatwia pracę z 6- i 7-latkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16581.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł.
"Our Discovery Island" to nowoczesny i uniwersalny kurs dla I etapu edukacyjnego. Zabiera dzieci na wspaniałą przygodę do świata bajkowych wysp, gdzie uczniowie spotykają niezwykłych bohaterów, poznają fascynujące historie, rozwiązują zagadki dla małych odkrywców, a przy tym uczą się angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16568.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł.
"Our Discovery Island" to nowoczesny i uniwersalny kurs dla I etapu edukacyjnego. Zabiera dzieci na wspaniałą przygodę do świata bajkowych wysp, gdzie uczniowie spotykają niezwykłych bohaterów, poznają fascynujące historie, rozwiązują zagadki dla małych odkrywców, a przy tym uczą się angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16573.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filologia Angielska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8144 ; nr 45)
Bibliogr. s. 327-347. Indeks.
This is a book about how graded (leveled) readers written for American children and adolescents can be adapted to the needs of English-as-a-Foreign-Language (EFL) learners wishing to improve their pronunciation skills through reading. The adaptations discussed in this book focus on using the Phonetic Difficulty Index (PDI) to analyze the inherent graded text pronouncing difficulties as potentially error-inducing (phonolapsology). Such analysis leads to phonetically enhancing the text in many ways to make it an interactive resource, scaffolding the learning and acquisition of EFL pronunciation.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15819.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
With a unique focus on grades 4 and 5, this book explains how to design and implement a research-based reading program that helps all students build major literacy skills (word recognition, fluency, vocabulary, and comprehension). The expert authors present ready-to-use activities, strategies, and lesson plans, along with detailed guidance for assessing students and providing instruction in differentiated small groups. Teachers get a clear understanding of how differentiation works in a tiered response-to-intervention model and how it aligns with the Common Core Standards. In a convenient large-size format, the book includes extenxive reproducible checklists and forms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15584.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej