Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Autor
Bednarek Józef
(3)
Hyla Marek
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Barczak Andrzej (1946- )
(1)
Barrett Barney
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzewiecki Marcin (1948- )
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Grant Iain
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Jones Francis
(1)
Josting Petra
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kron Friedrich Wilhelm (1933- )
(1)
Lenar Paweł
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lister Martin (1947- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Madurski Łukasz
(1)
Majewska Mirosława
(1)
Mucha Janusz (1949- )
(1)
Musioł Marcin
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Sadza Agata
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Sharma Pete (1956- )
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sofos Alivisos (1966- )
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Sztobryn-Giercuszkiewicz Joanna
(1)
Walat Wojciech
(1)
Wieczorkowska Alicja
(1)
Wilden Shaun
(1)
Wiśniewski Andrzej (nauki techniczne)
(1)
Zawojksi Piotr (1963- )
(1)
Świerk Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(2)
nieznany (d)
(1)
Anglia
(1)
Język
polski
(28)
angielski
(3)
Temat
MULTIMEDIA
(28)
INTERNET
(10)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(8)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(5)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(5)
INFORMATYKA
(4)
KOMPUTERY
(4)
CYBERKULTURA
(3)
Zastosowania multimediów w edukacji
(3)
EDUKACJA MEDIALNA
(2)
Język angielski
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Metody nauczania
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
BAZA DANYCH
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
CZYTANIE
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
M-learning
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PISANIE
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PREZENTACJE i WYSTĄPIENIA
(1)
PROGRAMY EDUKACYJNE (informat.)
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Tablica multimedialna
(1)
WIKIPEDIA
(1)
WOLNOŚĆ SŁOWA
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
WYCHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ŚRODOWISKO CZŁOWIEKA
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(7)
media
(7)
multimedia
(7)
dźwięk
(3)
społeczeństwo informacyjne
(3)
biblioteka
(2)
cyberkultura
(2)
e-learning
(2)
edukacja
(2)
kultura
(2)
portal społecznościowy
(2)
szkolenie pracowników
(2)
sztuka
(2)
video
(2)
DVD
(1)
English language
(1)
Multimedia
(1)
QR code
(1)
Wikipedia
(1)
animation
(1)
audio recording
(1)
baza danych
(1)
bibliotekarz
(1)
blog
(1)
cyberagresja
(1)
cyberprzemoc
(1)
digital literacy
(1)
digital storytelling
(1)
digital technology
(1)
druk
(1)
dysleksja
(1)
e-administracja
(1)
e-biznes
(1)
edukacja medialna
(1)
foreign language
(1)
grafika 3D
(1)
informacja
(1)
interactive whiteboards
(1)
kino cyfrowe
(1)
kompresja danych
(1)
kompresja dźwięku
(1)
kompresja obrazu
(1)
komputer
(1)
komunikacja
(1)
kształcenie
(1)
kultura wirtualna
(1)
language learning
(1)
learning
(1)
media elektroniczne
(1)
media masowe
(1)
mediamorfozy
(1)
mediatyzacja życia
(1)
metadane
(1)
methods of teaching
(1)
mobile learning
(1)
multimdialne bazy danych
(1)
multimodal approach
(1)
nauczanie
(1)
niepełnosprawni
(1)
nowe media
(1)
photo
(1)
pismo
(1)
platforma cyfrowa
(1)
pracownik
(1)
prezentacje
(1)
przekaz multimedialny
(1)
reklama
(1)
religia
(1)
secioholizm
(1)
serwis społecznościowy
(1)
społeczeństwo medialne
(1)
społeczeństwo ponowoczesne
(1)
społeczeństwo sieci
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
społeczność wirtualna
(1)
sygnał cyfrowy
(1)
teaching
(1)
technologia
(1)
technologia informacyjna
(1)
technologie mobilne
(1)
technology
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
terroryzm
(1)
użytkownik
(1)
wirtualne muzeum
(1)
wojna informacyjna
(1)
wolność słowa
(1)
wychowanie
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
środki masowego przekazu
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka poświęcona jest studiom nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów. Prezentuje m.in. wpływ globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzieny język, muzykę, na powstające nowe formy przemocy. Analizuje nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak np. dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Ukazuje związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji firm, ż życiem politycznym. Przedstawia zagadnienie relacji między przyrodą a kulturą, między wiedzą humanistyczną a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie tu również przykłady badań nad technologiami społecznymi oraz współczesną technokracją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11162.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12184.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review")
W książce zwrócono uwagę na wykorzystanie przez dzieci komputerów, różnych usług sieciowych funkcjonujących w Internecie jak również mediów prostych, np. układanek i klocków. Dokonano ponadto charakterystyki mediów i materiałów dydaktycznych chętnie wykorzystywanych w procesie kształcenia do prezentacji różnego typu treści obrazowych i dźwiękowych. Omówiono reklamę w mediach i różne typy mechanizmów wpływających na odbiór informacji przez dzieci i młodzież. W kontekście mediów autor książki przeanalizował proces wychowania, kładąc nacisk na jego cele oraz związane z tym najważniejsze problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5014.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6041.V.7 [Czytelnia B], 6042.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zgromadzone w niniejszym tomie artykuły w różnym stopniu koncentrują się na relacji człowieka z technologią i mediami, ukazują technologiczno-medialny wpływ na różne płaszczyzny funkcjonowania człowieka, zarówno w sferze psychologicznej, jak i społecznej, edukacyjnej czy kulturowej. Ich autorami są głównie psycholodzy, kulturoznawcy oraz pedagodzy, dzięki czemu otrzymujemy interdyscyplinarne i wieloaspektowe spojrzenie na omawianą problematykę. Autorom artykułów zgromadzonych w tomie udało się ukazać niektóre z kluczowych związków człowieka z technologią i mediami. Mamy nadzieję, że problematyka ta stanie się źródłem inspiracji dla kolejnych debat i konferencji poświęconych tym zagadnieniom, właśnie w takim interdyscyplinarnym ujęciu, które daje szansę wielostronnego i wielokontekstowego ujęcia tematu. A właśnie tego wymagają nasze czasy, cywilizacja medialna, w której funkcjonujemy i jaką nadal współkreujemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15693.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
Bibliogr. s. 195-203.
Autorka podjęła ciekawy i oryginalny temat, przeprowadziła pionierskie badania nad nowymi formami oddziaływań edukacyjno-terapeutycznych w przypadku dysleksji rozwojowej. Przygotowana praca posiada wysoką wartość aplikacyjną. Książka ma charakter uniwersalny i może być z powodzeniem stosowana w każdym okresie życia, także dorosłego człowieka, bo i on powinien się permanentnie kształcić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11590.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Diskussionsforum Deutsch / hrsg. Günter Lange, Werner Ziesenis ; Band 18)
Art. pochodzą z konferencji "Deutschunterricht und medialer Wandel" (Jena, 2002).
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8884 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10654.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Częstochowska ISSN 0860-5017 ; nr 161)
Bibliogr. s. 143-151.
Publikacja rozpatruje zagadnienia zarządzania wiedzą i mobilności, proponując wytyczne do stworzenia kompleksowego rozwiązania organizacyjno-technicznego wspomagającego pracę mobilną, której skuteczność zależy od dostępu do zasobów wiedzy. Książka rozpatruje zagadnienia interakcji człowieka i urządzeń w procesie pozyskiwania wiedzy. Przedmiotem rozważań jest problematyka dostarczania pracownikom mobilnym aktualnych treści w sposób kontekstowy - dostosowany do sytuacji, preferencji oraz środków technicznych, jakimi dysponuje odbiorca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8618.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10042.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura XXI)
Bibliogr. s. 288-313.
Cyberkultura i krytyczne studia nad jej historią oraz konstytuowaniem się jako nowego paradygmatu kulturowego stanowią jeden z najważniejszych fenomenów technospołeczeństwa, którego funkcjonowanie determinują nowe media cyfrowe oraz sieć. Fundamentalną tezą, wyznaczającą kierunek podejmowanych w niniejszej pracy teoretycznych i interpretacyjnych wysiłków, jest przekonanie, że cyberkultura opiera się na syntopii sztuki, nauki i technologii. Nim jednak zdefiniowana zostaje cyberkultura zarysowane są historyczne konteksty tego zjawiska. Koncepcje trzeciej kultury i Nowego Renesansu, zaproponowane przez Johna Brockmana, traktuję jako bazę teoretyczną dla formowania się społeczeństwa sieci. Cyberkulturę uznać należy za zwieńczenie procesów zapoczątkowanych w latach 60. wystąpieniami kontrkulturowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11572.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy. W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6547.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie - menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9166.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10571.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem pracy jest analiza najnowszych możliwości mediów cyfrowych i interaktywnych technologii informacyjno-komunikacyjnych będących w dyspozycji osób niepełnosprawnych. Badania prowadzone w wielu środowiskach akademickich nad tymi waznymi aspektami wiedzy służą refleksji pedagogicznej, którą w odniesieniu do osób niepełnosprawnych mają wzbogacić. Praktyczną funkcją publikacji jest wskazanie nowych mozliwości edukacyjnych oraz aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych, w których coraz wiekszego znaczenia nabierają najnowsze rozwiązania technologiczne i medialne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14260.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Obejmuje część wystąpień poświęconych teorii i praktyce edukacji medialnej. Uszeregowano je w kilku działach: problemy cywilizacji informacyjnej, kształcenie na odległość, technologie informacyjne w kształceniu, kształcenie nauczycieli, studia podyplomowe technologii informacyjnej, technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli i studentów kierunków nauczycielskich oraz wszystkich tych, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat roli i miejsca technologii informacyjnej oraz edukacji medialnej we współczesnym kształceniu, dokształcaniu i samokształceniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2726.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka podejmuje zagadnienia dotyczące pedagogicznej użyteczności technologii informacyjnej. Zapełnia ona lukę w zakresie literatury przedmiotu do zajęć z technologii informacyjnej, edukacji informatycznej i medialnej, technologii kształcenia itp. na nauczycielskich i pedagogicznych kierunkach studiów. Adresatem prezentowanej pracy są słuchacze szkół wyższych, specjalności pedagogicznych i nauczycielskich, a także akademiccy nauczyciele pedagogiki, którym książka ta sugeruje kierunki namysłu naukowego i dobór materiału pożądanego w zawodowym kształceniu nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4061.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4536.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4275 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera publikowane teksty i referaty aut. z lat 2008-2009.
Bibliogr. s. 223-231, netogr. s. 232-237.
Publikacja Magdaleny Szpunar uważam za ciekawą i wartościową. Dostarcza ona wiedzy o medioznawczych i socjologicznych kontekstach nowych mediów, a poszczególne teksty są rzetelnie wykonanymi analizami wybranych wątków i rozwinięciem konkretnych problemów badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9950.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11587.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Mass Mediów / red. Anna Nowakowska)
Autorzy niniejszego opracowania przyglądają się wielu nowym zjawiskom i przeobrażeniom zachodzącym we współczesnej kulturze, wywołanym przede wszystkim pojawieniem się wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele. Anna Białowąs stawia w swoim tekście pytanie, czy przypadkiem przypisywanie internetowi roli wiedzotwórczej nie jest mitem oraz zestawia idee postmodernizmu z założeniami pedagogiki klasycznej, przyglądając się bacznie osobliwemu wytworowi cywilizacji współczesnej, jakim jest tzw. homo mediens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6044 [Magazyn 1], P.6043 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7297.VI.11 [Czytelnia B], 7298.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Z prac Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk)
Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media. Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3428 [Magazyn 1], P.3427 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4227.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foreign-language learning with digital technology / edited by Michael J. Evans. - London ; New York : Continuum, c2011. - XII, 210 pages : illustrations ; 25 cm.
(Education and digital technology)
Includes bibliographical references and index.
The book situates new insights into the value of digital technology for foreign language learning within the context of evidence from prior research and of educational policy-making and examines key pedagogical uses of digital technology in relation to effective foreign language learning by pupils. It provides an in-depth description of the use of a range of digital media and combines practical ideas for teaching and learning with critical analysis of evidence drawing on an analysis of technology-focused language learning across different sectors and in different anglophone contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18143.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Indeks.
Book provides a wealth of resources to help teachers integrate the digital board into their classrooms. It provides practical ideas for using regular programs and software, for teachers new to this area, as well as suggestions on how to create specifically tailored resources for teachers with greater levels of expertise. the clear organisation means that activities are categorised according to skills focus, making them easy to locate. Also contains suggestions for project work, 'learning to learn' activities and 'the connected classroom'.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17958.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobile Learning / Shaun Wilden. - Oxford : Oxford University Press, 2017. - 102 pages : illustrations ; 28 cm.
(Into the Classroom)
Mobile Learning provides clear guidance and essential support for teachers who want to use mobile devices in and outside the language classroom. Full of practical ideas and activities, it emphasizes the power of the mobile device as a tool for language learning. Mobile Learning helps teachers get started with using mobile devices and apps in class, shows how to make the most of in-built features (messaging, photos and audio recording), introduces more advanced project ideas (storytelling, video and animation, multimodal approaches), addresses issues such as acceptable use policies and staying safe, provides teachers with dozens of practical ideas and activities they can immediately incorporate into their teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18168.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17973.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej