Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1122)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(1042)
Rejestracje audio i wideo
(78)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Programy komputerowe
(13)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(6)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(966)
dostępne
(502)
nieokreślona
(26)
wypożyczone
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(202)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(320)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(986)
Autor
Dooley Jenny
(61)
Evans Virginia
(55)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Mourão Sandie
(15)
Ur Penny
(12)
Zemach Dorothy E
(12)
Richards Jack C. (1943- )
(10)
Simmons Naomi
(10)
Thornbury Scott
(10)
Dörnyei Zoltán
(9)
Ellis Rod
(9)
Mann Malcolm
(9)
Taylore-Knowles Steve
(9)
Ellis Gail
(8)
Komorowska Hanna
(8)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Villarroel Magaly
(8)
Wright Andrew
(8)
McCarthy Michael (1947- )
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Chamot Anna Uhl
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Gray Elizabeth
(6)
Harmer Jeremy (1947- )
(6)
Kotane L.V
(6)
Nunan David
(6)
Puchta Herbert
(6)
Rinvolucri Mario (1940- )
(6)
Willis Jane
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Brewster Jean
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Brown H. Douglas (1941- )
(5)
Doff Adrian
(5)
Dummett Paul
(5)
Edwards Lynda
(5)
Graham Carolyn
(5)
Jones Leo (1943- )
(5)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(5)
Lansford Lewis
(5)
Larsen-Freeman Diane
(5)
Lewis Gordon
(5)
Lightbown Patsy M
(5)
Raczyńska Regina
(5)
Spada Nina
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Beatty Ken
(4)
Bielak Marlena
(4)
Broadbent Paul
(4)
Chomacki Kate
(4)
Cohen Ulrike
(4)
Couri Lilika
(4)
Dakowska Maria
(4)
Erocak Linnette Ansel
(4)
Gerngross Günter
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Grandi Nicoletta
(4)
Green Catherine
(4)
Griesbach Heinz (1931- )
(4)
Grundy Peter
(4)
Hill Robert
(4)
Kind Uwe von
(4)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(4)
Long Michael H
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Miller Judy L
(4)
Neuner Gerhard (1941- )
(4)
O'Malley J. Michael
(4)
Oxenden Clive (1953- )
(4)
Parrott Martin
(4)
Ruddle Mary
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Williams Marion
(4)
Balcázar Abraham
(3)
Bates Chris
(3)
Benson Phil (1955- )
(3)
Bimmel Peter
(3)
Bogucka Mariola
(3)
Bohlke David
(3)
Bolton Sibylle (1941- )
(3)
Briggs David
(3)
Briseño José Luis
(3)
Brown James Dean
(3)
Celce-Murcia Marianne
(3)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Dreke Michael
(3)
Gass Susan M
(3)
Gębal Przemysław (1972- )
(3)
Hogue Ann
(3)
Johnson Keith
(3)
Klippel Friederike
(3)
Kramsch Claire
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(468)
2000 - 2009
(409)
1990 - 1999
(175)
1980 - 1989
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(135)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(608)
Wielka Brytania
(235)
Kiribati
(71)
Anglia
(70)
Nowy Jork (stan) (USA)
(38)
Stany Zjednoczone
(25)
Rosja
(17)
nieznany (us)
(15)
nieznany (d)
(10)
Kalifornia (USA)
(7)
Massachusetts (USA)
(4)
Wirginia (USA)
(4)
Niemcy
(3)
Illinois (USA)
(2)
Maryland (USA)
(2)
New Hampshire (USA)
(2)
Kanada
(2)
Australia
(1)
Chiny
(1)
nieznany (cdn)
(1)
Connecticut (USA)
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
nieznany (f)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
Holandia
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(629)
angielski
(473)
rosyjski
(19)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(30)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Przedszkola
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Poziom średniozaawansowany
(10)
C1 poziom biegłości językowej
(9)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(4)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom profesjonalny
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Poziom zaawansowany
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(3)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele języka angielskiego
(3)
Nauczyciele języków
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(628)
Nauczanie języków obcych
(229)
Język angielski
(158)
JĘZYKI
(100)
Nauczanie
(91)
JĘZYK NIEMIECKI
(77)
CZYTANIE
(30)
NAUCZANIE
(25)
Metody nauczania
(22)
Czytanie
(19)
JĘZYKOZNAWSTWO
(19)
Język rosyjski
(19)
Nauczanie początkowe
(16)
Pisanie
(16)
UCZENIE SIĘ
(12)
B2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Dwujęzyczność
(11)
Język środowiskowy
(11)
Pomoce dydaktyczne
(11)
English language
(9)
JĘZYK POLSKI
(9)
Gramatyka
(8)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(7)
JĘZYK ROSYJSKI
(7)
Językoznawstwo
(7)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(7)
Second language acquisition
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(6)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Language and languages
(6)
PRZYRODA
(6)
TESTY
(6)
Dzieci
(5)
EGZAMINY
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
KOMPUTERY
(5)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
Technologia
(5)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(4)
GRY EDUKACYJNE
(4)
Kultura
(4)
Language acquisition
(4)
Literatura
(4)
MATEMATYKA
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
PRZEKŁADY
(4)
PSYCHOLINGWISTYKA
(4)
Praca zespołowa
(4)
Tutoring
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(3)
Gry edukacyjne
(3)
JĘZYK
(3)
Język
(3)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
KULTURA
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
LEKSYKOLOGIA
(3)
LITERATURA ANGIELSKA
(3)
MUZYKA
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
NAUCZYCIELE
(3)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauka czytania
(3)
PISANIE
(3)
Psychologia nauczania
(3)
RETORYKA
(3)
STANY ZJEDNOCZONE
(3)
Słownictwo
(3)
Testy językowe
(3)
Uczenie się
(3)
Zastosowania multimediów w edukacji
(3)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(3)
Badania naukowe
(2)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
INTERNET
(2)
Język specjalistyczny
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kreatywność
(2)
Kształcenie
(2)
LITERATURA
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MOWA
(2)
Metoda projektów
(2)
Metodologia
(2)
Motywacja
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(2)
NAUCZYCIELE JĘZYKÓW
(2)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
NIEMCY
(1)
Niemcy
(1)
POLSKA
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(68)
PODRĘCZNIKI
(64)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(42)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(38)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(19)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(16)
Bajki i baśnie
(11)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(8)
Monografia
(6)
Sprawdziany i testy
(6)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Program edukacyjny
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Film edukacyjny
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Problems, exercises
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ dla GIMNAZJÓW
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Synteza
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(252)
Edukacja i pedagogika
(229)
Literaturoznawstwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(12)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(500)
English language
(414)
reading
(96)
writing
(92)
ELT
(91)
study and teaching
(89)
learning
(75)
EFL
(74)
language
(70)
speaking
(67)
pre-school education
(64)
primary school education
(61)
second language acquisition
(58)
grammar
(56)
listening
(53)
foreign speakers
(49)
linguistics
(46)
primary school
(46)
storytime
(42)
pupils
(41)
study
(41)
English
(38)
storytelling
(37)
vocabulary
(33)
teacher's book
(31)
applied linguistics
(28)
education
(27)
learning strategies
(27)
children
(26)
ESL
(25)
SLA
(25)
foreign language
(24)
language learning
(24)
language teaching
(24)
language acquisition
(23)
song
(22)
methodology
(19)
teacher development
(17)
teaching approaches
(17)
русский язык
(17)
intermediate level
(16)
literacy
(16)
methods of teaching
(16)
culture
(15)
język obcy
(15)
advanced level
(14)
teacher education
(14)
nauczanie
(13)
resource book
(13)
teaching materials
(13)
young learners
(13)
bilingualism
(12)
rhetoric
(12)
teacher
(12)
tests
(12)
cartoon
(11)
communication
(11)
elementary level
(11)
language skills
(11)
literature
(11)
second language learning
(11)
story
(11)
textbook
(11)
бизнес
(11)
FCE
(10)
education studies
(10)
lesson planning
(10)
pre-intermediate level
(10)
psychology
(10)
B2
(9)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
drama
(9)
games
(9)
reading comprehension
(9)
research
(9)
classroom managment
(8)
discourse
(8)
language arts
(8)
photocopiable materials
(8)
game
(7)
group work
(7)
motivation
(7)
pronunciation
(7)
reading skills
(7)
science
(7)
CAE
(6)
CPE
(6)
ability testing
(6)
examination
(6)
exercises
(6)
handbook
(6)
second language
(6)
spoken English
(6)
upper-intermediate level
(6)
workbook
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
CLIL
(5)
Certificate of Proficiency
(5)
English grammar
(5)
1123 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Drama Techniques : a resource book of communication activities for language teachers / Alan Maley, Alan Duff. - Third edition, 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - X, 246 pages : illustrations ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
The fully revised edition of this 'classic' helps teachers give their learners the tools they need to express themselves through a range of stimulating drama contexts. This completely revised edition of the classic title "Drama Techniques" provides: *150 ideas for interesting and productive fluency practice *a large selection of drama-based techniques which focus learners' attention on communicative tasks or activities *techniques suitable for all levels *clear instructions for the teacher *advice on how to use the techniques in the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17707.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10740.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-226. Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy w zakresie rozszerzonej audiofonologii niezbędnej takim odbiorcom jak nauczyciele i wychowawcy dzieci niesłyszących, logopedzi i surologopedzi, studenci pedagogiki specjalnej i integracyjnej. Książka składa się z pięciu rozdziałów: Dźwięki, Słuch, Mowa, Kody manualne wspierające językowe komunikowanie się, Język migowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8811.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera autorską koncepcję dydaktyki języków obcych jako nauki: a) względnie autonomicznej, tzn. określającej swój przedmiot badań według własnych priorytetów, b) empirycznej, czyli docierającej do rzeczywistych procesów użycia języka jako komunikacji językowej, oraz, przede wszystkim, c) humanistycznej, stawiającej w centrum swojego zainteresowania osobę ucznia jako podmiot procesów użycia i uczenia się języka. Czytelnik znajdzie w książce uzasadnienie, dlaczego tylko tak rozumiana dyscyplina naukowa może mieć szanse na generowanie wiedzy praktycznie użytecznej, to znaczy aplikacji będących podstawą nowoczesnego i profesjonalnego nauczania języków obcych, zwłaszcza angielskiego, w skali masowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18000.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17999.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Self-instruction in language learning / Leslie Dickinson. - Cambridge [Cambridgeshire] ; New York : Cambridge University Press, 1987. - VIII, 200 pages : illustrations ; 24 cm.
(New directions in language teaching)
Includes index.
Bibliography: p. 190-195.
Emphasis is placed on displaying the advantages of various forms of self-instruction in this exploration of the ways teachers can help students become more independent in their language learning. A wealth of exercise material, activities, and testing techniques are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18936.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
The Giant Turnip / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Newbury : Express Publishing, [2013]. - Multi-ROM : Audio CD, DVD PAL
Do płyty dołączona jest książka o sygn. B.1234 XXIV CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.347 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motivation, language identity and the L2 self / edited by Zoltán Dörnyei and Ema Ushioda. - Bristol, UK ; Buffalo, NY : Multilingual Matters, 2009. - XI, 364 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Second Language Acquisition)
Includes bibliographical references and indexes.
With contributions by leading European, North American and Asian scholars, this volume offers a comprehensive anthology of conceptual and empirical papers describing the latest developments in L2 motivation research that involves the reframing of motivation in the context of contemporary notions of self and identity.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20627.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20626.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Multiple Intelligences : New Horizons / Howard Gardner. - First Edition. - New York : Basic Books; 2006. - IX, 300 pages ; 24 cm
Includes index.
Howard Gardner's brilliant conception of individual competence has changed the face of education in the twenty-three years since the publication of his classic work, Frames of Mind. Since then thousands of educators, parents, and researchers have explored the practical implications and applications of Multiple Intelligences theory--the powerfulnotion that there are separate human capacities, ranging from musical intelligence to the intelligence involved in self-understanding. The first decade of research on MI theory and practice was reported in the 1993 edition of Multiple Intelligences. This new edition covers all developments since then and stands as the most thorough and up-to-date account of MI available anywhere. Completely revised throughout, it features new material on global applications and on MI in the workplace, an assessment of MI practice in the current conservative educational climate, new evidence about brain functioning, and much more.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17984.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references.
This book showcases pedagogical tools for learning languages through interdisciplinary project-based learning (PBL). Chapters demonstrate a diverse range of PBL activities that help students build communities of practice within classroom settings, and across local and global communities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20506.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
The Ugly Duckling / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - Newbury : Express Publishing, [2012]. - Multi-ROM : Audio CD, DVD PAL
Do płyty dołączona jest książka o sygn. B.1237 XXIV CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.349 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
In order to read effectively in English, advanced learners need to develop a range of skills. "Effective Reading" provides a wide variety of interesting, up-to-date reading material with challenging and motivating exercises which develop the relevant skills. All the texts are authentic and come from many different sources including contemporary British and American novels, newspapers, magazines and advertising. Each unit contains one or two reading passages, four or five skills exercises, and suggestions for further work. The Teacher's Book gives useful background information on the texts, answers to exercises and more ideas for follow-up work.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50.XXIV.13 [Magazyn 1], P.692.XXIV.13 [Magazyn 1], P.694.XXIV.13 [Magazyn 1], 1675.XXIV.13 [Magazyn 1], 1674.XXIV.13 [Magazyn 1], P.693.XXIV.13 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.695.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.696.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lessons from good language learners / edited by Carol Griffiths. - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2008. - XII, 324 s. : ill. ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Includes bibliographical references and index.
This edited collection provides a comprehensive overview of the area of sucessful language learning strategies and reviews the literature and research on this subject to date. The book provides a reference base, addresses theoretical issues and considers pedagogical implications. It identifies gaps in our current understanding and suggests useful research initiatives and it considers how all of this relates to successful language learning by unique individuals in a variety of situations. The book is divided into 2 sections: the first deals with learner variables and has chapters on such topics as age, culture, motivation, personality and aptitude.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14811.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15591.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communication is primary to human existence and while people acquire their mother tongue naturally, the acquisition of a second language presents a significantly greater challenge, one that cannot be successfully completed without applying appropriate approaches, methods, strategies and techniques. After centuries of development in ELT, we now find ourselves in a post-method period and in the plenitude of approaches available to us, it is greatly important to choose those that suit the learner best. This book presents an overview of various methods and approaches, paying special attention to communicative language teaching and communicative competence. However, the main body of the book analyses pair work in ELT from various perspectives, suggesting its pros and cons and relating it to the principles of CLT. The theoretical part of the book sets foundations to the second part, which details a field research carried out in a selected primary school. The book should be particularly useful to students of pedagogy and didactics, as well as teachers of primary and seconary schools, who seek practical advice on how to enhance their professional performance.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. B.1341.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do książki dołączono płytę Audio o tej samej sygnaturze.
English File Fourth Edition Advanced Plus Student's Book with Online Practice - Podręcznik z kodem dostępu do dodatkowych ćwiczeń interaktywnych na platformie English File to wyjątkowo komunikatywny kurs, który sprawia, że uczniowie chcą mówić po angielsku i mają dużo do powiedzenia na każdej lekcji. Równowaga gramatyki, słownictwa, wymowy i rozwoju sprawności językowych buduje pewność siebie uczniów i słuchaczy. Słuchacze i lektorzy mają wygodny dostęp do dużej ilości materiałów dodatkowych, jak np. nagrania audio, filmy, karty pracy do kopiowania, ćwiczenia interaktywne i wiele innych, zgromadzonych w jednym miejscu online.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22543.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22542.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teenagers / Gordon Lewis. - Oxford ; New York : Oxford University Press, 2016. - X, 114 pages: illustrations ; 25 cm.
(Resource Books for Teachers)
Includes bibliographical references (p. 111) and index.
Provides advice and activities to make working with teenagers a rewarding and enriching experience. Teenagers encourages learners to notice how language works, promotes cultural awareness, develops creative thinking and problem-solving skills, and appeals to teenagers' curiosity beyond the confines of media-driven popular culture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17990.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Routledge Handbooks in Second Language Acquisition)
Includes bibliographical references and index.
The Routledge Handbook of Second Language Acquisition and Individual Differences provides a thorough, in-depth discussion of the theory, research, and pedagogy pertaining to the role individual difference (ID) factors play in second language acquisition (SLA). It goes beyond the traditional repertoire and includes 32 chapters covering a full spectrum of topics on learners’ cognitive, conative, affective, and demographic/sociocultural variation. The volume examines IDs from two perspectives: one is how each ID variable is associated with learning behaviors, processes, and outcomes; the other is how each domain of SLA, such as vocabulary or reading, is affected by clusters of ID variables. The volume also includes a section on the common methods used in ID research, including data elicitation instruments such as surveys, interviews, and psychometric testing, as well as methods of data analysis such as structural equation modeling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21803.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford key concepts for the language classroom series)
Includes bibliographical references (p. [145]-157) and index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21414.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21413.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 211-224.
Niniejsza monografia z dziedziny językoznawstwa stosowanego omawia zagadnienie kreatywności w odniesieniu do dydaktyki języków obcych. Kreatywność, rozumiana jako pomysły nowe, oryginalne i użyteczne, rozpatrywana jest z perspektywy kompetencji nauczycielskich, dyspozycji uczniowskich oraz właściwości samego języka. Podstawowym założeniem prezentowanym w tej publikacji jest uznanie, że kreatywność jest cechą, którą można rozwijać, i która może wspierać proces nauki języka obcego. Autor dowodzi, że stymulowanie twórczego myślenia uczniów i nauczycieli nie musi wiązać się z wybitnymi odkryciami, ale że możliwe jest bycie kreatywnym w codziennych, rutynowych czynnościach związanych z nauką języka obcego. Przykładem na to jak rozwijać uczniowską kreatywność jest zaprezentowany w tej książce autorski model treningu kreatywności na lekcji języka obcego. Zgromadzone w tej książce informacje dowodzą, że taki trening jest możliwy już od pierwszych etapów edukacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18898.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Continuum one hundreds)
Written by a seasoned teacher, parent and poet, this book is brimming with 100 ideas and simple tips for developing creativity and literacy from Foundation Stage through to Key Stage 2, such as: How to make displays that inspire and encourage children to think, talk and write? How using rhyme can help children with phonics? How to use props to encourage children tell stories?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14535.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research Series)
Bibliografia.
Language fundamentally defines and distinguishes us as humans, as members of society, and as individuals. As we go through life, our relationship with language and with learning shifts and changes, but it remains significant. This book is an up-to-date resource for graduate students and researchers in second language (L2) acquisition who are interested in language learning across the lifespan. The main goal is to survey and evaluate what is known about the linguistic-cognition-affect associations that occur in L2 learning from birth through senescence (passing through the stages of childhood, adolescence, adulthood, and third age), the extent to which L2 acquisition may be seen as contributing to healthy and active aging, the impact of the development of personalized, technology-enhanced communicative L2 environments, and how these phenomena are to be approached scientifically and methodologically. The effects of certain specific variables, such as gender, socio-economic background, and bilingualism are also analyzed, as we argue that chronological age does not determine the positioning of L2 learners across the lifespan: age is part of a complex web of social distinctions such as psychological and individual factors that intersect in the construction of a learner's relative status and opportunities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22464.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22463.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"English for the Teacher" is a course which enables teachers to improve their language ability for a number of purposes - using English in the classroom, making professional contacts, reading about the teaching of English and discussions with colleagues and students. As well as providing language practice for the four skills, it also invites teachers to comment on the learning value of what they are doing and thus discuss and reflect on different ways of teaching and learning. In this way, it provides opportunities for more general professional development. * A short Introduction for users explains the basic principles underlying the material. * Each unit focuses on a theme from the world of teaching. * Notes for Trainers give guidance on appropriate classroom methodology. * Guidance is provided for self-study use.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9512 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16861.XXIV.14 [Czytelnia A], P.3183.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej