Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(79)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(74)
dostępne
(33)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(75)
Autor
Mann Malcolm
(6)
Taylore-Knowles Steve
(6)
Miller Judy L
(4)
Beatty Ken
(3)
Bamford Julian
(2)
Cohen Robert
(2)
Cohen Robert F
(2)
Day Richard R
(2)
Ganske Kathy
(2)
McGregor Tanny
(2)
Piasecka Liliana
(2)
Struk Barbara
(2)
Alderson J. Charles
(1)
Anderson Holly (1949- )
(1)
August Diane
(1)
Beers G. Kylene (1957- )
(1)
Bernhardt Elizabeth Buchter (1954- )
(1)
Calkins Lucy
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Clarke Mark A
(1)
Combs Martha
(1)
Cornoldi Cesare
(1)
Cummins Sunday
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
D'Silva Reginald Arthur
(1)
Daloiso Michele
(1)
Daniels Harvey (1947- )
(1)
Dobson Barbara K
(1)
Driggs Colleen
(1)
Dąbrowska Izabela
(1)
Ehlers Swantje
(1)
Engelhardt Diane
(1)
Fang Zhihui
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fountas Irene C
(1)
Fu Danling
(1)
Gamble Nikki
(1)
Geva Esther
(1)
Grabe Wiliam
(1)
Greenall Simon
(1)
Grellet Francoise
(1)
Greve Susan M
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gunderson Lee (1942- )
(1)
Hadaway Nancy L
(1)
Hallet Elaine
(1)
Harvey Stephanie
(1)
Heringer Hans Jürgen (1939- )
(1)
Hess Natalie
(1)
Hobsbaum Angela
(1)
Hudson Thom
(1)
Jones Leo (1943- )
(1)
Jones Leo (1943- ). Progress to proficiency
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Koda Keiko (1954- )
(1)
Lemov Doug 1967-
(1)
Lukin Annabelle
(1)
Marsh Jackie
(1)
Matoush Marylou M
(1)
McCormack Rachel L
(1)
Mesmer Heidi Anne E
(1)
Morrow Lesley Mandel
(1)
Nuttall Christine
(1)
Oakhill Jane
(1)
Odo Denis Murphy
(1)
Pakenham Kenneth J
(1)
Pamuła-Behrens Małgorzata
(1)
Pasquarelli Susan Lee
(1)
Pinnell Gay Su
(1)
Potts John (1924- )
(1)
Ramirez Gloria
(1)
Reedy David 1954-
(1)
Riley Jeni
(1)
Robb Laura
(1)
Rosow La Vergne
(1)
Schleppegrell Mary J
(1)
Schumm Jeanne Shay (1947- )
(1)
Sedgwick Fred
(1)
Seravallo Jennifer
(1)
Shagoury Ruth (1950- )
(1)
Shanahan Timothy
(1)
Silberstein Sandra 1948-
(1)
Smith Lorraine C
(1)
Sobkowiak Włodzimierz (1955- )
(1)
Solmecke Gert
(1)
Steineke Nancy
(1)
Stoller Fredrick L
(1)
Styles Morag
(1)
Styles Naomi
(1)
Swan Michael
(1)
Szczepankowski Bogdan (1939- )
(1)
Tennent Wayne
(1)
Tracey Diane H
(1)
Wallace Catherine
(1)
Waszczuk Joanna (pedagog)
(1)
Westhoff Gerard
(1)
Woolway Erica 1979-
(1)
Young Terrell A
(1)
Žigalova Mariâ Petrovna (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(32)
Stany Zjednoczone
(11)
Wielka Brytania
(10)
Nowy Jork (stan) (USA)
(9)
Anglia
(4)
nieznany (us)
(4)
Kiribati
(3)
Kalifornia (USA)
(1)
Connecticut (USA)
(1)
nieznany (d)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Michigan (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
Język
angielski
(44)
polski
(35)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(48)
CZYTANIE
(30)
Czytanie
(19)
Nauczanie języków obcych
(17)
Język angielski
(12)
Nauczanie
(7)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(6)
JĘZYKI
(5)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(5)
JĘZYK NIEMIECKI
(4)
Pisanie
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Nauka czytania
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(2)
English language
(2)
FCE (certyfikat językowy)
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
LITERATURA
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Reading (Elementary)
(2)
Reading comprehension
(2)
APARATY SŁUCHOWE
(1)
Bilingualism
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CAE (certyfikat językowy)
(1)
DZIECKO GŁUCHE
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
IMPLANTY ŚLIMAKOWE
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
JĘZYK FRANCUSKI
(1)
JĘZYK MIGOWY
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język ojczysty
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Language acquisition
(1)
Language arts
(1)
Literatura
(1)
MOWA
(1)
Metody nauczania
(1)
Mowa
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauka pisania
(1)
PISANIE
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
Reading teachers
(1)
Rozumienie ze słuchu
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Sprawność językowa
(1)
SŁUCH
(1)
Słownictwo
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczniowie
(1)
nauka czytania
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
LITERATURA
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Problems, exercises
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(21)
Edukacja i pedagogika
(11)
Literaturoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
reading
(42)
English language
(32)
teaching
(19)
study and teaching
(15)
literacy
(12)
foreign speakers
(10)
reading comprehension
(9)
reading skills
(7)
EFL
(6)
English
(5)
learning
(5)
textbook
(5)
writing
(5)
FCE
(4)
education
(4)
grammar
(4)
language arts
(4)
rhetoric
(4)
ELT
(3)
United States
(3)
academic reading
(3)
czytanie
(3)
foreign language
(3)
language
(3)
literature
(3)
B2
(2)
CAE
(2)
applied linguistics
(2)
bilingualism
(2)
book
(2)
dyslexia
(2)
early childhood education
(2)
elementary level
(2)
język obcy
(2)
linguistics
(2)
literary form
(2)
native language
(2)
second language acquisition
(2)
teaching approaches
(2)
use of English
(2)
vocabulary
(2)
word recognition
(2)
youth
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CPE
(1)
Certificate of Proficiency
(1)
ESL
(1)
English literature
(1)
Great Britain
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
Simple View of Reading
(1)
best books
(1)
bilingual reader
(1)
canon (Literature)
(1)
case study
(1)
children
(1)
children's literature
(1)
classroom managment
(1)
communication skills
(1)
content area reading
(1)
criticism
(1)
decoding
(1)
education studies
(1)
education theory
(1)
educational psychology
(1)
efficiency linguistic
(1)
exam practice
(1)
exercises
(1)
group reading
(1)
history
(1)
interdisciplinary approach
(1)
język angielski
(1)
język polski
(1)
kindergarten
(1)
language acquisition
(1)
language disorder
(1)
language teaching
(1)
language testing
(1)
lesson plan
(1)
lesson planning
(1)
listening
(1)
methodology
(1)
metody nauczania
(1)
motywacja
(1)
nauczanie wczesnoszkolne
(1)
ortography
(1)
periodical
(1)
phonetics
(1)
phonolapsology
(1)
pisanie
(1)
primary school
(1)
psycholinguistics
(1)
readers
(1)
reading specialist
(1)
science
(1)
small groups
(1)
spelling
(1)
spoken English
(1)
teacher education
(1)
79 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Cambridge Language Assessment Series)
Forma i typ
Słowo kluczowe: education reading
Assessing Reading gives the classroom teacher all they need to construct reading tests. First of all, it covers the question--what is reading. You might be surprised to learn that we don't really know what reading is. Next, the author introduces several theories on how to assess reading skills. The meat of the book, however, is the detailed examination of several testing methods. Using theories of reading, you will be able to more accurately assess the reading skills of your students. I recommend this for teachers who are teaching reading. This book will help you to understand some of the processes behind what your students are doing while reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3479.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL teaching reading
Index s. 215-220
This lively collection of more than 100 classroom activities provides teachers with engaging ways to incorporate extensive reading into their classrooms. The creative and fun speaking, listening, role-play, reading, writing, and vocabulary activities, all linking reading to the rest of the curriculum, are suitable for students of all ages and levels. Teachers will find this handbook a valuable resource not just for reading courses, but for all types of language courses.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7907.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9198.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Education)
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL reading teaching
This original and engaging book makes the case that extensive reading provides essential practice in learning to read. This original and engaging book makes the case that extensive reading provides essential practice in learning to read. Extensive reading also develops a positive attitude toward reading so often missed in second language reading classrooms. The authors examine the cognitive and affective nature of reading. They also offer a wealth of practical suggestions for implementing extensive reading, including integrating it into the curriculum, establishing a library, selecting reading material, and record-keeping evaluation. It contains a wide variety of classroom activities to supplement individualized silent reading, and a valuable bibliography of the best books written for English language learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3625.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lesen als Verstehen / Swantje Ehlers. - Berlin : Langenscheidt, [2002]. - 112 s. : il. ; 30 cm.
(Germanistische Fernstudieneinheit ; 2)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1914 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Michigan Teacher Training)
Bibliogr. s. 119-126. Indeks.
This book presents a linguistic approach to teaching reading in different subjects; an approach that focuses on language itself. Central to this approach is a view that knowledge is constructed in and through language and that language changes with changes in knowledge. As students move from elementary to secondary schools, they encounter specialized knowledge and engage in new contexts of learning in all subjects. This means that the language of secondary school learning is quite different from the language of the elementary years. Students need to develop specialized literacies (literacy relevant to each content area) as well as a critical literacy they can use across subject areas to engage with, reflect on, and assess specialized and advanced knowledge. This functional language analysis approach is shown using actual secondary social studies, science, and math textbooks and using a literary text.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14044.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics in Action)
Teaching and Researching: Reading is designed to help language professionals understand the complex nature of reading. This volume builds connections from research on reading, to sound instructional practices and action research possibilities. Offering an overview of reading theory, it summarises the main ideas and issues in first and second language contexts and covers key research studies. Grabe and Stoller then explicitly link this research to teaching practice. In addition to providing erudite research analysis, this is a practical volume and the authors offer advice for practitioners and researchers including a 12-step procedure for conducting meaningful action research projects on reading-related topics, with 27 outlined models for teacher adaptation and use, and numerous figures which can used for both action research and classroom instruction. Learning aids are also featured in the text, including: - key concept boxes and glossary of key terms - quote boxes highlighting critical issues in the field - index of studies summarised by theme - index of model action research projects organised by theme - resource list of relevant journals, books and websites. Written in an accessible style, Teaching and Researching: Reading is a valuable resource for teacher trainers, practicing teachers, materials writers and researchers. William Grabe is Professor of English and Chair of the English Department at Northern Arizona University. He is currently President of the American Association for Applied Linguistics. Fredricka L. Stoller is Associate Professor of English at Northern Arizona University. She has coauthored two reading textbooks, developed reading curricula, and written teacher-training articles on reading instruction.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3292.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This is a handbook for language teachers who would like to develop their own reading materials or who wish to enrich a reading course. It offers a classification and description of exercises aimed at developing different reading skills. While the book is designed primarily for teachers of English as a second language, the exercises are equally appropriate for the teaching of other foreign languages and much of the book is relevant to the teaching of first-language reading skills. The question-types range from the familiar (for example, multiple-choice and open questions) to highly original exercises which require the integration of different skills and an active, creative response from the student. It encourages teachers to introduce variety into the teaching of reading and offers them a great deal of resource material to draw on.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.134.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pilgrims Longman Resource Books)
Forma i typ
Słowo kluczowe: English language teaching reading
Index.
Are you about to start a new story with your junior class? Or are you planning to read newspaper articles with your adult students, or maybe a play or a poem? Whatever the text, "Headstarts" provides an original lead-in. The author draws on her teaching experience to show how an interesting lead-in to a text-based lesson can unlock a treasury of linguistic usage and stimulate students' curiosity and motivation to learn. The one hundred original pre-text activities are designed to improve students' learning abilities and strengthen their linguistic confidence. They should also help improve students' motivation and confidence by bringing the text to life. The book features activities for use with almost any text, from short articles and poems to full-length novels and plays and is suitable for all levels and abilities. Many activities include little or no preparation and use a "recipe" format.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11281.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Prepares pupils to affectively use English language to complete tasks. Part of the Improve your Skills series which aims to develop the skills, language and test techniques required to achieve success, this book comes 'With key'.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16639.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Prepares pupils to affectively use English language to complete tasks. Part of the Improve your Skills series which aims to develop the skills, language and test techniques required to achieve success in the FCE, this book comes 'With key' and MPO for further online practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21033.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16640.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching reading
A revised edition of Christine Nuttall's established text on the teaching of reading skills in a foreign language. It examines the skills required to read effectively and suggests classroom strategies for developing them. A new chapter on testing reading is provided by Charles Alderson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1731.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reading / Catherine Wallace. - Oxford : Oxford University Press, 1999. - XI, 161 s. : ryc., tab. ; 25 cm.
(Language Teaching : A Scheme for Teacher Education)
This book places reading firmly in its social context, discussing what it means to be a reader in the modern world. It contains many innovative ideas on how to approach reading in the language classroom, and presents a variety of text-related exercises and activities. The final section invites teachers to explore the attitudes of their own learners as readers, and to design reading activities for them.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3631.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fertigkeit Lesen / Gerard Westhoff. - Berlin : Langenscheidt, 1997. - 176 s. : rys. ; 30 cm.
(Germanistische Fernstudieneinheit ; 17)
Forma i typ
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1969 [Magazyn 1] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11298.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11299.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Texte hören, lesen und verstehen / Gert Solmecke. - Wyd. 5. - Berlin : Langenscheidt, [1997]. - 112 s. : il. ; 21 cm.
(Fremdsprachenunterricht in Teorie und Praxis)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1921 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: English language reading
Uzupełnieniem kompletu są 3 płyty CD o sygn. CD.304 lub CD.305.
"Read and Think", a four-level reading series, explores dynamic and contemporary issues set in articles, letters, plays, poems, speeches and stories. The main readings in each unit give two points of view on the same topic, leading to debate topics for students to discuss in class. The debate topics can also be used as a stepping stone to writing. Graphic support includes cartoons, charts, diagrams, illustrations, maps and photos. Students learn to read and think with purpose by following extensive reading strategies, language notes, exam strategies and culture notes. Special concepts boxes expand on core ideas within readings. To give students real-world background in subjects they encounter in their studies, topics cover a wide range of disciplines, including astronomy, criminology, economics, film studies, geography, history, literature, philosophy, political science, psychology, medicine, sociology and more.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12185.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13309.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: English language reading
Uzupełnieniem kompletu są 3 płyty CD o sygn. CD.304 lub CD.305.
This "Teacher's Manual" provides you with all you need to get the most out of "Read and Think" - and the most out of your students. Background information on each topic provides extra information for classroom discussion. Answer keys make checking student's work easy. Summary notes for the reading passages help for quick preparation. Suggestions on how to use the grammar sections in class make for active grammar lessons. Ideas for how to use the debate activities as debates, discussions and writing assignements provide flexibility. In addition, teaching notes are included throughout the "Teacher's Manual" to provide tips on classroom management, optional activities and learning strategies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12184.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13308.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Intermediate- Advanced Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
A photocopiable collection of stimulating, topical reading texts which are specifically aimed at teenagers learning English. A wide variety of text types (from detailed articles to cartoons – all from recent issues of Mary Glasgow’s EFL Magazines) are accompanied by lots of excellent teaching ideas and tasks to help teachers exploit these texts to the full.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16074.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Making connections : a strategic approach to academic reading / Kenneth J. Pakenham. - 2nd ed., 17th print. - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2010. - XIII, [1], 274 s. : ill., col. maps ; 26 cm.
Bibliogr. (s. 273-274), indeks.
The series carefully prepares students to read college-level texts. It teaches students the strategies and the vocabulary-building skills to help them grow in confidence and progress to higher levels of reading ability. "Making Connections High Intermediate" develops key reading skills and strategies such as recognizing patterns of organization, identifying classification systems, and understanding connections between ideas. It features high-interest topics including health, multiculturalism, language learning and the environment.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12181.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13305.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej