Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(270)
Forma i typ
Książki
(263)
Publikacje dydaktyczne
(48)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje fachowe
(19)
E-booki
(9)
Audiobooki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(321)
tylko na miejscu
(241)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(149)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(191)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(242)
Autor
Mruk Henryk
(11)
Kotler Philip (1931- )
(8)
Garbarski Lechosław
(6)
Kotane L.V
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Dignen Bob
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Karyda Maria
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Rosenberg Marjorie
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Barrall Irene
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Górska Grażyna
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kowal Witold
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Limański Andrzej
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Reformat Beata
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Turkowski Marek
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Akšina T.E
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brady Regina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(109)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
Kraj wydania
Polska
(239)
Wielka Brytania
(17)
Rosja
(11)
Język
polski
(237)
angielski
(18)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(33)
Menedżerowie
(9)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
Księgowi
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele
(1)
Policjanci
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
MARKETING
(76)
TURYSTYKA
(35)
Język angielski
(18)
Zarządzanie
(14)
Język rosyjski
(12)
Język środowiskowy
(12)
Marketing
(11)
Nauczanie języków obcych
(11)
Logistyka
(10)
MARKETING STRATEGICZNY
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
USŁUGI
(9)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
BANKI
(4)
HOTELARSTWO
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Działalność gospodarcza
(3)
INTERNET
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
Decyzje
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Innowacje
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Kadry
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(2)
Magazyn
(2)
Magazynowanie
(2)
Marketing terytorialny
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
REKLAMA
(2)
RYNEK
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Terminologia
(2)
Transport drogowy
(2)
Transport towarowy
(2)
Usługi
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Branża TSL
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Dobre praktyki
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(105)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
PODRĘCZNIKI
(30)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(95)
Edukacja i pedagogika
(31)
Językoznawstwo
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(10)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(95)
badania marketingowe
(47)
produkt
(39)
strategia marketingowa
(35)
promocja
(33)
cena
(30)
dystrybucja
(29)
komunikacja marketingowa
(28)
marka
(25)
reklama
(25)
konsument
(22)
zarządzanie
(21)
przedsiębiorstwo
(19)
segmentacja rynku
(19)
zarządzanie marketingowe
(19)
English
(16)
marketing-mix
(15)
public relations
(15)
plan marketingowy
(14)
zachowania konsumenckie
(14)
business language
(12)
specialised language
(12)
turystyka
(12)
planowanie marketingowe
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
Internet
(10)
marketing relacji
(10)
logistyka
(9)
marketing strategiczny
(9)
marketing usług
(9)
marketing bezpośredni
(8)
marketing międzynarodowy
(8)
marketing terytorialny
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
cykl życia produktu
(7)
obsługa klienta
(7)
usługi
(7)
usługi medyczne
(7)
analiza SWOT
(6)
planowanie strategiczne
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
e-marketing
(5)
finanse
(5)
informacja marketingowa
(5)
konkurencja
(5)
marketing bankowy
(5)
marketing partnerski
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
produkt turystyczny
(5)
rynek
(5)
rynek turystyczny
(5)
służba zdrowia
(5)
zarządzanie finansami
(5)
zarządzanie jakością
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
handel detaliczny
(4)
internacjonalizacja
(4)
klient
(4)
konkurencyjność
(4)
kontrola marketingowa
(4)
kredyt bankowy
(4)
marketing elektroniczny
(4)
organizacja
(4)
planowanie
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
psychologia
(4)
ryzyko bankowe
(4)
sprzedaż
(4)
system informacji marketingowej
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
znak towarowy
(4)
CRM
(3)
bankowość
(3)
biznes
(3)
e-biznes
(3)
handel elektroniczny
(3)
handel hurtowy
(3)
innowacyjność
(3)
kanały marketingowe
(3)
lojalność konsumentów
(3)
marketing mix
(3)
marketing sportowy
(3)
marketing społeczny
(3)
menedżer
(3)
metody badań
(3)
przedsiębiorczość
(3)
przewaga konkurencyjna
(3)
region
(3)
reklama internetowa
(3)
rynek finansowy
(3)
ryzyko kredytowe
(3)
satysfakcja klienta
(3)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(3)
statystyka
(3)
strategia
(3)
system logistyczny
(3)
transport
(3)
270 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Jest to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy. W podręczniku zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsiębiorstwa, budowa strategii przedsiębiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarządzanie marketingiem, najważniejsze strategie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2669.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3552 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3551.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4851.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17283.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.74.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.75.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4692.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18699.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22718.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22717.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla słuchaczy studiów licencjackich i magisterskich w szkołach kształcenia na kierunku turystyka i rekreacja, a także dla słuchaczy szkół policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali się przedstawić najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnieść ją do praktycznych działań w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na końcu pracy załączniki dają możliwość zastosowania niektórych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pogłębieniem przedstawionych problemów i zagadnień Autorzy przedstawiają obszerny wykaz literatury, zamieszczony na końcu publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.473.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 887.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11210 [Magazyn 1], 12285.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11209.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12284.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8904 [Magazyn 1], 10456.IX.16 [Magazyn 1], P.8903.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8905.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10455.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12844.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14158.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18731.IX.16.3 [Magazyn 1], P.18730.IX.16.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22945.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22944.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej