Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(53)
dostępne
(29)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(54)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Nowicka Agnieszka (pedagogika)
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Radzicki Józef
(2)
Ushioda Ema
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Aluchna Maria
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Brock Annie
(1)
Brophy Jere E
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Catanzaro Denys A. de
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Entrena Maria Socorro
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Gick Alan
(1)
Grenny Joseph
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grulkowski Bronisław (1961-2008)
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hochschild Arlie Russell (1940- )
(1)
Hundley Heather
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Maxfield David
(1)
McGee Rita
(1)
McMillan Ron
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Obuchowski Kazimierz
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Plata Konrad
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Rennie Ann
(1)
Renninger K. Ann
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Ruszaj Zbigniew
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Sampson Richard J
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Seli Helena
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Switzler Ron
(1)
Szałek Marek
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(50)
Kiribati
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Język
polski
(52)
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
MOTYWACJA PRACY
(29)
KADRY
(14)
MOTYWACJA
(13)
ZARZĄDZANIE
(10)
Motywacja
(8)
Motywacja uczenia się
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
Nauczanie języków obcych
(4)
Psychologia
(4)
UCZUCIA
(4)
Nauczanie
(3)
OCENY PRACOWNIKÓW
(3)
OSOBOWOŚĆ
(3)
PŁACA
(3)
Uczenie się
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Metody nauczania
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
PAMIĘĆ
(2)
POSTAWY
(2)
PRACA
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
Pamięć
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
UCZENIE SIĘ
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BEZROBOCIE
(1)
CONTROLLING
(1)
CZYNNOŚCI
(1)
DZIECKO
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Gracze
(1)
Gry komputerowe
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYNKT
(1)
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
(1)
Innowacje
(1)
Internauci
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
Język angielski
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
MENTORING
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NEGOCJACJE
(1)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(1)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PERSWAZJA
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Poznanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatologia
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SENS ŻYCIA
(1)
SMUTEK
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STRES
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
TESTY PSYCHOLOGICZNE
(1)
UKŁAD NERWOWY
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
WRAŻENIA
(1)
Wrażenia
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZACHOWANIE PROSPOŁECZNE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Opracowanie
(2)
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Językoznawstwo
(6)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
motywacja
(18)
motywowanie pracowników
(17)
motivation
(8)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(7)
ocena pracowników
(6)
uczenie się
(5)
wynagrodzenie
(5)
zarządzanie
(5)
organizacja
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
psychology
(4)
education
(3)
emocje
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
learning
(3)
partycypacja
(3)
praca
(3)
satysfakcja zawodowa
(3)
wiedza
(3)
inteligencja emocjonalna
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
komunikacja
(2)
language
(2)
motywowanie
(2)
pamięć
(2)
przywództwo
(2)
psychologia
(2)
public relations
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
rozwój zawodowy
(2)
second language acquisition
(2)
study and teaching
(2)
szkolenie pracowników
(2)
teaching
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
wspomnienia
(2)
zachowanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie personelem
(2)
English
(1)
English language
(1)
Internet
(1)
Japanese speakers
(1)
Lean Management
(1)
academic achievement
(1)
agresja
(1)
asertywność
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania psychologiczne
(1)
behavioral strategies
(1)
benchmarking
(1)
biopsychologia
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
classroom managment
(1)
coaching
(1)
controlling personalny
(1)
czyn karalny
(1)
dobór pracowników
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
edukacja szkolna
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
efektywność pracy
(1)
engagement
(1)
gry komputerowe
(1)
identity
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
learning strategies
(1)
lider
(1)
marka
(1)
menedżer
(1)
mentoring
(1)
modele motywacji
(1)
modern English
(1)
motivational strategies
(1)
młodzież
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciel
(1)
negocjacje
(1)
nieletni
(1)
osobowość
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
pacjenci
(1)
planowanie
(1)
polityka oświatowa
(1)
polityka personalna
(1)
poradnik
(1)
potencjał ludzki
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownicy
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. s. 147-154. Indeks.
Skuteczne motywowanie i prawdziwe zaangażowanie pracowników w sprawy firmy ma bezpośredni wpływ na wyniki organizacji, dlatego pracodawcy poszukują coraz doskonalszych narzędzi wynagradzania i motywowania zatrudnionych. Jedną z metod, stosunkowo tanią i łatwą do wprowadzenia, może być partycypacja pracowników w korzyściach firmy - system oparty na podmiotowym traktowaniu pracowników, wykorzystujący motywatory finansowe i pozafinansowe. Połączenie teorii z praktycznymi aspektami funkcjonowania programów partycypacyjnych sprawia, że książka jest użytecznym źródłem wiedzy i wskazówek dla pracodawców, którzy pragną własnymi siłami zmodyfikować funkcjonujący system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne i dokonać koniecznych zmian w kulturze zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10382.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 257-265) and indexes.
Motivation and Learning Strategies for College Success provides a framework organized around motivation, methods of learning, time management, control of the physical and social environment, and monitoring performance that makes it easy for students to recognize what they need to do to become academically successful. Full of rich pedagogical features and exercises, students will find Follow-Up Activities, opportunities for Reflection, Chapter-End Reviews, Key Points, and a Glossary. Seli and Dembo focus on the most relevant information and features to help students identify the components of academic learning that contribute to high achievement, to master and practice effective learning and study strategies, and to complete self-regulation studies that teach a process for improving their academic behavior. Combining theory, research, and application, this popular text guides college students on how to improve their study skills and become self-regulated learners.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21792.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21791.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
The Power of Interest for Motivation and Engagement describes the benefits of interest for people of all ages. Using case material as illustrations, the volume explains that interest can be supported to develop, and that the development of a person's interest is always motivating and results in meaningful engagement. This volume is written for people who would like to know more about the power of their interests and how they could develop them: students who want to be engaged, educators and parents wondering about how to facilitate motivation, business people focusing on ways in which they could engage their employees and associates, policy-makers whose recognition of the power of interest may lead to changes resulting in a new focus supporting interest development for schools, out of school activity, industry, and business, and researchers studying learning and motivation. It draws on research in cognitive, developmental, educational, and social psychology, as well as in the learning sciences, and neuroscience to demonstrate that there is power for everyone in leveraging interest for motivation and engagement.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20517.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : "Difin", 2010. - 176 s. : il. ; 23 cm.
W książce poddano głębszej analizie dwie ważne (obok motywacji) funkcje skutecznego kierowania, tj. komunikowanie się i prowadzenie negocjacji. Od ich właściwego spełnienia zależy zasadniczo umiejętność postępowania z ludźmi. Intencją jej napisania była chęć pomocy obecnym i przyszłym menedżerom w opanowaniu i rozwijaniu tej umiejętności. Chcąc dobrze kierować ludźmi i motywować ich do "wielkich czynów", menedżerowie muszą poszerzać swoją wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10323.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8824.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering people management : build a successful team - motivate, empower and lead people, 2007
Książka jest przeznaczona dla menedżerów dowolnego szczebla, którym zależy na stworzeniu skutecznego, wydajnie pracującego zespołu. Mark Thomas, opierając się na bogatym doświadczeniu doradczym, udziela wielu praktycznych wskazówek dotyczących osiągnięcia mistrzowskiej wprawy w takich obszarach jak: zarządzanie wydajnością, komunikacja bezpośrednia, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność, zarządzanie czasem, prowadzenie zebrań. Autor przejrzyście wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z zarządzaniem, a duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, diagramów i technik umożliwia łatwe przełożenie teorii na codzienną praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10790.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10909.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motivation, language identity and the L2 self / edited by Zoltán Dörnyei and Ema Ushioda. - Bristol, UK ; Buffalo, NY : Multilingual Matters, 2009. - XI, 364 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Second Language Acquisition)
Includes bibliographical references and indexes.
With contributions by leading European, North American and Asian scholars, this volume offers a comprehensive anthology of conceptual and empirical papers describing the latest developments in L2 motivation research that involves the reframing of motivation in the context of contemporary notions of self and identity.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20627.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20626.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak się uczyć / Ron Fry ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - Wydanie 1. (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - 301, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Indeks.
Bestsellerowy poradnik "Jak się uczyć" pomógł milionom osób zdobywać wiedzę mądrzej zamiast większym wysiłkiem. "Jak się uczyć" przedstawia rewolucyjny system nauki bogato ilustrowany przykładami - dzięki niemu wszyscy, którzy chcą zdobywać wiedzę, poradzą sobie na każdym etapie kształcenia. Dzięki niej poznasz dogłębnie podstawowe elementy procesu uczenia się - czyli czytanie, pisanie, zarządzanie czasem, pamięć i umiejętność zdawania testów i egzaminów - po to, żeby niczego nie przegapić w procesie zdobywania wiedzy. Znajdziesz tu wskazówki, jak najlepiej przygotować sobie warunki sprzyjające nauce, jak wyróżniać się w klasie czy grupie, jak prowadzić poszukiwania online i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18312.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Psychology : core concepts, 2009
Bibliografia strony: 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.994.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.995.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.996.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.987.III.1 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 211-219. Indeks.
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania, które odwołują się do przedsiębiorczości i kreatywności pracowników, takimi jak zarządzanie zmianami, zarządzanie jakością czy koncepcja organizacji opartej na wiedzy. Autor scharakteryzował różne formy partycypacji pracowników w zarządzaniu firmą oraz ukazał, jak wpływają one na poziom i charakter ich motywacji do pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7880.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8975.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak pomagać przygnębionym ? / Maria Socorro Entrena. - Kraków : "eSPe", 2002. - 136, [1] s. : tab. ; 20 cm.
(W Nurcie Pedagogiki i Psychologii)
Jest ogromna ilość przyczyn, które mogą prowadzić do zniechęcenia i sprawiać, że człowiek czuje się nieszczęśliwy i niedowartościowany: problemy emocjonalne lub zdrowotne, trudności w przystosowaniu się do zachodzących przemian, niepowodzenia w pracy, problemy wynikające z uzależnień, brak zgodności pomiędzy własnymi oczekiwaniami a pragnieniami innych osób. Niniejsza książka ukazuje sposoby, za pomocą których można stymulować i motywować osoby zniechęcone, by mogły one pozytywnie się rozwijać i stawać się ludźmi szczęśliwymi i pożytecznymi dla innych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2578 [Magazyn 1], P.2577 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2576.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
Creating Motivation offers practical strategies teachers can use to ignite their students' motivation. Motivation is a central component of any learning endeavour, but it can be tricky to distinguish between students who are bored and restless, and students who are demotivated.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21351.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition)
This book explores how complex systems theory can contribute to the understanding of classroom language learner motivation through an extended examination of one particular, situated research project. Working from the lived experience of the participants, the study describes how action research methods were used to explore the dynamic conditions operating in a foreign language classroom in Japan. The book draws attention to the highly personalised and individual, yet equally co-formed nature of classroom foreign language learning motivation and to the importance of agency and emotions in language learning. It presents an extended illustration of the applicability of complex systems theory for research design and process in SLA and its narrative approach shines light upon the evolving nature of research and role of the researcher. The study will be a valuable resource for practitioners, researchers and postgraduate students interested in classroom language teaching and learning, especially those with a focus on motivation among learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17701.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potencjał ludzki w organizacji / Marek Adamiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 295 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 281-290.
"Zaletą recenzowanej pracy jest to, że jest ona wszechstronna, "kompletna" to znaczy daje nie tylko opis nowych uwarunkowań pracy zawodowej we współczesnym świecie i uzasadnia zapotrzebowanie na nowy typ pracownika, nie tylko opisuje realia współczesności, ale dokładnie objaśnia, jak postępować, jak radzić sobie w nowych uwarunkowaniach społeczno-zawodowych. Czytelnik dowiaduje się, jak prowadzić wywiad otwierający potencjał, jak prowadzić bilans osobistych dokonań pracowników, jak stawiać wyzwania, jak zarządzać sobą i troszczyć się o siebie. Każdy problem jest dokładnie i jasno zaprezentowany, chociaż niektóre stwierdzenia Autora można uznać za kontrowersyjne, lub przynajmniej za dyskusyjne. Zamiarem Autora było najwyraźniej powiedzenie możliwie wszystkiego o potencjale ludzkim w organizacji i trzeba przyznać, że cel osiągnął. Ze względu na liczbę problemów poddanych dyskusji i pogłębionej analizie praca z pewnością zasługuje na opublikowanie". (fragment recenzji prof. dr hab. Grażyny Mendeckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13023.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 13, r. 2014)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18915.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographic references (pages 218-220) and index.
A complete and easy-to-follow guide for inspiring every student with the power of growth mindset Created by teachers for teachers, this is the ultimate guide for unleashing students’ potential through creative lessons, empowering messages and innovative teaching. The Growth Mindset Coach provides all you need to foster a growth mindset classroom, including: • A Month-by-Month Program • Research-Based Activities • Hands-On Lesson Plans • Real-Life Educator Stories • Constructive Feedback • Sample Parent Letters Studies show that growth mindsets result in higher test scores, improved grades and more in-class involvement. When your students understand that their intelligence is not limited, they succeed like never before. With the tools in this book, you can motivate your students to believe in themselves and achieve anything.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17692.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library.)
Includes bibliographical references and index.
Provides tools to enable teachers to improve their own motivation, and thereby that of their students. A new approach to motivation, focusing on the concept of 'vision'. Drawing on visualisation research in sports, psychology and education, the authors describe powerful ways by which imagining future scenarios can promote motivation to learn a language. The book offers a rich selection of motivational strategies to help students 'see' themselves as competent language users, to experience the value of knowing a foreign language and, ultimately, to invest effort into learning it. It also explores how to re-ignite language teacher enthusiasm and how to guard it when it is under threat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17704.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tego opracowania jest charakterystyka narzędzi badawczych pod kątem teoretycznym i psychometrycznym, przybliżenie ich gronu psychologów i innym osobom zainteresowanym tym zagadnieniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4942.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5535.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-229.
Monografia zawiera opis podstawowych elementów zarządzania zasobami ludzkimi. Praca ma charakter teoretyczny, a jej strukturę tworzy osiem rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia wprowadzające do omawianej problematyki: rozwój historyczny koncepcji, rodzaje i uwarunkowania zzl. W rozdziale drugim skoncentrowano się na problematyce strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział trzeci opisuje zagadnienia dotyczące kształtowania kapitału ludzkiego i intelektualnego organizacji. Kolejne rozdziały przedstawiają problematykę planowania i pozyskiwania pracowników, motywacji, systemu ocen pracowniczych, doskonalenia i rozwoju kadr oraz controllingu personalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13586.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14603.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej