Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(63)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(51)
wypożyczone
(10)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(61)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Garvin Charles D
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Seabury Brett A
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baney Joann
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielak Marlena
(1)
Bielska Dorota Emilia
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czachowski Sławomir (1954- )
(1)
Domalewska Aneta
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Eason Adam
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fiedor Marian
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Geller Tatiana
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goyder Caroline
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Iwanowicz-Palus Grażyna
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaracz Jan
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Kamińska Izabela (pedagog)
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koester Jolene
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Krawczak Marcin
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Leonard Andrew
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Lustig Myron W
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Maruszkin Małgorzata
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morreale S.P
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ołtarzewska Alicja Małgorzata
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Patrzała Amelia
(1)
Pawlik Beata
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Popescu Teodora (1974- )
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Ratajska Anna
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Spitzberg B.H
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Stewart John
(1)
Szóstak Andrzej
(1)
Thomson Peter
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(61)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(60)
angielski
(3)
Odbiorca
Opiekunowie medyczni
(1)
Temat
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(35)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(21)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(15)
Komunikacja interpersonalna
(13)
NEGOCJACJE
(4)
OPIEKA SPOŁECZNA
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
ORGANIZACJA
(3)
APTEKARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(2)
KONFLIKT
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
SZPITALE
(2)
Stres zawodowy
(2)
Służba zdrowia
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANOREKSJA
(1)
Asystenci rodzin
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BLOGI
(1)
BULIMIA
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
CHORZY PSYCHICZNIE
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
DIAGNOSTYKA
(1)
Działanie
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Etyka zawodowa
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Grupa turystyczna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
JĘZYKI
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
MOTYWACJA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
NAŁÓG
(1)
Narracja
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Osobowość
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PEDOFILIA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PSYCHIATRIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
Perswazja
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Położne
(1)
Praca socjalna
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Psychologia lekarska
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZICE
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Retoryka
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SPONSORING
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(24)
komunikacja
(8)
pacjenci
(5)
praca socjalna
(5)
psychologia
(5)
komunikacja niewerbalna
(4)
komunikacja werbalna
(4)
konflikt
(4)
negocjacje
(4)
stres
(4)
zarządzanie
(4)
komunikacja społeczna
(3)
motywacja
(3)
organizacja
(3)
perswazja
(3)
umiejętności komunikacyjne
(3)
apteka
(2)
asertywność
(2)
autoprezentacja
(2)
bariery komunikacyjne
(2)
communication
(2)
diagnoza społeczna
(2)
etyka
(2)
interwencja
(2)
kapitał społeczny
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
komunikowanie interpersonalne
(2)
mediacja
(2)
mobbing
(2)
obsługa klienta
(2)
osobowość
(2)
rozwiązywanie konfliktów
(2)
sprzedaż
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
szkoła
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
wizerunek
(2)
więź społeczna
(2)
wpływ społeczny
(2)
wychowanie
(2)
Internet
(1)
agresja
(1)
aktywność
(1)
aktywność ruchowa
(1)
aktywność zawodowa
(1)
analiza transakcyjna
(1)
anoreksja
(1)
asystent rodziny
(1)
badanie psychiatryczne
(1)
bezdomność
(1)
bigoreksja
(1)
blog
(1)
bulimia
(1)
choroby psychiczne
(1)
coaching
(1)
communicative competence
(1)
confidence
(1)
culture
(1)
cyberbullying
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprostytucja
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberseks
(1)
edukacja medialna
(1)
emocje
(1)
gniew
(1)
gra komputerowa
(1)
grooming
(1)
grupa
(1)
gry
(1)
głos
(1)
hazard
(1)
hotelarstwo
(1)
informacja
(1)
intercultural communication
(1)
interpersonal communication
(1)
język
(1)
klient
(1)
kod komunikacyjny
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja z pacjentem
(1)
konsultacja lekarska
(1)
konsultacja telefoniczna
(1)
konsumpcja
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacji
(1)
language
(1)
lekarz
(1)
lekarz rodzinny
(1)
lider
(1)
ludzie starzy
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-176.
Każdy menedżer powinien zostać wyposażony w odpowiednią wiedzę w zakresie komunikowania się oraz znajomość zasad i metod wspomagających procesy komunikacyjne. Temu celowi służy niniejsze opracowanie. Autor przedstawia w nim charakterystykę procesu komunikowania się i poszczególnych jego elementów, a następnie omawia metody komunikacji nastawione na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu. Ostatnia część pracy poświęcona jest narzędziom dostosowania struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa do strumieni przepływu informacji: analizie systemu komunikacji oraz analizie wartości komunikowania, opracowanych i stosowanych w Niemczech, a zasługujących na popularyzację w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7398.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8377.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak naprawdę myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka. Jej autor nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4656.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5025.III.10 [Czytelnia B], 5026.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozwój Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie, jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20423.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9792.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14850 [Magazyn 1], P.14849.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14752.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 298-305.
Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19490.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19489.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia komunikacji / Andrew Leonard. - Białystok : Studio Asrtropsychologii, 2002. - 224 s. : rys. ; 21 cm.
Jeżeli nie chcesz być bogatszy, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz mieć przyjaciół, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie masz odwagi na miłość, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz być magikiem, nie kupuj tej książki. We wszystkich pozostałych przypadkach ta książka jest właśnie dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1740.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków : "Antykwa", 2000. - 256 s. : rys. ; 21 cm.
Ludzie znajdują się w stanie ciągłego procesu komunikowania się z innymi. Przez ten proces inicjują, podtrzymują, zrywają i zmieniają swe stosunki interpersonalne, definiują swą sytuację społeczną wzajemne role i zadania, określają swe pragnienia i aspiracje, kształtują siebie, oraz starają się wywierać wpływ na innych. Ten podstawowy proces społeczny jest wszechobecny, jego przebieg określa jakość życia. Jednak często bywa zakłócony przez różnorodne czynniki, takie jak odmienność wiedzy o świecie. rozbieżności systemów wartości czy nieumiejętne wykorzystywanie różnorodnych środków porozumiewania się. Podstawowy cel tej książki to uwrażliwienie Czytelnika na rolę. jaką udana komunikacja pełni w wyznaczaniu jakości społecznych relacji oraz przedstawienie teoretycznych i empirycznych podstaw lepszego kształtowania kontaktów między ludźmi poprzez wzrost umiejętności komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2353 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2354.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o komunikowaniu się między ludźmi pisane z perspektywy psychologicznej, a także socjokulturowej i filozoficznej. Zawiera bogaty i trafny wybór tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W książce omówiono m.in.: rozwijanie umiejętności posługiwania się słowem, docieranie do tajemnicy twórczej mocy języka, interpretację zachowań niewerbalnych, mowę ciała, międzynarodowy słownik gestów, rolę dotyku, różne style ekspresji u kobiet i u mężczyzn, rozwijanie umiejętności słuchania, odkrywanie własnych barier komunikacyjnych, samospełniające się proroctwa interpersonalne, specyfikę komunikacji w przyjaźni, rodzinie, z bliskim partnerem, komunikację międzykulturową. Podręcznik został napisany z myślą o studentach psychologii, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki. Dzięki atrakcyjności tematów i przystępnemu językowi może wzbogacić wiedzę każdego zainteresowanego własnym rozwojem i polepszeniem kontaktów z ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1146 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1147.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1145.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsze ćwiczenia przeznaczone są do wykorzystywania na zajęciach praktycznych oraz do uatrakcyjnienia przedmiotu: organizacja pracy w hotelarstwie. Skala trudności ćwiczeń i czas niezbędny do ich wykonania są zróżnicowane. Sporą ilość ćwiczeń stanowi zbiór scenek holetowych, sytuacji z którymi mogą się zetknąć przyszli pracownicy hotelu. Stanowią one uzupełnienie zajęć teoretycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11926.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13102.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Położnej)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Kolejny tom z serii "Biblioteka Położnej". W tym znajdziemy omówienie umiejętności psychologicznych niezbędnych w pracy położnej, m.in. funkcję komunikacji interpersonalnej, wymagane umiejętności asertywne i negocjacyjne, problematykę stresu w jej pracy. Przedstawiono również problemy, z którymi spotka się w kontakcie z pacjentkami: emocje towarzyszące niepłodności i ciąży, zaburzenia okresu okołoporodowego, psychologiczne problemy macierzyństwa oraz stany emocjonalne w okresie około menopauzalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18304.XVIII.1.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20548.XVIII.1.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20547.XVIII.1.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The definite book of body language" 2004.
Bibliogr. s. 445-[455].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Otoczeni przez idiotów" to pozycja, która pozwala odkryć, że to nie zawsze inni są problemem, ale to my mamy problemy z komunikacją. I chociaż jest to gorzka prawda, to nie da się ukryć, że dowody przedstawione w publikacji wydawnictwa Wielka Litera nie pozostawiają złudzeń, co do tego, jakie są fakty. Thomas Erikson w swojej książce opisuje cztery typy osobowości: choleryków, sangwiników, flegmatyków i melancholików. Każdej z tych figur poświęca tyle samo czasu na analizę i stara się w obiektywny sposób opisać charakterystyczne dla nich zachowania. Warto zaznaczyć, że Thomas Erikson nie generalizuje, niejednokrotnie podkreśla, że każdy z nas składa się z różnych cech osobowości. Nie wartościuje ich, ale zgodnie z faktami charakteryzuje. Ta książka pozwala lepiej poznać siebie, mimo że tytuł przewrotnie wskazuje na to, że będzie o innych ludziach. W "Otoczonych przez idiotów" autor posługuje się bardzo prostym językiem, który pozwala na zrozumienie treści nawet osobie, która nigdy nie miała styczności z tym zagadnieniem. Co więcej, dla zobrazowania treści umieszczone zostały w niej diagramy i tabele, aby publikacja była jeszcze bardziej przejrzysta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21840.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kapitał społeczny : ukryty potencjał organizacji / Elżbieta Jędrych. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2021r. (Wydanie I). - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 189-201.
Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie – na podstawie badań własnych autorki – poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.69.VI.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał społeczny : ukryty potencjał organizacji / Elżbieta Jędrych. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 189-201.
Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie – na podstawie badań własnych autorki – poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18274.VI.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20417.VI.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20416.VI.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mowa ciała kluczem do sukcesu / Alfred J. Bierach ; tł. Jadwiga Wilk. - [Wyd. 3]. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 255 s. : il. ; 21 cm.
(Psychologia Społeczna / "Astrum")
Tyt. oryg.: "Körpersprache : erfolgreich anwenden und verstehen" 1996.
Bibliogr.
Spojrzenie, chód, sylwetka, gesty czy gra palców mówią o nas więcej, aniżeli możemy wyrazić lub ukryć za pomocą słów. Mowa ciała kluczem do sukcesu pozwala szybko nauczyć się skutecznie rozpoznawać i oceniać sygnały wysyłane w rozmaitych okolicznościach przez ciało. Książka ta zawiera opis przykładowych sytuacji, w których mowę ciała można wykorzystać w sposób efektywny, oraz zestaw ćwiczeń ułatwiający osiągnięcie tego celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2835.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekawą, choć mniej znaną stronę procesu komunikowania. Okazuje się, że bariery, dezinformacja, kłamstwa, manipulacja, blefowanie nie są jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale często również jej świadomymi strategiami. W książce omówiono ogólne kwestie dotyczące komunikowania, barier i zakłóceń, także w kontekście komunikacji międzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wpływ Internetu na manipulacje, nierówności społeczne, zalew informacji oraz różne społeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawierającego zniekształcenia informacji czy wręcz celowe przekłamania, jak stereotypy czy mity. Całość uzupełnia mały słownik blefów i blefowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7322.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W medycynie ratunkowej na całym świecie personel posługuje się algorytmami i gotowymi standardami. Prezentowana publikacja składa się z algorytmów postępowania i wytycznych obowiązujących w polskim systemie ratownictwa medycznego. W repetytorium w praktyczny i zwięzły sposób przedstawiono: badanie psychiatryczne, najczęstsze zaburzenia psychiczne (m.in. schizofrenię, zaburzenia nastroju, nerwicowe, lękowe, wieku podeszłego, u dzieci i młodzieży, odżywiania, osobowości, zespół stresu pourazowego); zaburzenia i zachowania spowodowane używaniem środków psychoaktywnych, stany nagłe w psychiatrii (m.in. zachowania samobójcze, agresję, zaburzenia świadomości, lęk paniczny, ostre dyskinezy) , stosowanie leków oraz tematy prawne związane z interwencją nagłą. Liczne algorytmy postępowania, tabele i schematy ułatwią przyswojenie wiadomości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14405 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14404.XVIII.1.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15306.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej