Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(40)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(23)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(45)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Obrębalski Marek
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gordon William
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lynch Richard L
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Matyja Piotr
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Porter Michael E. 1947-
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rzeczycki Andrzej (ekonomia)
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Trout Jack
(1)
Tundys Blanka
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wojtkiewicz Katarzyna B
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wąsowska Aleksandra
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(44)
Kalifornia (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(44)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
Zarządzanie strategiczne
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Konkurencyjność
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZDROWISKA
(3)
Decyzje
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING
(2)
Model biznesowy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Big data
(1)
Biznesplan
(1)
Dobre praktyki
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
KADRY
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
Logistyka
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
Marketing wartości
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Outsourcing
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
REKLAMA
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Strategia
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(15)
strategia marketingowa
(13)
przedsiębiorstwo
(11)
komunikacja marketingowa
(8)
zarządzanie
(7)
marketing strategiczny
(6)
marketing-mix
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
planowanie marketingowe
(4)
planowanie strategiczne
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
marka
(3)
analiza strategiczna
(2)
badania marketingowe
(2)
biznes
(2)
dystrybucja
(2)
dywersyfikacja
(2)
e-commerce
(2)
internacjonalizacja
(2)
konkurencja
(2)
konkurencyjność
(2)
kontrola strategiczna
(2)
logistyka
(2)
marketing wewnętrzny
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
segmentacja rynku
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
strategic management
(2)
strategic planning
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
usługi medyczne
(2)
CRM
(1)
Internet
(1)
analiza
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza decyzyjna
(1)
architektura korporacji
(1)
benchmarking
(1)
business
(1)
business planning
(1)
cena
(1)
competition
(1)
cykl życia produktu
(1)
diagram wpływu
(1)
drzewo decyzyjne
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
firma
(1)
gender marketing
(1)
global sourcing
(1)
globalizacja
(1)
handel elektroniczny
(1)
heurystyka
(1)
industry
(1)
informatyzacja
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
integracja pionowa
(1)
jakość usług
(1)
kapitał
(1)
kobiety
(1)
komunikacja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
korporacja
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
leki
(1)
logika
(1)
makrootoczenie
(1)
management
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
model biznesu
(1)
myślenie strategiczne
(1)
nazwa firmy
(1)
nazwa produktu
(1)
obsługa klienta
(1)
organizacja
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie sektorowe
(1)
outsourcing
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
portfel marek
(1)
pozycjonowanie
(1)
prawdopodobieństwo
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
public relations
(1)
płeć kulturowa
(1)
reklama
(1)
repozycjonowanie
(1)
rozwój lokalny
(1)
rozwój regionalny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W publikacji poruszono problematykę turystyki i uzdrowisk, uwzględniając nade wszystko tematykę rynku, marketingu, menedżeringu, regionów, gmin turystycznych i uzdrowiskowych oraz wspólnego europejskiego rynku turystycznego. Autorzy reprezentują osobisty krytyczny stosunek do wydanych już pozycji, choć zapotrzebowanie na tą tematykę na rynku, w gospodarce, administracji, samorządach, bankach, uczelniach i szkołach rozmaitego rodzaju okazało się bardzo duże. Autorzy uwzględniają wymagania polskiego rynku turystycznego.kuracyjnego przygotowując pozycję z dziedziny nauk stosowanych i wdrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6679 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4442.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia korporacji / Mariola Ciszewska-Mlinarič, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright © 2021. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 175-177. Indeks.
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: - Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego? - Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji? - Jakie są główne ścieżki wzrostu? - Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych? - Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22487.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22486.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8954.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10521.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (strony: 383-387) and index.
Electrifying in its simplicity—like all great breakthroughs—Porter’s analysis of industries captures the complexity of industry competition in five underlying forces. Porter introduces one of the most powerful competitive tools yet developed: his three generic strategies—lowest cost, differentiation, and focus—which bring structure to the task of strategic positioning. He shows how competitive advantage can be defined in terms of relative cost and relative prices, thus linking it directly to profitability, and presents a whole new perspective on how profit is created and divided. In the almost two decades since publication, Porter's framework for predicting competitor behavior has transformed the way in which companies look at their rivals and has given rise to the new discipline of competitor assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21779.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17026.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategic management / Richard Lynch. - Ninth edition. - Los Angeles : SAGE Publications, 2021. - XXV, 739 stron : kolorowe ilustracje ; 27 cm
Previous edition: Harlow: Pearson Education, 2018.
Includes bibliographical references and index.
New to SAGE, the 9th edition of this comprehensive core textbook builds on its global perspective and approachable written style, that explores the key concepts within a clear and logical structure. Lynch guides students through 19 chapters, with updated case studies and pedagogy to support the modern business and management student from start to finish. Including: - Learning Outcomes - Case Studies, Strategy Cases & Exhibits - Key Strategic Principles & Definitions - Strategic Project Guide - Critical Reflection & Summary - Questions - Further Reading, Notes & References Continuous contrast between prescriptive and emergent views of strategy highlights the key debates within the discipline, whilst an emphasis on practice throughout the book encourages students to turn theory into practice
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21550.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami marketingu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdział drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne wariany organizacji działalności marketignowej na rynkach międzynarodowych. Rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11673.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12865.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12586.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand" 2001.
Bibliogr. s. 375-379. Indeks.
Autorzy dowodzą, że zła postawa przedstawicieli firmy wobec klienta może zrujnować każdą markę. Stąd wyzwaniem tak dla zwykłych pracowników, jak i dla menedżerów jest budowanie szczególnego nastawienia na klienta - "życia marką”. Zarządzanie marką pokazuje, jak firma winna tworzyć wytrawną organizację zorientowaną na kulturę obsługi, która skutkuje satysfakcją i lojalnością nabywcy. Książka jest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11418.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia praktyczne działania w turystyce uzdrowiskowej i w układach regionalnych. Jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, samorządowców, polityków, kadry menagerskiej, studentów i nauczycieli. Główne tematy książki m.in. to: regulacje turystyki i uzdrowisk, podstawy strategii rozwoju turystyki i lecznictwa uzdrowiskowego, istota gospodarki turystycznej i uzdrowiskowej w gminach, powiatach, województwach, finanse samorządów, ocena działan marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2405.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejna książka z cyklu publikacji prof. Kornaka o praktycznych działaniach w turystyce, uzdrowiskach i układach regionalnych. Uwzględnia problemy uzdrowisk, Unii Europejskiej, globalistyki i logistyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków i polityków oraz dla kadr gospodarczych turystyki i uzdrowisk, jak również powinna być wykorzystywana przez nauczycieli akademickich tych szkół wyższych , które kształcą specjalistów w dziedzinie turystyki i uzdrowisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5299.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4450.VIII.4.4 [Czytelnia C], 7708.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm. Po pierwsze, trzeba zrozumieć, co i w jaki sposób w otoczeniu organizacji naprawdę się zmienia. Po drugie, trzeba umieć nazwać kluczowe wyzwania, przed którymi te zmiany postawią firmę. Po trzecie, trzeba umieć zaadresować te wyzwania. I nie ma w tym procesie ani specjalnej magii ani tajemnicy. Jest za to skumulowana wiedza teoretyczna i wypracowana praktyka, która podpowiada, jak to dobrze robić. Najnowsza książka profesora Obłoja to znakomity przewodnik strategii na trudne czasy w biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22483.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22482.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw - szerokie spektrum teoretyczne i praktyczne przykłady.
Bibliografia, netografia na stronach 160-[169].
Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21559.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21558.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym / Anna Rogala, Bogna Pilarczyk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 296 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22510.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22509.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Decision analysis for management judgment.
Indeks.
Publikacja z zakresu zarządzania decyzjami. Autorzy szeroko omawiają teorię podejmowania decyzji, między innymi tych dotyczących wielu celów (technika SMART). Koncentrują się również na działaniu w warunkach niepewności, zarządzaniu ryzykiem i niepewnością, metodach szacowania prawdopodobieństwa, zmianie ocen w świetle nowych informacji, panowaniu scenariuszowym czy na decyzjach podejmowanych przez grupy osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19857.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja Global Sourcing : teoria i praktyka / Barbara Galińska. - Warszawa : Difin, 2015. - 156, [1] strona : iustracje. ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-154.
W dobie dzisiejszej silnej konkurencji przedsiębiorcy zmuszeni są do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym będą mogli walczyć o poprawę pozycji swoich firm na tle konkurentów. Jednym z takich rozwiązań jest międzynarodowe zaopatrzenie w niezbędne do produkcji części i elementy. W jego wyniku przedsiębiorstwa mają możliwość zakupu znacznie tańszych, a jakościowo podobnych do dotychczas nabywanych na rynku lokalnym/krajowym, towarów. Zebrane informacje w sposób precyzyjny identyfikują czynniki skłaniające do wyboru opisanej metody dokonywania zakupów i wskazują jednoznacznie wynikające z niej korzyści. Może to przyczynić się do dalszego rozwoju Global Sourcing na tle innych sposobów zaopatrzenia. Ponadto zgromadzone w publikacji materiały mogą doprowadzić do usprawnienia działalności innych przedsiębiorstw i stać się przydatnymi dla wszystkich firm zainteresowanych implementacją metody do swoich struktur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20805.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20804.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 159-172.
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21045.IX.14 [Magazyn 1], P.18429.IX.14 [Magazyn 1], P.18440.IX.14 [Magazyn 1], 21046.IX.14 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21026.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21025.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej