Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(799)
Forma i typ
Książki
(733)
Rejestracje audio i wideo
(57)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Programy komputerowe
(12)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(730)
dostępne
(299)
nieokreślona
(14)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(103)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(203)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(740)
Autor
Dooley Jenny
(60)
Evans Virginia
(55)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Mourão Sandie
(15)
Zemach Dorothy E
(12)
Simmons Naomi
(10)
Thornbury Scott
(10)
Ur Penny
(10)
Mann Malcolm
(9)
Taylore-Knowles Steve
(9)
Ellis Gail
(8)
Ellis Rod
(8)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Richards Jack C. (1943- )
(8)
Villarroel Magaly
(8)
Wright Andrew
(8)
McCarthy Michael (1947- )
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Chamot Anna Uhl
(6)
Dörnyei Zoltán
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Gray Elizabeth
(6)
Harmer Jeremy (1947- )
(6)
Willis Jane
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Brewster Jean
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Doff Adrian
(5)
Dummett Paul
(5)
Edwards Lynda
(5)
Graham Carolyn
(5)
Jones Leo (1943- )
(5)
Nunan David
(5)
Puchta Herbert
(5)
Raczyńska Regina
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Beatty Ken
(4)
Broadbent Paul
(4)
Brown H. Douglas (1941- )
(4)
Chomacki Kate
(4)
Couri Lilika
(4)
Erocak Linnette Ansel
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Green Catherine
(4)
Grundy Peter
(4)
Hill Robert
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(4)
Lewis Gordon
(4)
Lightbown Patsy M
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Miller Judy L
(4)
O'Malley J. Michael
(4)
Oxenden Clive (1953- )
(4)
Rinvolucri Mario (1940- )
(4)
Ruddle Mary
(4)
Spada Nina
(4)
Tanner Rosie
(4)
Balcázar Abraham
(3)
Bates Chris
(3)
Bogucka Mariola
(3)
Bohlke David
(3)
Briggs David
(3)
Briseño José Luis
(3)
Gerngross Günter
(3)
Hogue Ann
(3)
Klippel Friederike
(3)
Küpper Lisa
(3)
Lansford Lewis
(3)
Lewis Michael
(3)
Littlewood William T
(3)
Lochowski Tessa
(3)
Long Michael H
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Nation I.S.P
(3)
Obee Bob
(3)
Olshtain Elite (1938- )
(3)
Oshima Alice
(3)
Parrott Martin
(3)
Perrault Charles
(3)
Perrett Jeanne
(3)
Phillips Diane
(3)
Renandya Willy A
(3)
Richardson Karen
(3)
Rumble Simon
(3)
Salaberri Sagrario
(3)
Sinclair Barbara
(3)
Steinbrich Piotr
(3)
Thornbury Scott (1950- )
(3)
Tomlinson Brian
(3)
Wajnryb Ruth
(3)
Williams Marion
(3)
Yeates Eunice
(3)
Allen Virginia French
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(341)
2000 - 2009
(283)
1990 - 1999
(143)
1980 - 1989
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(74)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(437)
Wielka Brytania
(219)
Kiribati
(56)
Stany Zjednoczone
(21)
Anglia
(19)
Nowy Jork (stan) (USA)
(15)
nieznany (us)
(14)
Kalifornia (USA)
(6)
Illinois (USA)
(2)
Maryland (USA)
(2)
Kanada
(2)
Australia
(1)
nieznany (cdn)
(1)
nieznany (f)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
Wirginia (USA)
(1)
Język
polski
(442)
angielski
(355)
Odbiorca
Przedszkola
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Poziom średniozaawansowany
(10)
Szkoły wyższe
(9)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
C1 poziom biegłości językowej
(6)
C1 plus
(4)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom profesjonalny
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Poziom zaawansowany
(4)
Nauczyciele języków
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(628)
Język angielski
(158)
Nauczanie języków obcych
(85)
Nauczanie
(82)
CZYTANIE
(27)
JĘZYKI
(21)
Nauczanie początkowe
(14)
JĘZYKOZNAWSTWO
(13)
Czytanie
(12)
Pisanie
(12)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
English language
(9)
Pomoce dydaktyczne
(8)
NAUCZANIE
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Metody nauczania
(6)
PRZYRODA
(6)
TESTY
(6)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(5)
Dzieci
(5)
EGZAMINY
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(4)
Kultura
(4)
MATEMATYKA
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Tutoring
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Drama (pedagog.)
(3)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(3)
Gry edukacyjne
(3)
KOMPUTERY
(3)
LITERATURA ANGIELSKA
(3)
Language acquisition
(3)
MUZYKA
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
NAUCZYCIELE
(3)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(3)
PISANIE
(3)
RETORYKA
(3)
STANY ZJEDNOCZONE
(3)
Testy językowe
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(2)
Dwujęzyczność
(2)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
JĘZYK POLSKI
(2)
Język specjalistyczny
(2)
Językoznawstwo
(2)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
Kształcenie
(2)
LEKSYKOLOGIA
(2)
LITERATURA
(2)
Language and languages
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauka czytania
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
PRZEKŁADY
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Reading (Elementary)
(2)
SOCJOLINGWISTYKA
(2)
Second language acquisition
(2)
Technologia
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Bilingualism
(1)
Blended learning
(1)
CPE (certyfikat językowy)
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Children
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO z TRUDNOŚCIAMI w UCZENIU SIĘ
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
FRAZEOLOGIA
(1)
Gramatyka
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
IDIOMY ANGIELSKIE
(1)
INTERNET
(1)
Idiomy
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Intercultural communication
(1)
Internet
(1)
JĘZYK
(1)
JĘZYK HISZPAŃSKI
(1)
Język
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Języka angielski
(1)
Języki angielski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(57)
Podręcznik
(50)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(40)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(36)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(19)
Bajki i baśnie
(11)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(11)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(8)
Monografia
(5)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(3)
LITERATURA
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Program edukacyjny
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
Film edukacyjny
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Problems, exercises
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Synteza
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(118)
Edukacja i pedagogika
(103)
Literaturoznawstwo
(11)
Kultura i sztuka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(455)
English language
(369)
ELT
(88)
writing
(87)
reading
(85)
EFL
(72)
pre-school education
(64)
primary school education
(61)
speaking
(61)
learning
(59)
grammar
(47)
listening
(47)
primary school
(43)
storytime
(42)
pupils
(41)
language
(36)
storytelling
(35)
study
(35)
foreign speakers
(34)
linguistics
(33)
English
(32)
study and teaching
(31)
teacher's book
(31)
second language acquisition
(27)
vocabulary
(27)
applied linguistics
(26)
ESL
(24)
SLA
(24)
children
(22)
song
(21)
education
(18)
language teaching
(18)
teaching approaches
(17)
intermediate level
(16)
learning strategies
(16)
teacher development
(16)
advanced level
(14)
methodology
(14)
teacher education
(14)
literacy
(13)
methods of teaching
(13)
language acquisition
(12)
language learning
(12)
resource book
(12)
rhetoric
(12)
teaching materials
(12)
young learners
(12)
cartoon
(11)
culture
(11)
elementary level
(11)
teacher
(11)
tests
(11)
FCE
(10)
education studies
(10)
pre-intermediate level
(10)
textbook
(10)
foreign language
(9)
lesson planning
(9)
story
(9)
drama
(8)
games
(8)
second language learning
(8)
B2
(7)
bilingualism
(7)
game
(7)
language skills
(7)
literature
(7)
reading comprehension
(7)
science
(7)
CAE
(6)
ability testing
(6)
communication
(6)
examination
(6)
exercises
(6)
handbook
(6)
language arts
(6)
photocopiable materials
(6)
reading skills
(6)
upper-intermediate level
(6)
workbook
(6)
CPE
(5)
Certificate of Proficiency
(5)
English grammar
(5)
Great Britain
(5)
classroom managment
(5)
discourse
(5)
efficiency linguistic
(5)
materials for teachers
(5)
play
(5)
pronunciation
(5)
research
(5)
second language
(5)
C1
(4)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(4)
United States
(4)
academic writing
(4)
basic level
(4)
classroom activities
(4)
conversation
(4)
język angielski
(4)
799 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
Provides a unique and timely re-examination of key issues such as strategies in context, strategy instruction, and strategy research methods by numerous experts in the field. Offers an invaluable overview of what is known from empirical research about listening, reading, speaking, writing, vocabulary, and grammar strategies. Proposes a clear and focused research agenda for the next decades.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9188.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL teaching didactics
Bibliogr.
W książce są omówione podstawowe zagadnienia teorii dydaktyki języków obcych, m.in.: pojęcie komunikacji językowej wraz z jej uwarunkowaniami mentalnymi jako procesami, znaczenie poprawności językowej, status błędu popełnianego przez uczących się języka, jego przyczyny i interpretacje, problem nauczania gramatyki języka obcego oraz rozwoju wiedzy metajęzykowej. Książka może służyć naukowcom glottodydaktykom, a także jako podręcznik nauczycielom języków obcych i studentom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8487 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9883.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9882.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 258-265
Aimed at beginning to intermediate undergraduates and above, this textbook is designed to help the student achieve optimal success as a language learner and user. It teaches students to understand their own preferences in learning, develop individual learning plans and approaches, and select appropriate learning strategies. Each chapter contains an overview and review section, with learning activities that students can carry out either individually or in classrooms.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7979.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9283.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The Roles of Language in CLIL provides a theoretically-based approach to the integration of language and content in primary and secondary contexts addressed to a range of stakeholders in Content and Language Integrated Learning. Adopting the framework of systemic functional linguistics, this book raises practitioners' awareness of how language functions in CLIL. Drawing on their wide experience as CLIL educators and researchers, the authors explore data collected in real CLIL classrooms from two interrelated perspectives: the CLIL classroom as an interactional context for developing language and content, and the genres and registers through which the meanings of the different academic subjects are enacted. From the analysis of this corpus of data, the authors provide a rich description of how CLIL students' language works and may be expected to develop.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14562.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language Learning and Language Teaching ISSN 1569-9471 ; Volume 18)
Index s.167-172
Based on a synthesis of classroom SLA research that has helped to shape evolving perspectives of content-based instruction since the introduction of immersion programs in Montreal more than 40 years ago, this book presents an updated perspective on integrating language and content in ways that engage second language learners with language across the curriculum. A range of instructional practices observed in immersion and content-based classrooms is highlighted to set the stage for justifying a counterbalanced approach that integrates both content-based and form-focused instructional options as complementary ways of intervening to develop a learner’s interlanguage system. A counterbalanced approach is outlined as an array of opportunities for learners to process language through content by means of comprehension, awareness, and production mechanisms, and to negotiate language through content by means of interactional strategies involving teacher scaffolding and feedback.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8589.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9810.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Second language acquisition / Lourdes Ortega. - London : Hodder Education, 2009. - XV, [1], 304 s. ; 24 cm.
(Understanding Language Series)
Index.
Whether we grow up with one, two, or several languages during our early years of life, many of us will learn a second, foreign, or heritage language in later years. The field of Second language acquisition (SLA, for short) investigates the human capacity to learn additional languages in late childhood, adolescence, or adulthood, after the first language --in the case of monolinguals-- or languages --in the case of bilinguals-- have already been acquired. Understanding Second Language Acquisition offers a wide-encompassing survey of this burgeoning field, its accumulated findings and proposed theories, its developed research paradigms, and its pending questions for the future. The book zooms in and out of universal, individual, and social forces, in each case evaluating the research findings that have been generated across diverse naturalistic and formal contexts for second language acquisition. It assumes no background in SLA and provides helpful chapter-by-chapter summaries and suggestions for further reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11407.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: CAE CPE speaking listening
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o sygn. CD.79 (CD.1) i CD.80 (CD.2).
An ELT CD pack with photocopiable units. Focusing on advanced-level listening and speaking skills, the pack offers a wide variety of topics through authentic reading and listening materials. Listening and Speaking Advanced photocopiable resource book contains twenty stimulating and challenging listening passages each accompanied by one or more communication activities. The material provides students from CAE to Proficiency level with challenging advanced-level skills development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3811.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Speaking / Martin Bygate. - Oxford : Oxford University Press, 2010. - X, 125 s. : il. ; 25 cm.
(Language Teaching : A Scheme for Teacher Education)
How do learners learn to speak a foreign language? What different approaches have been developed to teach this important skill? Speaking deals with both these questions, providing clear explanations of recent research and developments in methodology. In the final section the author suggests practical ways in which teachers can gain a better understanding of the role of oral classroom activities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9111.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10736.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Penguin English Photocopiables)
Storytelling handbook for primary teachers of English - a lot of interesting material to be used in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3256.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Penguin English Photocopiables ; Cassette)
Storytelling handbook for primary teachers of English - a lot of interesting material to be used in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. T.161 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11298.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11299.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(English Language Teaching)
This comprehensive reference and practice grammar is designed for advanced students of English as a foreign language. It takes language functions as its basis and explores these in terms of the language units that realize them. Form is related to meaning which in turn is related to situation. Chapters are divided into modules, which are designed both for class work and self-study use. Examples are given from various texts and transcripts, and summaries are used to emphasize the main points of each chapter. There are also tasks that are designed to broaden the understanding of the ways in which language may be used: these include text analysis.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11294.XXIV.12.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 96-page resource book provides a variety of easy-to-prepare supplementary material for use with young children. Activities are topis -based, focusing on Christmas, Myself, and Animals. All lessons have been piloted in primary level English classes. Activities include games, songs, arts and crafts, and interactive worksheets. Comprehensive teacher's notes accompany each activity. Material can be used as a supplement to the class coursebook, as a basic for project work, or as a recycling and revision tool.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14552.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Challenging Children" is a practical methodology book, providing teachers of English to young learners (from five to twelve years old) with a wealth of lively, imaginative activities for use in the classroom. The main aims of the book are to challenge pupils to activate their dormant linguistic abilities, to use vocabulary, which is often already there and to become fully engaged in the learning process.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9060.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10646.XXIV.14.8 [Czytelnia A], 10645.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
Something to Say is a photocopiable resource book designed to help develop automatic fluency, a key element in successful speaking skills. The activities will help students realise that both they and their classmates are more interesting and creative than they had imagined as well as consolidating students’ control of common grammatical structures and expanding their English lexical base. The level range is from low-intermediate to advanced.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15169.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding advanced second-language reading / Elizabeth B. Bernhardt. - New York ; London : Routledge, 2011. - XXI, 215 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 192-209. Indeks.
What distinguishes this book is its broad, yet thorough, view of theory, process, and research on adult second-language reading. Offering extensive discussions of upper-register second-language texts (both expository and narrative) that adult second-language readers encounter daily across the globe, it also presents an assessment schema for second-language text comprehension as well as for the assessment of teaching. This book: includes languages other than English in the discussion of second language reading, is firmly anchored in a theory of second language reading - the concept of compensatory processing, emphasizes the multi-dimensionality and dynamic nature of L2 reading development, focuses on comprehension of upper-register literary texts, balances theory and instructional practices.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14043.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 173-175
This book, by one of the leading figures in applied linguistics, provides a wide-ranging and comprehensive treatment of the major issues. Its six chapters take the reader through the major tenets and debates in the field and are essential reading for anyone involved in applied linguistics and language teaching today. It outlines the historical roots of the field and its major developments over the years, and examines current issues such as language modelling and the analysis of discourse. While not neglecting theory, the book takes a practical approach and language teachers, as well as university level students, will find it a useful read.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7981.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9203.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research : Theoretical and Methodological Issues / ed. Susan M. Gass, Jacquelyn Schachter, Alison Mackey)
Index.
Theories in Second Language Acquisition surveys the major theoretical approaches currently used in second language acquisition (SLA) research, providing a systematic and coherent presentation in a single source. Each chapter follows a consistent chapter model constructed around the same set of questions, including "What is the Theory?" "What are the major constructs?" "What counts as evidence?" "What are the common misunderstandings about the theory?" The answers to these questions are written at a basic level by a leading expert in the respective theoretical model. As a result, the volume as a whole presents complex ideas in an accessible manner.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11408.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Testing Spoken Language : a handbook of oral testing techniques / Nic Underhill. - 18th printing. - Cambridge, New York : Cambridge University Press, 2004. - VII, 117 s. ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL teaching speaking
Index s. 116-117
This is a handbook of practical testing techniques intended for anyone who has to design, adapt, or use oral tests of English as a foreign language. It is therefore intended for native- and non-native speaker teachers, testers, course designers, and educational planners. The book follows the logical stages of a test program, beginning with the reasons for testing, an analysis of the learner's background and needs, and the resources available. It goes on to present oral test techniques and variations, with comments on each, and finally discusses scoring techniques, monitoring, and improving a test program. Underhill is concerned exclusively with oral tests in which the learner has to speak out loud. Although it is designed for use in teaching English, the book could readily be used to create tests in other languages.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7912.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9205.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej